ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به گینه استوایی

اعزام دانشجو به گینه استوایی

اعزام دانشجو به گینه استوایی در صورت اخذ پذیرش از دانشگاه عالی یک تصمیم معقول است. دانش آموزان به چالش کشیده می شوند تا استعدادهای خود را گسترش دهند و آنها را با جوامع خود به اشتراک بگذارند و به سمت زندگی خود حرکت کنند. موسسات اینجا متعهد هستند که این امر را برای همه دانشجویان در سراسر دانشکده ها به واقعیت تبدیل کنند. جاذبه های تفریحی در گینه استوایی شروع به جذب گردشگران از سراسر جهان کرده است و در مورد زندگی دانشجویی در اینجا مستثنی نیستند. بنابراین، جاذبه های توریستی اصلی در اینجاست که این کشور به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد دانشجویی محبوب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره کامل و خدمات تخصصی خود را در حوزه اعزام دانشجو به گینه استوایی ارائه می کنند.

تحصیل و اعزام دانشجو به گینه استوایی

به احتمال زیاد اگر قصد تحصیل در گینه استوایی را دارید، یکی از جذابیت های اصلی فرصت مطالعه یک زبان خارجی است. تحصیل در اینجا به شما این فرصت را می دهد که کاملاً در زبان اسپانیایی و فرانسوی غوطه ور شوید، و هیچ راهی برای یادگیری اسپانیایی تحصیل در گینه استوایی نیست. علاوه بر تمرین زبانی قابل توجه، شما فقط در زندگی روزمره خواهید داشت، دانشگاه میزبان شما احتمالاً دوره های زبان را برای ارائه آموزش رسمی بیشتر به شما ارائه می دهد. گینه استوایی کشور کوچکی است که در سواحل غربی آفریقا واقع شده و حدود 1.3 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشوری است که با سیستم آموزشی خود دست و پنجه نرم کرده است، اما در سال های اخیر پیشرفت هایی در این بخش صورت گرفته است. این کشور چندین کالج و دانشگاه دارد، اما همه آنها آموزش با کیفیتی ارائه نمی دهند.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش تحصیلی در گینه استوایی هستید:

نرخ پذیرشسال
%522021
%582022
%682023

تحصیل و اعزام دانشجو به گینه استوایی

دانشگاه های برتر گینه استوایی جهت اعزام دانشجو

دانشگاه ملی گینه استوایی (UNGE) بزرگترین و بهترین دانشگاه این کشور است. این دانشگاه در سال 1995 تأسیس شد و دارای سه پردیس در مالابو، باتا و اببیین است. دانشگاه مذکور رشته های متنوعی را در دانشکده های هنر و انسانی و ریاضی و فنی و پزشکی ارائه می دهد این دانشگاه با چندین دانشگاه بین المللی همکاری دارد که به دانشجویان امکان دسترسی به برنامه های تبادل، فرصت های تحقیقاتی و دوره های بین المللی را می دهد.

موسسه مدیریت و فناوری بازرگانی (IBAT) در سال 2004 تاسیس شد و به دلیل دوره های تجاری خود شناخته شده است. این موسسه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته هایی مانند حسابداری، مالی، بازاریابی و مدیریت ارائه می دهد. برنامه درسی IBAT برای آماده سازی دانشجویان برای بازار جهانی طراحی شده است و این موسسه با دانشگاه های بین المللی همکاری دارد که فرصتی برای دانش آموزان برای کسب تجربه بین المللی و مهاجرت به گینه استوایی فراهم می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ رضایت دانشجویان در گینه استوایی هستید:

نرخ رضایت دانشجویان در گینه استوایی

موسسه ملی علوم بهداشت و تحقیقات پزشکی در گینه استوایی

مؤسسه ملی علوم بهداشت و تحقیقات پزشکی (NISH) تنها مؤسسه ای در گینه استوایی است که در زمینه مراقبت های بهداشتی تخصص دارد. این موسسه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های پزشکی، پرستاری و بهداشت عمومی ارائه می دهد. NISH دارای یک آزمایشگاه مدرن و یک بیمارستان آموزشی عالی است که در آن دانش آموزان آموزش عملی می بینند. برنامه درسی این موسسه برای تجهیز دانش آموزان به مهارت های لازم برای کار در بخش مراقبت های بهداشتی طراحی شده است. مرکز فرهنگی فرانسوی گینه استوایی یک موسسه فرهنگی است که دوره های زبان فرانسه را ارائه می دهد. این مرکز از شهرت بسیار خوبی برخوردار است و دانشجویان را از سراسر کشور جذب می کند. دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیلات عالی در کشورهای فرانکوفون هستند می توانند از برنامه های زبان این مرکز بهره مند شوند.

اعزام دانشجو به دانشگاه پرستاری در گینه استوایی

دانشگاه علوم پزشکی و پرستاری (UMSN) در سال 2010 تاسیس شد و به دلیل تمرکز بر مراقبت های بهداشتی شناخته شده است. این دانشگاه دوره های کارشناسی را در رشته های پزشکی، پرستاری و بهداشت عمومی ارائه می دهد. UMSN دارای تجهیزات مدرن است و دانشجویان در بیمارستان آموزشی دانشگاه آموزش عملی می بینند. این دانشگاه به چندین موسسه بین المللی وابسته است که فرصت های تحقیقاتی و تجربیات بین المللی را برای دانشجویان فراهم می کند. در نتیجه، گینه استوایی چندین کالج و دانشگاه دارد. با این حال، موسسات فوق بهترین در کشور هستند. این موسسات آموزشی با کیفیت ارائه می دهند و امکانات مدرنی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان دارند. دانش آموزانی که از این موسسات فارغ التحصیل می شوند می توانند در بازار جهانی رقابت کنند و سهم قابل توجهی در توسعه کشور داشته باشند.

زندگی دانشجویی در گینه استوایی

زندگی دانشجویی و هزینه زندگی در گینه استوایی بر طبق مطالعه و تحقیق و تفریح و کار بنا شده است. زیبایی آموزش گونیه استوایی این است که دانش ‌آموزان هرگز در یک منطقه کبوتر نمی ‌شوند. این یک بسط طبیعی اصل کواکر است که در هر انسانی «آن خدا» یا «نور درونی» وجود دارد. در عمل، این بدان معناست که مؤسسات در اینجا برای هدایای منحصر به فرد هر فرد ارزش قائل هستند. در نتیجه، به دانش‌آموزان مسیرهای زیادی در هنر، ورزش، خدمات و رهبری و همچنین دانشگاهیان برای کشف و تحقق استعدادهایشان داده می ‌شود.

برنامه های شبانه روزی دانشجویی و بین المللی، اردوهای تابستانی، و مشارکت با سازمان های هنری، دو و میدانی و دانشگاهی از کلان شهرها به این معنی است که همیشه فعالیت ها و فرصت های متنوعی برای انتخاب دانشجویان وجود دارد. هر دانش آموز و خانواده بخشی از یک جامعه متنوع و مهربان می شود که حتی پس از فارغ التحصیلی دانشجویان دوام می آورد. دانشجویان بین المللی 30% از بدنه دانشجویان را تشکیل می دهند و از تمام قاره ها می آیند تا چالش های منحصر به فردی را که در محیط دانشگاهی برای دانش آموزان ایجاد می کند، تجربه کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک تیم تخصصی و متبحر در حوزه اعزام دانشجو به گینه استوایی دارد.

سوالات رایج در مورد اعزام دانشجو به گینه استوایی

در این قسمت از مطلب به چندین سوال در خصوص اعزام دانشجو به گینه استوایی پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه های مهم و خوب در گینه استوایی چیست؟ دانشگاه ملی گینه استوایی- موسسه مدیریت و فناوری بازرگانی- مؤسسه ملی علوم بهداشت و تحقیقات پزشکی- دانشگاه علوم پزشکی و پرستاری
  • مراحل اعزام دانشجو به گینه استوایی چیست؟ انتخاب دانشگاه-اخذ پذیرش-درخواست اخذ ویزا-ارئه مدارک لازم- دریافت ویزا
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *