ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین

اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین

اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین به دلیل وجود موسسات آموزشی پیشرفته و سیستم آموزشی مدرن، همواره به یکی از گزینه های مطلوب برای کشورهای خارجی تبدیل می شود. به طور کلی برای تمامی کشورهایی که قصد اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین را دارند چیزهای زیادی وجود دارد. بوسنی و هرزگوین که در بالکان واقع شده است، سرزمین طبیعت، آبراه ها و کوه های با شکوه است.

بوسنی و هرزگوین، به ویژه پایتخت آن شهر سارایوو مکانی بسیار متنوع برای تمامی دانشجویان اعزامی است. یکی از اصلی ترین محرک های کشورهای مختلف جهان برای اعزام دانشجو اعطای مدارک معتبر بین المللی در این کشور می باشد. زیرا تمامی مدارک دانشگاهی در بوسنی و هرزگوین در اغلب کشورهای جهان به رسمیت شناخته می شوند. بریا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اعزام دانشجو، ما را در این مقاله که با کم مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

دلایل اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگونی

سالانه کشورهای مختلفی از جهان، به دلایل مختلفی برای اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین اقدام می کنند. به طور کلی اعزام دانشجو مزایا بی شماری برای اتباع کشورهای خارجی به همراه دارد. یکی از اصلی ترین دلایل اعزام دانشجو هزینه های پاین تحصیل در این کشور می باشد. اگر در بوسنی و هرزگوین تحصیل می کنید می توانید هزیزنه ها را به صور قابل توجهی کاهش دهید.

به طور مثال هزینه تحصیل در دانشگاه ساراییو که یکی از بهترین دانشگاه های این کشور می باشد، به طور متوسط در حدود 11500BAM (مارک بوسنی) در هر سال تحصیلی می باشد. البته لازم به ذکر است که هزینه تحصیل در بوسنی و هرزگوین بسته به برنامه تحصیل و محل تحصیل آنها در این کشور بسیار متفاوت خواهد بود.

در جدول زیر می توانید مهمترین دلایل اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین را مشاهده فرمایید:

مهمترین دلایلتوضیحات
آموزش به رسمیت شناخته شده بین المللیدر کنار آموزش مدرن در دانشگاه های بوسنی و هرزگوین، مدارک تحصیلی اعطایی در دانشگاه های بوسین نیز در اغلب کشورهای جهان به رسمیت شناخته می شوند.
برنامه های متنوعدانشگاه های بین المللی در بوسنی و هرزگوین طیف گسترده ای از برنامه ها، از کارشناسی تا دکترا را ارائه می دهند. از سوی دیگر، اغلب دانشگاه های بوسنی و هرزگوین دوره های کوتاه تری را نیز به زبان محلی به دانشجویان اعزامی ارائه می دهند.
مکانی فوق العادهبه لطف موقعیت مکانی اغلب دانشگاه های بوسنی و هرزگوین، دانشجویان اعزامی می توانن بسیاری از مناظر طبیعی عالی در این کشور را در طول تحصیل مشاهده کنند.

دلایل اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگونی

برترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین

یکی از اصلی ترین محرک های کشورهای مختلف جهان برای اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین، وجود دانشگاه های معتبر بین المللی در این کشور می باشد. بوسنی و هرزگوین همواره به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر بین المللی در سطح جهانی، مورد توجه تمامی دانشجویان از نقاط مختلف جهان قرار گرفته است. نکته قال توجه در خصوص دانشگاه های بوسنی و هرزگوین این است که، اغلب دانشگاه های این کشور در بین برترین دانشگاه های جهان رتبه بندی شده اند. از سوی دیگر دانشگاه های بوسنی و هرزگوین به دلیل روند پذیرش بسیار ساده در جهان مشهور هستند. یکی از اصلی ترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین دانشگاه مطالعات بازرگانی در این کشور می باشد. این دانشگاه که در سال 1981 در شهر کیسلیاک تاسیس شده دارای 35000 دانشجو در رشته های مختلف می باشد.

برای اینکه بیشتر با برترین دانشگاه های بوسنی و هرزگوین آشنا شوید، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

برترین دانشگاه های بوسنی و هرزگوینشهریه سالانه به (مارک بوسنی)خصوصیات
دانشگاه علوم و فناوری سارایوو14500BAMدانشگاه علوم و فناوری سارایوو که در سال 2002 در شهر سارایوو تاسیس شد، هر ساله بورسیه های تحصیلی متنوعی را برای دانشجویان اعزامی در نظر می گیرد.
دانشگاه موستار13000BAMدانشگاه موستار که به عنوان یک موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی شناخته می شود، در سال 1976 در شهر سارایوو تاسیس شد. این دانشگاه دارای پردیس های گسترده ای در اطراف دانشگاه می باشد.
دانشگاه بین المللی برچ16500BAMدانشگاه بین المللی برچ یکی از بزرگترین پروژه های آموزشی در منطقه بالکان و در یک محیط باز است. اغلب اساتید این دانشگاه از کشورهای مدرن اروپایی می باشند.
دانشگاه بیهاچ16500BAMدانشگاه بیهاچ یک موسسه اموزش عالی دولتی است که در محیط شهری بوسنی و هرزگوین قرار گرفته است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشگاه بوسنی و هرزگوین را از دیدگاه دانشجویان مشاهده فرمایید:

محبوب ترین دانشگاه بوسنی و هرزگوین را از دیدگاه دانشجویان

اخذ بورسیه تحصیلی جهت اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین

یکی از متداول ترین روش ها برای اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین، اخذ بورسیه های تحصیلی متنوع در این کشور می باشد. به طور کلی اتباع کشورهای خارجی که به دنیال تحصیل در بوسنی و هرزگوین هستند اما بضاعت مالی کافی برای این کار را ندارند، می توانند از بوسیه های تحصیلی بوسنی استفاده کنند. بورسیه تحصیلی بوسنی و هرزگوین اغلب توسط دولت این کشور و با همکاری دانشگاه های بوسنی و هرزگوین به دانشجویان مستعد اعطا می شود.

البته لازم به ذکر است که، اکثر بوسیه های تحصیلی در بوسنی و هرزگوین بر اساس شایستگی به دانشجویان اعطا می شود. یکی از مهمترین بورسیه های تحصیلی در بوسنی و هرزگوین بروسیه دانشگاه بین المللی سارایوو می باشد. جهت کسب اطلاهات بیشتر در خصوص شرایط اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات مهم اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین

در این بخش توجه شما را به پرتکرارترین سوالات در خصوص اعزام دانشجو مطرح می نماییم:

  • برترین دانشگاه های بوسنی و هرزگوین کدام اند؟ دانشگاه علوم و فناوری سارایوو، دانشگاه موستار، دانشگاه بین المللی برچ و دانشگاه بیهاچ
  • مهمترین دلایل اعزام دانشجو به بوسنی و هرزگوین شامل چه مواردی می باشد؟ آموزش به رسمیت شناخته شده بین المللی، برنامه های متنوع و مکانی فوق العاده
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *