ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در برونئی

تحصیل داروسازی در برونئی

تحصیل داروسازی در برونئی را به طور کلی می توان تلفیقی از یک دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دانست. طبق آمار به دست آمده به دلیل رشد بی سابقه برونئی در حوزه بهداشت و آموزش، تحصیل داروسازی در برونئی بیش از پیش مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. هدف از برنامه 5 ساله تحصیل داروسازی درگیر کردن داروسازان در این ساختار به سرعت در حال رشد در زمینه های داروسازی، داروسازی صنعتی و بیوتکنولوژی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت به برونئی، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشد. علاوه بر این بسیاری از داروسازان جوان از سراسر جهان قصد دارند برا شرکت های بین المللی به عنوان مقامات نظارتی ملی کار کنند.

ببرونئی که خانه برخی از قدیمی ترین دانشگاه های داروسازی در جهان است سابقه طولانی در ارائه آموزش عالی با کیفیت بالا برای دانشجویان داخلی و بین المللی دارد. از سوی دیگر دانشجویان بین المللی به عنوان یک داروساز مسئول تامین ایمنی و اثر داروها برای بیماران هستند. همچنین دانشجویان پس از فارغ التحصیلی باید در مورد نحوه مصرف داروها و همچنین ارتباط بین داروهای مختلف و عوارض جانبی مشاوره دهند. علاوه بر این فارغ التحصیلان داروسازی در برونئی ممکن است در یک بیمارستان یا مرکز مراقبت های اولیه، یا در جامعه و در یک داروخانه محلی مشغول به کار شوند.

هزینه تحصیل داروسازی در برونئی

یکی از اصلی ترین مباحثی که دانشجویان بین المللی قبل از تحصیل داروسازی باید با آن آشنا شوند، هزینه اعزام دانشجو به برونئی می باشد. زیرا بدون در نظر گرفته هزینه تحصیل داروسازی با مشکلات گسترده ای در حوزه های مختلف مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که بدانید، هزینه تحصیل داروسازی بسته به دانشگاه مورد نظر دانشجویان متفاوت خواهد بود. به طور مثال هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی برونئی به مراتب پایین تر از هزینه تحصیل دانشجویان در دانشگاه های خصوصی این کشور می باشد. هزینه های تحصیل در دانشگاه های داروسازی دولتی برونئی که دارای درک دولتی اجتماعی هستند، بین 3900BND تا 5900BND (دلار برونئی) در سال متغیر خواهد بود.

در نمودار زیر می توانید رشد هزینه تحصیل داروسازی در برونئی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

رشد هزینه تحصیل داروسازی در برونئی

همانطور که اشاره شد هزینه تحصیل داروسازی در برونئی، به درآمد خانواده دانشجویان بستگی دارد. به طور مثال دانشجویان داروسازی با درآمد سالانه خانواده کمتر از 45000BND (دلار برونئی) هزینه تحصیلی 3900BND (دلار برونئی) پرداخت می کنند. همچنین در صورتی که دانشجو حداقل 2 سال جدا از خانواده خود زندگی کرده باشد درآمد خود دانشجو در این کشور لحاظ می شود. البته لازم به ذکر است که هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های خصوصی برونئی ممکن است متفاوت باشد. به طور مثال، هزینه دانشگاه های خصوصی برونئی برای تحصیل داروسازی، بین 18000BND تا 25000BND (دلار برونئی) در سال متغیر است.

اخذ بورسیه دانشجوی برای تحصیل داروسازی در برونئی

در سال های اخیر یکی از اصلی ترین محرک های دانشجویان برای تحصیل داروسازی در برونئی، اعطای بورسیه های دانشجویی در این کشور به دانشجویان بین المللی بوده است. اغلب بورسیه های دانشجویی در برونئی برای دانشجویان داروسازی، توسط دولت این کشور و با همکاری دانشگاه های برونئی به دانشجویان مستعد اعطا می شود. یکی از متداول ترین و در دسترس ترین بورسیه تحصیلی برای دانشجویان داروسازی بورسیه مبتنی بر نیاز در این کشور است. البته برای اخذ بروسیه دانشجویی در برونئی نباید تفاوت عمده ای در درآمد خانواده وجود داشته باشد.

در نهایت اینکه، بورسیه دانشجویی برای تحصیل داروسازی در برونئی شامل موارد پوشش موارد زیر می شود:

  • دریافت بورسیه دانشجویی رایگان سالانه به مبلغ 9000BND (دلار برونئی)
  • پرداخت شهریه 560BND (دلار برونئی) در سال
  • ارائه کارت غذای رایگان برای استفاده از نهار در دانشگاه های داروسازی برونئی
  • بهره مندی رایگان از خوابگاه های دانشجویی در محوطه دانشگاه ها

اخذ بورسیه دانشجوی برای تحصیل داروسازی در برونئی

کار ضمن تحصیل داروسازی در برونئی

یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب دانشجویان بین المللی برای تحصیل داروسازی این است که، دانشجویان خارجی امکان کار حین تحصیل داروسازی در این کشور را دارند. همانطور که می دانید دولت برونئی بر خلاف اغلب کشورهای همسایه برای دانشجویانی که به دنبال کار ضمن تحصیل در برونئی هستند، محدودیت هایی را در نظر نمی گیرد.

علاوه بر این کار ضمن تحصیل در برونئی علاوه بر ایجاد پس انداز مناسب حین تحصیل، به دانشجویان کمک می کند تا با فرهنگ کار در این کشور به خوبی آشنا شوند. البته لازم به ذکر است که بدانید، دانشجویان فقط می توانند 30 ساعت در هفته به صورت پاره وقت در مشاغل دانشجویی مشغول به کار شوند. همچنین شغل پاره وقت دانشجویان نباید به روند تحصیلی آنها در این کشور لطمه ای وارد کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

پرتکرارترین سوالات تحصیل داروسازی در برونئی

در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه تحصیل داروسازی در برونئی چه قدر می باشد؟ یکی از اصلی ترین مباحثی که دانشجویان بین المللی قبل از تحصیل داروسازی در برونئی باید با آن آشنا شوند، هزینه اعزام دانشجو به برونئی می باشد. زیرا بدون در نظر گرفته هزینه تحصیل داروسازی در برونئی با مشکلات گسترده ای در حوزه های مختلف مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که بدانید، هزینه تحصیل داروسازی در برونئی بسته به دانشگاه مورد نظر دانشجویان متفاوت خواهد بود. به طور مثال هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی برونئی به مراتب پایین تر از هزینه تحصیل دانشجویان در دانشگاه های خصوصی این کشور می باشد. هزینه های تحصیل در دانشگاه های داروسازی دولتی برونئی که دارای درک دولتی اجتماعی هستند، بین 3900BND تا 5900BND (دلار برونئی) در سال متغیر خواهد بود.
  • اخذ بورسیه دانشجوی برای تحصیل داروسازی در برونئی امکان پذیر است؟ اغلب بورسیه های دانشجویی در برونئی برای دانشجویان داروسازی، توسط دولت این کشور و با همکاری دانشگاه های برونئی به دانشجویان مستعد اعطا می شود. یکی از متداول ترین و در دسترس ترین بورسیه تحصیلی برای دانشجویان داروسازی بورسیه مبتنی بر نیاز در این کشور است. البته لازم به ذکر است که دانشجویانی که به دنبال اخذ بورسیه دانشجویی برای تحصیل داروسازی در برونئی هستند، باید تعداد واحد های درسی درخواست مدرسه را با موفقیت گذرانده باشند. البته برای اخذ بروسیه دانشجویی در برونئی نباید تفاوت عمده ای در درآمد خانواده وجود داشته باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *