متفرقه, مهاجرت به کشور صربستان

اخذ مستر کارت صربستان

اخذ مستر کارت صربستان

جهت اخذ مستر کارت صربستان کافی است در یکی از بانک های معتبر این کشور حساب باز کنید. صربستان کشور کم تر شناخته شده برای مهاجرت است. به دلیل ارزان بودن هزینه زندگی و فرصت های مختلف برای برخی ها بسیار مناسب است. لذا افرادی که برای اهداف مختلف مانند تحصیل، سرمایه گذاری، کار و دیگر موارد به صربستان مهاجرت می کنند داشتن کارت های اعتباری مانند مستر کارت از موارد مورد نیاز می باشد. مستر کارت ها به صورت کلی در سراسر اروپا و آمریکا شناخته شده اند و در صربستان نیز این کارت ها مورد استفاده گسترده قرار می گیرند و بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ این کارت ها را می پذیرند. جهت اخذ مستر کارت صربستان پیشنهاد می کنیم مقاله منتشر شده در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه بفرمایید.

کارت های اعتباری صربستان

در شهرهای بزرگ تعداد زیادی دستگاه خودپرداز وجود دارد که در صورت داشتن هر یک از علائم:

  • ویزا کارت
  • پلاس
  • مسترکارت
  • یوروکارت
  • مائسترو
  • سایروس

می توانید 24 ساعته با کارت اعتباری خود پول بگیرید. در ساعات کاری نیز ممکن است در نزدیکترین بانک پیش پرداخت نقدی دریافت کنید. کارت های اعتباری عمده به طور کلی در مغازه ها پذیرفته می شوند. با این حال، اگر به شهرها یا روستاهای کوچکتر سفر می کنید، مطمئن شوید که مقداری پول نقد به همراه دارید. اگر نقدینگی شما تمام شد و هیچ دستگاه خودپرداز یا بانکی در این مکان وجود ندارد، بهترین شرط شما این است که به نزدیکترین اداره پست بروید. کارت های American Express به تازگی توافق نامه ای امضا کرده اند که به دارندگان کارت Amex اجازه می دهد تا از کارت های خود در صربستان استفاده کنند. در حال حاضر، تعداد معدودی فروشگاه و هتل هایی وجود دارد که کارت American Express را می پذیرند اما با دریافت مستر کارت صربستان می توانید به راحتی در اکثر نقاط از آن استفاده کنید.

شرایط اخذ مستر کارت صربستان

شهروندان خارجی در صربستان در صورت رعایت کلیه شرایط تحمیل شده به راحتی می توانند حساب بانکی خود را باز کنند و کارت های اعتباری مانند مستر کارت را دریافت کنند. اول از همه، خارجی ها در صربستان باید اطلاعات مربوط به اقامت خود را در این کشور ارائه دهند، به این معنی که آنها باید در مقامات محلی ثبت نام کنند. بانک اطلاعات شخصی، مانند ملیت، وجوه اولیه (در صورت واریز سپرده) را درخواست می کند و فرم خاصی را به عنوان بخشی از برنامه حساب بانکی ارائه می دهد. اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده در زمان درخواست شخص برای حساب بانکی در صربستان ارائه خواهد شد.

تشریفات پیچیده ای برای افتتاح حساب بانکی به عنوان یک فرد خارجی در صربستان وجود ندارد اما مدارک زیر مورد نیاز است:

  • اقامت صربستان
  • پرداخت وجه اولیه
  • ارائه گذرنامه و مدارک شناسائی

خارجی ها می توانند حساب های بانکی خود را در صربستان بدون نیاز به سفر به این کشور باز کنند. این یک فرآیند ساده است که به صورت آنلاین و در وب سایت رسمی بانک آغاز می شود. برخی موارد به امضای شما احتیاج دارند، اما اگر به صورت آنلاین ارائه نشود، برخی از موسسات مالی ممکن است شما را ملزم به امضای شخصاً اسناد و مدارک کنند. با این وجود، برخی از شرکت های واسطه می توانند این کار را برای شما انجام دهند.

اخذ برترین مستر کارت ها در صربستان

اخذ برترین مستر کارت ها در صربستان

در حال حاضر بانک های این کشور مستر کارت های مختلفی را به شهروندان ارائه می دهند که هر کدام دارای امتیازات و هزینه های مختلفی هستند. در جدول زیر می توانید 3 نوع مستر کارت اصلی ارائه شده در این کشور را ببینید:

نام فارسینام لاتینهزینه سالانه
مستر کارت اعتباریCredit MasterCardمتغیر
مستر کارت بدهیDebit MasterCardمتغیر
مستر کارت پیش پرداختPrepaid MasterCardمتغیر

مزایا و معایب مستر کارت در صربستان

کارت های اعتباری مانند مستر کارت در صربستان به شما یک خط اعتباری می دهد تا برای مواقع اضطراری، خریدهای بزرگ یا تراکنش از آن استفاده کنید. برای خود یک کارت اعتباری بیابید که از هزینه تراکنش های خارجی چشم پوشی کند. با همراه داشتن کارت اعتباری مستر کارت، بسته به ارائه دهنده شما، می توانید از مزایای اضافی بیمه مسافرتی و تخفیف برخوردار شوید. برای پس انداز بیشتر، با پرداخت کامل موجودی خود در هر ماه، از دوره بدون بهره استفاده کنید.

کارت ‌هایی که هدیه سفر ارائه می ‌دهند و از هزینه‌ ها چشم پوشی می‌کنند، اغلب هزینه سالانه دریافت می‌کنند، بنابراین قبل از همراه داشتن آن در سفر، مطمئن شوید که هزینه ارزش آن را دارد.  اگر تا به حال دچار مشکل شده اید، کارت های اعتباری نیز سهولت پیش پرداخت نقدی را ارائه می دهند، اگرچه ما آن را توصیه نمی کنیم. در لحظه ای که پول خود را دریافت می کنید، کارمزدهای بالایی می پردازید و نرخ های بهره اعمال می شود. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روش های مهاجرتی به صربستان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله تحصیل در صربستان را مطالعه بفرمائید.

از جمله مزایا و معایب اخذ مستر کارت در صربستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از شبکه سراسری در اروپا
  • برنامه پاداش و بیمه مسافرتی
  • چشم پوشی از ATM بین المللی و هزینه های تبدیل
  • روزهای بدون بهره هنگام خرید

اخذ مستر کارت صربستان و کارت پیش پرداخت

مستر کارت Prepaid کارت شارژی است که به درخواست مشتری صادر می شود. اگر می خواهید در موقعیت های روزمره، بدون نگرانی خرید کنید، در عین حال به شما امکان می دهد کنترل مداومی بر هزینه های خود داشته باشید، مستر کارت پیش پرداخت یک انتخاب عالی است. پیش شرط اخذ مستر کارت Prepaid داشتن یک حساب جاری در بانکی از صربستان است. این کارت برای همه در نظر گرفته شده است، اما بیشتر برای جوانان است. از این کارت می توان در کشور و خارج از کشور، در اینترنت و همچنین در کلیه نقاط فروش و دستگاه های خودپرداز با علامت معروف Mastercard استفاده کرد. در صورت صغیر بودن، والدین کارت اصلی دریافت می کنند و برای کودکان بالای 14 سال امکان صدور کارت های تکمیلی وجود دارد. حداکثر سقف روزانه ای که ممکن است به حساب کارت پیش پرداخت واریز شود 100000RSD (دینار صربستان) است.

پرداخت های ورودی به صورت آنلاین و در تمام طول سال به صورت 24/7 در دسترس است. وجوه را می توان به دینار صربستان و یورو پرداخت کرد. وجوه موجود در کارت با بودجه موجود در حساب کارت برابر است. برای والدین که صاحب حساب هستند، کارت شناسایی معتبر یا گذرنامه کافی است/ برای کودکی که قرار است کاربر کارت باشد گواهی تولد و اگر کودک بیش از 16 سال دارد نیز یک سند شناسایی معتبر (گذرنامه یا کارت شناسایی) کافی است. هر کارت پیش پرداخت به طور خودکار محدودیت روزانه را تعیین کرده است:

  • 50000RSD (دینار صربستان) برای برداشت وجه نقد در دستگاه های خودپرداز و پیشخوان های بانک
  • 200000RSD (دینار صربستان) برای پرداخت در پایانه های POS

برترین بانک های صربستان

بانک ملی صربستان بانک مرکزی این کشور است. NBS با هدف دستیابی و حفظ ثبات قیمت و همچنین تدوین و اجرای سیاست های پولی، در سال 1884 تاسیس شده است. این بانک همچنین خدمات ارزی را مدیریت می کند و بر موسسات مالی و بانک های صربستان نظارت می کند. سیستم بانکی صربستان مزایای زیادی دارد، به این دلیل که صربستان در چهار راه اروپای غربی، ترکیه و خاورمیانه قرار دارد. بخش بانکی صربستان شامل بیش از 30 بانک است. شبکه سازمانی متشکل از 1،633 واحد تجاری و در مجموع 23،095 نفر مشغول به کار هستند. بانک ها را می توان در هفت گروه محلی، اتحادیه اروپا، روسیه، آمریکا، ترکیه، امارات و یک بانک چینی تقسیم کرد. این به شما آزادی انتخاب می دهد و به دلیل رقابت در بازار بانکی، شرایط خوبی را تضمین می کند.

همه موسسات مالی در صربستان برای سهولت انجام معاملات مالی، هم برای شرکت ها و هم برای اشخاص حقیقی، خدمات بانکی اینترنتی کامل را ارائه می دهند. تأیید وجوه و معاملات با کمک سیستم عامل ها و برنامه های ارائه شده توسط بانک به صورت آنلاین انجام می شود. در مورد شرکت ها، بانک های خاص در صربستان در برنامه های مالی مختلفی برای حفظ کارآفرینی در صربستان و شرکت های نوپا در این کشور مشارکت دارند. محدودیت هایی برای ارز در صربستان وجود دارد، به این معنی که معاملات مختلفی بدون هیچ مشکلی انجام می شود. محدودیت های برداشت، مشاوره مالی، پشتیبانی صندوق سرمایه گذاری، افتتاح حساب برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در صربستان، مدیریت دارایی از جمله خدمات بانکی است که می تواند ارائه شود.

در نمودار زیر می توانید برترین بانک های صربستان و میزان سود خالص سالیانه را مشاهده کنید:

برترین بانک های صربستان

مواردی درباره استفاده کارت های اعتباری در صربستان

به طور کلی، در صربستان، صرافی ها به دلیل منفعت طلبی یا نرخ ارز دو برابر شناخته شده اند اما دستگاه های خودپرداز در همه جا وجود دارند. مهم است که بدانید کار خود را با دلار آمریکا، یورو یا پوند انگلیس آغاز می کنید. مبادله آنها در صربستان بسیار آسان است. البته استفاده از این ارزها ممکن است موجب ضرر شما شود. نوع خودپرداز و کارت های اعتباری شما مهم خواهد بود. با بانک خود تماس بگیرید و در مورد چند مورد از آنها سوال کنید.

  • آیا کارت خودپرداز در شبکه ای که در صربستان یافت می شود پذیرفته شده است. (بیشتر کارتهای بدهی ویزا یا مسترکارت مشکلی با این موضوع نخواهند داشت.
  • هزینه های استفاده از کارت در یک کشور خارجی چقدر است؟
  • نرخ تبدیل ارز به هر معامله ارزی چقدر است؟

بیشتر کارتهای خودپرداز هزینه هر تراکنش چند دلاری دارند و بیشتر کارتهای اعتباری نرخ ارز بسیار خوبی به شما ارائه می دهند. این مسئله توسط بسیاری از افراد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و اتفاق نظر کلی این است که تقریبا همیشه بهتر است از کارت خودپرداز خود برای برداشت ارز محلی استفاده کنید. به عنوان یک مزیت اضافی، استفاده از دستگاه خودپرداز به شما امکان می دهد از حمل مقادیر زیادی پول نقد با خود جلوگیری کنید. فقط در صورت نیاز پول نقد را برداشت کنید. در صورت علاقه مهاجرت به صربستان می توانید موارد مهم در این باب را از مشاورین و وکلای با تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بپرسید و از شرایط کار آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *