مهاجرت تحصیلی تایلند

تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی

تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی

دانشگاه های بسیاری جهت تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی وجود دارد که برنامه های متنوعی را برای دانشجویان بین المللی و بومی تدارک دیده اند. این کشور در جنوب شرقی آسیا با سواحل دریای آندامان و خلیج تایلند است. این کشور، از شمال غربی با میانمار (برمه)، از شمال شرقی با لائوس، از جنوب شرقی با کامبوج و از جنوب با مالزی همسایه است. این کشور، با داشتن غذای فوق العاده عالی، آب و هوای گرمسیری، فرهنگ جذاب، کوه های باشکوه و سواحل عالی، به یک قطب توریستی تبدیل شده است.

این کشور، دارای زیبایی های طبیعی نفسگیر، آب و هوای باورنکردنی و مردمانی خوش ذوق است. اما همچنین کشوری است که درگیر مبارزات سیاسی داخلی و فساد گسترده است. قوانین افترا در این کشور شدید است. حتی اگر حقیقت را گفته باشید، بنابراین در مورد ارسال آنلاین هر چیزی در مورد تجربه خود در این کشور بسیار مراقب باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله دانشگاه هایی که جهت تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی مناسبند را به شما عزیزان معرفی خواهد کرد.

بررسی تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی

تحصیل در این کشور، یکی از هیجان انگیزترین کشورهای کل آسیا یک انتخاب عالی می باشد. دانشجویان بین المللی می توانند در دانشگاه های معتبر این کشور تحصیل کنند و زندگی در شهرهایی را جستجو کنند که هر روز و پشت هر گوشه ای می توانند چیز جدیدی کشف کنند. به علاوه، دانشجویانی که دانش زبان تایلندی ندارند، امکان تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی وجود دارد. این کشور به عنوان مقصد برتر برای تحصیل در خارج از کشور در رتبه 1 آسیا و 3 در جهان قرار دارد. می توانید برای 1 ترم یا یک دوره کامل تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) اقدام کنید و بزرگترین ماجراجویی زندگی خود را شروع کنید.

معرفی دانشگاه جهت تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی

در این کشور و فرهنگ دوستانه و گرم آسیایی به عنوان یک دانشجو اوقات خوبی را سپری خواهید کرد. همه برنامه های دانشگاهی معتبر و شناخته شده در سطح جهانی می باشند. از دانشگاه های منطقه ای که فرهنگ این کشور را به تصویر کشیده اند، گرفته تا برنامه های رقابتی جهانی می توانید در هر کدام که بخواهید تحصیل کنید. شما می توانید فقط برای 1 ترم مبادله در خارج از کشور یا حتی یک دانشگاه تابستانی کوتاه در این کشور بیایید. علاوه بر پیشرفت تحصیلی، مزایای تحصیل در این کشور بسیار بیشتر است که عبارتند از:

  • زندگی در یک کشور واحد
  • آشنایی با فرهنگ آسیا

این کشور، بسیار مهربان و مهمان نواز است. مخصوصا دانشگاه های این کشور، دانشجویان غربی در برنامه های بین المللی استقبال می کنند، تا تجربه مطالعه واقعا بین المللی باشد. همچنین به دانشجویان هندی، دانشجویان پاکستانی، دانشجویان بنگلادشی و همچنین دانشجویان سریلانکا و مغولستان برای پیوستن به دانشجویان آفریقایی، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی و اروپایی که قبلا در آن تحصیل کرده اند، نیاز دارد و از همه استقبال می شود.

دانشجویان خارجی جهت تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی می توانند به دانشگاه های زیر مراجعه نمایند:

  • دانشگاه بین المللی استمفورد (STIU)
  • دانشگاه وبستر

معرفی دانشگاه جهت تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی

تحصیل در دانشگاه بین المللی استمفورد تایلند

دانشگاه بین المللی استمفورد (STIU) یک دانشگاه معتبر در بانکوک و هوآهین است که برنامه های زیر را ارائه می دهد:

  • ترم خارج از کشور
  • دوره های کارشناسی
  • برنامه های سریع MBA

دانشجویان می توانند جهت تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی در هر یک از برنامه های نام برده شده به این دانشگاه مراجعه نمایند. این دانشگاه و برنامه های آن به طور کامل توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور دانشگاه (MUA) این کشور و همچنین شورای اعتباربخشی بین المللی برای آموزش تجارت (IACBE) معتبر شناخته شده اند. این دانشگاه، در لیست دانشگاه های خصوصی معتبر این کشور ذکر شده است. این دانشگاه اخیرا به منظور ارتقاء منابع و فرصت های جهانی دانشجویان، به شریک شبکه دانشگاه های بین المللی تبدیل شده است.

دانشجویان STIU از بیش از 100 کشور در سراسر جهان می آیند و نماینده انواع زمینه های فرهنگی و قومی هستند. آن ها به خاطر روحیه مستقل و کمک های خلاقانه خود در ساختن جهانی با مداراتر شناخته شده اند. STIU با داشتن 2 پردیس در بانکوک و دیگری در هوآهین به ارتقاء درک فرهنگی و تعالی علمی اختصاص یافته است.

تحصیل در دانشگاه وبستر تایلند

پردیس اصلی دانشگاه وبستر به طور مرکزی، در یک محیط روستایی، بین شهرهای ساحلی چا-آم و هوآ هین در خلیج تایلند واقع شده است. تقریبا 180 کیلومتر رانندگی یا 2 ساعت با بانکوک فاصله دارد. هوآ هین یک شهر جذاب در کنار ساحل است که پادشاه فعلی، بهومیبول آدولیادژ، پادشاه حقوق بشر، محل اقامت دائم خود را ساخته است. پردیس اصلی این دانشگاه، متشکل از دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان است. این دانشگاه بیشتر دوره های کارشناسی را ارائه می دهد. دانشجویانی که قصد تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی را دارند، می توانند دوره های این دانشگاه را انتخاب نمایند.

این دانشگاه از امکانات عالی برای پشتیبانی از تجربه آموزشی شما برخوردار است که عبارتند از:

  • آزمایشگاه های رایانه
  • کتابخانه
  • کافه تریا
  • امکانات تفریحی و ورزشی
  • آزمایشگاه رسانه
  • دسترسی به اینترنت و دفاتر

تحصیل در تایلند

بسیاری از دانشجویان آینده برای یافتن بهترین برنامه ها که در خارج از کشور ارائه می شود، در وب سایت ها جستجو می کنند. بالاترین هدف هر دانش آموز اشتغال زایی است. شانس خوب برای دستیابی به یک شغل خوب در سطح ابتدایی در رشته انتخاب شده می باشد. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی می توانید درباره دانشگاه های این کشور تحقیق کنند. دانشگاه ها برنامه های خود را به طور دائمی با خواسته های تغییر یافته و تحولات جدید تنظیم می کنند. دانشگاه های بسیاری در این کشور وجود دارند که در سایت QSworld2023 رتبه کسب کرده اند.

برخی از آن ها را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه چولالونگ کورن224
دانشگاه ماهیدول256
دانشگاه ثماسات651

دانشجویان برای درخواست، می توانند مستقیما با دانشگاه تماس بگیرید. رویه ها و الزامات کمی متفاوت است و قابل تغییر است. بنابراین، دانشجو باید به وب سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایید. هر 2 زبان در دانشگاه های این کشور جهت ترجمه مدارک پذیرفته می شوند. اما توصیه می شود که مدارک خود را به انگلیسی ترجمه کنید. هزینه تحصیل در تایلند نسبتا کم است.

در نمودار زیر هزینه تحصیل در این کشور را در دانشگاه های دولتی مشاهده می کنید:

هزینه تحصیل در تایلند به دلار

در نمودار هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی آمده است که بین 1000$ تا 2000$ (دلار) در سال می باشد. دانشجویان توجه داشته باشند که امکان دریافت بورسیه تحصیلی در تایلند نیز امکان پذیر خواهد بود. دانشجویانی که قصد تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی دارند، با دریافت مشاوره از کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند بهترین برنامه را برای تحصیل انتخاب نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *