ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به باربادوس

اعزام دانشجو به باربادوس

اعزام دانشجو به باربادوس در دهه گذشته به دلیل رشد قابل توجه این کشور در حوزه های مختلف آموزشی، مورد استقبال بسیاری از کشورها قرار گرفته است. باربادوس طی سالهای اخیر بسیاری از دانشجویان با هوش را از سراسر جهان برای تحصیل در باربادوس یکی از دانشگاه های معتبر خود جذب کرده است. این کشور حوزه کارائیب، با بیش از 50 موسسه آموزشی و بیش از 7000 برنامه تحصیلی مختلف سالانه دانشجویان بین المللی زیادی را جذب می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در این زمینه، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد. همچنین اعزام دانشجو به باربادوس فرصتی عالی برای ایجاد یک شبکه حرفه ای است که منبع عالی فرصت ها و همکاری بالقوه پس از فارغ التحصیلی است. البته لازم به ذکر است که قبل از اعزام دانشجو به باربادوس دانشجویان باید مهارت زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند.

فرآیند درخواست ویزا جهت اعزام دانشجو به باربادوس

یکی از اصلی ترین چالش ها در روند اعزام دانشجو به باربادوس، فرآیند درخواست ویزای تحصیلی این کشور می باشد. زیرا تمامی کشورهای خارجی که به دنبال اعزام دانشجو به باربادوس هستند، باید قبل از شروع روند اعزام، برای ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنند. درخواست ویزای تحصیلی باربادوس به همراه مدارک لازم باید حداقل 8 هفته قبل از تاریخ سفر به باربادوس ارائه شود تا از تاخیر احتمالی جلوگیری شود.

دانشجویان اعزامی باید برای ویزای تحصیلی باربادوس در کنسولگری یا سفارت باربادوس در کشور خود درخواست دهند. همچنین پاسپورت متقاضیان در کنسولگری که در تمام مراحل ویزا درخواست داده اید باقی می ماند. با ویزای تحصیلی باربادوس می توانید آزادانه به این کشور سفر کنید و تا پایان دوره تحصیلی خود در این کشور اقامت داشته باشید. به این نکته نیز توجه فرمایید که روند پردازش ویزای تحصیلی باربادوس بین 5 تا 8 هفته کاری طول می کشد.

برای آشنایی بیشتر با روند درخواست ویزای تحصیلی باربادوس به جدول زیر مراجعه فرمایید:

روند درخواست ویزاتوضیحات
تکمیل فرم درخواستمتقاضیان باید فرم درخواست ویزای تحصیلی باربادوس را با اطلاعات دقیق در مورد خود تکمیل کنند و هدف مناسب از سفر خود را انتخاب کنند.
جمع آوری مدارکبسته به وضعیت پذیرش حود تمامی مدارک را برای درخواست جمع آوری کنید.
تعیین قرارمتقاضیان باید وقت مصاحبه ویزای تحصیای باربادوس را در سفارت این کشور تعیین کنند.
شرکت در مصاحبهمتقاضیان هنگامی که بریا مصاحبه به مرکز درخواست ویزا می روند باید فایل مدارک را همراه داشته باشند.
پرداخت هزینه ویزامتقاضیان برای ویزای تحصیلی باربادوس باید هزینه ای را به مبلغ 150BBD (دلار باربادوس) پرداخت کنند.
ارسال بیومتریکآخرین مرحله در روند درخواست ویزای تحصیلی باربادوس اثر انگشت است. این یک فرآیند سریع است که معمولا 7 تا 8 هفته طول می کشد.

فرآیند درخواست ویزا جهت اعزام دانشجو به باربادوس

برترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به باربادوس

مهمترین عاملی که کشورهای مختلف جهان به دنبال اعزام دانشجو به باربادوس هستند، وجود دانشگاه های معتبر بین المللی در این کشور می باشد. باربادوس دارای تعداد زیادی دانشگاه های معتبر است که اغلب در میان دانشگاه های برتر جهان رتبه بندی شده اند. یکی از اصلی ترین دانشگاه های باربادوس که سالانه دانشجویان بسیاری را به خود جذب می کند، دانشگاه بین المللی راس می باشد.

این دانشگاه در سال 1979 تاسیس شد که یک موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی است که در محیط حومه شهر واقع شده است. دانشکاه بین المللی راس به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه ای باربادوس به رسمین شناخته شده است. همچنین دانشگاه راس برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدرک تحصیلی عالی رسمی مانند دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود.

برای آشنایی بیشتر با برترین دانشگاه های باربادوس به جدول زیر مراجعه فرمایید:

برترین دانشگاه های باربادوسشهریه سلانه به (دلار باربادوس)خصوصیات
دانشگاه هند غربی4900BBDدانشگاه هند غربی یک موسسه آموزش عالی دولتی غیر انتفاعی است که در سال 1964 در این جزیره تاسیس شد. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مونا و شهر بزرگ برج تاون که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اداره می شود است.
دانشگاه علوم یکپارچه آمریکا3200BBDدانشگاه علوم یکپارچه آمریکا یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در سال 1998 در یک محیط روستایی تاسیس شد.
دانشگاه آمریکایی باربادوس5500BBDدانشگاه آمریکایی باربادوس یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در سنت مایکل واقع شده است. این دانشگاه سالانه بورسیه های تحصیلی متنوعی را به دانشجویان اعزامی ارائه می دهد

کار ضمن تحصیل با اعزام دانشجو به باربادوس

یکی از اصلی ترین مزیت های اعزام دانشجو به باربادوس، کار ضمن تحصیل در این کشور می باشد. سالانه بیش از صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان، به دلیل مشاغل دانشجویی گسترده در این کشور به باربادوس مهاجرت می کنند. دانشجویان اعزامی حین تحصیل در در باربادوس می توانند در مشاغل پاره وقت این کشور مشغول به کار شوند. علاوه بر این با کار ضمن تحصیل در باربادوس می توانند بخش عمده ای از هزینه های زندگی و تحصیل در باربادوس را پوشش دهند. اغلب مشاغل دانشجویی در باربادوس در محوطه دانشگاه های این کشور برای دانشجویان ارائه می شوند. البته مشاغل گسترده ای نیز به صورت پاره وقت خارج محوطه دانشگاه برای دانشجویان اعزامی ارائه شده است.

برای اینکه بتوانید بیشتر با مشاغل دانشجویی در باربادوس آشنا شوید به تصویر زیر مراجعه فرمایید:

مشاغل دانشجویی در باربادوس

البته لازم به ذکر است که کار حین تحصیل برای دانشجویان اعزامی، از قوانین پیچیده ای برخوردار است که دانشحویان باید رعایت کنند. به طور مثال دانشجویانی که به دنبال کار حین تحصل در باربادوس هستند می توانند 30 ساعتددر هفته به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند. همچنین مشاغل پاره وقت دانشجویان در این کشور نباید به روند تحصیلی آنها در این کشور لطمه ای وارد کند. چون در غیر این صورت اجازه کار دانشجویی در این کشور را نخواهند داشت. جنانجه تصمیم خود را برای تحصیل در باربادوس گرفته اید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

مهم ترین سوالات در خصوص اعزام دانشجو به باربادوس

در این بخش درباره پرتکرارترین سوالات شما در خصوص اعزام دانشجو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

  • شرایط کار ضمن تحصیل با اعزام دانشجو به باربادوس به چه صورت می باشد؟ یکی از اصلی ترین مزیت های اعزام دانشجو به باربادوس، کار ضمن تحصیل در این کشور می باشد. سالانه بیش از صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان، به دلیل مشاغل دانشجویی گسترده در این کشور به باربادوس مهاجرت می کنند. دانشجویان اعزامی حین تحصیل در در باربادوس می توانند در مشاغل پاره وقت این کشور مشغول به کار شوند. علاوه بر این با کار ضمن تحصیل در باربادوس می توانند بخش عمده ای از هزینه های زندگی و تحصیل در باربادوس را پوشش دهند. اغلب مشاغل دانشجویی در باربادوس در محوطه دانشگاه های این کشور برای دانشجویان ارائه می شوند. البته مشاغل گسترده ای نیز به صورت پاره وقت خارج محوطه دانشگاه برای دانشجویان اعزامی ارائه شده است.
  • برترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به باربادوس کدام اند؟ دانشگاه هند غربی، دانشگاه علوم یکپارچه آمریکا و دانشگاه آمریکایی باربادوس
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *