ویزای مسافرتی ترکیه

برترین هتل های ترکیه

برترین هتل های ترکیه

برترین هتل های ترکیه می توانند یکی از دلایل سفرهای تفریحی به این کشور باشد. از نظر فرهنگ شرق، ملاقات-غرب، تاریخ و عظمت عثمانی شگفت انگیز است. کاپادوکیه، منطقه ای از صخره های ماورایی، یکی از جذاب ترین و رمانتیک ترین مکان های جهان است. برای فرار در کنار دریا، ساحل رویایی فیروزه ای Alacati پاتوق غیرمتعارف استانبولی های شیک است، بدروم صحنه اجتماعی پر جنب و جوشی دارد، فتحیه و کالکان سواحل شنی دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای افرادی که می خواهند ویزای توریستی ترکیه را اخذ کنند مشاور خوبی است.

زیباترین و برترین هتل های ترکیه

سوهو هاوس استانبول در بی ‌اوغلو، یک کاخ ایتالیایی متعلق به قرن نوزدهمی را به شکل هنرمندانه‌ای تغییر داده است. زیبایی شناسی باشگاهی بزرگسالان این گروه به خوبی با عظمت مردانه ساختمان (این ساختمان سابقاً سفارت ایالات متحده بود، که میراث آن در کلاب سفارت اواخر شب باقی مانده است)، مخمل های عمیق آن و مبلمان مدرن اواسط قرن در خانه سازگار است. در میان دیوارهای چوبی و سنگ مرمر توتونی رنگ، به تزیینات پیچیده و سقف های نقاشی شده فضایی برای درخشش می دهد. رستورانی مملو از گیاهان روی پشت‌ بام، مزه ‌هایی را سرو می ‌کند که توسط سرآشپزی از میکونوس طراحی شده است و طعم ‌های مطبوع دریای اژه را برای جمعیتی پویا از مردم محلی و بازدیدکنندگان بین ‌المللی به ارمغان می‌ آورد.

خلیج دی ماریس که اکنون 10 سال دارد، یکی از بهترین استراحتگاه ها نه تنها در ترکیه، بلکه در تمام دریای مدیترانه است، مخفیگاهی که بین دریا و جنگل محصور شده است. این نقطه در شبه جزیره Datça آنقدر دست نخورده است، انگشتی پوشیده از کاج که به رنگ آبی خارق ‌العاده دریای اژه کشیده شده است، که واقعاً تنها راه رسیدن به خلیج D Maris قایق یا هوا است. کاری که بسیاری از مهمانان پر ستاره آن انجام می دهند. صبح ها برای یوگای طلوع آفتاب در ساحل سکوت است بعدازظهرها برای صرف ناهار خرچنگ و شامپاین در کلوپ ساحلی Riviera-vibe La Guérite است. از خانواده ها نیز استقبال می شود. یک باشگاه بچه‌ ها و یک مدرسه قایقرانی، در آب ‌های آرامی به رنگ پریده اقیانوس هند وجود دارد.

در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل های ترکیه می باشید:

برترین هتل های کلاسیک ترکیه

Aliya که از بالا تا پا کاملاً شایان ستایش است حتی نامی که از دختر صاحبش گرفته شده است. این هتل که از شش خانه ایجاد شده است، مانند یک خانه رویایی از خانه به نظر می رسد: فرش ها و پرده های تکه تکه شده، مبلمان عتیقه، ترکیبی از هنر قدیمی و معاصر، چیزهای عجیب و غریب در سراسر مکان، همه هنرمندانه کنار هم، لایه لایه و جالب. در قلب آن، باغی با استخری سایه ‌دار، مکان ‌هایی برای نشستن، خواندن و فکر کردن. دارای 25 اتاق، برخی با پنجره‌ های فرانسوی کرکره‌ دار که به بالکن ‌های فرفورژه یا مستقیماً به باغ باز می ‌شوند، و برخی اتاق ‌های زیر شیروانی، بزرگ و مطبوع اگرچه در اتاق ‌های کلاسیک ساده نیز چیزی عمیقاً جذاب است.

در نمودار زیر شاهد امتیازات هتل Aliya در ترکیه می باشید:

خلیج ‌های خواب ‌آلود، آب ‌های آرام و سواحل دست نخورده شبه‌ جزیره Datça نوعی زیبایی دریایی مشابه به سالکومب ارائه می ‌دهند، فقط در اینجا دریای سبز-آبی گرم ‌تر است و تابستان از آوریل تا اکتبر ادامه دارد. در لبه دهکده ماهیگیری زیبای Göcek، استراحتگاه خواهر D Maris Bay است، و یک زمین بازی مشابه (اگر کمی ساده ‌تر و مقرون به صرفه‌ تر) برای جت ‌های استانبولی و بین ‌المللی است که با قایق‌ ها به هم می ‌آیند یا از سوپرقایق ‌های تفریحی خود که در اسکله تفریحی خود توچال لنگر انداخته ‌اند به ساحل می ‌آیند.

برترین هتل های ساحلی ترکیه

هتل گایا در شهر ساحلی شیک آلاکاتی در خانه قرار دارند. همه آنها از سادگی مدرن زمینی هستند فضای داخلی بلوط خام و سنگی نرم شده با منسوجات با رنگ طبیعی، ملیله های بافته شده و قالیچه های جوت، فانوس های علف دریایی آویزان در همه جا، داخل و خارج. از میان این سه ملک، گایا آلاکاتی اصلی است، که شاید دوست ‌داشتنی ‌ترین آن باشد، حیاط آرام آن سبز با گیاهان گلدانی، مبلمان بیرون از عصا، و میزهایی برای غذاخوری آرام است. چاله ای از شیک بودن مقرون به صرفه در این مقصد همیشه شیک تر. اتاق های لوکس متمایز به رنگ سفید، چوب و سنگ در زیر درختان زیتون نقره ‌ای و کاج ‌های مدیترانه ‌ای در خلیجی در شبه جزیره بدروم قرار گرفته است.

ساختمان ‌های کم ارتفاع، که از سنگ‌ های محلی به سبک سنتی محل خود ساخته شده ‌اند، آلاچیق ‌ها و سوئیت ‌های مستقلی را در خود جای داده ‌اند که هر کدام دارای استخر شنای خصوصی خود هستند، به رنگ دریای اژه. تراس ‌های رستوران با خرزهره پوشانده شده و مشرف به دریا هستند و در کنار ساحل کوچک سنگ ‌ریزه ‌ای، کلوپ ساحلی کوکتل، سالاد و مزه سرو می‌ کند. هتل موزه، کاپادوکیه با دودکش ‌های پری به ‌شکل تالکین و صخره‌ های صحرایی، حسی از دنیای فانتزی دارد، حسی که تنها با اقامت در یکی از هتل ‌های غارنشین آن تقویت می ‌شود. این خانه ‌های قدیمی تروگلودیت ‌ها تا به درجات مختلفی از تجملات تجمل شده ‌اند، و هتل موزه شاید شیک ‌ترین مکان باشد، در حالی که به لطف مجموعه ‌ای از عتیقه ‌ها و مصنوعات مالک، حس افسون و تاریخ را حفظ کرده است.

برترین هتل های ساحلی ترکیه

برترین هتل های لوکس ترکیه

شش حس کاپلانکایا فقط یک هتل نیست، بلکه یک شهر ساحلی کامل پنج ستاره است که توسط میلیونر پابرهنه بوراک اویمن، سازنده املاک با روح هیپی ساخته شده است، که اولین بار زمانی که تنها یک کلبه در ساحل وجود داشت به این نقطه در غرب بدروم آمد. Six Senses اولین هتل استراحتگاه است، یک استراحتگاه سلامتی که حس فرانک لوید رایت را بیشتر از ساحل ترکیه احساس می ‌کند، طبقات بلند و کم ارتفاع مانند پله ‌های غول‌ پیکر که در دامنه تپه بریده شده ‌اند. فضاهای باز استخر واتسو و سنتی (حمام) را شامل می شود. اتاق‌ های مستقل، تزئین ‌شده با لوکس خاص Six Senses، در امتداد جاده ‌هایی پراکنده شده ‌اند که توسط کالسکه ‌های گلف، مانند برخی از حومه ‌های شهری آرمان ‌شهر، پراکنده شده ‌اند.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در ترکیه یا به عبارتی اقامت توریستی در ترکیه هستید:

سالنرخ گردشگری
202050%
202167%
202278%

بیش از نیم دوجین رستوران (از جمله یک بار ساحلی خانوادگی) غذاهای روشن و سالمی را سرو می ‌کنند که محصولات محلی را به نمایش می‌ گذارند اگرچه شکست دادن آنهینگا، کلوپ ساحلی با غذاخوری ‌های عالی در رویایی ‌ترین محیط، که کوکتل ‌ها و غذاهای دریایی عالی پخته شده را زیر سایه ‌بانی از علف ‌های دریایی سرو می‌ کند، سخت است. که در نسیم دریا می پیچد و در غروب خورشید طلایی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی ترکیه راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *