مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسکاتلند

استارت آپ اسکاتلند

استارت آپ اسکاتلند

استارت آپ اسکاتلند همانند کشور انگلستان نیز جزو برترین ها در اروپا است. دولت این کشور از افراد خواهان استارت آپ حمایت می کند. طیف وسیعی از سازمان های حمایت از کارآفرینی که از کارآفرینان اسکاتلندی گرفته تا خارجی وجود دارد که مشاوره ها، مسابقات، بودجه، مربیان و موارد دیگر را برای تحقق بخشیدن به چشم انداز کارآفرینی شما ارائه می دهند. تعدادی از سازمان های شبکه کارآفرینی وجود دارند که تقویم فعالی از رویدادها، کنفرانس ها و برنامه ها را در طول سال ارائه می دهند تا باعث ایجاد الهام، یادگیری و ارتباطات جدید شوند. در ادامه همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره استارت آپ اسکاتلند بیشتر گفته اند.

بررسی استارت آپ اسکاتلند

اسکاتلند با 5.4 میلیون نفر در 7 شهر پویا و اطراف آن با 10،250 مایل خط ساحلی و 790 جزیره دریایی احاطه شده است. اسکاتلند آرزوی ایجاد یک کشور کارآفرین پیشرو در جهان را دارد، مکانی که رشد و نوآوری پایدار مزایایی را برای همه جامعه به همراه داشته باشد. اسکاتلند دارای یک اکوسیستم فوق العاده حمایتی است که در آن سازمان های دولتی، خصوصی و بخش سوم پیرامون این چشم انداز مشترک متحد شده و با هم همکاری می کنند. اسکاتلند از هر دو استعداد پرورش یافته در خانه و استعدادهای بین المللی که در اینجا به دلیل فرصت ها و کیفیت زندگی و اکوسیستم مناسب جلب می شوند، پشتیبانی می کند.

دولت این کشور فرهنگ نوآوری و ذهنیت رشد را در میان ترکیب متنوعی از کارآفرینان در اسکاتلند تحریک می کند. تعداد فزاینده ای از سازمان های حمایتی و شتاب دهنده ها و فضاهای همکاری در سراسر کشور وجود دارد که محیط های پویا و الهام بخشی را برای کارآفرینان ایجاد می کنند تا ایده ها را جرقه بزنند، از بنیانگذاران و اعضای تیم با استعداد پیدا کنند. شبکه ای متشکل از 8 مرکز نوآوری در سراسر اسکاتلند وجود دارد که توسط صنعت برای همکاری های صنعتی طراحی شده اند. مراکز نوآوری خلاقیت و اختراع آکادمیک را با بینش های صنعتی ترکیب می کنند و هر مرکز دانش ویژه ای را در یک بخش خاص ارائه می دهد تا به شرکت ها کمک کند تا فرصت های خاص بازار و زیر بخش را پیدا کنند.

در نمودار زیر رتبه اسکاتلند در عوامل مهم شروع یک تجارت و سرمایه گذاری را مشاهده می کند:

رتبه اسکاتلند در عوامل مهم تجارت و سرمایه گذاری

دلایل ایجاد استارت آپ اسکاتلند

اسکاتلند مدتهاست که به عنوان کشوری از مبتکران شناخته می شود. یک نیروی کار بسیار ماهر، پشتیبانی از دانشگاه های اسکاتلند به شرکت های دانشجویی، دسترسی به بازارهای خارجی و شبکه ای از سرمایه گذاران فعال، اسکاتلند را به عنوان یک رهبر در فضای کارآفرینی استارت آپ های اسکاتلند تبدیل کرده است. اکوسیستم کارآفرینی در اسکاتلند با سازمانی رونق می یابد که می تواند مشاغل نوآورانه جوان را پشتیبانی، پرورش و رشد دهد و گروهی فعال از سرمایه گذاران را برای تأمین بودجه شرکت های هیجان انگیز با رشد بالا وجود دارد. علاوه بر این، بانک سرمایه گذاری در انگلستان و اسکاتلند همچنان از طریق تأمین سرمایه رشد، بازار سرمایه SME در اسکاتلند را تحریک می کند.

سازمان هایی مانند EIE ، FutureX Innovation، Scottish Edge ، Converge Challenge و Scottish Enterprise همچنان به شناسایی و کمک به استعدادهای بالقوه کارآفرینی بالقوه، نوآور و با رشد بالا ادامه می دهند. از جمله دلایل ایجاد استارت آپ اسکاتلند:

ردیفشرح
1وجود فضای حمایتی از کارآفرینی
2ارائه ویزای اقامت استارت آپ اسکاتلند
3مرکز پیشرفته فناوری
4جامعه استارت آپی
5حمایت و تشویق دولت
6صندوق های سرمایه گذاری و شتاب دهنده در اسکاتلند

ویزای استارت آپ اسکاتلند

اسکاتلند با قوانین و قوانین ویزا همانند سایر کشورهای بریتانیا اداره می شود. برای اطمینان از اینکه اسکاتلند همچنان یک مقصد رقابتی برای سرمایه گذاری است، چندین دسته ویزای تجاری خاص وجود دارد. بسته به دلیل مهاجرت به اسکاتلند، تعدادی از گزینه ها برای افرادی که نیاز به ویزای بریتانیا دارند وجود دارد. برخی از گزینه ها کوتاه مدت هستند و امکان بازدید از اسکاتلند را برای جستجوی فرصت های سرمایه گذاری و تجارت فراهم می کنند، در حالی که گزینه های دیگر ماندگارتر هستند و امکان جابجایی دائمی طولانی مدت سرمایه گذاران و کارکنان اصلی را فراهم می کنند.

دسته استارت آپ برای کارآفرینان بالقوه بالایی که برای اولین بار به دنبال راه اندازی مشاغل در اسکاتلند هستند در نظر گرفته شده است. متقاضیان این گروه نیازی به اثبات دسترسی به صندوق های سرمایه گذاری برای مشاغل خود نخواهند داشت. شما به یک تأییدیه دارید که شامل سازمان های تجاری پیشرو و موسسات آموزش عالی باشد. ویزای استارت آپ برای مدت 2 سال صادر می شود. در اواخر این دوره، شما می توانید برای ورود به گروه “innovator” اقدام کنید.

از جمله شرایط ویزا:

  • باید طرح تجاری جدیدی را ارائه کنید.
  • به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.
  • از سوی یک سازمان حمایت از کارآفرینان تایید شوید.
  • دارای تمکن مالی برای هزینه زندگی در انگلستان باشید.
  • حداقل 18 سال سن داشته باشید.

شهرهای برتر برای استارت آپ اسکاتلند

شهرهای اسکاتلند در استارت آپ در بریتانیا پیشرو هستند. در زیر 3 شهر برتر استارت آپی در اسکاتلند معرفی شده اند:

شهرشرح
آبردینبه عنوان قطب بازار نفت خام و انرژی بریتانیا، آبردین بهترین مکان برای شروع فعالیت در صنعت تولید، مهندسی و انرژی است. کارآفرینان در آبردین به تعدادی کمک مالی و فرصت های مالی و فضای کاری انعطاف پذیر در سراسر مرکز شهر دسترسی دارند. با داشتن فرودگاه آبردین با فاصله کم از مرکز و فضای سبز در اطراف شهر، آبردین بهترین مرکز استارت آپ در شمال اسکاتلند است.
گلاسگوگلاسگو در چند سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده و به یک صحنه پر رونق برای فناوری دیجیتال، تلویزیون، فیلم و سرگرمی تبدیل شده است. منطقه ای در ساحل Clyde که کارآفرینان خلاق را به خود جذب می کند. کمک های مالی مختلفی برای استارت آپ های کمتر از 250 کارمند از جمله صندوق جدید تجارت گلاسکو در نظر گرفته شده است. با وجود فضای موجود در سطح شهر، گلاسکو اکنون حس قوی جامعه در دنیای استارت آپ را دارد.
ادینبورگادینبورگ یکی از بزرگترین مراکز استارت آپ در انگلستان است که دارای یک جامعه فناوری پیشرفته و مجموعه ای از همکاران در مرکز شهر است. استعداد در ادینبورگ از شهرهای اطرافش پیشی می گیرد و دانشگاه ادینبورگ در 20 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. کمک های مالی و بودجه زیادی برای راه اندازی

شهرهای برتر برای استارت آپ اسکاتلند

ایجاد مشاغل فناوری در اسکاتلند

آمارها نشان دهنده رشد استارت آپ های فناوری در اسکاتلند است. نظرسنجی صنعت فناوری اسکاتلند نشان می دهد که بین سال های 2010 و 2017، تعداد مشاغل فناوری دیجیتال در اسکاتلند %60 یا تقریبا 3500 شرکت رشد کرده است. فقط در سال 2018، تقریباً 9400 تجارت فناوری دیجیتال در اسکاتلند ثبت شده است. طبق داده های اداره آمار ملی (ONS) مشاوره برنامه نویسی کامپیوتر بزرگترین زیر مجموعه است که 85% کل تجارت های فناوری دیجیتال در اسکاتلند را تشکیل می دهد (و 56% نیروی کار فناوری را به کار می گیرد) که سریعترین بوده است.

این مورد با تحقیق انجام شده توسط RSM تأیید شده است که نشان می دهد 440 مشاغل نرم افزاری و برنامه نویسی در طول سال 2017 در شمال مرزی ادغام شده اند که 77% افزایش نسبت به 249 مورد راه اندازی شده در سال قبل است. این درصد افزایش، اسکاتلند را در رتبه 2 بعد از شمال شرقی بریتانیا از 12 منطقه مورد بررسی بریتانیا قرار می دهد. استارت آپ های نرم افزاری در اسکاتلند تغییرات چشمگیری را در بخش های مختلف ایجاد کرده اند، مانند شرکت نرم افزاری GSI که از هوش مصنوعی ثبت شده خود برای ماهواره، هواپیمای بدون سرنشین، پهپاد و سایر داده های بزرگ به هوش تجاری ارزشمند استفاده می کند.

3 استارت آپ جذاب در اسکاتلند

در اینجا 3 استارت آپ جذاب و آینده دار در کشور اسکاتلند معرفی شده اند:

استارت آپشرح
Forritبا توجه به رشد دو رقمی درآمد در سال 2019، Forrit ورود جدی به سال 2020 داشت. این شرکت یک پلتفرم CMS سازمانی برای کمک به شرکت ها برای ساده سازی فعالیت های خود ارائه می دهد.
Money Dashboardبه مشتریان یک بستر بانکی باز ارائه می دهد تا تمام حساب های بانکی خود را در یک مکان ادغام کند و پیگیری هزینه و جابجایی پول را آسان تر کند. در سال گذشته، با پشتوانه 4.6 میلیون £ (پوند) بودجه سال گذشته، این شرکت محصول جدیدی را به نام Money Dashboard Neon عرضه کرد تا به محصولات و ویژگی های جدید کمک کند.
Skyroraصنعت فضایی در چند دهه گذشته انقلابی را مشاهده کرده است زیرا شرکت های خصوصی پیشرفت های عمده ای در فن آوری ایجاد کرده اند. این استارت آپ اسکاتلندی برای کمک به تولیدکنندگان ماهواره ای کوچک به فضا، موشک را طراحی، تولید و استقرار می دهد و در حال حاضر در حال توسعه فناوری وسیله نقلیه پرتاب است.

جهت مهاجرت کاری به اسکاتلند می توانید مقاله جامع ما در این باره را در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید. همچنین برای پاسخ به سوالات خود همکاران ما آماده جوابگویی هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *