مهاجرت کاری کانادا

ویزای کار انتاریو

ویزای کار انتاریو

اخذ ویزای کار انتاریو یکی از برترین طرق اخذ اقامت از این کشور محسوب می گردد که هر ساله آمار چشم گیری را به خود اختصاص داده است. در صورتی که شما هم علاقه مند به اخذ اطلاعاتی در رابطه با شرایط اخذ ویزای کار انتاریو هستید این فرصت را دارید تا با مطالعه این مقاله و همچنین مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که در مورد کشور کانادا می باشد به اطلاعات جامعی دست یابید.

معرفی ایالت انتاریو (OINP)

ایالت انتاریو از جمله محبوب ترین شهر ایالات کشور کانادا برای مهاجران از سراسر جهان است. این ایالت که به عنوان به عنوان پرجمعیت ترین ایالت موجود در کانادا می باشد. این ایالت توانسته نزدیک به 40% از کانادایی ها را در خود جای دهد. مرکز این ایالت شهر تورنتو می باشد که به نوعی پایتخت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کانادا است. ویزای کار انتاریو برای جذب افرادی است که به دنبال اجرای ابتکار جدید هستند.

ویزای کار انتاریو مختص کارمندان خارجی، دانشجویان بین المللی، صاحبان کسب و کار یا کارآفرینانی می باشد. ویزای کار انتاریو توسط دولت انتاریو در همکاری با دولت فدرال از طریق مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) طراحی شده است. همچنین می تواند کمک شایانی به بازار کار و نیازهای توسعه اقتصادی انتاریو نماید.

این ویزا از 3 دسته تشکیل شده است. هر دسته به چندین جریان مختلف تقسیم می شودکه عبارتند از:

  • ایجاد نمودن کسب و کار
  • داشتن پیشنهاد شغلی از جانب کارفرمایان
  • داشتن سرمایه انسانی

ویزای کار انتاریو و پیشنهاد شغلی از جانب کارفرمایان

به صورت کلی در این دسته 3 جریان اصلی دارد. شما باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و دائمی از کارفرما انتاریو برای واجد شرایط بودن داشته باشید. انواع پیشنهاد شغل کارفرمایان عبارتند از:

  • جریان کار متقاضیان خارجی
  • جریان کار دانشجوییان بین المللی
  • جریان متقاضایان دارای مهارت

جهت کار در کانادا و کسب اطلاعات جامع مقاله لینک شده را از طریق سایت مرجع ما مطالعه بفرمائید.

ویزای کار انتاریو و پیشنهاد شغلی از جانب کارفرمایان

سرمایه انسانی و ویزای کار Ontario

به صورت کلی دسته داشتن سرمایه انسانی دارای 2 زیر مجموعه اصلی می باشد که عبارتند از:

  • جریان فارغ التحصیل بین المللی
  • جریان ورودی اکسپرس برای ایالت انتاریو

معمولا در این دسته افرادی را انتخاب می کنند که واجد شرایط ورود به صندوق اکسپرس ورودی فدرال هستند. دارای آموزش های لازم، تجربه کار ماهر، توانایی زبان و ویژگی های دیگر برای موفقیت خود در ایجاد و ادغام در بازار کار و جوامع انتاریو باشند.
در جریان فارغ التحصیلان بین المللی مختص متقاضیان واجد شرایطی می باشد که بتوانند در دوره های کارشناسی ارشد تحصیل نمایند یا در دوره کارشناسی فارغ التحصیل باشند. متقاضیان ویزای کار انتاریو باید دارای یک مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه انتاریو باشند تا واجد شرایط دریافت ویزای کار کانادا باشند.

جریان ورودی اکسپرس برای ایالت انتاریو برای متقاضیان ویزای کار انتاریو برای پذیرش در جریان ورودی اکسپرس انتاریو، باید در سیستم ورودی اکسپرس دولت فدرال فعالیت داشته باشند. در این جریان کاری به زبان فرانسوی صحبت می کنند. سرمایه های انسانی دارای اولویت می باشد. در این جریان متقاضیانی که دارای توانایی هایی نظیر، آموزش، تجربه کار ماهرانه، توانایی زبان و سایرویژگی های دیگر هستند، دارای اولویت می باشند.

ایجاد کسب و کار در ویزای کاری انتاریو

به صورت کلی برای ایجاد نمودن کسب و کار 2 جریان اصلی وجود دارد که عبارتند از:

  • جریان شرکت: در این روش ایجاد کسب و کار متقاضیان باید اقدام به تاسیس یک شرکت بین المللی نمایند.
  • جریان کارآفرین: در این روش ایجاد کسب و کار متقاضیان باید برای شروع یک کسب و کار جدید اقدام به کارآفرینی در کانادا نمایند.

در باب مهاجرت و کسب اطلاعات جامع می توانید مقاله مهاجرت به کانادا را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمائید.

مراحل اقامت دائمی از طریق ویزای کار انتاریو

در هنگام درخواست اقامت دائمی از طریق ویزای کار انتاریو، برای متقاضیان 3 مرحله اصلی وجود داردکه عبارتند از:

  • مرحله اول: متقاضیان مطمئن شوند که واجد شرایط هستند هنگامی که این اشخاص جریان مورد نظر خود را انتخاب کرده اید. باید مطمئن شوند که تمام الزامات اجباری آن جریان را برآورده می کنند.
  • مرحله دوم: صلاحیت متقاضیان باید توسط دولت انتاریو تائید شود در این مرحله هنگامی که متقاضیان جریان خود را انتخاب کرده اند، باید از طریق OINP e-Filing Portal به صورت آنلاین اعمال کنند. در این مرحله بین 2 تا 3 ساعت برای تکمیل برنامه طول می کشد.
  • مرحله سوم: متقاضیان برای اخذا اقامت دائم کانادا در خواست دهند و اگر با درخواست این اشخاص موافقت شد. متقاضیان می توانند که برای اقامت دائم از طریق IRCC درخواست دهند.

در نهایت دولت کانادا تصمیم نهایی راجع به اینکه چه کسی داوطلب می شود را می گیرد. اولویت با کسانی می باشد که دارای MasterCard و MasterCard Debit باشند. با توجه به اتمام مقاله ویزای کار انتاریو چنانچه شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتری در مورد سایر ایالات این فرصت را دارید. با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مانند مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *