مهاجرت تحصیلی چین

تحصیل به زبان انگلیسی در چین

تحصیل به زبان انگلیسی در چین

تحصیل به زبان انگلیسی در چین برای دانشجویانی بین المللی یک فرصت خوب است. شایان ذکر است امکان تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی نیز مهیا است. دانشجویان می توانند با فرهنگ و زبان و غذای چینی انس بگیرند. به این چنین دانشجویان پیشنهاد می شود تا حتما در کشور چین تحصیل کنند. تحصیل به زبان انگلیسی در چین در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا برای دانشجویان بین المللی مقدرو است. تحصیل در چین و دربرنامه های دانشگاهی به زبان انگلیسی در کشور چین دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب کرده است. برای تحصیل در دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در چین نیازی به تسلط به زبان چینی ندارید. دانشجویان بین المللی می توانند با آموزش متوسط ​​به زبان انگلیسی آموزش ببینند و فرصت های بالقوه در آینده را در چین کشف کنند.

برنامه های انگلیسی زیادی در چین تدریس می شود. متقاضیان اغلب با لیست طولانی برنامه های آموزش داده شده به زبان انگلیسی که توسط دانشگاه های چین ارائه می شود، گیج می شوند. اگر قصد دارید در برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد تدریس شده به زبان انگلیسی در چین ثبت نام کنید، باید توجه داشته باشید که سطح زبان انگلیسی در بین کارکنان اداری ممکن است در حد انتظار شما در برخی از دانشگاه ها نباشد. چین با جمعیت عظیم بیش از 1.04 میلیارد نفر، بزرگترین کشور جهان از نظر جمعیت است. این کشور به عنوان یکی از تمدن های اولیه جهان ظهور کرد و هنوز هم هزاران روش برای بازدید کنندگان از این فرهنگ باستانی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ارائه مشاوره برای تحصیل در چین به شما خدمات ویژه ای ارائه می دهد.

اینفوگرافیک تحصیل به زبان انگلیسی در چین

 

گرایش های محبوب تحصیل به زبان انگلیسی در چین

در کشور چین عجایب زیادی در وهله اول نظر شما را جلب می کند. به طور مثال دیوار چین. این دیوار که یکی از 7 عجایب جهان است مناظر زیبایی برای دیدن دارد. همچنین شهرهای مختلف برای دانشجویان جدید و مدرن و هیجان انگیز است. در چین دانشجویان با تحصیل به زبان انگلیسی می توانند زبان چینی را بیاموزند و سپس در شغل مناسبی مشغول به کار شوند.

البته شرایط تحصیل در چین به گونه ای است که بسیاری از شهروندان آن علاقه زیادی به زبان انگلیسی دارند. در حقیقت، با توسعه قدرت اقتصادی کشور، بازار زبان دوم انگلیسی در حال رونق است. چین تخمینی از 5000 مدرسه زبان خصوصی و بیش از 300000 دانشجوی انگلیسی زبان دارد. این کشور به طور غیرمنتظره ای در صف مقدم تلاش ها برای درج آخرین فن آوری در دوره های زبان خود قرار دارد. دانشجویان از روش های جدید و ساختار دوره های پیشرفته در آموزش بهره مند می شوند.

به طور کلی میزان دانشجویانی که به زبان انگلیسی تحصیل می کنند در مقطع ارشد بیشتر هستند. برخی از محبوب ترین دوره ها در مقطع کارشناسی ارشد در لیست زیر می باشد:

  • کارشناسی ارشد روابط بین الملل در چین
  • کارشناسی ارشد امور مالی در چین
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در چین
  • کارشناسی ارشد اقتصاد در چین
  • کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در چین
  • کارشناسی ارشد زبان در چین
  • کارشناسی ارشد رشته های پزشکی و پیراپزشکی
  • کارشناسی ارشد رشته داروسازی

هزینه تحصیل در چین به زبان انگلیسی

دوره های زبان انگلیسی در کشور چین به دلیل کیفیت بالا و فناوری پیشرو در کلاس، اغلب گران تر از بسیاری از کشورهای دیگر است. شما می توانید پیشنهادی را دریافت کنید که شامل ثبت نام، تحصیل، هزینه های مسکن و غذا با شروع تقریبا 1700€ (یورو) در ماه باشد، که شامل حداکثر 20 درس در هفته است. هزینه های اضافی ممکن است بسته به موسسه یا اینکه در کدام منطقه از کشور در حال زندگی هستید می باشد.

تحصیل انگلیسی در چین نسبتاً آسان و روتین تلقی می شود. موسسات چینی همه کاره هستند و خدمات مختلفی را با قیمت های مختلف ارائه می دهند، تمام آنچه که نیاز است کپی پاسپورت، اطلاعات عمومی و هزینه های اولیه رزرو شما است. موسسات زبان در چین با هدف کمک به شما در بهبود و توسعه مهارت های زبانی خود بدون توجه به نیاز و سطح علمی شما، کمک می کنند.

در لیست زیر موسسات معتبر که زبان انگلیسی را آموزش می دهند را مشاهده می کنید:

  • بل پکن
  • زبان پیوند چین
  • استار آموزش
  • انگلیسی اول EF
  • انگلیسی استون
  • مدرسه بین المللی اتون هاوس
  • آموزش جهانی گوانگژو

دانشگاه های تحصیل به زبان انگلیسی در چین

در چین 2 نوع برنامه آموزش انگلیسی وجود دارد. ابتدا، برنامه های تحصیلات انگلیسی بین المللی انگلیسی دانشجویان وجود دارد که توسط دانشگاه های محلی در چین ارائه می شود. این نوع برنامه ها فقط پذیرش دانشجو بین المللی دارند. دانشجویان بین المللی در کلاس های با دانشجویان داخلی شرکت نمی کنند. اگر هدف اصلی شما برای تحصیل در چین ایجاد رابطه است شما نباید در این نوع برنامه ها ثبت نام کنید.

یک دانشگاه در رشته تدریس انگلیسی خود 5 گرایش ارائه می دهد. هنگام استفاده از این نوع برنامه ها باید بسیار دقیق باشید. فقط تعداد کمی از آنها قادر به برآورده کردن انتظارات دانشجویان بین المللی هستند. کم بودن شهریه یکی از دلایل اصلی درخواست بسیاری از دانشجویان برای این نوع برنامه است. چین کشوری متنوع برای تحصیل در مقطع کارشناسی است. شما فقط باید برنامه مناسب را انتخاب کنید.

موارد زیر دانشگاه های انگلیسی است که دانشجویان محلی و بین المللی را در چین جذب کرده است:

  • دانشگاه ناتینگهام نینگبو چین
  • شیان جیاوتونگ دانشگاه لیورپول
  • کالج سینو-انگلیس، دانشگاه شانگهای

دانشگاه تحصیل به زبان انگلیسی در چین

تحصیل در چین

برنامه آموزش داده شده به زبان انگلیسی در چین گزینه خوبی برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند در دوره کارشناسی در چین تحصیل کنند، اما نمی خواهند دو سال اضافی را در برنامه زبان چینی بگذرانند. پس آزمون مهارت چینی برای پذیرش لازم نیست. دانشجویان بین المللی می توانند در دوره های آموزش زبان چینی در حالی که در دانشگاه تدریس شده انگلیسی مشغول تحصیل هستند، نیز شرکت کنند. فرصت های زیادی برای دانشجویان بین المللی برای درخواست بورسیه تحصیلی وجود دارد. دانشگاه های چین از جمله ارائه دهندگان برتر آموزش عالی هستند. بیش از 100 دانشگاه در چین جایگاه های خود را در رتبه بندی جهانی مورد احترام کسب می کنند که هر ساله به روز می شوند.

بهترین دانشگاه های چین که به زبان انگلیسی رشته ها ارائه می دهند از مهم ترین دلایل مهاجرت تحصیلی دانشجویان به چین می باشد. در جدول زیر مشخص است:

نام دانشگاهمدت تحصیلهزینه به پوند
دانشگاه ژجیانگ گونگ شانگ4 سال18000£
دانشگاه مالی و اقتصادی ژجیانگ4 سال16000£
دانشگاه ووهان4 سال22000£
دانشگاه هوانگانگ4 سال10000£

بررسی بورسیه های تحصیلی کشور چین

یکی از سیاست های دولت چین در جهت جذب دانشجو که بسیار هم مفید واقع شده است، در نظر گرفتن بورسیه های متنوع در این زمینه می باشد. این بورسیه ها از سمت دولت و موسسات مختلف کشور چین و با اهدافی مانند تسهیل شرایط زندگی، تحصیل و کار برای دانشجویان بین المللی و یا گسترش فرهنگ و زبان چینی و بهبود روابط بین کشورها ارائه می گردد.

در جدول زیر برخی از معروف ترین بورسیه های کشور چین نام برده شده است:

نوع بورسیهشماره
بورسیه دولتی چین1
بورسیه تحصیلی دولت چین2
بورسیه های دانشگاه های چین3
بورسیه برنامه mba4
بورسیه های موسسه کنفسیوس5
بورسیه های BLCC6
بورسیه تحصیلی  CCN7

مدارک لازم برای تحصیل به زبان انگلیسی در چین

روند درخواست تحصیل در دانشگاه های چین ممکن است برای شما پیچیده و دست و پا گیر به نظر برسد. چین فرهنگ متفاوتی دارد و یافتن اطلاعات واضح در مورد فرآیند درخواست برای برخی دشوار است. بسیاری از دانشجویان همچنین برای برقراری ارتباط با دانشگاه های چین که ممکن است دسترسی به آنها از طریق ایمیل یا تلفن دشوار باشد، مشکل است. علاوه بر این، ممکن است درخواستی برای ارائه اطلاعات دیگر وجود داشته باشد. تمام مدارک باید به زبان انگلیسی یا چینی باشد. اگر اسناد شما به زبان دیگری است، باید قبل از ارسال آنها، ترجمه محضری دریافت کنید.

ممکن است گزینه ای برای انتقال واحدها یا دانشجویان ورودی وجود داشته باشد، با این حال، این مختص موقعیتی است که برای آن اعمال می شود و اگر آنها هیئت(های) اعتبارسنجی را که دانشگاه قبلی شما تحت آن ثبت نام کرده اند، تشخیص دهند. پس از ارسال تمام مدارک، فرآیند بررسی درخواست تکمیل می ‌شود و معمولاً در بازه زمانی حداکثر 2 تا 3 هفته به دانشجویان موفق اطلاع داده می ‌شود و پس از پرداخت شهریه، نامه رسمی پذیرش صادر می ‌شود. پس از آن دانشجویان می توانند ثبت نام کنند و در یک مطالعه انتخابی ثبت نام کنند و دروس را برای ترم شروع مورد نظر خود انتخاب کنند.

برخی از مهم ترین مدارک لازم برای تحصیل به زبان انگلیسی در چین عبارت است از:

  • کپی پاسپورت
  • یک عکس (اندازه پاسپورت)
  • گواهی (های) فارغ التحصیلی
  • رونوشت های رسمی
  • 2 توصیه نامه (باید توسط معلمان / اساتید شما نوشته و امضا شود و حاوی اطلاعات تماس آنها باشد)
  • بیانیه شخصی
  • صورت حساب بانک
  • فرم معاینه فیزیکی- نتایج پزشکی

دانشگاه معروف چین

دانشگاه ناتینگهام نینگبو چین توسط دانشگاه ناتینگهام در سال 2004 افتتاح شد. این دانشگاه در نینگبو، استان ژجیانگ واقع شده است، تنها 2 ساعت با شانگهای فاصله دارد. نینگبو اخیراً به عنوان هفتمین شهر برتر برای تجارت در چین رتبه بندی شده است و جمعیتی بالغ بر پنج میلیون نفر را به خود اختصاص می دهد. این دانشگاه طیف وسیعی از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد که کاملاً به زبان انگلیسی تدریس می شود. این دوره ها با همان تدریس و ارزیابی دانشگاه در ناتینگهام انگلیس انجام می شود. دانشجویان به مدرک دانشگاه ناتینگهام، انگلستان دست می یابند، اما همچنین فرصت بیشتری دارند که کشور چین را تجربه کنند و زبان چینی را یاد بگیرند. اگر در خصوص تحصیل در چین و اعزام دانشجو به چین سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات متداول در باب تحصیل در چین به زبان انگلیسی

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب تحصیل در چک به زبان انگلیسی در سال 2023 می باشیم:

  • آیا امکان تحصیل به زبان انگلیسی در چین وجود دارد؟ بله برنامه های انگلیسی زیادی در چین تدریس می شود. متقاضیان اغلب با لیست طولانی برنامه های آموزش داده شده به زبان انگلیسی که توسط دانشگاه های چین ارائه می شود، گیج می شوند.
  • آیا امکان تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در چین وجود دارد؟ بله دانشگاه های زیادی در چین دوره های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می کنند. البته برای کار پزشکی در ایران نیاز به ارائه مدرک چینی در سطح ابتدایی می باشید.
  • موسسات معتبر در چین که زبان انگلیسی را آموزش می دهند کدامند؟ موسسه بل پکن، زبان پیوند چین، استار آموزش، انگلیسی اول EF، انگلیسی استون، مدرسه بین المللی اتون هاوس و آموزش جهانی گوانگژو
5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل به زبان انگلیسی در چین

  1. بینا تفرشی گفت:

    تحصیل به زبان انگلیسی در چین خصوصا تحصیل دندان پزشکی در چین و تحصیل پزشکی در چین می تونه از بهترین موقعیت های تحصیلی باشه چون کشور چین هم مثل کشورهای اروپا گرون نیست و هم اینکه با توجه به مقاله دانشگاه های خوبی داره. تازه فرهنگ و غذاهاشونم که جالب و جذابه برام. تعداد دانشجوها و دانشگاه هام واقعا خیلی زیاد و بیش از حد تصورم بود. ممنون که جزئی درباره هزینه و رشته های خوب ارشد و الزامات تحصیل به زبان انگلیسی در چین گفته بودید ولی به نظرم اگر در مورد مدارک لازم و مدارک زبان انگلیسی بیشتر توضیح می دادید روشن تر می شد. البته درسته که تافل و آیلتس برای قبولی و اخذ پذیرش میخوان اما اینکه چه نمره ای مد نظره واسم مهمه.

    1. صادقی گفت:

      در خصوص مدارک ویزای تحصیلی چین با شماره 02191003232 تماس بگیرید. کشور چین شرایط خوبی برای تحصیل دانشجویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *