ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به گویان

اعزام دانشجو به گویان

اعزام دانشجو به گویان برای تحصیلات در مقاطع مختلف تحصیلی و رشته های متفاوت پروسه نه چندان سختی دارد. کشور گویان یکی از کشورهایی است که در بخش آمریکای جنوبی قرار گرفته است و در سال های اخیر هم برای گردشگری و مهاجرت بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این آن را به مکانی باورنکردنی برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می ‌کند.

اقامت طولانی ‌مدت به این معنی است که می ‌توانید خود را در این مرکز کمتر شناخته‌ شده فرهنگ کارائیب غوطه‌ ور کنید، به نحوی که تعداد کمی از گردشگران می ‌توانند. اگر عاشق ماجراجویی، طبیعت دست نخورده و حیات وحش خیره کننده هستید، تحصیل در خارج از کشور در گویان ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوره تخصصی و خدمات کامل در حوزه اعزام دانشجو به گویان پشتیبان شماست.

الزامات اعزام دانشجو به گویان

برای واجد شرایط بودن برای پذیرش در دانشگاه یا کالج در گویان، معمولاً باید تحصیلات متوسطه یا معادل آن را به پایان برسانید. برای برنامه های کارشناسی، معمولاً باید ریز نمرات دبیرستان یا گواهینامه خود را ارائه دهید. برای برنامه های تحصیلات تکمیلی، باید مدرک لیسانس مربوطه یا معادل آن را داشته باشید. از آنجایی که انگلیسی زبان رسمی گویان است، معمولاً دانشجویان بین المللی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست، باید مهارت زبان انگلیسی را نشان دهند. این معمولا با ارائه نتایج آزمون های استاندارد زبان انگلیسی مانند تافل یا آیلتس انجام می شود. شرایط حداقل نمره ممکن است در بین مؤسسات متفاوت باشد، بنابراین مهم است که الزامات مهارت زبان خاص موسسه ای را که می خواهید برای آن درخواست دهید بررسی کنید.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در گویان هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در گویان

مزایای اعزام دانشجو به گویان

گویان دارای یک سیستم آموزشی قوی با دانشگاه ها و کالج های معتبر است. این کشور به دلیل ارائه آموزش با کیفیت بالا در رشته های مختلف شناخته شده است. بسیاری از موسسات در گویان دارای اساتید مجرب و امکانات مدرن هستند که محیط آموزشی مساعدی را تضمین می‌کنند. در مقایسه با برخی از مقاصد تحصیلی محبوب دیگر، هزینه تحصیل در گویان نسبتا مقرون به صرفه است. هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی در گویان به طور کلی پایین تر است و آن را به گزینه ای جذاب برای دانشجویان با منابع مالی محدود تبدیل می کند. گویان طیف گسترده ای از برنامه ها و دوره های تحصیلی را در زمینه های مختلف تحصیلی ارائه می دهد. چه به پزشکی، مهندسی، تجارت، علوم اجتماعی یا مطالعات محیطی علاقه مند باشید، می توانید برنامه های مناسبی را در دانشگاه ها و کالج های گویان بیابید.

مزایای اعزام دانشجو به گویان

هزینه اعزام دانشجو به گویان

به عنوان یک قاعده کلی، سفر در گویان بسیار گران است اما برای زندگی ارزان است. به عنوان یک بازدید کننده طولانی مدت، هزینه های شما احتمالا پایین خواهد بود، تا زمانی که از زندگی و تحصیل مانند یک محلی خوشحال باشید. برای شروع با شهریه ها، این هزینه ها بسته به موسسه متفاوت است: دانشجویان بین المللی در دانشگاه گویان (بزرگترین دانشگاه در کشور) 4720$ (دلار) در سال پرداخت می کنند. به احتمال زیاد نیاز خواهید داشت که محل اقامت دانشجویی خود را ترتیب دهید (به مسکن مراجعه کنید)، بنابراین می توانید با خرید مواد اولیه در بازارهای محلی و آشپزی برای خود، در هزینه غذا صرفه جویی کنید.

با این اوصاف، در اینجا به تفکیک قیمت های مواد غذایی اصلی (همه قیمت ها به دلار آمریکا) آمده است:

انوع اقلامهزینه به دلار
وعده غذایی (برنج، مرغ و سبزیجات) در یک غذاخوری کوچک$2 الی $5
وعده غذایی در یک رستوران میان رده$15 الی $20
نوشیدنی محلی$1 الی $2
هزینه حمل و نقل$1 الی $5

بزرگترین هزینه های شما احتمالاً از گردشگری ناشی می شود، زیرا ممکن است بخواهید در طول تحصیل و مهاجرت به گویان و به سراسر کشور (یا قاره) سفر کنید. با این حال، می توانید با بسته بندی یک بانوج و چسبیدن به وسایل حمل و نقل عمومی، کمی پس انداز کنید. به طور معمول یک سفر بسته به مقصد، مدت زمان اقامت و فعالیت هایی که می خواهید انجام دهید، 200$ تا 400$ (دلار) هزینه دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به گویان مشاور و ارائه دهنده خدمات تخصصی به شما هستند.

سوالات پرتکرار در خصوص اعزام دانشجو به گویان

در این قسمت مطلب به سوالات پرتکرار شما در خصوص اعزام دانشجو به گویان پاسخ داده ایم:

  • الزامات برای اعزام دانشجو به گویان چیست؟ جهت اعزام دانشجو به گویان باید نامه پذیرش و ویزای تحصیلی گویان اخذ شود.
  • هزینه اعزام دانشجو به گویان چقدر است؟ به طور متوسط هزینه از 3000$ (دلار) تا 5000$ (دلار) تخمین زده می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *