مهاجرت تحصیلی اندونزی

اعزام دانشجو به اندونزی

اعزام دانشجو به اندونزی

اعزام دانشجو به اندونزی برای دانشجویان خارجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر می باشد که با پیشرفت چشمگیری همراه بوده. تمامی اطلاعات این مقاله توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده است. ابتدا از طریق وزارت آموزش این کشور اجازه تحصیل در این کشور را درخواست کنید. قبل از درخواست تحصیل در این کشور سوالاتی در ذهن متقاضی به وجود می آید.

سوالاتی که در این باب ذهن متقاضی را درگیر می سازد عبارت است از:

  • هزینه تحصیل در این کشور چه قدر است؟
  • شرایط مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل چگونه است؟
  • شرایط تحصیل برای دانشجویان خارجی چگونه است؟
  • شرایط درخواست ویزای دانشجویی اندونزی

در این کشور ویزای دانشجویی زیر گروه ویزای فرهنگی اجتماعی است. سفارت این کشور این نوع ویزا را فقط در خصوص تحصیل در این کشور صادر می کند. با درخواست این نوع ویزای فرهنگی اجتماعی به مدت 60 روز مجاز به اقامت در این کشور می باشید. این نوع ویزا با توجه به شرایط متقاضی قابل تمدید و تغییر است، و با اخذ این ویزا تنها متقاضی اجازه تحصیل در این کشور را دارد. این نوع ویزای دانشجویی به صورت انفرادی برای متقاضی صادر می شود و هزینه این ویزا حدود 50$ (دلار آمریکا) می باشد.

شرایط عمومی برای اخذ ویزای تحصیل در این کشور به شکل زیر است:

شرایط عمومی ویزای تحصیلی اندونزی

ویزای تحصیلی اندونزی

دانشجویان برای درخواست تحصیل در این کشور می باید مدارک هویتی و مالی معتبری را ارائه دهند. تمامی این مدارک برای درخواست ویزای دانشجویی این کشور می باید در پرونده متقاضی باشد. مدارک اصلی برای درخواست ویزای دانشجویی این کشور یه شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه فرم پر شده درخواست
  • ارائه دو قطعه عکس 4×6
  • ارائه یک کپی از رزرو نهایی بلیط هواپیما
  • ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه مورد نظر
  • نامه سفارت

شرایط اعزام دانشجو به اندونزی

دانشجویان بین المللی ضمن پذیرش تحصیلی در این کشور باید شرایط قابل قبولی داشته باشند. سطح علمی متقاضی باید هم سطح کیفیت آموزشی دانشگاه مورد نظر باشد. تمکن مالی مناسبی برای طول دوره تحصیل ارائه دهد. ابتدا تایید پذیرش در موسسات عالی این کشور را اخذ کنید و از وزارت تحقیق و تکنولوژی و تحصیلات عالی این کشور، ویزای تحصیلی یا اجازه اقامت در این کشور را دریافت کنید. در این خصوص می توانید با وکلای مجرب ما در ارتباط باشید. پس از اخذ مدرک لازم جهت صدور ویزا تحصیلی این کشور می توانید مابقی امور مربوط به پروسه ویزای تحصیلی و دانشجویی را پیش بگیرید.

اعزام دانشجو به اندونزی با ویزای KITAS

این نوع ویزا برای افرادی که خواهان ادامه تحصیل در این کشور هستند صادر می شود. یکی از شرایط اصلی قبل از درخواست برای این نوع ویزا، ثبت نام رسمی در یک موسسه آموزشی است. اعتبار ویزای KITAS دانشجویی 1 سال می باشد و در طول دوره تحصیلی نیاز به تمدید دارد. متقاضیان با این نوع ویزا اجازه کار در این کشور را ندارند‌. این ویزای دانشجویی KITAS شامل 3 مرحله می باشد و این 3 مرحله در بازه زمانی 2 ماه طول می کشد. مرحله اول حدود 10 تا 14 روز کاری طول می کشد، در این مرحله مدارک دانشگاهی، سند اسناد رسمی، کپی صفحه اول گذرنامه با 18 ماه اعتبار، صفحه اول گذرنامه والدین، نامه پذیرش دانشگاه و غیره برای درخواست ویزا دانشجویی را فراهم می سازیم.

اعزام دانشجو به اندونزی با ویزای KITAS 

تحصیل و زندگی در اندونزی

در این کشور اصولی مانند احترام، عدالت، تواضع و سخاوتمندی به وضوح دیده می شود. هزینه زندگی در این کشور پایین است، طبق آخرین شاخص آکونومیست، کشور اندونزی رتبه 12 از ارزان ترین کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است. کشوری است که از لحاظ امنیتی شرایط مطلوب دارد، اما باید به حوادثی که در روزمره اتفاق می افتد توجه داشته باشید. در این کشور بیش از 95000 کارگر قانونی مشغول به کار هستند، اکثر افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت کرده اند از کشورهایی از قبیل چین، ژاپن و کره جنوبی می باشند. یک کشور چند ملیتی بوده که از قوانین سخت ایالات متحده و یا انگلستان را سر لوحه امور خود قرار می دهد.

هزینه تحصیل در دانشگاه اندونزی

برای دانشگاه های این کشور2 نوع پرداخت شهریه در نظر گرفته می شود. در ابتدا می باید قبل از ورود به ترم اول دانشگاه شهریه ثبت نام اولیه پرداخت شود. شهریه دانشگاه هم هر ترم تحصیلی، قبل از شروع ترم قابل پرداخت می باشد. بخشی از هزینه دانشگاه در این کشور به نوع دانشگاهی که به متقاضی پذیرش می دهد بستگی دارد. دوره تحصیلی کارشناسی در این کشور حدود 5000$ (دلار آمریکا) می باشد. دوره UI، در دوره کارشناسی ارشد به ازای هر 1 سال تحصیلی حدود 5000$ (دلار آمریکا) است.

هزینه زندگی در اندونزی

حداقل استاندارد زندگی در این کشور در ماه حدود IDR500000 (روپیه اندونزی) است. متاسفانه در این کشور با این وجود هنوز10% از افراد توانایی هزینه های اساسی زندگی را ندارند. هزینه های اساسی کشور این کشور هزینه اجاره آپارتمان و مواد غذایی است. در این بخش از مقاله پارامتر هزینه خرید و اجاره آپارتمان در این کشور را بررسی می کنیم.

هزینه خرید آپارتمان در این کشور را در جدول زیر شرح داده ایم:

خرید آپارتمانهزینه به IDR (روپیه اندونزی)
خرید هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر24531665
خرید هر مترمربع آپارتمان در خارج از شهر12260535

مبحث هزینه اجاره آپارتمان در این کشور به این شکل می باشد:

اجاره آپارتمان ماهیانههزینه به IDR (روپیه اندونزی)
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر4087916
آپارتمان 1 خوابه در خارج از شهر2505779
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر9628574
آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر5784541

در این مقاله شرایط اعزام دانشجو به اندونزی را مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. امید است که مطالب فوق مورد توجه شما قرار گرفته باشد. تمامی اطلاعات این مقاله توسط کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با دقت تمام نگارش شده است. هم چنین اگر مایل بودید می توانید مقاله اعزام دانشجو به ترکیه را از طریق لینکی که مرتبط به سایت ما می باشد مطالعه فرمائید. هم چنین می توانید از مشاوره تلفنی و حضوری ما با مشاورین و وکلای ما بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *