مهاجرت سرمایه گذاری در برزیل

ویزای بازنشستگی برزیل

ویزای بازنشستگی برزیل

ویزای بازنشستگی برزیل ویزایی است مخصوص اشخاص بازنشسته که به دنبال کشوری جالب و پرا ازتفریحات برای زندگی هستند. در کشور برزیل فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری و سفر و گردش و تفریح وجود دارد. برزیل، که حدود 213 میلیون نفر جمعیت دارد، به خاطر مردم پرشور و سرگرم کننده، سواحل زیبا و جنگل های بارانی بکر که مجموعه ای از جانوران و گیاهان است، شناخته شده است. پرتغالی زبان ملی است و تسلط به زبان انگلیسی به ویژه در خارج از شهرهای اصلی نادر است. آمریکایی ها هزینه های زندگی را مطلوب می دانند و در برخی موارد چک تأمین اجتماعی فرد برای ادامه زندگی کافی است. مشاور مالی مناسب می تواند به شما در برنامه ریزی برای بازنشستگی برزیل کمک کند و همچنین به شما کمک می کند تا برخی از قوانین مالیاتی و سایر پیامدهای مهاجرت به خارج از کشور را مدیریت کنید.

طبق یک پایگاه داده هزینه های زندگی و قیمت های مصرف کننده برزیل حدود 54% نسبت به ایالات متحده و قیمت اجاره در برزیل حدود 80% کمتر از ایالات متحده است. محبوب ترین مقصد بازنشستگان در برزیل ریودوژانیرو است. اگر بخواهید یک آپارتمان یک خوابه در مرکز ریودوژانیرو اجاره کنید، انتظار می رود ماهیانه حدود 325$ (دلار) بپردازید. اگر ترجیح دادید یک آپارتمان 3 خوابه در همان منطقه تهیه کنید، انتظار می رود ماهانه حدود 675$ (دلار) بپردازید.

در مقابل، در مرکز شهر نیویورک، یک آپارتمان یک خوابه در هر ماه حدود 3416$ (دلار) و یک آپارتمان 3 خوابه در هر ماه حدود 6600$ (دلار) هزینه دارد. با این حال، اگر شما نمی خواستید در مرکز شهر زندگی کنید، مسکن در ریو هنوز به طور قابل توجهی ارزان تر از ایالات متحده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و اخذ ویزای بازنشستگی برزیل به شما مشاوره می دهد.

شرایط اخذ ویزای بازنشستگی بزیل

برای دریافت ویزای بازنشستگی، شما باید بیش از 60 سال سن داشته باشید و حقوق بازنشستگی داشته باشید که حداقل 2000$ (دلار) در هر ماه درآمد داشته باشد. برای درخواست ویزای بازنشستگی، باید حداقل 4 تا 8 هفته قبل از ورود به برزیل اقدام کنید. شما باید از طریق دفتر عمومی کنسولگری یا سفارت برزیل اقدام کنید و چندین اسناد شخصی از جمله کپی شناسنامه خود را ارائه دهید. همه ساکنان برزیل ملزم به پرداخت مالیات هستند. مالیات بر درآمد جهانی با نرخ پیش رونده ای که حداکثر 27.5% است مالیات می گیرد. در ایالات متحده، بسته به میزان درآمد خود، ممکن است تا 37% مالیات پرداخت کنید. با این حال، کشور برزیل مالیات براساس حقوق بازنشستگی اغلب متفاوت است.

ویزای دائمی برزیل ممکن است به اتباع خارجی، که قصد دارند بیش از 2 سال در این کشور زندگی کنند و با یک شهروند برزیل یا مقیم دائم ازدواج کرده اند به افراد بازنشسته ای که مستمری منظم دریافت می کنند یا به کارمندان یا اساتید، دانشمندان یا محققان واجد شرایط یا مدیران، سرمایه گذاران یا مدیران شرکت های مستقر در منطقه تجارت آزاد یا سرمایه گذاران یا اعضای یک نظم مذهبی اعطا شود. افراد وابسته ممکن است از جمله همسر، افراد تحت تکفل زیر 24 سال و والدین در این برنامه گنجانده شود. اگرچه ویزای دائمی به یک فرد مقیم اجازه می دهد تا به طور نامحدود در برزیل زندگی و کار کند، اما در سال سوم پس از صدور قابل تجدید نظر است. توصیه می شود که به طور منظم از کشور بازدید کنید و همچنان شرایط لازم را برای تأیید موفقیت آمیز نحت نظر داشته باشید.

مدارک لازم برای ویزای بازنشستگی برزیل

مدارک لازم برای ویزای بازنشستگی برزیل

پس از 4 سال داشتن ویزای دائمی، یک مقیم می تواند تقاضای تابعیت کند. در صورت اقامت ساکن در کشور و نشان دادن ارتباط با این کشور، داشتن مهارت و دانش قابل قبول پرتغالی در مورد فرهنگ و تاریخ کشور، تابعیت اعطا خواهد شد. اگر مقیم با یک شهروند برزیلی ازدواج کند ممکن است زمان آن کوتاه شود. اتباع خارجی که مایل به بازنشستگی در برزیل و داشتن مستمری هستند که می تواند به طور منظم به برزیل منتقل شود، می توانند ویزای دائمی (VIPER) دریافت کنند. برای واجد شرایط شدن برای ویزای دائمی، فرد بازنشسته باید حقوق بازنشستگی معادل حداقل 6000$ (دلار) استرالیا در ماه داشته باشد. برای درج افراد تحت تکفل ممکن است مبالغ اضافی لازم باشد. متقاضی باید مدرکی از بازنشستگی و اظهارنامه ای با جزئیات درآمد بازنشستگی ماهانه، هر 2 توسط یک موسسه رسمی صادر شود.

ویزا ظرف سال سوم پس از صدور قابل تجدید نظر است. برای بازدید مجدد خود حداقل 2 بار در طول 2 سال اول از کشور بازدید کنید و ثابت کنید که مبلغ ماهانه مورد نیاز به یک موسسه بانکی برزیل منتقل شده است. برخی از الزامات مهم برای اخذ ویزای بازنشستگی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • نامه اطلاع از دلیل انتقال به برزیل.
  • اعلامیه موسسه با جزئیات درآمد بازنشستگی ماهانه.
  • اعلامیه موسسه بانکی مبنی بر اینکه متقاضی می تواند وجوه خود را به برزیل منتقل کند.
  • گواهی بازنشستگی توسط موسسه رسمی.

مزایای زندگی با روادید Retirement در برزیل

مراقبت های بهداشتی یک نکته مهم است. برای مهاجران در برزیل هزینه های مراقبت های بهداشتی ممکن است بسیار ارزان تر از کشورهای خاص مانند ایالات متحده و انگلیس باشد. به طور کلی 2 نوع خدمات مراقبت های بهداشتی وجود دارد، بیمارستان های دولتی و بیمارستان های خصوصی. بیمارستان های دولتی در بیشتر شهرهای بزرگ یافت می شوند، آنها خدمات خوبی ارائه می دهند و از جمله مهاجران واجد شرایط برای ساکنان برزیل رایگان هستند. با این حال، آنها اغلب شلوغ هستند و افرادی که می توانند به زبان های خارجی صحبت کنند به راحتی در دسترس نیستند. اگر نمی توانید به پرتغالی صحبت کنید، جستجوی خدمات از یک بیمارستان بین المللی آسان تر است. بیمارستان های خصوصی خدمات عالی ارائه می دهند و به عنوان پیشروترین ارائه دهنده خدمات بهداشتی در آمریکای جنوبی محسوب می شوند.

زندگی بازنشستگی در برزیل

با اقامت در برزیل، کارمندان، اشخاص مستقل شاغل و افرادی که از طریق فعالیت تجاری درآمد کسب و کار خود را کسب می کنند، موظف به پرداخت کمک های مالی در طرح بازنشستگی ایالتی هستند. اگر از کشورهای دیگر بازنشسته می شوید، دیگر نیازی به نگرانی در این مورد ندارید، اما اگر قصد دارید مدت طولانی در آنجا زندگی کنید باید مطمئن شوید که درآمد بازنشستگی شما می تواند به حساب شما در برزیل پرداخت شود. لازم به ذکر است که اگر فردی در مدت 12 ماه از نظر جسمی 183 روز در برزیل بوده باشد، مقیم محسوب می شود. افراد مقیم ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد جهانی خود هستند. افراد غیر مقیم فقط از درآمد حاصل از برزیل مشمول مالیات هستند. بنابراین، همیشه توصیه می شود که قبل از بازنشستگی در برزیل به عنوان یک اقامت طولانی مدت، عواقب مالیاتی را در نظر بگیرید.

شرایط مهاجرت به برزیل براساس شرایط شما مختلف است. اکثر مردم دوست دارند سطح زندگی خود را مانند آنچه قبل از بازنشستگی داشتند حفظ کنند. با این حال، بسیاری از مطالعات نشان داده اند که افراد بسیار زودتر از آنچه انتظار می رفت پس انداز خود را به پایان برسانند. بنابراین توصیه می شود بدون توجه به سن خود، یک برنامه دقیق بازنشستگی تنظیم کنید و اکنون پس انداز کنید. یک برنامه بازنشستگی باید شامل سن بازنشستگی پیش بینی شده شما، سبک زندگی ای که دوست دارید در دوران بازنشستگی داشته باشید، هزینه زندگی که انتظار دارید، منابع درآمد، سطح ریسک از منبع درآمد شما و یک استراتژی برای رسیدن به اهداف شما باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه چگونگی اخذ دائم اقامت برزیل به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *