مهاجرت تحصیلی روسیه

تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه در سال های اخیر بین دانشجویان بین المللی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. در سال 2023 و سال های پیشین هر ساله متقاضیان زیادی برای تحصیل در این رشته به این کشور مهاجرت می کنند. بدین ترتیب وارد دانشگاه های این کشور می شوند. تحصیل در این رشته در این کشور شرایط خاصی دارد. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند. با ارائه این نوشتار متقاضیان عزیز را از شرایط تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه مطلع سازند.

این کشور یکی از کشور های آسیای شمالی می باشد. به عنوان پهناورترین کشور جهان شناخته می شود. بیش از 140 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند. مردم روسیه به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می کنند. لازم به ذکر است که مهاجرت به این کشور از طریق روش های مختلف از جمله تحصیل، اشتغال، ازدواج و سایر موارد ممکن می باشد.

شرایط تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

دانشگاه ها و مراکز تحصیلی کشور روسیه از سطح و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. برنامه های تحصیلی در مراکز تحصیلی این کشور با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی و جدید ترین متدهای آموزشی به دانشجویان و متقاضیان ارائه می شود. این موارد باعث شده اند تا دانشجویان زیادی جهت تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه به این کشور مهاجرت کنند. این کشور همواره در حال پیشرفت در علوم مهندسی، هوا فضا و زمینه های مختلف صنعتی می باشد. دانشجویانی که جهت ادامه تحصیل اقدام به ورود به دانشگاه های این کشور مهاجرت می کنند، می توانند در زمینه های مختلف تحصیلات عالی خود را ادامه دهند.

تحصیل در رشته های هوانوردی، هوا فضا، مهندسی موشک و رشته های مشابه در اکثر کشورهای جهان امکان پذیر نمی باشد. دانشگاه های کشورهای به خصوصی برنامه های تحصیل در رشته های ذکر شده را به دانشجویان ارائه می دهند. این کشور از محدود کشورهایی می باشد که تحصیل در رشته هوانوردی در دانشگاه های آن امکان پذیر می باشد. زیرا این کشور دارای دانشگاه های بسیار پیشرفته است. قصد دارد تا برای پیشرفت کشور خود در زمینه های ذکر شده متخصصان و مهندسان زیادی را تعلیم، آموزش و همچنین پرورش دهد.

برنامه های تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

تحصیل و اعزام دانشجو به روسیه شرایط خاصی دارد. متقاضیان خارجی می توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور می توانند در رشته های مختلف تحصیلی در مراکز تحصیلی این کشور شرکت کنند. با کسب مدرک از دانشگاه های معتبر این کشور، فارغ التحصیلان می توانند در تمامی نقاط جهان مشغول به کار در زمینه و تخصص خود شوند. دانشجویانی که قصد دارند اقدام به تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه کنند باید در نظر داشته باشند. تحصیل هوانوردی در دانشگاه های کشور روسیه تقسیم به 4 برنامه تحصیلی می شود:

  • مهندسی صنایع هوایی (هدایت پروژه های سیستم های ارتباطی فضایی، ناوبری ماهواره ای و فضاپیما ای منبعی)
  • مهندسی طراحی موتورهای توربین گاز
  • مهندسی هواپیما
  • مهندسی موتور و نیروگاه

تعداد متقاضیان تحصیل در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد دانشجویان بین المللی در روسیه

تحصیل در رشته هوانوردی در دانشگاه های کشور روسیه به زبان های روسی و انگلیسی انجام می شود. معمولا هزینه های تحصیل به زبان روسی در دانشگاه ها کم تر از هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور می باشد. اما به طور کلی دانشجویان می باید مدرک زبان انگلیسی و روسی معتبر ارائه دهند. لازم به ذکر است که جهت تحصیل به زبان روسی در دانشگاه ها و مراکز تحصیلی کشور روسیه متقاضیان و دانشجویان می باید در دوره پادفک شرکت کنند. بدین ترتيب توانایی های زبان روسی خود را افزایش دهند. در ادامه قصد داریم تا شما را از شرایط تحصیل در دانشگاه های هوانوردی روسیه آگاه سازیم.

تحصیل در رشته هوانوردی در موسسه دولتی مسکو روسیه

یکی از معتبر ترین مراکز تحصیل هوانوردی در روسیه می باشد. در سال 1930 در شهر مسکو تاسیس شده است. لازم به ذکر است که بیش از 20000 دانشجو مشغول به تحصیل در این دانشگاه مجهز و پیشرفته می باشند. بیش از 160000 متخصص از این مرکز تحصیلی فارغ التحصیل شده اند. موسسه دولتی هوانوردی مسکو در زمینه های مختلف مهندسی هوا فضا افتخارات زیادی را کسب کرده اند. موجب پیشرفت دولت روسیه در زمینه های هوانوردی شده است. این دانشگاه دارای کالج های مختلف از جمله کالج زبان، کالج مهندسی اجتماعی، کالج ریاضیات کاربردی و فیزیک، کالج مهندسی هواپیما و موشک، کالج مهندسی هوانوردی، کالج کسب و کار و سایر کالج ها می باشد.

تحصیل در رشته هوانوردی در موسسه دولتی مسکو روسیه

دانشگاه فنی و مهندسی هوا فضا روسیه

یکی از بزرگترین مجموعه های علمی کشور روسیه که مقصد بسیاری از متقاضیان بین المللی جهت تحصیل هوانوردی نیز می باشد. دانشگاه فنی و مهندسی هوا فضا روسیه نام دارد. دانشجویان می توانند با ادامه تحصیل در این دانشگاه تبدیل به مهندس و متخصص شوند. این دانشگاه در سال 1932 در اوفا روسیه تاسیس شده است. بیش از 40 برنامه تحصیلی در این دانشگاه به متقاضیان ارائه می شود. تحصیلات عالی در این دانشگاه 12 سال به طول می انجامد. متقاضیان می باید برای ورود به این دانشگاه در آزمون ورودی شرکت کنند.

کتابخانه این دانشگاه به عنوان بزرگترین و کامل ترین کتابخانه کشور روسیه شناخته می شود. دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی هوا فضا روسیه می توانند از امکانات این دانشگاه که شامل کتابخانه، آزمایشگاه های مجهز، مراکز نوآوری علمی، سالن های کنفرانس و کلاس های کامپیوتر و همچنین سایر امکانات بهره مند شوند. دانشجویان می توانند جهت تحصیل در دانشگاه های ذکر شده اقدام به کسب بورسیه کنند. هموطنان عزیز برای مطلع شدن از شرایط تحصیل در روسیه می توانید با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *