مهاجرت به کشور آلمان

برترین هتل های آلمان

برترین هتل های آلمان

برترین هتل های آلمان، کلیساهای باستانی و دهکده های دیدنی تنها مواردی هستند که آلمان را به یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپا تبدیل می کنند. با میلیون ها بازدیدکننده در سال، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از هتل های لوکس در آلمان برای انتخاب وجود داشته باشد. در این مقاله سعی شده است یک نمای کلی از بهترین هتل های لوکس این کشور، از برلین تا آلپ باواریا را ارائه دهیم. صرف نظر از اینکه چه نوع ترجیحات تعطیلات دارید، امیدواریم که این راهنمای هتل های آلمان برای تعطیلات بعدی شما در آلمان مفید و آموزنده باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزای توریستی آلمان شما را راهنمایی می کند.

زیباترین و بهترین هتل آلمان

هتل Adlon Kempinski برلین جایی است که مجلل و زرق و برق با مهمان نوازی بی نظیر روبرو می شود. با وجود چنین لیست چشمگیری از مهمانان مشهوری مانند باراک اوباما، برد پیت، آنجلینا جولی و چارلی چاپلین، جای تعجب نیست که این هتل یکی از بهترین هتل های لوکس آلمان در نظر گرفته شود. موقعیت هتل آدلون کمپینسکی برلین در مرکز برلین، در نزدیکی بناهای تاریخی مانند یادبود هولوکاست، پاریسر پلاتز، آکادمی هنر و ایست بازرسی چارلی است. بدون در نظر گرفتن اینکه اولویت شما در تعطیلات بازدید از مراکز هنری، خریدهای مجلل یا کاوش در جاذبه های گردشگری محبوب، موقعیت مکانی مناسبی است.

بسیاری از امکانات پیشرفته در هتل آدلون کمپینسکی برلین شامل استخر سرپوشیده بزرگ، سونا، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، و اسپای لوکس است. اتاق ‌ها دارای مبلمان زیبا، چشم‌ اندازهای زیبا از پاریسر پلاتز و دروازه براندنبورگ، و حمام‌ های بکر و راحت با جکوزی بزرگ و آینه‌ هایی با نور مناسب هستند. 3 گزینه غذاخوری در هتل Adlon Kempinski برلین موجود است: Lobby Lounge & Bar، Lorenz Adlon Esszimmer دارای 2 ستاره میشلین و Sra Bua Bar با سرو چای سلطنتی عصرانه، غذاهای آلمانی و کوکتل های با طراوت، بدون در نظر گرفتن ترجیحات آشپزی شما، ذائقه شما راضی می شود.

در جدول زیر شاهد میانگین هزینه اتاق ها در هتل های آلمان می باشید:

میانگین اجاره اتاق در آلمان به دلارسال
500$2020
600$2021
600$2022

برترین هتل های شهری آلمان

با فضایی متمایز که هاله برلین را منعکس می ‌کند، اورانیا برلین هنری و بصری در منطقه پرجنب ‌و جوش کروزبرگ واقع شده است و به شما امکان می ‌دهد در فاصله چند قدمی به مراکز فرهنگی و تاریخی برلین دسترسی داشته باشید. برخی از پرجمعیت‌ ترین موزه‌ها مانند موزه یهودی، گالری برلینیشه، و موزه پرگامون در 30 دقیقه پیاده ‌روی از هتل هستند. خوشبختانه، اگر پیاده روی کنید، برلین مناظر باورنکردنی را ارائه می دهد. بسیاری از فروشگاه های لوکس سطح بالا و مغازه های محلی جذاب در مجاورت هتل قرار دارند، بنابراین خرید مشکلی نخواهد داشت. یکی از ویژگی ‌های بارز Orania Berlin این است که اتاق ‌ها و سوئیت ‌های آن‌ها بر حسب متر مربع نامگذاری شده ‌اند، بنابراین برای رزرو اتاق ‌هایی با نام Orania.21 یا Orania.50 آماده باشید.

سوئیت ‌ها دارای کتابخانه ‌ای دوست ‌داشتنی با مجموعه وسیعی از کتاب‌ ها، مبل ‌های راحت و فرش ‌های ایرانی هستند. هر اقامتگاه دارای دستگاه نسپرسو، مینی ‌بار بزرگ، تخت ‌های فوق ‌العاده مجلل با قاب ‌هایی با تم فیل، و حمام و دمپایی رایگان است. امکانات مدرن مانند مرکز تناسب اندام، بار، و یک صحنه بزرگ که در آن هنرمندان آلمانی کنسرت های سرگرم کننده برگزار می کنند، همگی بخشی از The Orania Berlin هستند. مهمانان می توانند از وعده های غذایی خود در فضایی صمیمی و جذاب لذت ببرند. صبحانه در Orania Berlin شامل بوفه غذاهای لذیذ بین المللی است.

برترین هتل های محبوب آلمان

ریجنت برلین همیشه محبوب به حق در میان بهترین هتل های لوکس آلمان است. این شگفت ‌انگیز 5 ستاره در مجاورت میدان ژاندارمن مارکت قرار دارد که با تاریخی ‌ترین جاذبه‌ ها و ساختمان ‌هایی که مترادف با برلین هستند، همسایه است. چنین مکان برجسته ای دسترسی مهمانان به جاذبه هایی مانند دروازه براندنبورگ و Unter den Linden را آسان می کند. KaDeWe، یکی از قدیمی ترین فروشگاه های لوکس در آلمان، تنها 15 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. کارکنان ریجنت برلین بسیار خوش‌آمد، دوستانه و خوشحال هستند که در مورد هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید کمک کنند یا به هر سؤالی در مورد شهر یا هتل پاسخ دهند.

در ریجنت برلین، 156 اتاق و 39 سوئیت برای انتخاب پیدا خواهید کرد. گزینه ‌های اقامتی از طرح رنگی گرم با رنگ سبز پیروی می ‌کنند، در حالی که سرویس طلایی برازنده رنگ ‌های گرم دوست ‌داشتنی را به نمایش می‌ گذارند. اتاق ها و سوئیت ‌ها دارای تلویزیون صفحه ‌تخت با پخش‌ کننده دی ‌وی‌ دی، میز کار عتیقه، تخت ‌های راحت بزرگ، و حمام ‌های مرمری عظیم با وان عمیق هستند که برای یک حمام آرامش ‌بخش مناسب است. گزینه های مختلف غذاخوری در ریجنت برلین که از بهترین شهرهای آلمان است موجود می باشد که سبکی شبیه به زرق و برق ویکتوریایی دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری آلمان در سال های اخیر هستید:

نرخ گردشگری در آلمان

هتل زیبا و عجیب در برلین آلمان

هتل زیبا و عجیب Zoo Berlin در Kurfürstendamm، بلوار معروفی در برلین قرار دارد که مملو از فروشگاه ‌های مختلف، ساختمان ‌های فرهنگی، مکان‌ های دیدنی، و رستوران ‌های شگفت ‌انگیز است. این بلوار مکانی مناسب برای خریدهای لوکس است، بنابراین برای یافتن فروشگاه های سطح بالا در نزدیکی آن مشکلی نخواهید داشت. علاوه بر این، «داستان برلین» و «موزه عکاسی» در یک پیاده‌ روی کوتاه قرار دارند و برای علاقه‌ مندان به تاریخ و زیبایی ‌شناسان عالی و از جاذبه های گردشگری آلمان هستند. برخی از مهمانان معروف هتل باغ وحش برلین عبارتند از: گریس کلی و سوفیا لورن. 144 اتاق به زیبایی نمادهای سبک فوق الذکر، با کف چوبی سخت، ، صندلی های راحتی چرمی و نورپردازی کم است.

طراح آلمانی Patrick Hellmann پشت سبک کاخی و خاطره انگیز این هتل است. دوستداران طبیعت قدردانی می کنند که این هتل در کنار جنگلی سرسبز، در منطقه معروف گرونوالد در برلین واقع شده است. مهمانان این شانس را دارند که از بلوار خرید Kurfürstendamm بازدید کنند که تنها 10دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. از مرور برندهای سطح بالا مانند Bulgari و Louis Vuitton لذت ببرید. اگر منظره ای وجود دارد که می خواهید از آن دیدن کنید و به نظر دور از دسترس به نظر می رسد، می توانید به راحتی خدمات راننده رولز رویس هتل را رزرو کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه راهنمای ویزای توریستی آلمان به متقاضیان مشاوره و خدمات ارائه می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *