مهاجرت تحصیلی وانواتو

اعزام دانشجو به وانواتو

اعزام دانشجو به وانواتو

وجود مراکز اقتصادی و تجاری وانواتو این کشور را جزء جذاب ترین مقاصد برای متقاضیان در خصوص فرآیند اعزام دانشجو به وانواتو قرار می دهد. فرودگاه بین المللی Bauerfield International (VLI) نیز در این شهر واقع شده است. صنایع عمده در این شهر همچنان کشاورزی و ماهیگیری است. اما در کل وانواتو جایی آرام و مطلوب است و خطرات شامل سطوح پایین جرایم خرد، دزدی و حملات نادر به مهاجران تنها در مناطق دور افتاده است.

سایر خطرات شامل زلزله، فعالیت های آتشفشانی و طوفان های استوایی است. امکانات مراقبت های بهداشتی اساسی هستند اما برای درمان معمول کافی هستند. درمان جدی یا پیچیده مراقبت های بهداشتی ممکن است نیاز به تخلیه داشته باشد که می تواند گران باشد. مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شرح جزئیات بیشتر پیرامون انتخاب شما هستند.

شرایط مصاحبه در زمان اعزام دانشجو به وانواتو

اگر در لیست نهایی مصاحبه برای بورسیه Chevening هستید، از شما دعوت می شود تا در مصاحبه ای در کشور خود، در شهر/شهری که سفارت یا کمیسیون عالی بریتانیا در آن نمایندگی دارد، شرکت کنید. در حالی که ممکن است به طور طبیعی قبل از مصاحبه احساس اضطراب کنید، به یاد داشته باشید که رسیدن به مرحله مصاحبه یک موفقیت بزرگ است و به این معنی است که شما در حال حاضر یکی از قوی ترین نامزدها هستید.

مصاحبه فرصتی عالی برای نشان دادن اینکه چرا باید برای بورسیه تحصیلی انتخاب شوید و چرا باید به جامعه Chevening بپیوندید، فرصت خوبی است. در مسیر مصاحبه، شما یک ایمیل حاوی دستورالعمل نحوه رزرو مصاحبه دریافت خواهید کرد. متقاضیان توسط سفارت یا کمیسیون عالی کشور/منطقه جایزه مصاحبه خواهند شد. در صورت لزوم و عملی، مصاحبه ها می تواند به صورت آنلاین برای متقاضیان جوایز انجام شود.

معرفی معتبرترین دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به وانوآتو

اغلب کشورهای خارجی که به دنبال اعزام دانشجو به وانوآتو هستند، باید قبل از اعزام دانشجویان خود به این کشور، با معتبرترین دانشگاه های وانوآتو آشنا شوند. از معتبرترین دانشگاه های وانوآتو می توانی به موارد زیر اشاره کرد:

معتبرترین دانشگاه های وانوآتوتوضیحات
دانشگاه ملی وانوآتودانشگاه ملی وانوآتو با بیش از هزاران دانشجوی مستعد در سال 2018 در منطقه پورت ویلا تاسیس شد. دانشگاه ملی وانوآتو از معدود موسسات آموزش در جزیره است که، پزشکی را به عنوان مدرک به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.
دانشگاه اقیانوس آرام جنوبیاین دانشگاه یکی از بزرگترین موسسات آموزشی در وانوآتو محسوب می شود که از بیش 45000 دانشجو پذیرایی می کند. همچنین این دانشگاه از پردیس هایی در اطراف دانشگاه برخوردار است.
موسسه فناوری وانوآتوموسسه فناوری وانوآتو از دانشجویان در رشته های معماری، عمران، مهندسی برق، فناوری اطلاعات و ارتباطات پذیرایی می کند.

اعزام دانشجو به وانوآتو با بورسیه تحصیلی

یکی از محبوب ترین روش ها جهت اعزام دانشجو به وانوآتو، اخذ بورسیه تحصیلی این کشور است. به دلیل بالا بودن هزینه تحصیل در دانشگاه های وانوآتو، برخی از اتباع خارجی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل در این کشو را ندارند می توانند از بورسیه تحصیلی وانوآتو استفاده کنند. به طور کلی، دولت ها، دانشگاه ها و برخی از موسسات آموزشی وانوآتو مجموعه ای ازبورسیه تحصیلی را در قالب کمک هزینه های تحصیلی و جوایز برای دانشجویان خارجی فراهم می کند. تا از طریق حمایت مالی مناسب به دانشجویان کمک کنند تا به رویاهای تحصیلی خود در این کشور دست پیدا کنند. علاوه بر این متقاضیان می توانند با درخواست مستقین به دانشگاه مورد نظر خود از طریق وب سایت آن برای بورسیه تحصیلی وانوآتو درخواست دهند.

در نمودار زیر می توانید روند اعزام دانشجو به وانوآتو با بورسیه تحصیلی را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:روند اعزام دانشجو به وانوآتو

مسائل مرتبط با ویزای دانشجوی اعزامی به وانواتو

ویزای دانشجویی و اعزام دانشجو به وانواتو به یک اتباع خارجی این امکان را می دهد که به طور موقت به واناوتا مهاجرت کنند تا دوره های تحصیلی را در این کشور بگذرانند. تحصیل در Vanauta یک گزینه محبوب برای دانشجویان کارشناسی در سراسر جهان است. Vanauta با مجموعه ای از موسسات آموزشی سابقه طولانی در تعالی در یادگیری را ارائه می دهد. مهاجرت به واناوتا در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است که بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی است که می توان در این کشور به دست آورد. ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود به تکمیل دوره خود نیاز دارند (به صورت محدود) در واناوتا زندگی و کار کنند.

برای واجد شرایط بودن ویزا معیارهای زیر باید رعایت شود:

  • نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل در یک دوره تمام وقت تحصیلی در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.
  • نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.
  • باید نشان داده شود که شهریه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود.
  • باید در پایان دوره تحصیلی داوطلب بازگشت به کشور خود باشد.

مسائل مرتبط با ویزای دانشجوی اعزامی به وانواتو

هزینه زندگی دانشجویی در وانواتو

هزینه اقلامی مانند تنباکو مانند سیگار بالا است. قیمت یک سبد $1000 (دلار) در نیویورک 850$ (دلار) است. هزینه برای اقلامی مانند لباس های تجاری، روزمره و بچه گانه و کفش متوسط ​​است. قیمت یک سبد 1000 (دلار) در نیویورک $800 (دلار) است. میانگین قیمت یک برند یک لباس تابستانی بین‌المللی سایز متوسط ​​از یک فروشگاه زنجیره ‌ای جهانی $33 (دلار) است. هزینه برای انواع هزینه های ارتباطی مانند اجاره تلفن منزل، اشتراک اینترنت، تعرفه ارائه دهنده خدمات تلفن همراه و هزینه دیتا بسیار بالا است. میانگین قیمت اشتراک اینترنت طرح استاندارد ماهانه 102$ (دلار) است، در حالی که تعرفه معیار تلفن همراه 0.17$ (دلار) در دقیقه است.

متوسط ​​قیمت خواربار فروشی در یک فروشگاه بزرگ بین المللی خرده فروشی برای 1 کیلوگرم سیب 3.74$ (دلار)، 1 کیلوگرم پرتقال 1.17$ (دلار)، 1 سر کاهو 2.89$ (دلار)، 1 کیلوگرم سیب زمینی 2.26$ (دلار)، 1 کیلوگرم بدون استخوان، بدون پوست، سینه مرغ 15.42$ (دلار)، 1 کیلوگرم پنیر چدار 27.98$ (دلار)، 1 دوجین تخم مرغ بزرگ 4.85$ (دلار)، 500 گرم نان سفید 1.98$ (دلار) و 1 لیتر شیر خامه ای کامل 2.58$ (دلار) است. هزینه برای مراقبت های بهداشتی عمومی، ویزیت پزشک، بستری شدن در بیمارستان، داروی بدون نسخه و بیمه پزشکی متوسط ​​است. جهت حل مسائل ویزا و پاسپورت برای اقامت در وانواتو موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هرگونه همکاری با شما می باشد.

پرتکرارترین سوالات اعزام دانشجو به وانواتو

در این بخش مفتخر به پاسخ گویی متداول ترین سوالات اعزام دانشجو به وانواتو می باشیم:

  • شرایط مصاحبه در زمان اعزام دانشجو به وانواتو به چه صورت می باشد؟ ابتدا وقت مصاحبه رزرو نمایید، سپس مدارک لازم را ارائه دهید. مصاحبه ها می تواند به صورت آنلاین باشد.
  • مدارک لازم جهت اعزام دانشجو به وانواتو شامل چه مواردی می باشد؟ ارائه نامه پذیرش، گذرنامه، پرداخت شهریه دوره تحصیلی، بیمه درمانی و ریز نمرات تحصیلی
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *