ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به اریتره

اعزام دانشجو به اریتره

اعزام دانشجو به اریتره که کشور کوچک در آفریقا است و به خاطر مناظر زیبا، فرهنگ های متنوع و تاریخ طولانی اش شناخته شده است امری خاص است. این کشور دارای یک سیستم آموزشی در حال توسعه است و تلاش هایی برای بهبود دسترسی به آموزش با کیفیت برای همه شهروندان انجام می شود. اریتره دارای مجموعه ای از موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه ها و مدارس فنی است که برنامه های متنوعی را در زمینه های مختلف ارائه می دهند.

اریتره همچنین یک مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی است، برخی از دانشگاه ها برنامه هایی را به زبان انگلیسی و طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای تیم متخصص و باتجربه در حوزه اعزام دانشجو است که شما می توانید با مشاوران در خصوص اعزام دانشجو به اریتره نیز مشورت نمایید.

چالش های اعزام دانشجو به اریتره

موانع آموزش در اریتره شامل تابوهای سنتی، هزینه های مدرسه (برای ثبت نام) و موانع هزینه خانوارهای کم درآمد است. آمارها حاکی از آن است که بین 39% تا 57% از کودکان در سن مدرسه به مدرسه ابتدایی و 21%در دبیرستان می روند. به طور متوسط ​​63 دانش آموز در هر کلاس در مقطع ابتدایی و 97 دانش آموز در هر کلاس در سطح متوسطه وجود دارد.  ساعات یادگیری در مدرسه اغلب کمتر از 4 ساعت در روز است. کمبود مهارت در تمام سطوح نظام آموزشی وجود دارد و بودجه و دسترسی به آموزش به طور قابل توجهی بر اساس جنسیت (با نرخ ترک تحصیل برای دختران بسیار بالاتر) و مکان متفاوت است. نرخ کلی باسوادی در اریتره حدود 67.8% برآورد شده است. جوانان 15 تا 24 ساله، 89% باسواد هستند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش نرخ سواد در اریتره هستید:

میزان افزایش نرخ سواد در اریتره

شرایط تحصیل در دانشگاه های اریتره

اریتره با کمبود جدی متخصصان ماهر در همه زمینه ها مواجه است. تنها مؤسسه آموزش عالی کشور، دانشگاه اسمره، از زمان بازگشایی در مهر 1370، مشغول بازسازی و احیاء بوده و همچنان در حال تأسیس دانشکده های جدید است. از سال 1997، 8 رشته علوم کشاورزی و آبزیان وجود داشته است. مطالعات هنر و زبان؛ تجارت و اقتصاد؛ تحصیلات؛ مهندسی؛ علوم بهداشتی; قانون؛ علوم که در مجموع 17 برنامه لیسانس و همچنین برنامه های دیپلم و گواهی ارائه می دهند. کالج تجارت و اقتصاد برنامه های عصرانه را برای بزرگسالان شاغل ارائه می دهد. یک برنامه مدرک به 4 سال حضور نیاز دارد. همه دانش آموزان در طول سال اول یک برنامه عمومی برای سال اول را دنبال می کنند، سپس وارد کالج مورد نظر خود می شوند. بعد از سال دوم زندگی، دانش آموزان جهت تحصیل در اریتره موظف به خدمت 1 سال خدمت کشوری هستند.

این به این معنی است که حداقل 5 سال طول می کشد تا مدرک لیسانس را دریافت کنند. در سال 2000، این دانشگاه 371 دانشجو با مدرک لیسانس، 170 دانشجو با مدرک دیپلم و 106 دانشجو با مدرک فارغ التحصیل شد. ثبت نام در پاییز 2000 4642 نفر (حدود 13% زن) بود. تعداد اعضای هیأت علمی 230 نفر بود. این دانشگاه رشد ثابتی را پیش بینی می کند، با ثبت نام به 6000 دانشجو در سال 2005 و تثبیت در حدود 8000 دانشجو در سال 2010. این دانشگاه در آرزوی تبدیل شدن به یک مرکز منطقه ‌ای آموزش عالی است، اما به نیازهای ملی پاسخ می ‌دهد و هم با برنامه‌ و ابتکارات ملی و هم با سازمان‌ های بین ‌المللی کمک ‌کننده و دانشگاه‌ های خارجی ارتباط برقرار کرده است. دانشگاه همچنان از کمبود تجهیزات اولیه، کامپیوتر، آزمایشگاه، امکانات کتابخانه و کمبود کادر علمی واجد شرایط رنج می برد.

شرایط تحصیل در دانشگاه های اریتره

الزامات اعزام دانشجو به اریتره

تحصیل در اریتره بین 7 تا 13 سال به طور رسمی اجباری است. اهداف مهم سیاست آموزشی اریتره ارائه آموزش پایه به هر یک از زبان های مادری اریتره و همچنین ایجاد جامعه ای مجهز به مهارت های لازم برای عملکرد با فرهنگ خوداتکایی در اقتصاد مدرن است. زیرساخت های آموزشی در حال حاضر برای پاسخگویی به این نیازها ناکافی است. در اریتره پنج سطح آموزش وجود دارد، پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و عالی. نزدیک به 238000 دانش آموز در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تحصیل می کنند. تقریبا 824 مدرسه در اریتره و 2 دانشگاه، دانشگاه آسمارا (UoA) و مؤسسه فناوری اریتره (EIST)، و همچنین چندین کالج کوچکتر و مدرسه فنی وجود دارد.

مراکز فعلی آموزش عالی در اریتره شامل کالج زیست شناسی دریایی، کالج کشاورزی، کالج هنر و علوم اجتماعی، کالج تجارت و اقتصاد، کالج پرستاری و فناوری بهداشت، و همچنین EIST و UoA هستند. چند مدرسه بزرگ ابتدایی و راهنمایی مانند مای تصفا، اوت و مدل وجود دارد. سیستم آموزشی در اریتره همچنین برای ارتقای تحصیل در بخش خصوصی، دسترسی برابر برای همه گروه ها (یعنی جلوگیری از تبعیض جنسیتی، جلوگیری از تبعیض قومی، جلوگیری از تبعیض طبقاتی و سایر) و ترویج آموزش مداوم از طریق سیستم های رسمی و غیر رسمی طراحی شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به اریتره و کشورهای برتر جهان مشاور و پشتیبان متقاضیان است.

سوالات مهم در خصوص اعزام دانشجو به اریتره

در راستای اعزام دانشجو به اریتره  پاسخگوی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • چالش های اعزام دانشجو به اریتره چگونه است؟ موانع آموزش در اریتره شامل تابوهای سنتی، هزینه های مدرسه (برای ثبت نام) و موانع هزینه خانوارهای کم درآمد است. آمارها حاکی از آن است که بین 39% تا 57% از کودکان در سن مدرسه به مدرسه ابتدایی و 21%در دبیرستان می روند. به طور متوسط ​​63 دانش آموز در هر کلاس در مقطع ابتدایی و 97 دانش آموز در هر کلاس در سطح متوسطه وجود دارد.  ساعات یادگیری در مدرسه اغلب کمتر از 4 ساعت در روز است. کمبود مهارت در تمام سطوح نظام آموزشی وجود دارد و بودجه و دسترسی به آموزش به طور قابل توجهی بر اساس جنسیت (با نرخ ترک تحصیل برای دختران بسیار بالاتر) و مکان متفاوت است. نرخ کلی باسوادی در اریتره حدود 67.8% برآورد شده است. جوانان 15 تا 24 ساله، 89% باسواد هستند.
  • الزامات اعزام دانشجو به اریتره چه مواردی است؟ تحصیل در اریتره بین 7 تا 13 سال به طور رسمی اجباری است. اهداف مهم سیاست آموزشی اریتره ارائه آموزش پایه به هر یک از زبان های مادری اریتره و همچنین ایجاد جامعه ای مجهز به مهارت های لازم برای عملکرد با فرهنگ خوداتکایی در اقتصاد مدرن است. زیرساخت های آموزشی در حال حاضر برای پاسخگویی به این نیازها ناکافی است. در اریتره پنج سطح آموزش وجود دارد، پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و عالی. نزدیک به 238000 دانش آموز در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تحصیل می کنند. تقریباً 824 مدرسه در اریتره و دو دانشگاه، دانشگاه آسمارا (UoA) و مؤسسه فناوری اریتره (EIST)، و همچنین چندین کالج کوچکتر و مدرسه فنی وجود دارد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *