مهاجرت کاری مالزی

موسسه های کاریابی در مالزی

موسسه های کاریابی در مالزی

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله مفتخر به معرفی موسسه های کاریابی در مالزی مطابق با آخرین اطلاعات به روز می باشد. در واقع این موسسات با همکاری های مستمری که با بنگاه های اقتصادی خرد و کلان دارند، همواره پیشنهادات مختلفی را به متقاضیان ارائه می کنند. این پیشنهادات به دلیل تنوع بسیاری که دارند می توانند اشخاص مختلفی را با تخصص های گوناگون تحت پوشش قرار دهند. به عبارتی این موسسات طیف گسترده ای از مشاغل را به متقاضیان کار در کشور مالزی ارائه می نمایند. متقاضیان کار در کشور مالزی می توانند از طریق آسان ترین روش ها با این موسسات ارتباط برقرار نموده و برای پذیرش شدن در شغل مورد نظر خود، با آن ها همکاری نمایند.

مشکلات کار در کشور مالزی

تمامی متقاضیان کار در کشور مالزی چالش هایی را تجربه می کنند که در صورت موفقیت در این چالش ها می توانند اقدام به کار در کشور مالزی نمایند. یکی از مهمترین چالش های این اقدام یافتن کار است. یافتن شغلی که برای متقاضیان مناسب بوده و در کنار آن درآمدی مطلوب داشته باشد امری نسبتا دشوار است. این مورد در گذشته بسیار سخت بوده و متقاضیان مهاجرت کاری با مشکلات زیادی مواجه می شدند. اما امروزه با پدید آمدن موسسات کاریابی در این کشور این امر تسهیل شده و متقاضیان می توانند به راحتی اقدام به یافتن شغل مناسب خود در این کشور نمایند.

کار در کشور مالزی مستلزم وجود شرایط دیگری نیز می باشد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • الزام وجود رزومه قوی
  • امکان عدم تسلط کافی به زبان
  • امکان وجود موانع مرتبط با شرایط زندگی
  • عدم وجود تجربه کافی

زبان از دیگر مشکلات کلیدی کار در کشور مالزی می باشد. چرا که در صورت عدم تسلط کافی بر زبان ممکن است دامنه مشاغلی که متقاضی می تواند در آن ها مشغول به کار شود محدود تر خواهد شد. از طرف دیگر مشاغلی که تماما با زبان انگلیسی سر و کار دارند نیز در مواردی مستلزم استفاده از زبان مالزیایی هستند. به عبارتی متقاضیان میبایستی تاکیدی جدی بر زبان داشته باشند تا بتوانند به سهولت در مالزی مورد پذیرش صاحبان مشاغل قرار بگیرند. از دیگر مشکلات ممکن کار در این کشور می توان بی تجربگی متقاضیان را عنوان کرد که بیشتر در خصوص تطابق فرهنگی و کیفیت کار مورد نظر صدق می کند.

الزامات رایج کار و موسسه های کاریابی در مالزی

الزامات رایج کار و موسسه های کاریابی در مالزی

متقاضیان کار در کشور مالزی ملزم به رعیت برخی اصول می باشند که با تختی از آن ها کار در این کشور برایشان دشوار خواهد بود. اولین اصل برای کار در مالزی مبحث پیش نیاز ها است که به عبارتی پایه و اساس رزومه متقاضیان می باشد که با صرف نظر از آن به اصل بعدی یعنی یافتن کار توجه می شود. شایان ذکر است که یافتن کار در کشورهایی که نرخ بیکاری مطلوب دارند آسان تر بوده و متقاضیان با توجه به نرخ بیکاری در مالزی می توانند شانس خود را پیش بینی کنند. از طرفی نیز برای مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری مالزی میبایستی متقاضیان ابتدا توسط کار فرمایی از این کشور نامه پذیرش دریافت نمایند.

همچنین متقاضیان برای یافتن شغل در این کشور ملزم به فرا گیری زبان مالزیایی و یا حداقل انگلیسی می باشند. چرا که برای برقراری ارتباط نیاز به این زبان ها خواهند داشت. برخی از الزاماتی که مرتبط با کار در مالزی می باشند، پایه و اساس پذیرش در مشاغل موجود در کشور مالزی و همکاری با کاریابی های متخصص در این زمینه است چرا که بدون رعایت این اصول متقاضی نمی تواند مورد پذیرش واقع شود. نا گفته نماند که کار کنان در این کشور ملزم به پرداخت مالیات نیز خواهند بود. این به آن معنی است که متقاضیان در محاسبات خود باید دقت بیشتری را به خرج دهند.

شرح موسسه های کاریابی در مالزی

موسسات کاریابی به عنوان یکی از بهترین و در دسترس ترین روش های یافتن شغل مناسب تلقی می شوند. در واقع کاریابی های موجود در مالزی نیز مشاغل متنوع خود را بر بستر وبسایت های خود منتشر می نمایند. دسترسی به وبسایت این موسسات آسان ترین روش ارتباط با آن ها به شمار می آید. شایان ذکر است که موسسات کاریابی موجود در مالزی آماده ارائه خدمات به متقاضیان ایرانی نیز هستند و متقاضیان قادر به برقراری ارتباط با آن ها از روش های مختلف می باشند.

برخی از این موسسات معتبر عبارت اند از:

موسسهوب سایتقابلیت
Indeedindeed.comدسترسی رایگان
glassdoorglassdoor.comدسترسی رایگان
My star jobMystarjob.comدسترسی رایگان

در واقع موسسات کاریابی با توجه به بازار کار در مالزی طیف مشاغل را ارائه می نمایند. این مسئله ارتباط مستقیمی با سهم هر یک از حوزه های بنگاه های اقتصادی این کشور دارد. در واقع سهم حوضه های کاری در کشور مالزی تعیین کننده تعداد نیروی مورد نیاز این کشور از تخصص های مختلف است که توسط موسسات کاریابی تامین می شوند. همچنین مشکل کاریابی های این کشور وجود فرم های استخدام بر بستر وب سایت های رسمی شرکت های این کشور می باشد که روش دیگری برای ارسال رزومه برای شرکت ها محسوب می شود.

حوضه های مختلف از بازار کار مالزی

در باب موسسه های کاریابی در مالزی

نکاتی در خصوص موسسات کاریابی در مالزی وجود دارند که متقاضیان به وسیله پی بردن به آن ها می توانند روند ارتباط و همکاری خود را با این گونه موسسات تسهیل نمایند. در واقع این موسسات طبق برخی استراتژی هایی عمل می کنند که با بررسی آن ها می توان با این موسسات همکاری موفقیت آمیزی را تجربه نمود. برخی از نکات مهم در این خصوص عبارت اند از:

  • موسسات کار یابی واسطه بین کار فرما و متقاضی است نه دوست یکی از آن ها
  • توصیه می شود متقاضیان با کاریابی هایی که کارمزد را از کارفرما دریافت می کنند همکاری نمایند.
  • نوشتن یک رزومه قوی می تواند شانس متقاضی را به جد افزایش دهد.
  • تسط به زبان یکی از نکات کلیدی برای همکاری با این موسسات می باشد.

توصیه می شود متقاضیان همواره با کارشناسان حقوقی مجرب در زمینه مهاجرت در ارتباط باشند و از آنها مشاوره بگیرند. همچنین همکاری با وکلا و موسسات حقوقی مجرب در این زمینه می تواند به تصحیح روند کمک کند. به عبارتی همکاری با وکلای مجرب موجب تسریع و سهولت در انجام امور شود و شامل منافع دو سویه برای متقاضی و وکلا می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از موسسات برجسته در امور مهاجرت است که توانسته سابقه درخشانی برای خود و همچنین رضایت و سهولت در مهاجرت را برای متقاضیان به ارمغان آورد.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “موسسه های کاریابی در مالزی

  1. کاوه گفت:

    سپاسگزارم.برای مهندسی معدن چگونه است؟ چقدر حقوق معمولا می پردازند؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص کار در مالزی با شماره 02191003232 تماس بگیرید. پیشنهاد میکنم مقاله حقوق ماهیانه کار در مالزی را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *