ویزای مسافرتی شیلی

برترین هتل های شیلی

برترین هتل های شیلی

کشور شیلی با ثروت نسبی و تاریخچه گردشگری در خصوص ساخت برترین هتل های شیلی توانسته در صنعت گردشگری رشد یابد. با این حال، تورهای ماجراجویی گروهی معمولی جای خود را به سفرهای تفریحی فردی مجلل داده است، با این حال، تعداد هتل های 5 ستاره واقعی در شیلی در 10 سال گذشته تقریباً 2 برابر شده است. کشور لاغر بین رشته کوه‌  های آند و اقیانوس آرام دیگر در انتخاب هتل‌های مجلل یا تورهای ماجراجویی مجلل سفارشی که بالاتر از حد معمول هستند، از همسایگان خود عقب نیست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما در مسیر سفر به شیلی می باشد.

بسیاری از بهترین هتل ‌های شیلی مستقل هستند و هتل ‌های اکسپلورا، آواسی و تیرا عمدتاً با پروژه ‌هایی با حس قوی مکان به آنها ملحق می ‌شوند. اولین هتل دبلیو در آمریکای جنوبی در سانتیاگو افتتاح شد و پایتخت نیز تنها هتل ریتز-کارلتون در این قاره را در خود جای داده است. اکنون بسیاری از شرکت ‌ها تورهای لوکس و برنامه ‌های سفر خصوصی را ارائه می ‌دهند و هتل‌ های مجلل تورس دل پین، گردش ‌های خود را در آنجا و آتاکاما انجام می ‌دهند. تورهای اسکی شیلی جذابیت زیادی در منطقه مرکزی از پایتخت و والپارایسو دارد. با نگرش باز شیلی به سرمایه گذاری خارجی و تجارت آزاد، به علاوه افزایش تعداد گردشگران سطح بالا، انتظار می رود که انتخاب هتل های لوکس در شیلی بهتر شود و کیفیت خدمات در سال های آینده به ویژه در پاتاگونیا بهبود یابد.

زیباترین و برترین هتل های شیلی

Le Rêve مانند یک خانه عروسک از خیابانی مملو از بارها و رستوران ‌ها در محله سرسبز Providencia بلند می‌شود. این هتل بوتیک زیبا که در سال 2011 به طور کامل بازسازی شد، بر اساس B&B کار می کند، ایده این است که مهمانان از غذاخوری های اطراف نهایت استفاده را ببرند. با این حال، چای، قهوه، و تنقلات همیشه در دسترس هستند و یک آشپزخانه اوپن نیز وجود دارد تا مهمانان بتوانند در هنگام ناراحتی، سر خود را در یخچال فرو کنند. این به هتل حسی منحصر به فرد و خانگی می دهد. در پشت پنجره ‌های کرکره ‌ای سفید، قسمت‌ های مشترک شامل یک سالن استراحت با یک بار صداقت و یک کتابخانه مملو از کتاب ‌های بین ‌المللی است.

ریتز کارلتون، سانتیاگو این هتل سانتیاگو که به عنوان اولین ریتز کارلتون در مخروط جنوبی ساخته شده بود، درهای خود را در ژوئن 2003 افتتاح کرد. هنگامی که مهمانان وارد ساختمان چشمگیر آجر قرمز می شوند، آنها را در یک حس مناسبت محصور می کنند چوب کاری با صفحات چوبی، نقاشی هایی با قاب های تزئینی، و کارکنان با کت و شلوار و کت و شلوار. تمام تزئینات به خوبی توسط برند ریتز ارائه شده است.Tradition نام بازی است، هم از نظر سرویس و هم سبک. اتاق ‌ها کلاسیک هستند و در آثار هنری از آمریکای لاتین استفاده شده است. حمام ‌ها نقطه بالایی هستند. بزرگ، تزئین شده با سنگ مرمر، و دارای امکانات رفاهی است.

برترین هتل های جالب شیلی

برترین هتل های جالب شیلی

Aubrey در لبه Barrio Bellavista، چند قدمی فونیکولور سال 1925 سانتیاگو سبز رنگ که بازدیدکنندگان را به Cerro San Cristóbal می‌ برد و درست زیر باغ ‌وحش (گاهی اوقات مهمان ‌ها می‌ توانند صدای حیوانات را بشنوند زمانی که در کنار آن دراز می ‌کشند. این بوتیک هتل 15 خوابه که از سال 2010 باز است، بین دو عمارت متعلق به دهه 1920 ساخته شده توسط همان معمار قرار دارد. بزرگ‌تر از این دو خانه زمانی متعلق به دومینگو دوران، غول بزرگ راه ‌آهن شیلی بود. امروزه، این هتل متعلق به یک بریتانیایی و یک استرالیایی است که 3 میلیون دلار و چندین سال برای تبدیل آن به وضعیت فعلی هزینه کرده اند. اتاق ‌های خواب بین دو عمارت تقسیم شده ‌اند.

یک تراس سنگفرش شده بین رستوران و پیانو بار قرار دارد. فضای داخلی از جنبش هنر دکوی اوایل قرن بیستم الهام گرفته شده است و دارای مبلمان سبک آرت دکو، پارچه های چاپ شده و کاغذ دیواری استادانه است. دبلیو سانتیاگو از جاذبه های گردشگری شیلی است که از زمان افتتاح این هتل در سال 2009، این هتل طرفداران زیادی از مردم محلی و بازدیدکنندگان به دست آورده است. اتاق ‌ها با نور کم با رنگ ‌های بنفش، سبز و مشکی، مدرن هستند و پنجره‌ های تمام قد مشرف به شهر هستند. W در منطقه مالی سانتیاگو، که به طور رسمی با نام ال گلف شناخته می شود، قرار دارد، بخشی از یک آسمان خراش بزرگ است.

در نمودار زیر شاهد تعداد گردشگران در شیلی در سال های اخیر می باشید:

تعداد نفرات گردشگران شیلی

برترین هتل های خارج از شهر شیلی

پوما لج در حدود دو ساعت و نیم رانندگی از سانتیاگو که از بهترین شهرهای شیلی است و در کوهپایه ‌های آند در نزدیکی مرز آرژانتین واقع شده است فاصله دارد. این اقامتگاه بخشی از گروه هتل های Noi متعلق به شیلی است که دارای املاکی در پاتاگونیا، آتاکاما، سانتیاگو و غیره است. پوما لج که در سال 2011 افتتاح شد، فضای کلبه اسکی با فضای داخلی چوبی و یک شومینه بزرگ در وسط بار و سالن استراحت دارد. 24 اتاق همه یک دسته هستند و طراحی ساده و راحت با لمس هایی مانند پرتاب های رنگارنگ و آثار هنری محلی است. بسیاری از مهمانان Puma Lodge را برای اسکی هلی انتخاب می کنند، اما در تمام طول سال و برای مسافرانی که کمتر خجالتی دارند، پیشنهادهای زیادی وجود دارد.

فعالیت ‌ها عبارتند از:

  • پیاده ‌روی
  • اسب‌ سواری
  • بیرون رفتن برای ناهار
  • یوگا
  • دویدن
  • پیلاتس
  • بدنسازی
  • شنا

در جدول زیر شاهد امتیاز گردشگران به شیلی برای تفریح و امکانات و رفاه آن هستید:

امتیازاتمعیارها
80تفریح
80امکانات
78رفاه

Tierra Atacama در یک رانندگی کوتاه در خارج از شهر San Pedro de Atacama دارای مناظر فوق العاده ای از مزارع و Volvano Licancabur است. این هتل بخشی از گروه هتل های Tierra است که متعلق به خانواده شیلیایی-آمریکایی پورسل (که همچنین دارای Tierra Patagonia، Tierra Chiloé و Ski Portillo هستند) است. این ملک در ابتدا به ‌عنوان محل نگهداری احشام خدمت می ‌کرد، اما هنرمند منظره ‌ساز شیلیایی، ترزا مولر، محوطه را دگرگون کرده است و درختان باستانی آلگاروبو و چنار را حفظ کرده و دیوارهای خشتی را بازسازی کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر راهنمای ویزای توریستی شیلی مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *