مهاجرت تحصیلی چین

بورسیه های تحصیلی ccn چین

بورسیه های تحصیلی ccn چین

شبکه پردیس چین یا همان بورسیه های تحصیلی ccn چین یکی از محبوب ترین و اثبات شده ترین روش ها برای شروع تحصیل در چین و گرفتن بورسیه تحصیلی در چین است. بورسیه های شبکه پردیس چین بورسیه های تحصیلی کامل یا جزئی برای تحصیل در دانشگاه های چین هستند. هرکسی که بخواهد وارد محیط فرهنگی چین شود و آماده تحصیل جدی باشد می تواند برای تحصیل در چین بورسیه تحصیلی دریافت کند. کمیته پذیرش CCN دانشجویان کشورهای مختلف را به صورت بورسیه تحصیلی در 30 دانشگاه کنسرسیوم می پذیرد و جالب ترین و مدرن ترین برنامه های آموزشی را با یک حامل آینده به آنها ارائه می دهد. بورسیه تحصیلی، یکی از انواع کمک های مالی است که اغلب به دانش آموزانی اعطاء می شود که در فعالیت های خاصی موفق می شوند.

این فعالیت ها شامل مواردی همچون آموزش مستقیم پیش دانشگاهی یا آموزش در تخصص، ورزش، زندگی اجتماعی و غیره می شود. همچنین، شبکه پردیس چین دارای برنامه های جریانی باورنکردنی در زمینه های تجارت الکترونیک (برنامه تجارت الکترونیکی علی بابا)، نفت و گاز، مخابرات است. حداقل امتیاز با اخذ ویزای تحصیلی چین برای ورود به یک نوع خاص یا کامل از معیارهای بورسیه تعیین شده توسط خود دانشگاه خاص وجود دارد. در این صورت احتمال کسب نوع بورسیه مورد نظر بیشتر است، هر چه عملکرد تحصیلی دانشجو بالاتر باشد. یعنی در هر دانشگاه یک اصل برای رتبه بندی دانشجویان وجود دارد که برای آن اعمال شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده بررسی رزومه علمی شما و راهنمایی درباره چگونگی اخذ پذیرش بورسیه های ccn می باشد.

معرفی بورسیه های تحصیلی ccn چین

پردیس چین (CCN) یک کنسرسیوم دانشگاهی است که به طور مشترک توسط 28 دانشگاه برجسته چینی تأسیس شده است. CCN متعهد به تسهیل دسترسی با کیفیت به آموزش عالی چینی برای دانشجویان بین المللی و به حداکثر رساندن مزایای آنها از فرصت چین، از طریق ارائه برنامه های بنیاد بین المللی و برنامه ها و خدمات توسعه شغلی است. نتایج فارغ التحصیلی IFP توسط دانشگاه های عضو CCN با ورود تضمینی به رسمیت شناخته می شود.

انواع فرصت های بورسیه تحصیلی چین برتر که فقط بر اساس نتایج فارغ التحصیلی IFP ارائه می شود. به عنوان مثال برنامه استاندارد IFP، مسیرهای مطالعه متفاوتی را برای دانشجویان با پیشینه های آموزشی متفاوت فراهم می کند. بسته به توانایی های زبان چینی دانش آموزان، آنها می توانند مسیرهای مختلف IFP را برای مطالعات پایه خود انتخاب کنند. دوره های انفرادی در ساعات یادگیری در مسیرهای مختلف متفاوت هستند. شرایط ورود خاص برای هر مسیر، از جمله سطح زبان و رشته تحصیلی در طول تحصیلات متوسطه، مطرح می شود.

در شکل زیر جزئیات هر مسیر اشاره شده است:

معرفی بورسیه های تحصیلی ccn چین

آماری از پذیرش بورسیه های تحصیلی ccn چین

هر دانشجوی خارجی که بتواند بخشی از شبکه پردیس چین باشد و بورسیه تحصیلی CCN را دریافت کند و سالانه، دانشجویان برنامه آموزش پیش دانشگاهی CCN پس از دوره آموزشی دانشگاه در دانشگاه های پیشرو برای کمک هزینه کامل یا جزئی تحصیل می کنند. نتیجه چنین اتفاقی، آمار زیر است:

  • %50 دانشجویان بورسیه تحصیلی و اقامت رایگان + بورسیه ماهانه دریافت کردند.
  • %42 از دانشجویان بورسیه تحصیلی و اقامت رایگان دریافت کردند.
  • %8 از دانشجویان بورسیه تحصیلی دریافت کردند.
  • %100 دانشجویان ما برای آموزش در این تخصص در دانشگاه های برجسته چین کمک هزینه دریافت کردند.

در سال اول مقطع لیسانس، عملکرد تحصیلی و نوع بورسیه تحصیلی بر اساس نتایج، محاسبه می شود، هر سال بعد باید عملکرد تحصیلی بالا و نوع بورسیه تحصیلی، به ترتیب، نوع بورسیه تحصیلی تایید شود. بورسیه های CCN ممکن است متفاوت باشد. برای دریافت بورسیه CCN، دانشجویان همچنین باید هر ساله در دانشگاه مشارکت فعال داشته باشند.

اما دانشگاه های CCN را می توان به 3 دسته تقسیم کرد که در جدول زیر اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
دانشگاه های خط برتر، نه تنها در چین بلکه در جهان نیز جایگاه پیشرو را اشغال می کنند.1
دانشگاه های 20 تا 50 برتر، شرکت در پروژه های بزرگ دولتی در چین، نامزد جوایز مختلف و سرمایه گذاری قابل توجه چین هستند.2
به طور فعال توسط دولت تأمین می شود و تجربه عملی زیادی از کار با دانشجویان خارجی دارند.3

آماری از پذیرش بورسیه های تحصیلی ccn چین

مراحل اخذ بورسیه های تحصیلی ccn چین

مراحل اخذ بورسیه های تحصیلی ccn چین بدین شرح می باشد:

  • مرحله اول، درخواست و مشاوره با کارشناسان برای انتخاب برنامه، رشته تحصیلی، دانشگاه، ترجیحات شما و همچنین بحث در مورد انواع بورسیه.
  • مرحله دوم، ارائه ریز نمرات آخرین سال/ترم تحصیلی برای تایید کمیته پذیرش و پرداخت هزینه ثبت نام
  • مرحله سوم، ایجاد یک برنامه درسی فردی جایی که دانشگاه ها و برنامه هایی را بر اساس انتظارات خود پیدا کنید و همچنین پیدا کردن درک روشنی از فرصت ها و چشم اندازها.
  • مرحله چهارم، فرم درخواست را پر کنید و نامه پذیرش را از CCN دریافت کنید و برای برنامه CCN پیش پرداخت کنید.
  • مرحله پنجم، جمع آوری مدارک لازم برای آموزش در چین – همراه با بخش پشتیبانی. این مرحله همچنین شامل دریافت دعوتنامه رسمی از دانشگاه می شود.
  • مرحله ششم، تحصیل در دوره پیش دانشگاهی در چین و انجام امتحانات (برنامه بنیاد بین المللی) در پایان سال و اخذ تاییدیه رسمی ثبت نام و اعطای بورسیه.

شرایط تحصیل در چین بر اساس بورسیه تحصیلی برای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در دانشگاه های پیشرو در چین. ذکر این نکته ضروی است که بدانید همه بورسیه های تحصیلی CCN فقط برای دانشجویان بین المللی که دوره های بین المللی پیش دانشگاهی را در یکی از مراکز CCN گذرانده اند، بر اساس نتایج نهایی در دسترس است.

مزایای اخذ بورسیه های تحصیلی ccn چین

بورسیه های تحصیلی ccn، دانشجویان، معلمان و دانش پژوهان برجسته از سراسر جهان را قادر می سازد تا در چین تحصیل و تحقیق کنند. این بورسیه ها با هدف حمایت از همکاری و مبادلات، مشتاقانه منتظر پذیرایی از افرادی می باشد که پرشور، بصیر و مایلند خود را وقف ارتقاء درک متقابل و ارائه راه حل کنند تا آینده مشترک بهتری برای بشریت ایجاد کنند.

بورسیه های ccn از 4 دسته حمایت می کند: کارشناسی، کارشناسی ارشد (دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا)، دانش پژوهان عمومی و دانش پژوهان ارشد. با ارائه بودجه ای که شامل شهریه، خوابگاه، کمک هزینه تحصیلی و بیمه پزشکی می شود، به دارندگان بورس تحصیلی اجازه می دهد در رشته های مختلف تحصیلی در 289 دانشگاه چین تحصیل یا تحقیق کنند. علاوه بر این با پذیرش در این بورسیه ها، شما از یک سو دانش آکادمیک و حرفه ای خود را توسعه می دهید.

الزامات زبان در بورسیه های تحصیلی ccn چین

متقاضیان بورسیه های تحصیلی ccn می توانند برای برنامه های آموزش زبان چینی یا برنامه های آموزش زبان انگلیسی در صورت وجود درخواست دهند. متقاضیانی که برای برنامه های مدرک کارشناسی، برنامه های علمی عمومی یا برنامه های تحصیلات تکمیلی درخواست می کنند، باید گواهی معتبر HSK3 (یا سطوح بالاتر) داشته باشند. و کسانی که برای برنامه های کارشناسی ارشد یا دکترا درخواست می کنند باید گواهی معتبر HSK4 (یا سطوح بالاتر) داشته باشند. لطفا توجه داشته باشید که نتایج HSK برای 2 سال معتبر است. برای متقاضیان دانش پژوه عمومی که برای تحصیل برنامه زبان چینی در دانشگاه میزبان اقدام می کنند، هیچ الزامی برای مهارت زبان چینی اعمال نمی شود.

دریافت ‌کنندگان بورس تحصیلی برنامه ‌های آموزش زبان چینی، که الزامات زبانی فوق ‌الذکر را کسب کرده‌ اند، اما در عین حال به دلیل عدم تسلط کافی به زبان چینی مورد نیاز موضوع دانشگاه میزبان، باید دوره‌ های آمادگی 1 ساله را قبل از رفتن به دانشگاه خود بگذرانند. مطالعات عمده عدم دستیابی به دانش زبان مورد نیاز منجر به قطع خودکار بورسیه می شود. دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی برنامه های آموزش زبان انگلیسی و کسانی که تسلط کافی به زبان چینی دارند، نیازی به گذراندن دوره های مقدماتی زبان چینی ندارند. مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می توانند شما را در زمینه حل مسائل مرتبط با زبان برای پذیرش این بورسیه و تحصیل رایگان در چین راهنمایی نمایند.

پرتکرارترین سوالات بورسیه های تحصیلی ccn چین

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار شما در خصوص بورسیه های تحصیلی ccn چین خواهیم بود:

  • کلیات معرفی بورسیه های تحصیلی ccn چین چگونه می باشد؟ پردیس چین (CCN) یک کنسرسیوم دانشگاهی است که به طور مشترک توسط 28 دانشگاه برجسته چینی تأسیس شده است. CCN متعهد به تسهیل دسترسی با کیفیت به آموزش عالی چینی برای دانشجویان بین المللی و به حداکثر رساندن مزایای آنها از فرصت چین، از طریق ارائه برنامه های بنیاد بین المللی و برنامه ها و خدمات توسعه شغلی است. نتایج فارغ التحصیلی IFP توسط دانشگاه های عضو CCN با ورود تضمینی به رسمیت شناخته می شود.
  • مزایای اخذ بورسیه های تحصیلی ccn چین شامل چه مواردی خواهد بود؟ بورسیه های تحصیلی ccn، دانشجویان، معلمان و دانش پژوهان برجسته از سراسر جهان را قادر می سازد تا در چین تحصیل و تحقیق کنند. این بورسیه ها با هدف حمایت از همکاری و مبادلات، مشتاقانه منتظر پذیرایی از افرادی می باشد که پرشور، بصیر و مایلند خود را وقف ارتقاء درک متقابل و ارائه راه حل کنند تا آینده مشترک بهتری برای بشریت ایجاد کنند. بورسیه های ccn از 4 دسته حمایت می کند: کارشناسی، کارشناسی ارشد (دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا)، دانش پژوهان عمومی و دانش پژوهان ارشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *