ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در باربادوس

تحصیل داروسازی در باربادوس

تحصیل داروسازی در باربادوس را می توان ترکیبی از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانست که به صروت تک سیکلی تدریس می شوند. هدف از آموزش داروسازی در باربادوس گنجاندن داروسازان در این ساختار به سرعت در حال رشد در زمینه های داروسازی، داروسازی صنعتی و بیوتکنولوژی می باشد. بسیاری از موسسات آموزشی در باربادوس آموزش داروسازی 5 ساله را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. طی سال های اخیر به دلیل رشد روزافزن باربادوس در زیرساخت های آموزشی سبب شده تا دانشجویان بین المللی بسیاری از نقاط مختلف جهان، جهت تحصیل داروسازی به این جزیره زیبا مهاجرت کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در حوزه های مختلف می باشد. به طور کلی تحصیل در باربادوس چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان بین المللی دارد.

تحصیل داروسازی در باربادوس در مقطع کارشناسی

یکی از اصلی ترین مقاطع تحصیلی برای دانشجویان که به دنبال تحصیل داروسازی هستند، تحصیل داروسازی در مقطع کارشناسی می باشد. تحصیل داروسازی به ویژه در مقطع کارشناسی، همواره مورد توجه اغلب دانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار گرفته است. مدرک کارشناسی داروسازی در باربادوس پس از اتمام موفقیت آمیز 4 سال تحصیل در کالج به دانشجویان اعطا می شود. برنامه کارشناسی داروسازی در باربادوس به گونه ای طراحی شده است که دانش و مهارت های لازم برای کمک به بیماران برای دستیابی به نتایج درمانی مثبت داروها و دستگاه های پزشکی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

فارغ التحصیلان داروسازی در مقطع کارشناسی می توانند در فعالیت های زیر حضور داشته باشند:

مسیرهای اشتغال تحصیل داروسازی در باربادوس در مقطع کارشناسی

البته لازم به ذکر است که متقاضیان تحصیل داروسازی باید شرایط پذیرش تحصیل داروسازی در این کشور را در مقطع کارشناسی رعایت کنند. به طور کلی شرایط پذیرش برای تحصیل داروسازی در مقطع کارشناسی به نسبت اغلب کشورهای حوزه کارائیب بسیار ساده است.

شرایط پذیرش برای تحصیل داروسازی در مقطع کارشناسی به شرح زیر می باشد:

  • قبولی در سطح مهارت عمومی با درجه 1، 2 یا 3
  • قبولی در سطح معمولی A و B
  • ارائه هر مدرکی که دانشگاه آن را معادل مدارک فوق الذکر بداند.
  • ارائه گواهی پیش سلامت با گذراندن دوره های قبلی در شیمی و زیست شناسی
  • قبولی در آزمون های ریاضی و زبان انگلیسی نیز اجباری است.

البته لازم به ذکر است که پذیرش تحصیل داروسازی در مقطع کارشناسی در باربادوس رقابتی است و از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه دعوت می شود. همچنین متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم یا کاردانی در رشته داروسازی هستند ممکن است واجد شرایط پیوستن به برنامه مدرک باشند.

هزینه تحصیل داروسازی در باربادوس

یکی از اصلی ترین چالش های تحصیل داروسازی هزینه تحصیلی این رشته تحصیلی در این کشور است. هزینه تحصیل داروسازی بسته به دانشگاه و سبک زندگی متقاضیان متفاوت خواهد بود. به طور مثال هزینه های تحصیل داروسازی در دانشگاه های دولتی باربادوس که دارای مدرک دولتی اجتماعی هستند، بین 1000BBD تا 2900BBD (دلار باربادوس) متغیر است. نکته قابل توجه در خصوص هزینه تحصیل در باربادوس این است که، هنگام تعیین هزینه تحصیل داروسازی، صورت درآمد خانواده دانشجویان الزامی است. به طوری که دانشجویان با درآمد سالانه خانواده کمتر از 19000BBD (دلار باربادوس) هزینه تحصیل 1000BBD (دلار باربادوس) را پرداخت می کنند. اما در صورتی که دانشجوی داروسازی حداقل 2 سال جدا از خانواده خود زندگی کرده باشد درآمد خود دانشجو در این کشور لحاظ می شود. علاوه بر این، هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های خصوصی بین 8000BBD تا 11000BBD (دلار باربادوس) می باشد.

هزینه تحصیل داروسازی در باربادوس

تحصیل داروسازی در باربادوس با اخذ بورسیه تحصیلی

تحصیل داروسازی طی سال های اخیر به دلیل ارائه بورسیه های تحصیلی گوناگون در این کشور، محبوبیت زیادی به دست آورده است. به ویژه از آنجایی که دانشجویان داروسازی در باربادوس فرصت های خوابگاه و بورسیه تحصیلی توسط دولت باربادوس را دارند. البته لازم به ذکر است که، راحت ترین بورسیه تحصیل که دانشجویان داروسازی می توانند از آن بهره مند شوند کمک هزینه تحصیلی نیاز در این کشور است. که این بورسیه تحصیلی نیز بر اساسی درآمد سالانه خانوار به دانشجویان داروسازی ارائه می شود. اغلب بورسیه های تحصیلی در باربادوس توسط دولتی این کشور و با همکاری دانشگاه های باربادوس به دانشجویان بین المللی ارائه می شوند.

علاوه بر این برای جلوگیری از کاهش بورسیه، دانشجویان باید تعداد واحدهای درسی درخواستی موسسه را با موفقیت گذرانده باشند. نکته قابل توجه این است که، دانشجویان دانشگاه های دولتی باربادوس با درآمد خانواده سالانه کمتر از 18000BBD (دلار باربادوس) ممکن است فرصت دریافت بروسیه تحصیلی در رشته داروسازی را داشته باشند. به طور کلی برای اخذ بورسیه تحصیلی در رشته داروسازی، دانشجویان باید در یک موسسه آموزشی معتبر در باربادوس پذیرفته شده باشند.

بورسیه داروسازی در باربادوس شامل موارد زیر می شود:

  • پرداخت شهریه 950BBD (دلار باربادوس) در سال
  • دریافت میانگین سالانه 4400BBD (دلار باربادوس) کمک هزینه تحصیلی رایگان در باربادوس
  • کارت غذای رایگان در باربادوس برای استفاده از غذای رایگان
  • بهره مندی از خوابگاه دانشگاه به صورت رایگان

زندگی دانشجویی در باربادوس

یکی از مزیت های اصلی تحصیل داروسازی سبک زندگی دانشجویی مطلوب در این کشور می باشد، که سالانه صدها دانشجوی بین المللی را از کشورهای مختلف جهان به این جزیره می کشاند. برای درک بهتر سبک زندگی باید به سواحل ماسه سفید تا ساختمان های به سبک استعماری این کشور با جاذبه های طبیعی اشاره کرد. زیبایی چشمگیر باربادوس و مردم آن این کشور را به مکانی ویژه برای دانشجویان تبدیل کرده است.

پس از پایان ترم اول داروسازی، دانشجویان می توانند در جامعه با یک مکان خارج از سایت برای اقامت در جزیره انتخاب کنند. همچنین فروشگاه های زنجیره ای در محوطه مسکونی دانشگاه های باربادوس همواره آماده ارائه خدمات به دانشجویان می باشند. چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل داروسازی گرفته اید، برای اطمینان خاطر بیشتر در این زمینه با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص تحصیل داروسازی در باربادوس

در این بخش به سوالات پرتکرار شما پاسخ می دهیم:

  • بورسیه داروسازی در باربادوس شامل چه مواردی می باشد؟ دریافت میانگین سالانه 4400BBD (دلار باربادوس) کمک هزینه تحصیلی رایگان در باربادوس، کارت غذای رایگان در باربادوس برای استفاده از غذای رایگان و بهره مندی از خوابگاه دانشگاه به صورت رایگان
  • هزینه تحصیل داروسازی در باربادوس به چه صورت می باشد؟ یکی از اصلی ترین چالش های تحصیل داروسازی در باربادوس هزینه تحصیلی این رشته تحصیلی در این کشور است. هزینه تحصیل داروسازی در باربادوس بسته به دانشگاه و سبک زندگی متقاضیان متفاوت خواهد بود. به طور مثال هزینه های تحصیل داروسازی در دانشگاه های دولتی باربادوس که دارای مدرک دولتی اجتماعی هستند، بین 1000BBD تا 2900BBD (دلار باربادوس) متغیر است. نکته قابل توجه در خصوص هزینه تحصیل در باربادوس این است که، هنگام تعیین هزینه تحصیل داروسازی، صورت درآمد خانواده دانشجویان الزامی است. به طوری که دانشجویان با درآمد سالانه خانواده کمتر از 19000BBD (دلار باربادوس) هزینه تحصیل 1000BBD (دلار باربادوس) را پرداخت می کنند. اما در صورتی که دانشجوی داروسازی حداقل 2 سال جدا از خانواده خود زندگی کرده باشد درآمد خود دانشجو در این کشور لحاظ می شود. علاوه بر این، هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های خصوصی بین 8000BBD تا 11000BBD (دلار باربادوس) می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *