مهاجرت کاری مکزیک

استخدام Java Developer در مکزیک

استخدام Java Developer در مکزیک

اگر میخواهید در مورد روند و مراحل استخدام Java Developer در مکزیک بیشتر بدانید این مقاله را مطالعه کنید. مکزیک یک کشور به سرعت در حال رشد با فرصت رشد شخصی و حرفه ای است. مکزیک به عنوان ارائه‌ دهنده پیشرو خدمات هویت مدیریت شده و امنیت سایبری، ماموریت ها کمک به شرکت ‌ها برای ایمن ‌تر، چابک‌ تر شدن و آینده نگری است. عمیقاً به اعضای تیم، مشتریان، شرکا و سرمایه گذاران خود اهمیت می دهند. سازمانی متنوع و فراگیر هستند که هر روز بر اساس ارزش های اصلی خود زندگی می کنند و فرهنگی را پرورش می ‌دهند که سرگرم ‌کننده، حمایت ‌کننده و شفاف با ذهنیت رشد است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت کاری و نحوه اخذ اقامت از طریق کار به سوالات شما پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در مکزیک

حقوق برنامه نویسان جاوا در مکزیک از 17500MXN تا 57300 MXN (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 38000MXN (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه ‌نویس جاوا کار می‌کنند کمتر از 38000 MXN (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 38000MXN (پزو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 25000MXN (پزو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 25000MXN (پزو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 49500MXN (پزو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 49500MXN (پزو) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق Java Developer در مکزیک هستید:

سالنرخ افزایش
202018%
202115%
202217%

کار به عنوان Java Developer در مکزیک

در کشور مکزیک شرکت ها از چیزهای روزمره گرفته تا خارق العاده، محافظت می کنند. ارزش مشتری را در سراسر جهان با اشتیاق به حفظ فیزیکی، تبدیل دیجیتال و احترام به محیط زیست ایجاد می کنند. این کشور شرکت هایی دارد که پیشگام صنعت ثبت جهانی و مدیریت اطلاعات هستند و برخی از بهترین روابط با مشتری را در این صنعت با %95 از شرکت های Fortune 1000 در میان 225000 مشتری وفادار خود برقرار کرده اند. در این کشور تخصص و خلاقیت خود را به محیط کاری می آورید که با بهبود مستمر رشد می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در مکزیک هستید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده جاوا در مکزیک

وظایف Java Developer در مکزیک

شرکت های مکزیکی مشتاقانه منتظرند تا از توسعه دهندگان با استعداد جاوا دعوت کنند تا به تیم خدمات حرفه ای در آمریکای لاتین بپیوندند. در این نقش شما مسئول مشارکت در نقشه‌ برداری طراحی راه ‌حل، طراحی UX/UI و همچنین پیکربندی پلتفرم InSight همانطور که توسط Functional Architects و مستندات طراحی مشخص شده است، خواهید بود. برای کار کردن در طول چرخه طراحی، توسعه و دویدن از نزدیک با مدیر پروژه، معمار عملکردی و مدیر مشتری در طول اسپرینت هم باید آماده باشید.

مسئولیت های کلیدی یک Java Developer در مکزیک عبارت است از:

  • پشتیبانی از طراحی و توسعه و اجرای الزامات UX و UI
  • بسته های طراحی را با معماران فانکشنال مرور کنید و با امضای زیر می توان به نتایج تحویل رسید.
  • ارائه ورودی به تلاش مورد نیاز برای توسعه در طول مراحل مناقصه.
  • توسعه بسته‌های طراحی توافق شده برای شامل تمام عناصر CSP و هر گونه الزامات کدنویسی سفارشی.
  • تکمیل به موقع بسته های کاری محول شده در پروژه.
  • پس از تکمیل بلیط های کاری، تابلوهای کانبان را به روز کنید.
  • توسعه یا ادغام با هر API سازمانی.

الزامات استخدام Java Developer در مکزیک

صلاحیت های شما باید شامل موارد مختلفی باشد. تجربه توسعه گردش کار در بسترهای خدمات محتوا بسیار مطلوب است. توسعه اپلیکیشن، UI و UX و مهارت های انگلیسی پیشرفته هم مورد نیاز است دانش کاری بالا در مورد برخی از فناوری های جاوا، جاوا اسکریپت، پلیمر و MongoDB جستجوی الاستیک، SQL، mySQL. الزامی است. صلاحیت های مطلوب نیز شامل آشنایی با پلتفرم های ابری، گوگل، آمازون، مایکروسافت و آشنایی با پیکربندی نرم افزار CSP در فضای ابری و دانش کاری GSuite، JIRA، Service Now، Open Test، Hyland می باشد.

استخدام برنامه نویس در مکزیک که در یک محیط چابک کار می ‌کند، تجربه قوی در سمت سرور برای کار بر روی سیستم ‌های مالی نسل بعدی خواهد داشت. سیستم ‌های توزیع ‌شده‌ای بسازید که با همزمانی مبتنی بر بازیگر، برنامه‌ نویسی واکنشی، شبکه ‌های داده در حافظه توزیع شده، پیام‌ هایی که فراتر از JMS ساده است، سروکار دارند، زیرا کاملا انتظار دارند در شکل‌دهی آینده پشته‌های فناوری مالی مشارکت داشته باشند. روی پروژه های مبتنی بر JVM سمت سرور کار کنید و با پشته اکوسیستم جاوا یا اسکالا JVM معمولی Spring و پروژه های فرعی آن، Guice، Guava، Maven، Hibernate، Jetty به زمین بروید.

الزامات استخدام Java Developer در مکزیک

شرایط استخدام Java Developer در مکزیک

قادر به انتخاب سایر فناوری ها در کل پشته توسعه، از جمله اکوسیستم های front-end و سایر اکوسیستم های غیر JVM باشید. استخدام net developer در مکزیک نیز شرایط مشابهی دارد. با مشتریان خود در تعاملات تکراری و مبتنی بر پروژه کار کنید، جایی که تیم های خودسازمانده و متمرکز به سرعت برای ایجاد راه حل های نوآورانه برای مشتری حرکت می کنند. میل به همکاری داشته باشید و دوست دارید از همکاران خود به اشتراک بگذارید و یاد بگیرید. علاقه مند به ارائه کد با کیفیت باشید. درک عمیقی از معماری نرم افزارهای چند رشته ای و بلادرنگ داشته باشید. علاقه و شایستگی دائمی برای حل مشکلات کسب و کار در دنیای واقعی داشته باشید.

مهارت و تجربه مورد نیاز برای کار به عنوان Java Developer در مکزیک عبارت است از:

  • بیش از 8 سال تجربه عملی اخیر در طراحی و کدنویسی برنامه های پیچیده، سازمانی، تجاری در جاوای هسته، سمت سرور، به طور ایده آل Java 8+
  • ساخت خدمات وب RESTful را تجربه کنید.
  • توسعه تست محور، که شامل تست واحد و پایان به پایان است.
  • تجربه در محیط CI/CD
  • کارشناسی یا کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر، مهندسی، فیزیک، ریاضی، یا تجربه کاری مرتبط
  • تجربه، دانش و علاقه نشان داده شده قوی به بازارهای مالی جهانی و محصولات مالی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اقامت کاری در کشور مکزیک و شرایط اخذ ویزای کاری این کشور و همچنین اطلاع از مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *