مهاجرت کاری نیوزلند

بازار کار پرستاری در نیوزلند

بازار کار پرستاری در نیوزلند

ورود به بازار کار پرستاری در نیوزلند نیاز به رعایت الزامات مورد نیاز دارد. نیوزلند در بخش های متنوعی، فرصت های منحصر به فردی را برای پرستاران فراهم می کند. متقاضیان می توانند در کشور نیوزلند به عنوان یک مدیر پرستار، آموزش پرستار، به عنوان یک محقق پرستار، به عنوان یک پرستار یا سایر زمینه ها کار کنند. به طور کلی، پرستاران ثبت نام شده در بسیاری از بیمارستان ها در سراسر نیوزلند مشغول به کار می شوند. موضوع های زیر بخش زیادی از اطلاعات مورد نیاز برای شروع کار در نیوزلند در زمینه پرستاری در سال 2023 را به متقاضیان ارائه می دهند. البته کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همیشه برای کمک به شما هموطنان عزیز در دسترس و آماده هستند.

فرآیند ورود به بازار کار پرستاری در نیوزلند

برای درخواست ویزای کار و مهاجرت کاری به نیوزلند متقاضیان و افراد جویای کار در زمینه پزشکی باید یک پیشنهاد اشتغال از کافرمای معتبر داشته باشند و اثبات کنند که هیچ فرد نیوزلندی شرایط اشتغال در زمینه مورد نظر را ندارد. لازم به ذکر است که پرستاری یکی از پرتقاضاترین شغل ها در کشور نیوزلند است. به طور کلی برای اشتغال در زمینه پرستاری در کشور نیوزلند، نیروی کار داخلی بسیار کمی در این کشور وجود دارد و این موضوع باعث می شود که متقاضیان خارجی و پرستاران بین المللی شانس بیشتری برای ورود به بازار کار پرستاری در نیوزلند داشته باشند.

برای ورود به بازار کار پرستاری در نیوزلند متقاضیان و مهاجران بین المللی باید مراحل زیر را سپری کنند:

  • داشتن پیشنهاد شغلی رسمی
  • ثبت نام در شورای پرستاری کشور نیوزلند
  • اخذ مجوز پلیس و در مواردی اشعه ایکس پزشکی و قفسه سینه
  • اخذ گواهینامه عملی از شورای پرستاری کشور نیوزلند
  • اخذ ویزای کاری
  • کسب مجوز کار از طریق گذرنامه پس از ورود به کشور نیوزلند

ثبت نام در شورای پرستاری کشور نیوزلند

به طور کلی، متقاضیان برای کسب مجوز کار در کشور نیوزلند باید نشان دهند که در شورای پرستاری نیوزلند ثبت نام کرده اند. هر پرستار به صورت فردی برای کسب مجوز کار و ثبت نام در شورای پرستاری کشور نیوزلند ارزیابی می شود. روند کار برای پرستاران خارجی در این کشور (به استثنای پرستاران ثبت شده در کلیه ایالت های استرالیا به جز استرالیا غربی) حدود 12 هفته طول می کشد. (در صورت سفارش مدارک متقاضیان) لازم به ذکر است که متقاضیان نمی توانند این کار را از طریق پیشخوان انجام دهند. پس از ثبت نام، شورای پرستاری کشور نیوزلند فرم درخواست را برای گواهی اشتغال سالانه برای متقاضیان ارسال می کند. این روند تقریباً 7 الی 10 روز طول می کشد تا پردازش شود.

به یاد داشته باشید که ممکن است متقاضیان بتوانند از طریق پیشخوان اقدام به دریافت گواهی تمرین کنند. سپس رسید برای متقاضیان صادر می شود و گواهی نامه پس از چاپ برای متقاضیان ارسال می شود. افراد می توانند با استفاده از رسید دریافت شده کار کنند.

صلاحیت ورود به بازار کار پرستاری در نیوزلند

شورای پرستاری نیوزلند مرجع قانونی حاکم بر عملکرد پرستاران در نیوزلند است و استانداردها را به نفع امنیت عمومی تنظیم و نظارت می کند. پرستاران خارج از کشور که متقاضی ثبت نام در شورای پرستاری کشور نیوزلند هستند باید دارای موارد زیر باشند:

  • ثبت نام با یک مقام نظارتی خارج از کشور
  • داشتن صلاحیت بین المللی یا مدرک بین المللی
  • حضور در ارزیابی صلاحیت های شورای پرستاری کشور نیوزلند برای پرستاران ثبت شده است.
  • با موفقیت به اتمام رساندن برنامه ای را که به منظور ارزیابی صلاحیت پرستاران ثبت نام شده توسط شورای پرستاری کشور نروژ تأیید شده است.

صلاحیت ورود به بازار کار پرستاری در نیوزلند

شورای تائید پرستاری در نیوزلند

این شورا با تأیید از مرجع نظارتی كه متقاضیان در آن ثبت نام می کنند، به مدارك مربوط به ثبت نام پرستاران در خارج از كشور نیاز دارد. این تأییدیه باید مستقیماً از مرجع نظارتی به شورای پرستاری نروژ ارسال شود. همچنین از متقاضیان خواسته می شود که گواهی پلیس را که کمتر از 6 ماه قبل از دریافت مدرک از شورای پرستاری کشور نروژ دریافت شده است، ارائه دهند. به یاد داشته باشید که شورای پرستاری نیوزلند درخواست پرداخت متقاضیان را فقط هنگام پرداخت هزینه برنامه و دریافت اسناد مورد نیاز، پردازش و ارزیابی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که پرستارانی مجوز کار و مدرک اشتغال به عنوان پرستاری خود را در کشورهایی غیر از نیوزلند را دریافت کرده اند، باید قبل از اینکه بتوانند در نیوزلند کار کنند، برای پذیرش در رجیستری یا ثبت نام به شورای پرستاری نیوزلند مراجعه کنند. شورای پرستاری نیوزلند یک بخش ثبت نام در خارج از کشور برای پردازش درخواست های خارج از نیوزیلند دارد.

بهترین مراکز برای اشتغال در زمینه پرستاری در نیوزلند عبارتند از:

نام مرکزسال تاسیس
بیمارستان بوون1912
بیمارستان اوکلند2000
بیمارستان ولینگتون1910
کلینیک میدلمور1947

شرایط اقامت و کار در بازار کار پرستاری در نیوزلند

اقامت از طریق کار در نیوزلند برای اشتغال و ورود به بازار کار پرستاری در نیوزلند با مدت زمان قرارداد کاری متقاضیان مرتبط است. البته باید در نظر داشته باشید که برای اشتغال در بازار کار پرستاری در نیوزلند متقاضیان می توانند با داشتن شرایط مورد نیاز و در صورت تمدید قرارداد کاری، مجوز اقامت خود در این کشور را نیز تمدید کنند. اجازه ورود به بازار کار پرستاری در نیوزلند متقاضیان در هنگام ورود به نیوزیلند روی گذرنامه آنها در فرودگاه مهر می شود.

اگر متقاضی با شریک زندگی یا وابستگان در حال مسافرت به نیوزلند باشد، باید هرکدام یک درخواست ویزای جداگانه ارائه دهند و فرم های مربوطه را تکمیل کنند. شریک زندگی متقاضی باید واجد شرایط کار تمام وقت در نیوزیلند باشد و نیاز به درخواست اجازه کار دارد. آن ها فقط باید بخش های خاصی از همان فرم درخواست ویزای کاری نیوزلند را تکمیل کنند و نیاز به ارائه مدارکی در مورد رابطه و نامه ای از طرف فرد اصلی دارند که اثبات کنند ازدواج آن ها رسمی است و رابطه واقعی دارند. برای مطلع شدن از شرایط اشتغال در سایر زمینه ها در کشور نیوزلند متقاضیان می توانند به مقاله های تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *