ویزای مسافرتی بلژیک

برترین هتل های بلژیک

برترین هتل های بلژیک

کسانی که قصد بازدید از این شهر پر جنب و جوش در بلژیک را دارند، خوشحال خواهند شد که بدانند برترین هتل های بلژیک طیف وسیعی برای انتخاب دارند. چه خدمات 5 ستاره یا قیمت 4 ستاره را ترجیح دهید، این کشور همه آنها را دارد. شاید شما به دنبال یک بوتیک صمیمی در یک نقطه آرام هستید. یا شاید شما یک ملک بزرگ و مجلل با انتخاب گزینه های غذاخوری و نوشیدنی را ترجیح می دهید.

هر چه دنبال آن هستید، اینها بهترین هتل هایی هستند که بروکسل باید به مسافران فهیم ارائه دهد. از مقر باشکوه اتحادیه اروپا یا Grand Place گرفته تا خیابان لوئیز و کلیسای جامع سنت مایکل و سنت گودولا، همه این هتل ها پایگاه ایده آلی هستند تا بتوانید همه آن را ببینید و تجربه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزا و شرایط مهاجرت به بلژیک مشاور شما می باشد.

برترین هتل های لوکس بلژیک

هتل جولیانا بروکسل این هتل پنج ستاره بروکسل در قلب پایتخت بلژیک واقع شده است و حس منحصر به فردی دارد. هتل جولیانا با تنها 43 اتاق و سوئیت، فضای صمیمی تری نسبت به املاک بزرگتر مرکز شهر دارد. شش دسته اتاق برای انتخاب وجود دارد. این ملک به سبک بوتیک بروکسل مجموعه ای از اقامتگاه های مجهز، رستوران، اسپا، سوئیت تناسب اندام، بار و استخر سرپوشیده را ارائه می دهد. این میدان دقیقاً در کنار میدان نئوکلاسیک Place des Martyrs نیز واقع شده است که یکی از تاریخی ‌ترین و نمادین ‌ترین میدان ‌های شهر است. هتل آمیگو در بروکسل از برند معتبر روکو فورته می آید و همچنین در مرکز تاریخی شهر واقع شده است.

این ملک کمی بیش از 150 اتاق دارد و مناظر خیره کننده ای از پایتخت و همچنین فضایی کاملا بلژیکی را ارائه می دهد. یک غذاخوری ایتالیایی و یک بار هوشمند در محل وجود دارد. هتل آمیگو با توجه به سبک و امکانات پنج ستاره، بدون شک یکی از برترین هتل های بروکسل است. هتل استانهوپ را می‌توانید در خیابان دو کامرس، بین کاخ سلطنتی و محله اروپایی پیدا کنید. این ملک 5 ستاره در یک اقامتگاه تاریخی قرار دارد که قدمت آن به پایان قرن می رسد. محل اقامت شیک است، با طیف وسیعی از اتاق های تمیز، آرام و به سبک بوتیک.

برترین هتل های لوکس بلژیک

برترین هتل های شهری بلژیک

هتل Le Louise در نزدیکی خیابان لوئیز واقع شده است و اقامتگاه های شیک و 5 ستاره در قلب بروکسل ارائه می دهد. این هتل کاملاً جدید بازسازی شده دارای مجموعه زیادی از اتاق ها و سوئیت ها است. یکی از ویژگی ‌های برجسته این ملک، باغ ‌های مبله لذت‌بخش است که در اطراف سایت قرار گرفته ‌اند. این هتل همچنین دارای یک رستوران بین المللی، یک بار دنج و یک منطقه تناسب اندام است. سرتاسر آن به سبک معاصر تزئین شده است که با تأثیرات فرانسوی پالایش شده تقویت شده است. مجموعه NH Brussels Grand Sablon را می ‌توان در مرکز قرون وسطایی بروکسل، منطقه‌ ای سرشار از میدان‌ های زیبا و دلپذیر، یافت.

در نمودار زیر شاهد تعداد نفرات گردشگر در بلژیک می باشید:

میدان بزرگ سابلون بخشی از شهر است که شکلات ‌فروشی ‌های بلژیکی و عتیقه ‌فروشی ‌ها از جمله جاذبه ‌های آن هستند و برخی از اقامتگاه ‌ها مشرف به میدان هستند. در محل، هیسپانیا براسری، یک باشگاه ورزشی مجهز و پارکینگ پولی برای مهمانان نیز وجود دارد. برای کسانی که به دنبال سبک چهار ستاره هستند، هتل Le Dixseptième یکی از بهترین هتل های بروکسل برای رزرو است. این خانه شهری چند طبقه را اشغال می کند و ایستگاه قطار مرکزی و Grand Place فقط چند دقیقه پیاده روی دارند.

برترین هتل های مناسب بلژیک

Sofitel Brussels برخی از چشمگیرترین امکانات موجود در هتل های 5 ستاره بروکسل را ارائه می دهد، از جمله حمام، باشگاه ورزشی، رستوران و بار، و تراس روی پشت بام برای شب های آرام تابستان. همه اقامتگاه‌ ها در اینجا جادار هستند و امکاناتی مانند تراس خصوصی، دوش ماساژ، دستگاه اسپرسوساز و سالن ‌های مبله ارائه می ‌دهند. هتل ایندیگو کمی با سایر املاک محلی متفاوت است. اگر عاشق یک محله هستید و به این فکر می کنید که کجا در بروکسل اقامت کنید، این هتل چهار ستاره یکی از بهترین انتخاب های شهر است. می توانید با اخذ ویزای توریستی بلژیک از این اماکن دیدن کنید.

در جدول زیر شاهد میانگین قیمت اتاق های هتل های بلژیک می باشید:

نوع اتاقمیانگین قیمت به دلار
143$2 تخته
230$3 تخته
400$4 تخته

اتاق‌ ها با نقاشی‌های دیواری گل‌ دار تزئین شده ‌اند و به سبک مدرن، با رنگ‌ های صنعتی و پارچه‌ های غنی طراحی شده‌ اند. فضاهای مشترک شامل رستوران مملو از گیاهان به‌ علاوه غذاخوری دوم، بار آینه ‌کاری ‌شده، و باشگاه ورزشی است. کورتیارد بروکسلEU by Marriott ملکی شیک و پر نور است که سبکی مجلل و در عین حال ساده ارائه می ‌کند. همانطور که از نام آن پیداست، برای پارلمان اروپا مناسب است. این ملک 4 ستاره بروکسل برای مسافران تفریحی یا کاری ایده آل است و برای کسانی که می خواهند قبل از استراحت در هتل به گشت و گذار در این شهر اروپایی بپردازند بسیار مناسب است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت به بلژیک آنچه را نیاز دارید به شما خواهند گفت.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *