ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در آندورا

تحصیل دندانپزشکی در آندورا

داوطلبان برای تحصیل دندانپزشکی در آندورا باید زیست شناسی و شیمی را در دبیرستان خوانده باشند. تحصیل دندانپزشکی در آندورا طی سالهای اخیر به دلیل زیرساخت های پیشرفته آموزشی در این کشور مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که فرمت دوره های دندانپزشکی در آندورا بر خلاف دوره های پزشکی عمومی در این کشور است.

نکته قابل توجه در خصوص تحصیل دندانپزشکی این است که، اغلب دانشگاه های دندانپزشکی در این کشور به دانشجویان مستعد بورسیه های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت و تحصیل در آندورا آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه تحصیل دندانپزشکی می باشد. در نهایت اینکه، تحصیل دندانپزشکی به دانشجویان بین المللی چشم اندازهای شغلی متنوعی را برای آینده آنها ارائه می دهد.

شرایط پذیرش برای تحصیل دندانپزشکی در آندورا

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان که قصد تحصیل دندانپزشکی در آندورا را دارند، باید به خوبی با شرایط پذیرش دانشگاه های دندانپزشکی در آندورا آشنا شوند. در قدم اول، دانشجویان بین المللی برای تحصیل دندانپزشکی باید به یادگیری زبان اسپانیایی و کاتالانی فکر کنند. زیرا دانشگاه های دندانپزشکی در آندورا از دانشجویان بین المللی انتظار یادگیری زبان محلی این کشور را دارند. زیرا تمامی برنامه های دندانپزشکی در آندورا به زبان انگلیسی ارائه نمی شوند و دانستن زبان می تواند گزینه های فرد را برای پذییرش در دانشگاه های آندورا افزایش دهد. از سوی دیگر، کارآموزی در سال اخیر با مطالعه در خصوص تعامل با بیماران متمرکز است.

اسناد و الزامات اساسی که دانشجویان بین المللی برای پذیرش تحصیل دندانپزشکی باید به دانشگاه مربوطه ارائه دهند به شرح زیر می باشد:

اسناد و الزامات مورد نیازتوضیحات
نمرات قابل قبول در دروس ضروریفیزیک، زیست شناسی و شیمی به عنوان دروس دبیرستان
گواهی دبیرستانمیانگین کلی دبیرستان بیش از 75%
الزامات زبانارائه مدرک آیلتس 5.5 و بالاتر، همچنین تسلط کامل به زبان اسپانیایی یا فرانسوی
پاسپورتارائه پاسپورت معتبر ملی یکی از اصلی ترین الزامات پذیرش دندانپزشکی می باشد.
عکسارائه 6 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
رونوشت تحصیلیارائه رونوشت تحصیلی و مطالعاتی که تا کنون انجام داده اید.

شرایط پذیرش برای تحصیل دندانپزشکی در آندورا

اخذ ویزا جهت تحصیل دندانپزشکی در آندورا

اتباع کشورهای خارجی که قصد تحصیل دندانپزشکی در آندورا را دارند باید برای ویزای تحصیلی این کشور درخواست دهند. البته روند درخواست ویزای تحصیلی آندورا بسته به ملیت متقاضیان متفاوت خواهد بود. زیرا اتباع کشورهای اتحادیه اروپا که قصد تحصیل دندانپزشکی را دارند، برای تحصیل در این کشور نیازی به دریافت ویزای تحصیلی آندورا ندارند و می توانند آزادانه در این کشور ادامه تحصیل دهند. اما در مقابل اتباع کشورهای ثالث یا غیر اروپایی، بدون دریافت ویزای تحصیلی آندورا، اجازه تحصیل در این کشور را نخواهند داشت. هزیته معقول تحصیل و زندگی در آندورا باعث شده تا سالانه اقراد زیادی از کشورهای محتلف جهان برای ویزای دانشجویی آندورا درخواست دهند. البته لازم به ذکر است که دانشجویان بین المللی که قصد دریافت ویزای تحصیلی آندورا دارند باید از کنسولگری کشورهای فرانسه و اسپانیا اقدام نمایند.

بنابراین ویزای تحصیلی آندورا باید از یکی از کشورهای ورودی صادر شود. به این نکته اساسی توجه فرمایید که، دانشجویان بین المللی می توانند از ویزای دو یا چند بار ورود نیز استفاده کنند. علاوه بر این اتباع کشورهای خارجی از کشورهای ثالث باید پس از ورود به آندورا با ویزای تحصیلی، برای مجوز مهاجرت دانشجویی نیز اقدام نمایند. متقاضیان پس از ارسال درخواست جهت دریافت ویزای تحصیلی آندورا حدود 5 تا 8 هفته طول می کشد تا ویزای تایید شده این کشور را دریافت کنند. از سوی دیگر این بازه زمانی ممکن است بسته به کشور محل اقامت، دلیل سفر، تایید مدارک و غیره متفاوت باشد.

در جدول زیر می توانید مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی آندورا را مشاهده فرمایید:

مدارک مورد نیازتوضیحات
نامه پذیرشارائه نامه پذیرش از یک دانشگاه معتبر در آندورا
پاسپورتارائه پاسپورت معتبر ملی به همراه کپی آن
هزینه شهریهمدارکی دال بر پرداخت هزینه شهریه
تمکن مالیارائه صورت حساب بانکی با وجوه کافی
بیمه درمانیارائه بیمه درمانی معتبر الزامی است.

کار ضمن تحصیل دندانپزشکی در آندورا

یکی از اصلی ترین دلایل اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل دندانپزشکی در آندورا، امکان کار ضمن تحصیل دندانپزشکی می باشد. اتباع کشورهای خارجی که به دنبال پس انداز اضافی حین تحصیل دندانپزشکی هستند می توانند به صورت پاره وقت در این کشور مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که کار ضمن تحصیل دارای شرایط و ضوابط گوناگونی می باشد، که دانشجویان بین المللی باید رعایت کنند. به طور مثال، دانشجویان دندانپزشکی در آندورا فقط اجازه کار پاره وقت 25 ساعته در طول هفته را دارند. همچنین کار پاره آنها در آندروا نباید به روند تحصیلی آنها در این کشور لطمه ای را وارد کند. از سوی دیگر، دانشجویان بین المللی با کار ضمن تحصیل در آندورا علاوه بر پس انداز اضافی در این کشور می توانند با فرهنگ کسب و کار در آندورا نیز به خوبی آشنا شوند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین مشاغل دانشجویی از دیدگاه دانشجویان بین المللی برای کار ضمن تحصیل در این کشور را مشاهده فرمایید:

محبوب ترین مشاغل دانشجویی از دیدگاه دانشجویان بین المللی برای کار ضمن تحصیل

هزینه تحصیل دندانپزشکی در آندورا

بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، هزینه تحصیل دندانپزشکی در آندورا بسیار مقرون به صرفه است. البته لازم به ذکر است که بدانید، هزینه تحصیل دندانپزشکی بسته به نوع دانشگاهی که انتخاب می کنید بسیار متفاوت است. زیرا هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی آندورا بسیار بالاتر از دانشگاه های دولتی این کشور می باشد.

زیرا در دانشگاه دولتی آندورا دولت هزینه های تحصیل در این کشور را تعیین می کند. به طور کلی دانشجویان بین المللی برای تحصیل دندانپزشکی و اخذ مدرک معتبر در این کشور باید به صورت ماهانه حدود 1800€ تا 2500€ (یورو) بپردازند که این هزینه تحصیل شامل شهریه، اقامتگاه، مواد غذایی، حمل و نقل و غیره می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل دندانپزشکی با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار تحصیل دندانپزشکی در آندورا

در این بخش توجه شما را پاسخ سوالات مهم تحصیل دندانپزشکی در آندورا جلب می داریم:

  • شرایط پذیرش برای تحصیل دندانپزشکی در آندورا به چه صورت می باشد؟ دانشجویان بین المللی از سراسر جهان که قصد تحصیل دندانپزشکی در آندورا را دارند، باید به خوبی با شرایط پذیرش دانشگاه های دندانپزشکی در آندورا آشنا شوند. در قدم اول، دانشجویان بین المللی برای تحصیل دندانپزشکی در آندورا باید به یادگیری زبان اسپانیایی و کاتالانی فکر کنند. زیرا دانشگاه های دندانپزشکی در آندورا از دانشجویان بین المللی انتظار یادگیری زبان محلی این کشور را دارند. زیرا تمامی برنامه های دندانپزشکی در آندورا به زبان انگلیسی ارائه نمی شوند و دانستن زبان می تواند گزینه های فرد را برای پذییرش در دانشگاه های آندورا افزایش دهد. از سوی دیگر، کارآموزی در سال اخیر با مطالعه در خصوص تعامل با بیماران متمرکز است.
  • شرایط کار ضمن تحصیل دندانپزشکی در آندورا چگونه است؟ یکی از اصلی ترین دلایل اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل دندانپزشکی در آندورا، امکان کار ضمن تحصیل دندانپزشکی در آندورا می باشد. اتباع کشورهای خارجی که به دنبال پس انداز اضافی حین تحصیل دندانپزشکی در آندورا هستند می توانند به صورت پاره وقت در این کشور مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که کار ضمن تحصیل دندانپزشکی در آندورا دارای شرایط و ضوابط گوناگونی می باشد، که دانشجویان بین المللی باید رعایت کنند. به طور مثال، دانشجویان دندانپزشکی در آندورا فقط اجازه کار پاره وقت 25 ساعته در طول هفته را دارند. همچنین کار پاره آنها در آندروا نباید به روند تحصیلی آنها در این کشور لطمه ای را وارد کند. از سوی دیگر، دانشجویان بین المللی با کار ضمن تحصیل در آندورا علاوه بر پس انداز اضافی در این کشور می توانند با فرهنگ کسب و کار در آندورا نیز به خوبی آشنا شوند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *