مهاجرت کاری مجارستان

استخدام Java Developer در مجارستان

استخدام Java Developer در مجارستان

استخدام Java Developer در مجارستان شما را به تیمی از مهندسان باتجربه بومی ابری ملحق خواهد کرد که مشتاق ارائه برنامه های هستند. همکاری با افراد با استعداد برای توسعه ایده های جدید و حل برخی از پیچیده ترین چالش های تجاری از مهم ترین شرایط کار در این کشور است. یک محیط چندملیتی پشتیبان و پر جنب و جوش، از ویژگی های کار در مجارستان است. مشاوران متخصص در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در مورد شرایط مهاجرت به مجارستان و کار در این کشور به سوالات شما پاسخ می دهد.

شرکت های استخدام Java Developer در مجارستان

ChemAxon یک شرکت نرم افزاری مبتنی بر علم به سرعت در حال رشد، باز و دوستانه است. این شرکت انواع راه حل های نرم افزاری، جعبه ابزار و برنامه های کاربردی وب را برای کاربران در صنعت داروسازی و بیوتکنولوژی و آموزش ارائه می دهد. این شرکت در پارک اداری Váci Greens، قرار گرفته است. این شرکت به دنبال یک توسعه دهنده جاوا با مهارت بالا با بیش از 4 سال تجربه برای کار در پروژه های مختلف در ChemAxon می باشند. شما این فرصت را خواهید داشت که با طیف گسترده ای از فناوری ها در زمینه های مختلف کار کنید و با کدهای جدید و قدیمی نیز کار کنید.

بزرگترین کارفرمای ICT در مجارستان،Deutsche Telekom IT Solution سابق IT-Services مجارستان، ITSH یکی از شرکت های تابعه گروه Deutsche Telekom است. این شرکت که در سال 2006 تأسیس شد، مجموعه گسترده ای از خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور را با بیش از 5000 کارمند ارائه می دهد. ITSH در سال 2019 توسط HIPA جایزه بهترین همکاری آموزشی را دریافت کرد، توسط نظرسنجی مستقل PwC مجارستان در سال 2021 به عنوان یکی از جذاب ترین محیط های کاری شناخته شد و با عنوان اخلاقی ترین شرکت چندملیتی در سال 2019 جایزه گرفت. این شرکت به طور مداوم چهار شرکت خود را توسعه می دهد.

الزامات استخدام Java Developer در مجارستان

شما قادر خواهید بود با استفاده از دانش خود در برنامه نویسی شی گرا، ساختارهای داده و الگوریتم ها، به کارگیری اصول SOLID، TDD و الگوهای طراحی، یک سیستم طراحی کنید. کد خوب، تمیز و قابل نگهداری برای ما مهم است. شما درگیر ایده پردازی، ایجاد مفهوم خواهید شد، جایی که ایده های خود را با استفاده از مهارت های ارتباطی و انگلیسی خود نیز ارائه خواهید کرد. به عنوان یک عضو تیم، شما مسئول محصول تیم خواهید بود، که به معنای مشارکت در پشتیبانی فنی برای مشتریان است. شما مسئول ارائه راه حل های SaaS در زیرساخت AWS خواهید بود، بنابراین برای تجربه و دانش در فناوری هایی مانند AWS، Terraform، Docker و Jenkins یا GitLab CI ارزش قائل هستید.

الزامات برای استخدام Java Developer در مجارستان عبارت است از:

  • مدرک کارشناسی یا بالاتر ر علوم کامپیوتر یا رشته مرتبط یا تجربه معادل
  • دانش قوی جاوا
  • پس زمینه برنامه نویسی عمومی خوب (مانند طراحی OO، TDD، الگوهای طراحی و غیره)
  • وابستگی به DevOps
  • اخلاق کار خوب، مولد، رفتار فعال
  • توانایی کار تیمی و همچنین حل مشکلات به تنهایی
  • تمایل به کار با انواع تکنولوژی ها
  • تمایل به یادگیری مستمر

الزامات استخدام Java Developer در مجارستان

مزایا استخدام Java Developer در مجارستان

حقوق رقابتی در یک شرکت در حال رشد و به طور مداوم در حال بهبود از مهم ترین مزایای کار در کشور مجارستان به عنوان Java Developer است. شما می توانید بین کار ترکیبی از دفتر ChemAxon و دفتر خانگی (8 روز در ماه)، یا می توانید کار طولانی مدت کاملا از راه دور (+ مشارکت کار از راه دور) را انتخاب کنید. بیمه سلامت خصوصی هم ارائه می شود. به اوقات فراغت شما احترام می گذارند، بنابراین ساعات کاری اصلی (از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر) داریم و شما می توانید ساعات باقی مانده را برنامه ریزی کنید زیرا بهترین زمان برای شما مناسب است. با مقایسه استخدام net developer در مجارستان می توانید متوجه تفاوت مابین این 2 شغل شوید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java eveloper در مجارستان هستید:

سالنرخ بیکاری
202020%
202112%
202210%

شرکت معروف توسعه دهنده جاوا، اریکسون در مجارستان

اریکسون یکی از ارائه دهندگان پیشرو فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارائه دهندگان خدمات است. این شرکت ارزش کامل اتصال را با ایجاد فناوری و خدماتی که بازی را تغییر می ‌دهند، استفاده، پذیرش و مقیاس‌پذیری آسان می ‌سازند و مشتریان خود را در دنیای کاملاً متصل موفق می ‌کنند. اریکسون مجارستان به دنبال یک برنامه نویس جاوا اسکریپت و/یا جاوا با تجربه برای توسعه و نگهداری ابزارهای ضروری یکپارچه سازی مداوم مورد نیاز برای محصولات توسعه یافته برای شبکه های رادیویی اریکسون است. نقش شما شامل تمام فعالیت های توسعه مانند: تجزیه و تحلیل نیاز، طراحی سیستم، طراحی معماری، طراحی نرم افزار، یکپارچه سازی، تایید، طراحی ابزار، مستندات محصول خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان در حوزه Java Developer در مجارستان می باشید:

تعداد متقاضیان در حوزه توسعه دهنده جاوا در مجارستان

کار و استخدام Java Developer در مجارستان

استخدام برنامه نویس در مجارستان هم یک عنوان برای جستجوی java developer است. دفتر و فضاهای کار در مجارستان یک محیط کاری الهام بخش هستند. قطعا منطقه سرگرمی، گوشه کودک و آشپزخانه کاملا مجهز با میوه ها و تنقلات سالم را حفظ و گسترش خواهند داد. اگر دوست دارید روز را با ترکیب ورزش و رفت و آمد شروع کنید، هر مقصدص به راحتی با دوچرخه قابل دسترسی است. شرکت ها بودجه آموزشی با کمک هزینه سالانه سخاوتمندانه برای توسعه شخصی و حرفه ای دارند. زمان یادگیری در کار روزانه گنجانده شده است. تیم های توسعه دهنده جاوا به ساخت بهترین محصولات در کلاس اختصاص داده شده اند.

کارفرماها شما را تشویق می کنند تا دانش و تخصص خود را به اشتراک بگذارید. علاوه بر کار، شما رویدادهای منظم تیم سازی در سراسر شرکت مانند Hacathons، روزهای نوآوری، چالش های کدنویسی یا جلسات گروه کاربر دارید تا از زمان صرف شده با هم لذت ببرید و موفقیت های خود را جشن بگیرید. فرآیند استخدام شما بسیار ساده است و تنها 2 دور مصاحبه دارد. تیم اتوماسیون به دنبال اعضای تیم مشتاق، با اشتیاق برای شرکت در پروژه های توسعه جهانی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در مجارستان و شرایط اخذ ویزای مجارستان به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *