مهاجرت به کشور سنگاپور

بهترین شهرهای آرژانتین

بهترین شهرهای آرژانتین

متقاصیانی که تمایل به مهاجرت به کشور آرژانتین دارند می توانند با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در باب بهترین شهرهای آرژانتین کسب نمایند. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عزیزان اطلاعات بسیار مفیدی درباره بهترین شهرهای آرژانتین ارائه می دهند. هر ساله مهاجران زیادی برای زندگی در این شهرها اقدام به ورود به خاک آرژانتین می کنند. در بهترین شهرهای آرژانتین شرایط زندگی متفاوت است، قیمت ها مشابه نیستند و افرادی که برای زندگی در بهترین شهرهای آرژانتین به این کشور مهاجرت می کنند حتما باید درباره این موضوعات آگاهی کامل داشته باشند.

بوئنوس آیرس در صدر لیست بهترین شهرهای آرژانتین

بوئنوس آیرس پایتخت و بزرگترین شهر آرژانتین است. این شهر در ساحل غربی Río de la Plata، در سواحل جنوب شرقی قاره آمریکای جنوبی واقع شده است. محوطه بزرگ بوئنوس آیرس که چندین منطقه استان بوئنوس آیرس را نیز شامل می شود، چهارمین منطقه (کلان شهر) پرجمعیت ترین در قاره آمریکا را تشکیل می دهد، با جمعیتی در حدود 15.6 میلیون نفر. شهر بوئنوس آیرس نه بخشی از استان بوئنوس آیرس و نه مرکز استان است. بلکه 1 منطقه خودمختار است. کیفیت زندگی بوئنوس آیرس در سال 2018 در رتبه 91 جهان قرار گرفت و یکی از بهترین شهرها در آمریکای لاتین است. در سال 2012، این شهر پر بازدیدترین شهر در آمریکای جنوبی و دومین شهر پر بازدید آمریکای لاتین بود.

بوئنوس آیرس شهری چندفرهنگی است که محل زندگی گروه های قومی و مذهبی متعددی است. علاوه بر زبان اسپانیایی، در شهر به چندین زبان صحبت می شود که به فرهنگ آن و گویشی که در شهر و در برخی مناطق دیگر کشور گفته می شود، کمک می کند. دلیل این امر آنست که از قرن 19 میلادی این شهر و به طور کلی این کشور پذیرنده اصلی میلیون ها مهاجر از سراسر جهان بوده است و این شهر را به یک مرکز تبدیل کرده است که چندین گروه قومی در آن زندگی می کنند و یکی از متنوع ترین شهرهای قاره آمریکا محسوب می شود.

گروه های قومی که در بوئنوس آیرس اقامت دارند عبارتند از:

گروه های قومی که در بوئنوس آیرس

مندوسا یکی از بهترین شهرهای آرژانتین

مندوسا مرکز استان مندوسا در آرژانتین است. این منطقه در شمال و مرکز استان، در منطقه ای از کوهپایه ها و جلگه های مرتفع، در ضلع شرقی آند واقع شده است. از زمان سرشماری سال 2010، مندوزا دارای 115.02 نفر جمعیت و با کلانشهری با جمعیت 10.055.679 نفر بود که از این رو مندوسای بزرگ را به چهارمین کلانشهر بزرگ کشور تبدیل کرد. مندوسا دارای چندین دانشگاه معتبر می باشد و هر ساله افراد زیادی با مهاجرت تحصیلی به آرژانتین وارد این دانشگاه ها می شوند.

این دانشگاه ها عبارتند از:

  • Universidad Nacional de Cuyo
  • University of Mendoza
  • branch of Universidad Congreso
  • Universidad del Aconcagua
  • UTN (Universidad Tecnologica Nacional)
  • Champagnat University

مندوسا مکانی محبوب برای یادگیری زبان اسپانیایی است و تعدادی مدرسه اسپانیایی زبان از جمله Intercultural، Green Fields و SIMA وجود دارد. سیستم حمل و نقل عمومی مندوسا شامل اتوبوس ها، سیستم واگن برقی مندوسا و تاکسی ها است. واگن های برقی راحت تر از اتوبوس های دیزلی هستند اما سرعت آنها کندتر است. مندوزا دارای چندین موزه از جمله موزه كورنلیو مویانو، موزه تاریخ طبیعی و موزه the Museo Cornelio Moyano در میدان پدرو دل كاستیلو است. افرادی که به فکر سفر یا مهاجرت به آرژانتین هستند، حتما باید بازدید از شهر مندوسا را در برنامه های خود قرار دهند.

اوسوایا یکی از بهترین شهرهای آرژانتین

اوسوایا مرکزTierra del Fuego آرژانتین و جنوبی ترین شهر کشور است. اوسوایا به عنوان جنوبی ترین شهر جهان را شناخته می شود که در خلیجی وسیع در ساحل جنوبی Isla Grande de Tierra del Fuego واقع شده است که از شمال به رشته کوه Martial و از جنوب به کانال Beagle محدود می شود. این تنها شهرداری در بخش اوسوایا است که 3.625 مایل مربع مساحت دارد. از مدت ها قبل اوسوایا به عنوان جنوبی ترین شهر جهان توصیف می شده است. به عنوان یک مرکز تجاری و فرهنگی و به عنوان یک شهر با اندازه و اهمیت قابل توجه، اوسوایا یکی از بهترین شهرهای آرژانتین می باشد.

اطلاعات کلی جمعیتTierra del Fuego و اوسوایا عبارتند از:

آیتمتوضیحات
جمعیت کل133.000 نفر
نرخ تولد در هر 1.000 نفر19.55
نرخ مرگ و میر در هر 1.000 نفر3.27
نرخ جرم در هر 1.000 نفر375.1
امید به زندگی در بدو تولد74.84
نرخ اشتغال (منطقه شهری)35.5%
نرخ بی سوادی0.68%

اوسوایا یکی از بهترین شهرهای آرژانتین

در شهر زیبای اسوایا که یکی از بهترین شهرهای آرژانتین می باشد، مناظر باشکوه، زندان قدیمی، زمستان های مبهم و چند یخچال طبیعی وجود دارند. این مستعمره کیفری سابق در حال حاضر یک شهر بزرگ توریستی است، بنابراین گردشگران می توانند از بسیاری از فعالیت های مختلف مانند مسیرهای پیاده روی، تورها، مسیرهای اسکی و سفرهای قایق را برای پر کردن برنامه روزانه خود پیدا کنند. اوسوایا بهشت ​​فروشندگان است. گفته می شود هزینه زندگی در این شهر بسیار زیاد است، زیرا از نظر جغرافیایی بسیار متفاوت است و تقریباً همه چیز باید از جای دیگری تأمین شود. منطقی است دولت آرژانتین در تلاش برای تشویق به استقرار در منطقه، استانTierra del Fuego را به یک منطقه عظیم عاری از مالیات تبدیل کرد و افراد می توانند معاملات بسیار مناسبی را در آنجا انجام دهند.

معرفی شهر کوردوبا در آرژانتین

کوردوبا شهری در مرکز آرژانتین، در دامنه سیراس شیکا در رودخانه سوکیا، حدود 700 کیلومتر (435 مایل) شمال غربی بوئنوس آیرس است. این مرکز استان کوردوبا و دومین شهر پرجمعیت آرژانتین بعد از بوئنوس آیرس است که طبق سرشماری سال 2010 حدود 1.3 میلیون نفر در آن سکونت دارند. کوردوبا یکی از اولین پایتخت های استعماری اسپانیا در منطقه بود که اکنون واقع در آرژانتین است (قدیمی ترین شهر سانتیاگو دل استرو است که در سال 1553 تاسیس شد). دانشگاه ملی کوردوبا قدیمی ترین دانشگاه این کشور می باشد. کوردوبا دارای بناهای تاریخی بسیاری است که از دوران استعمار اسپانیا حفظ شده اند، به ویژه ساختمان های کلیسای کاتولیک روم.

بزرگترین گروه های قومی در کوردوبا ایتالیایی ها، آرژانتینی ایتالیایی ها و اسپانیایی آرژانتینی ها هستند. تعداد زیادی از مهاجران از دیگر کشورهای اروپایی در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 وارد کوردوبا شدند. از بقیه کشورهای اروپای غربی مهاجرانی از سوئیس، آلمان، انگلستان، ایرلند و اسکاندیناوی (به ویژه سوئد) به کوردوبا سفر کردند. همچنین از اروپای شرقی نیز از شهروندان کشورهایی چونکرواسی، لهستان، مجارستان، روسیه، رومانی، اوکراین، ارمنستان و بالکان (به ویژه یونان، صربستان و مونته نگرو) وارد این شهر شدند. اگر قصد دارید با شهرها و همچنین شرایط زندگی در آرژانتین بیشتر آشنا شوید، می توانید به سایر مقالات تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *