مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار چشم پزشکی در انگلستان

بازار کار چشم پزشکی در انگلستان

برای ورود به بازار کار چشم پزشکی در انگلستان به عنوان یک متخصص باید مهارت های تخصصی در تشخیص، درمان مدیریت و پیشگیری از بیماری های چشم را باید آموزش ببینید. متخصصان چشم پزشکی در انگلستان با طیف وسیعی از شرایط، از جمله آب مروارید، انحراف چشم، آسیب های چشمی، گلوکوم و بیماری های عفونی چشم مواجه خواهید شد. در بازار کار انگلستان در رشته چشم پزشکی، متخصصان با بیماران در تمام سنین از نوزاد نارس گرفته تا افراد مسن شرایط حاد را مدیریت خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار کار چشم پزشکی در انگلستان و ویزای کاری انگلستان با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. به طور کلی متخصصان چشم پزشکی در انگلستان ممکن است در محیط های مختلفی از جمله کلینیک های سرپایی، سالن های عمل که در آن جراحی می کنند مشغول به کار شوند. در آخر اینکه تعداد محدودی کار نیز در بخش در دسترس خواهد بود.

مسئولیت متخصصان در بازار کار چشم پزشکی در انگلستان

تمامی افرادی که با هدف ورود به بازار کار چشم پزشکی در انگلستان وارد این کشور می شوند، باید مسئولیت هایی را بر عهده بگیرند. این مسئولیت ها به شرح زیر می باشند:

  • شرایط چشم پزشکی را با در نظر گرفتن هر دو جنبه پزشکی و روانی مراقبت از بیمار مدیریت کنند.
  • انجام دوره های گاه به گاه در بخش
  • تجهیزانی مانند افتالموسکوپ، لنز و لامپ شفاف را کار کنند.
  • جراحی چشم را با استفاده از میکروسکوپ یا جراحی لیزر انجام دهند.
  • به بیماران چشمی آموزش دهند تا به آنان در درک وضعیت پزشکی خود کمک کنند.
  • رسیدگی به اسناد قانونی برای گواهی بیماران نا بینا
  • ارائه مشاوره و اطمینان خاطر به بیماران و اعضای خانواده آنها
  • حمایت از فعالیت های ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری

همچنین به عنوان بخشی از یک تیم چند رشته ای که شامل اپتومتریست ها، پرستاران و ارتوپتیست ها می شود کار کنند. علاوه بر این با متخصصانی مانند متخصصان مغز و اعصاب، جراحان گوش، حلق و بینی و متخصصین ژنتیک نیز باید ارتباط برقرار کنند. از سوی دیگر باید درمانگاه های سرپایی همومی شلوغ، کلینیک های چشم اورژانس و کلینیک های تخصصی را مدیریت کنید. در نهایت اینکه اگر به عنوان چشم پزشک کار می کنید در زمینه های زیر نیز تخصص پیدا می کنید:

زمینه های تخصص چشم پزشکی در انگلستان

حقوق و مزایا در بازار کار چشم پزشکی در انگلستان

بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی مدرن، حقوق مزایا در بازار کار چشم پزشکی در انگلستان از سطح قابل قبولی برخوردار است. شرایط کار در انگلستان در سطح ایده آلی است. البته حقوق متخصصان در دوره های مختلف با مبالغ گوناگونی ارائه خواهد شد. که عبارت اند از:

  • به عنوان یک کارآموز چشم پزشکی در انگلستان در سطح تخصصی می توانید بین 41500£ تا 54500£ (پوند) در آمد کسب کنید.
  • حقوق اولیه پایه برای کارآموزان دکترا بیمارستانی در سطح آموزش پایه 25800£ (پوند) در سال است. که در سال دوم به 33400£ (پوند) افزایش می یابد.
  • حقوق پزشکان متخصص چشم پزشکی در انگلستان نیز از 49500£ تا 84000£ (پوند) متغیر است.
  • حقوق مشاوران نیز از 88100£ (پوند) شروع می شود و بسته به مدت خدمت به 129000£ (پوند) نیز در سال می رسد.

حقوق و مزایا در بازار کار چشم پزشکی در انگلستانالبته لازم به ذکر است علاوه بر حقوق مطلوب در بازار کار چشم پزشکی در انگلستان، این کشور مزایای فراوانی را نیز به متخصصان چشم پزشکی ارائه می دهد. به طور مثال، هنگامی که یک مشاور چشم پزشکی هستید می توانید برای جوایز تعالی بالینی محلی و ملی انگلستان نیز درخواست دهید. از سوی دیگر ممکن است با کار در مطب خصوصی حقوق خود را در این کشور تکمیل کنید. علاوه بر این کمک هزینه های شبانه روزی، تعطیلات آخر هفته و حضور در تماس به صورت کامل پرداخت می شود. همچنین برای هر ساعت بیش از 40 ساعت در هفته، حقوق اضافی دریافت خواهید کرد. در نهایت اینکه شما به طور خودکار در طرح بازنشستگی عضو خواهید شد. در نمودار زیر می توانید میانگین دستمزد سالانه متخصصان چشم پزشکی را در کشورهای مختلف جهان مشاهده فرمایید:

میزان دستمزد سالانه متخصصان چشم پزشکی در کشورهای مختلف جهان

ساعات کاری در انگلستان

یکی از بزرگترین چالش های متقاضیان ورود به بازار کار چشم پزشکی در انگلستان، ساعات کاری این کشور است. به طور کلی چشم پزشکی در انگلستان معمولا از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد. البته لازم به ذکر است که ممکن است نیاز داشته باشید که ساعات بیشتری را نیز کار کنید. به خصوص به عنوان یک پزشک جوان، اما کار بدون ساعت در انگلستان در مقایسه با سایر تخصص ها معمولا سبک تر است. همچنین علاوه بر کار تمام وقت چشم پزشکی در انگلستان، فرصت هایی برای کار پاره وقت نیز وجود دارد. از سوی دیگر، کارکنان، پزشکان متخصص اغلب در بخش های سرپایی یا پاره وقت کار می کنند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته چشم پزشکی در انگلستان و همچنین رشته بینایی سنجی در انگلستان هستید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در باب بازار کار چشم پزشکی در بریتانیا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب بازار کار چشم پزشکی در بریتانیا می باشیم:

  • ساعات کاری در انگلستان چگونه است؟ یکی از بزرگترین چالش های متقاضیان ورود به بازار کار چشم پزشکی در انگلستان، ساعات کاری این کشور است. به طور کلی چشم پزشکی در انگلستان معمولا از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد. البته لازم به ذکر است که ممکن است نیاز داشته باشید که ساعات بیشتری را نیز کار کنید. به خصوص به عنوان یک پزشک جوان، اما کار بدون ساعت در انگلستان در مقایسه با سایر تخصص ها معمولا سبک تر است.
  • حقوق چشم پزشکان در بریتانیا چقدر است؟ به عنوان یک کارآموز چشم پزشکی در انگلستان در سطح تخصصی می توانید بین 41500£ تا 54500£ (پوند) در آمد کسب کنید. حقوق اولیه پایه برای کارآموزان دکترا بیمارستانی در سطح آموزش پایه 25800£ (پوند) در سال است. که در سال دوم به 33400£ (پوند) افزایش می یابد. حقوق پزشکان متخصص چشم پزشکی در انگلستان نیز از 49500£ تا 84000£ (پوند) متغیر است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *