ویزای مسافرتی کلمبیا

ویزای توریستی کلمبیا

ویزای توریستی کلمبیا

کلمبیا کشوری رو به رشد در شمال غربی آمریکای جنوبی است. این کشور از استانداردهای آموزشی و بهداشتی جهانی پیروی می نماید. افراد با اخذ ویزای توریستی کلمبیا حداکثر می ­توانند 180 روز در این کشور اقامت گزینند. کلمبیا یکی از کشورهای وسیع در آمریکای جنوبی است. این کشور از طبیعی زیبا و شگفت انگیز برخوردار می ­باشد. کوههای حیرت انگیز، جنگل های بارانی آمازون، نزدیکی به 2 اقیانوس آرام و کارائیب از جمله جاذبه های گردشگری در این کشور است که سالانه گردشگران زیادی را مجذوب خود نموده است. شهرهای زیبا و بزرگ کلمبیا که دارای مدرن ترین امکانات رفاهی و آموزشی می­ باشد. از دیگر دلایل مهاجرت افراد به این کشور به حساب می­ آید. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره راهنمای تمامی عزیزان در زمینه مهاجرت به دیگر کشورها می­ باشند.

با اخذ ویزای توریستی کلمبیا افراد تجربه ای متفاوت را برای خویش رقم خواهند زد. این کشور از جاذبه های بسیار متفاوتی برخوردار می ­باشد. بناهای قدیمی و باشکوهی که در این کشور وجود دارد. هر انسانی را به وجد می­آورد. بوگوتا پایتخت کشور کلمبیا شهری زیبا و دیدنی است. باغ گیاه شناسی در این شهر از جمله مکان هایی است که اکثر گردشگران از آن بازدید می­ نمایند. افراد با اخذ یکی از ویزاهای توریستی، تجاری و کاری می ­توانند به کلمبیا سفر نمایند. ویزای توریستی این کشور در ابتدا دارای 90 روز اعتبار است. قابلیت تمدید به مدت 90 روز دیگر را خواهد داشت. این ویزا یکی از ویزاهای موقت کشور کلمبیا بشمار می­ رود.

ویزای کلمبیا

افراد برای سفر به کشور کلمبیا بایستی یکی از ویزاهای توریستی، بازگانی و کاری کلمبیا را دریافت نمایند. کشور کلمبیا مملو از جاذبه های طبیعی و شگفت انگیز می ­باشد. شهر بوگوتا که پایتخت این کشور است خود دارای جاذبه های زیبا و کم نظیری است. افراد پس از ارائه مدارک خود به سفارت کلمبیا می ­توانند ویزای توریستی این کشور را اخذ نمایند. این ویزا دارای 90 روز اعتبار است. در صورت تمایل افراد می ­توانند به مدت 90 روز دیگر آن را تمدید نمایند. ویزای کاری کلمبیا که در گذشته بنام TP-4 و هم اکنون به نام M-5 یاد می ­شود در ابتدا دارای یک سال اعتبار است. افراد می ­توانند به مدت 3 سال دیگر آن را تمدید نمایند.

پس از پایان اعتبار 3 ساله به مدت 5 سال دیگر که همان اقامت دائم کشور کلمبیا است تمدید خواهد شد. پس از پایان مدت 5 ساله فرد می­تواند تابعیت کشور کلمبیا را اخذ بنماید. ناگفته نماند افراد برای اخذ ویزای کاری کلمبیا می­باید یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایانی در کلمبیا اخذ بنمایند. ویزای تجاری یا بازرگانی کلمبیا برای مدیران ارشد و نمایندگان شرکت های خارجی صادر می ­شود که قصد ایجاد ارتباط با تجاری با شرکت های کلمبیایی را دارند. این دسته از افراد اجازه انجام کار در کشور کلمبیا را نخواهند داشت و تنها اجازه اقامتی 180 روزه به آنان اعطاء خواهد شد.

این کشور دارای ویزای دیگری بنام ویزای اقامت می ­باشد. این ویزا برای آن دسته از افرادی که دارای یکی از 6 نوع ویزای موقت کشور کلمبیا هستند صادر می­ شود. از مهمترین مزایای این ویزا اینست که افراد در مدت 5 سال اعتبار آن حداکثر 2 سال را خارج از کلمبیا زندگی نماید. در طول اعتبار این ویزا اجازه انجام کار و هر گونه اشتغال را خواهد داشت..

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی کلمبیا

افرادی که علاقمند به سفر و گردشگری در کشور کلمبیا هستند می­باید مدارک زیر را جهت اخذ ویزای توریستی کلمبیا به سفارت این کشور ارائه نمایند:

  • ارائه اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور کلمبیا
  • رزرو هتلی در کشور کلمبیا
  • دعوتنامه از سوی یکی از افرادی که در کشور کلمبیا دارای تابعیت می­باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی کلمبیا

جاذبه های گردشگری در کلمبیا

همانطور که بیان نمودیم کشور کلمبیا یکی از کشورهای توریستی در جهان بحساب می­آید. با اخذ ویزای توریستی کلمبیا به راحتی می توان از کوه ها، سواحل، دریاها و مرداب های این کشور لذت برد.این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می ­باشد. ما در این بخش به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

ولی دوکوکورا و سیوداد پردیدا در کلمبیا

کشور کلمبیا معروف به نخل موم است. زیرا در تمامی مناطق این کشور نخل های موم قد علم نموده و محیطی زیبا و معرکه ای را بوجود آورده است. صبحگاهان در زیر مه افراد زیادی از اسب سواری، پیاده روی و گردش با جیپ لذت می ­برند.

مناطقی از کشور کلمبیا جنگل های انبوهی است که دست نخورده می­ باشند. دارای درخت هایی زیبا هستنند که به صورت طبیعی رشد نموده اند. در قلب این جنگل ها منطقه ای به نام سیوداد پردیدا است که شهره گمشده در کلمبیا گفته می­ شود. این شهر توسط هندی ها و قبل از کلمبیایی ها ساخته شده است. این شهر در گذشته به مرکز شکوفایی فرهنگ در کلمبیا معروف بود. اما هم اکنون از این شهر پلکان های سنگی زیبایی به جا مانده است که افراد زیادی علاقمندند تا پیاده روی در جنگلی دست نخورده را تجربه نمایند.

کانورستالس در کلمبیا

از دیگر جاذبه های گردشگری در کلمبیا که افراد زیادی با اخذ ویزای توریستی کلمبیا از این منطقه بازدید می­نمایند کانورستالس است که به رنگین کمان مایع یا رودخانه پنج رنگ معروف است. این رودخانه از سنگ ها، جلبک ها، شن ها و گیاهانی تشکیل شده است که رنگ خاصی به این رودخانه بخشیده اند. پیاده روی درکنار این رودخانه برای افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند بسیار لذت بخش است. البته در سال های اخیر نیروهای مسلح انقلابی کلمبیا از ورود گردشگران به نزدیکی این رودخانه جلوگیری می­ کنند. با اینحال بسیاری از افراد می­ توانند در استخرهای طبیعی که توسط این رودخانه بوجودآمده اند به شنا بپردازند.

چگونگی اخذ ویزای توریستی کلمبیا

افراد جهت اخذ ویزای توریستی این کشور نیازی به مصاحبه با مسئولین کشور کلمبیا ندارند. اما برای اخذ دیگر ویزای های کشور کلمبیا از جمله ویزای تجاری و ویزای کاری این کشور بایستی متقاضیان با مسئولین مربوطه در این کشور مصاحبه نمایند. در حال حاضر سفارت کشور کلمبیا در کشور ایران وجود ندارد و افرادی که علاقمند به اخذ ویزای توریستی کلمبیا هستند می ­توانند با برقرار نمودن ارتباط با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ انواع ویزاهای این کشور اقدام نمایند. همچنین این مجموعه تمامی عزیزان را از چگونگی مهاجرت به دیگر کشورها و اخذ اقامت اتریش یاری و راهنمایی می ­نمایند.

Rate this post

2 دیدگاه برای “ویزای توریستی کلمبیا

  1. سید جمال گفت:

    سلام.آیا اخذ ویزا گردشگری کلمبیا با مدارک چند درصد مقدور است و سختی اخذ آن از چه شدت برخوردار است.
    پایدار و مستدام باشین.

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص ویزای توریستی باید با آژانس هواپیمایی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *