ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به فیجی

اعزام دانشجو به فیجی

اعزام دانشجو به فیجی که یک کشور جزیره ای است مطمئناً مزایایی دارد و یکی از آنها این است که تقریباً هر روز به شن و ماسه و دریا سر بزنید. فیجی خانه برخی از بهترین سواحل جهان است. فیجی برای کسانی که عاشق گذراندن روزها در زیر اشعه های خورشید هستند ایده آل است. اگر از ماه می تا اکتبر در فیجی در خارج از کشور تحصیل می کنید، دمای هوا می تواند بین 20 تا 25 درجه کاهش یابد، بنابراین کسانی که به آب و هوای خنک تر عادت دارند ممکن است بخواهند در تابستان در فیجی تحصیل کنند. در این مقاله در خصوص اعزام دانشجو به فیجی و تحصیل در فیجی توضیحات مختصری ارائه کرده ایم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه اعزام دانشجو به فیجی است.

بررسی مقاطع تحصیلی جهت اعزام دانشجو به فیجی

آموزش ابتدایی برای 8 سال اول اجباری و رایگان است. آموزش در فیجی ترکیبی از فرهنگ های متعدد است و به طور کامل توسط سازمان های مذهبی اداره می شود. دولت به طور مستمر در تلاش است تا از راه های قضایی به همه مردم آموزش دهد. دانشگاه اصلی ارائه دهنده آموزش فنی دانشگاه اقیانوس آرام جنوبی است. مدرسه ابتدایی رایگان است و کودکان معمولا از سن 6 تا 16 سال (8 سال) در آن شرکت می کنند. آنها سپس تا 5 سال به دبیرستان می روند. دانش آموزان یا بعد از 3 سال ترک می کنند یا 2 سال آخر خود را برای واجد شرایط بودن برای تحصیلات عالی ادامه می دهند.

تعداد بسیار کمی از مدارس متوسطه آموزش حرفه ای ارائه می دهند. برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در فیجی پس از XIIth، دانش آموزان باید از تحصیلات متوسطه رونوشت بگیرند. برخی از موسسات اغلب از دانشجویان خارجی می خواهند که برای امتحان ورودی شرکت کنند. برای ادامه تحصیل در فیجی پس از دوازدهم، دانشجویان باید با پر کردن فرم درخواست با تمام اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در دانشگاه مورد نظر خود درخواست دهند.

دانشگاه های مناسب جهت اعزام دانشجو به فیجی

دانشگاه اقیانوس آرام جنوبی (USP) یک موسسه در سراسر منطقه است که 12 کشور عضو و 14 پردیس و مرکز آن در بزرگترین اقیانوس جهان واقع شده اند. فیجی محل مدرسه مطالعات دریایی USP است. علایق علمی مدرسه شامل امور دریایی (حقوق دریا، حاکمیت و سیاست اقیانوس ها، اقتصاد، مدیریت)، شیلات پایدار، زیست شناسی حفاظتی، آبزی پروری، صخره های مرجانی و تنوع زیستی دریایی، مدیریت ساحلی، جزیره های مرجانی و جزایر کوچک و جوامع اقیانوسی است. چشم انداز آن اصل عمل محلی و جهانی اندیشیدن را در بر می گیرد.

تحصیل در USP فشارهای غیرضروری زیادی را از تجربه دانشجو می گیرد، بنابراین می توانید انرژی خود را بر یادگیری و لذت بردن از محیط اطراف خود متمرکز کنید. هزینه زندگی نسبتاً پایین است، کیفیت تدریس بالا است، و یک مجموعه فنی قوی به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که در صورت لزوم از راه دور یاد بگیرند و تکالیف را با استفاده از زیرساخت‌های پردیس تکمیل کنند. تحقیقات شما در سطح محلی و بین المللی ارزشمند خواهد بود. USP با توجه به اهداف اعلام شده مدرسه، متعهد است که برترین دانشگاه تحقیقاتی در منطقه جزیره اقیانوس آرام باشد، و نیازها و آرزوهای جوامع جزیره اقیانوس آرام را برآورده کند. اولویت های تحقیقاتی USP ارزش گذاری و استفاده از موقعیت منحصر به فرد جزایر اقیانوس آرام و حمایت از توسعه مردم و کشورهای منطقه آبی اقیانوس آرام است.

دانشگاه های مناسب جهت اعزام دانشجو به فیجی

زندگی دانشجویی در فیجی

سواحل، جنگل های استوایی، و خورشید… چه چیزی را دوست ندارید؟ فیجی طیف قدرتمندی از فعالیت ها و سفرهای مسافرتی در داخل کشور دارد. از دراز کشیدن در زیر نور خورشید، لذت بردن از صخره های اقیانوسی زیبا و استخرهای سفالی طبیعی گرفته تا پیاده روی و زیپ لاین، کاری برای همه در اینجا وجود دارد. هنگام سفر به یک کشور دیگر، داشتن یک مانع زبانی می تواند ترسناک باشد. انگلیسی یکی از زبان های رسمی فیجی است. لازم نیست نگران گم شدن هر چیزی که می گویید در ترجمه و اشتباهات بعدی باشید. بدون مانع زبانی، شما هم برای برقراری ارتباط با مردم محلی، راحت ‌تر خواهید داشت. همانطور که گفته شد، فیجی ها به دلیل مردمی بسیار اصیل، دوستانه و مهمان نواز شناخته می شوند.

بسیاری از دانشجویان و گردشگران مبادله اولین تجربه خود را از فیجی به عنوان گرمی ترین استقبال از چنین کشور زیبایی توصیف می کنند. اگر به دنبال مطالعه در یک محیط منحصر به فرد هستید، فیجی مکانی عالی برای انجام این کار است. جدای از زیبایی طبیعی و مردم دوست داشتنی، فیجی کشوری در حال رشد با تعداد زیادی فرصت جدید است. مانند هر کشوری، مزایا و معایب خود را دارد، اما این یک فرصت عالی برای تأمل و رشد شخصی و تحصیلی است. شما از دانشگاهیان محلی پیشرو و کسانی که به طور روزانه توسط آنها احاطه شده اید، دانش کسب خواهید کرد. هیچ چیز غنی تر از تجربه عملی در یک منطقه در حال توسعه جهان نیست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به فیجی پاسخگوی سوالات و راهنمای مهاجرت شماست.

سوالات پرتکرار در مورد اعزام دانشجو به فیجی

در خصوص مهاجرت از طریق تحصیل به فیجی ابتدا به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • آیا فیجی کشور مناسبی برای تحصیل است؟ کشور فیجی دارای دانشگاه های مناسب و خوبی برای تحصیل انواع رشته هاست.
  • بررسی مقاطع تحصیلی جهت اعزام دانشجو به فیجی به چه صورت است؟ آموزش ابتدایی برای 8 سال اول اجباری و رایگان است. آموزش در فیجی ترکیبی از فرهنگ های متعدد است و به طور کامل توسط سازمان های مذهبی اداره می شود. دولت به طور مستمر در تلاش است تا از راه های قضایی به همه مردم آموزش دهد. دانشگاه اصلی ارائه دهنده آموزش فنی دانشگاه اقیانوس آرام جنوبی است. مدرسه ابتدایی رایگان است و کودکان معمولا از سن 6 تا 16 سال (8 سال) در آن شرکت می کنند. آنها سپس تا 5 سال به دبیرستان می روند. دانش آموزان یا بعد از 3 سال ترک می کنند یا 2 سال آخر خود را برای واجد شرایط بودن برای تحصیلات عالی ادامه می دهند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *