ویزای تحصیلی

تحصیل در آندورا

تحصیل در آندورا

اتباع کشورهای خارجی با تحصیل در آندورا این فرصت را خواهند داشت تا در یک کشور پیشرفته اروپایی ادامه تحصیل دهند. آندورا که به طور رسمی به عنوان شاهزاده آندورا شناخته می شود، یک منطقه کوهستانی محصور در خشکی است که سالانه بیش از صدها تبعه خارجی را برای تحصیل به این کشور می کشاند. همچنین آندورا با تنها 467 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 86000 نفر پنجمین کشور کوچک اروپا محسوب می شود.

نکته قابل توجه این است که، ساختار آموزش در آندورا از مهد کودک تا دبیرستان می تواند پیچیده به نظر برسد، زیرا 3 سیستم مختلف را به جای یک سیستم آموزشی ملی ترکیب می کند. از سوی دیگر، آموزش و پرورش آندورا به دولت شاهزاده وابسته است. سیستم آموزشی فرانسه نیز از مهد کودک تا دبیرستان در آندورا بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در این امر، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

دلایل تحصیل در آندورا

اتباع کشورهای خارجی که هرساله برای مهاجرت تحصیلی به آندورا سفر می کنند، با دلایل مختلفی تحصیل را برای آینده شغلی و تحصیلی خود برگزیده اند. به طور کلی آندورا چیزهای زیادی برای دانشجویان بین المللی که با هدف تحصیل وارد این کشور شده اند ارائه می دهد. یکی از اصلی ترین دلایل تحصیل به زبان انگلیسی در اغلب موسسات آموزشی این کشور می باشد. به طور کلی دانش آموزان انگلیسی زبان در این کشور احساس ناراحتی نخواهند کرد، زیرا اغلب دانش آموزان در این کشور انگلیسی صحبت می کنند.

برای درک بهتر از دلایل تحصیلی به جدولی که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان تهیه کرده ایم مراجعه فرمایید:

دلایل تحصیلتوضیحات
هزینه های تحصیل و زندگیهزینه های تحصیل و زندگی در آندورا بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی مدرن بسیار مقرون به صرفه است.
سیستم آموزشی متنوعسیستم آموزشی سه گانه در آندورا به دانشجویان بین المللی امکان انتخاب سیستم های آموزشی فرانسوی، اسپانیایی یا آندورایی را می دهد.
یادگیری زبان های گوناگوندانشجویان بین المللی با صحبت کردن به زبان کاتالانی که زبان رسمی آندورا است و همچنین فرانسوی، اسپانیایی و پرتغالی این فرصت را خواهند داشت که چند زبانه شوند.
موسسات پیشرفتهیکی از اصلی ترین دلایل وجود موسسات آموزشی پیشرفته در این کشور می باشد، که اغلب آنها در بین برترین دانشگاه های بین المللی جهان قرار دارند.

معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل در آندورا

یکی از اصلی ترین دلایل متقاضیان برای تحصیل در آندورا، وجود دانشگاه های معتبر در این کشور برای ادامه تحصیل می باشد. معتبرترین دانشگاه های آندورا برای تحصیل به شرح زیر می باشند:

معتبرترین دانشگاه های آندوراشهریه سالانه به یوروخصوصیات
دانشگاه بین المللی آندورا25000€دانشگاه آندورا یک موسسه آموزشی دولتی در شاهزاده آندورا است، این دانشگاه در سال 1987 با دانشکده های پرستاری و دندانپزشکی شروع به فعالیت کرد.
دانشگاه هوانوردی آندورا14000€دانشگاه هوانوردی آندورا در سال 2014 در سن جولیا تاسیس شد که این دانشگاه یک محیط یادگیری مطلوب و محرک را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.
دانشگاه آزاد لاسال22000€دانشگاه آزاد لاسال یک موسسه آموزشی فوق پیشرفته است که در سال 2012 تاسیس شده است. دانشجویان بین المللی امکان تحصیل آنلاین در این دانشگاه را نیز خواهند داشت.

"معتبرترین

اخذ بورسیه دانشجویی برای تحصیل در آندورا

تمامی دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل اما بضاعت مالی کافی برای تحصیل در این کشور را ندارند، می توانند برای بورسیه دانشجویی آندورا درخواست دهند. بورسیه های دانشجویی با کمک دولت و همکاری دانشگاه های این کشور به دانشجویان کم بضاعت خارجی اعطا می شود. لبته لازم به ذکر است که، اغلب بورسیه های دانشجویی در این کشور بر اساس شایستگی به دانشجویان اعطا می شوند.

به این نکته نیز توجه فرمایید که برای دریافت بورسیه دانشجویی آندورا متقاضیان باید دارای ویزای تحصیلی این کشور باشند و همچنین باید در یکی از موسسات آموزشی در آندورا پذیرش شوند. بورسیه های تحصیلی در آندورا شامل کمک هزینه های تحصیلی، کمک هزینه های سفر و کمک های مالی همراه می شود. در نهایت اینکه روند درخواست بورسیه دانشجویی، بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی مدرن بسیار ساده تر است.

کار حین تحصیل در آندورا

دانشجویان بین المللی که به دنبال کسب درآمد در آندورا هستند، می توانند حین تحصیل در آندورا مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که اگر قصد دارید در طول دوره تحصیل خود در آندورا کار کنید باید به موقع برنامه ریزی کنید. یکی از مزیت ها این است که، اغلب برنامه های دانشگاه های این کشور، به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا به صورت نیمه وقت و ترجیحا فقط 5 روز در هفته مشغول به کار شوند. کار حین تحصیل موجب می شود تا دانشجویان راحتی برخی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را در این کشور پرداخت کنند. زیرا شما می توانید با کار پاره وقتی که حین تحصیل در این کشور دارید، مقداری پول را پس انداز کنید.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین مشاغل دانشجویی در آندورا را با حقوق ماهیانه آنها با یکدیگر مقایسه فرمایید:

مقایسه محبوب ترین مشاغل دانشجویی در آندورا را با حقوق ماهیانه آنها

کار حین تحصیل به دانشجویان این امکان را می دهد که بعد از دانشگاه چشم انداز خود را در بازار کار این کشور گسترش دهند. همچنین نوع شغل پاره وقتی که در آندورا به دست می آورید تا حد زیادی به صلاحیت شما، تجارب کاری قبلی و مجموعه مهارت های شما بستگی دارد. نکته قابل توجه این است که طبق قوانین وزارت کار و دانشگاه های آندورا، دانشجویان فقط مجاز به 25 ساعت کار در هفته هستند. همچنین کار حین تحصیل نباید به روند تحصیل شما در این کشور لطمه ای وارد کند. چنانچه تصمیم خود را برای مهاجرت تحصیلی گرفته اید، می توانید برای اطمینان خاط بیشتر در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. تا بهترین تصمیم را برای مهاجرت به خارج از کشور اتخاد کنید.

سوالات متداول درباره تحصیل در آندورا

در این بخش توجه شما را به متداول ترین سوالات در خصوص تحصیل در آندورا جلب می داریم:

  • شرایط کار حین تحصیل در آندورا به چه صورت می باشد؟ دانشجویان بین المللی که به دنبال کسب درآمد در آندورا هستند، می توانند حین تحصیل در آندورا مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که اگر قصد دارید در طول دوره تحصیل خود در آندورا کار کنید باید به موقع برنامه ریزی کنید. یکی از مزیت های تحصیل در آندورا این است که، اغلب برنامه های دانشگاه های این کشور، به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا به صورت نیمه وقت و ترجیحا فقط 5 روز در هفته مشغول به کار شوند. کار حین تحصیل در آندورا موجب می شود تا دانشجویان راحتی برخی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را در این کشور پرداخت کنند. زیرا شما می توانید با کار پاره وقتی که حین تحصیل در این کشور دارید، مقداری پول را پس انداز کنید.
  • شرایط اخذ بورسیه دانشجویی برای تحصیل در آندورا به چه صورت می باشد؟ تمامی دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در آندورا را دارند، اما بضاعت مالی کافی برای تحصیل در این کشور را ندارند، می توانند برای بورسیه دانشجویی آندورا درخواست دهند. بورسیه های دانشجویی در آندروا با کمک دولت و همکاری دانشگاه های این کشور به دانشجویان کم بضاعت خارجی اعطا می شود. لبته لازم به ذکر است که، اغلب بورسیه های دانشجویی در این کشور بر اساس شایستگی به دانشجویان اعطا می شوند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *