مهاجرت کاری پرتغال

موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

برای پیدا کردن کار در کشورهای مختلف می توان به موسسات کاریابی در این کشورها مراجعه نمود. برای مهاجرت به پرتغال با ویزای کار بهترین گزینه مراجعه به موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال است. کاریابی از طریق موسسات شرایط خاصی دارد.

  • آمار کاری در کشور پرتغال به چه صورت می باشد؟
  • شرایط کار در پرتغال از طریق موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال چگونه است؟
  • برخی از موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال کدامند؟
  • آژانس های معتبر کار یابی را معرفی نمایید.
  • کاریابی در پرتغال از طریق موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال چگونه است ؟
  • شرایط اخذ ویزای کاری پرتغال، اخذ اقامت کاری پرتغال و در نهایت اخذ اقامت دائم پرتغال چگونه است؟

در صورتی که در کشورهای اروپایی زندگی می نمایید برای جستجو کار از طریق EURES اقدام نمایید. با ارسال رزومه از این طریق مشاوره در یافت نمایید. این مقاله در باب موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. مطالعه مقاله کار در پرتغال برای ایرانیان برای شما خالی از لطف نیست.

تقاضای کار در پرتغال

در کشور پرتغال برای کاریابی یکی از مدارک لازم فرم تقاضای کار می باشد. در این فرم باید اطلاعات لازم در مورد متقاضی به صورت استاندارد درج گردد. برخی از موسسات این فرم ها را به صورت اینترنتی اخذ می نمایند. در این شرایط باید رزومه بطور کامل و در حد یک الی 2 صفحه برای کارفرما ارسال گردد. اگر رزومه فرد بیشتر از این مقدار باشد فرد لزوما باید آن را مختصر نماید. همراه این فرم باید نسخه ای از مدارک تحصیلی که دارای استاندارد BOLONIA یا NARIC می باشند؛ ارسال گردد. در فرآیند اخذ کار ممکن است؛ از فرد متقاضی مصاحبه به عمل بیاید. در این مصاحبه امکان اخذ آزمون روانشناسی و یا فنی از متقاضی وجود دارد. متقاضی بایستی مواردی مانند رضایت از زندگی در پرتغال را نیز بررسی نماید.

رضایت از زندگی در پرتغال ذیلا بررسی شده است:

میزان رضایت از زندگی در پرتغال

شرایط کار در کشور پرتغال

برخی از شرایط کار در پرتغال ذیلا بیان شده است:

  • به علت دشوار بودن پیدا کردن کارفرمای پرتغالی برای اخذ ویزای کار می توان از طریق ویزای تحصیل اقدام نمود. در این صورت تا پایان تحصیل مجاز به کار پاره وقت با شرایط خاص خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط کار همزمان با تحصیل به مقاله کار بعد از تحصیل در پرتغال مراجعه نمایید.
  • متقاضی با 3 سال اشتغال تمام وقت و پرداخت مالیات قادر به اخذ اقامت دائم خواهد بود. پس از 5 سال کار تمام وقت به همراه پرداخت مالیات قادر به اخذ تابعیت و پاسپورت پرتغال می باشد.
  • مشاغل مهندسی و کار های فنی نسبت به سایر رشته ها مناسب تر می باشند.
  • مشاغل حسابداری و IT نسبت به مشاغل دیگر از فرائانی بیشتری برخوردار می باشند.
  • اگر در جستجوی شرکت بزرگ هستید لیسبون و شرکت های چند ملیتی نظیر نوکیا، سامسونگ و نستله ایده آل هستند.

مشاغل پرمخاطب در کشور پرتغال

برای افراد بین المللی، عمدتا گردشگری و مهمان ‌نوازی، استارت‌ آپ‌ها و مراکز تماس هستند. برخی از این مشاغل به سطح بالایی از زبان انگلیسی نیاز دارند. بنابراین، اگر زبان مادری هستید، مزیت بزرگی در اینجا دارید. مزایای بیشتر از 2 زبانه بودن یا حتی بهتر از آن 3 زبانه بودن ناشی می شود. برخی از شرکت های بزرگ جهانی مانند گوگل، آمازون، اوبر و بسیاری دیگر در این کشور دفاتر دارند. صحبت کردن به زبان انگلیسی و سایر زبان های اروپایی امتیاز بزرگی برای به دست آوردن این مشاغل در این کشور خواهد بود. همچنین مدرک دانشگاهی برای اکثر این شرکت ها الزامی خواهد بود.

برخی از مشاغل مورد تقاضا برای خارجی ها در این کشور عبارتند از:

  • توسعه دهندگان وب (بک اند و فرانت اند)
  • نمایندگان فروش
  • خدمه ی رستوران
  • پشتیبانی مشتری (نه تنها در مراکز تماس، بلکه در شرکت های چند ملیتی با دفاتر در پرتغال)
  • سرپرستان تیم
  • پشتیبانی از بازی های آنلاین
  • آژانس معاملات املاک
  • مترجمان
  • حسابداران
  • مدیران پروژه
  • مهندسین تست موبایل

آمار کاری و موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

تا سال 2016 در پرتغال حدود 250 موسسه کاریابی وجود داشت. 500 هزار نفر متقاضی در این موسسات نام نویسی نموده اند. 6 درصد این افراد را اتباع خارجی بیکار در پرتغال تشکیل می دادند. در مشاغل کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری 11% صنعت ساختمان برف و آب 2/5% – شغل های خدماتی 61% استخدام می شوند.

پیش از آغاز فرآیند اخذ ویزای پرتغال تمام شرایط را بررسی نمایید. اخذ ویزای کار کشور پرتغال سکوی پرتاب خوبی برا متقاضیان و همراهان می باشد. این ویزا امکان حضور در کشورهایی که اقتصاد بالاتری دارند را فراهم می نماید. این کشورها نظیر: آمریکا، استرالیا و سایر کشورهای اروپایی می باشد. جهت اطلاع از هزینه زندگی در پرتغال ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

آژانس های و موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

در این بخش از مقاله به معرفی اسامی سایت ها و آژانس های معتبر می پردازیم:

اسامی سایت هااسامی آژانس ها
expatica.comjabsinlisbon.comآژانس آدکو
europe jobs.orgadvance career.comآژانس Geserfor
jobrank.orgtaraget jobs.co.ukآژانس پورتو روا استیفانیا
randstud.comthe-network.comآژانس نیروی انسانی پروفسور کارلوس
learn4good.comprospects.ac.uk

شرایط ساعت کاری و موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

شرایط ساعت کاری و موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

نکات مهم در خصوص ساعات کاری در پرتغال ذیلا بررسی شده اند:

  • عموم کارمندان در این کشور به صورت هفتگی 40 ساعت کار می نمایند. این زمان معادل 8 ساعت کار در روز می باشد. امکان کار کاردن تا 12 ساعت در روز وجود دارد. در این صورت ساعت کار هفتگی به 60 ساعت تغییر می نماید.
  • کارمندان تمام وقت به جز تعطیلات رسمی قادر به اخذ 22 روز مرخصی در سال می باشند. قراردادهای کاری در این کشور به دو صورت پاره وقت و تمام وقت می باشد.
  • برای عقد قرارداد بلند مدت برای نخستین بار فرد موظف به اخذ مجوز اقامت در پرتغال می باشد. این مجوز توسط دبیرخانه کل وزارت آموزش علوم کشور پرتغال برای مدت 4 ماه صادر می گرد. این مجوز اقامت موقت است و بعد از 4 ماه یک ساله تمدید می گردد.

محبوب ترین مشاغل در موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

طی سالهای اخیر افراد بسیاری از سراسر جهان موسسات کاریابی معنبر در کشور پرتغال را برای جستجوی شغل مورد علاقه خود انتخاب کرده اند. زیرا یکی ساده ترین راه ها برای یافتن شغل مورد علاقه خود مراجعه به موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال می باشد. پس اگر به دنبال شغل محبوب خود در پرتغال هستید یکی از اولین چیزهایی که در لیست شما وجود دارد احتمالا مراجعه بعه موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال می باشد. موسسات کاریابی برای سهولت در انتخاب شما، محبوب ترین مشاغل موجود در پرتغال را به صورت مجزا دسته بندی کرده است.

برای اینکه بیشتر با محبوب ترین مشاغل در موسسات کاریابی در کشور پرتغال آشنا شوید، جدولی را برای شما عزیزان تهیه کرده این که به آن خواهیم پرداخت:

محبوب ترین مشاغل در موسسات کاریابی در پرتغالتوضیحات
مشاغل گردشگریبه عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد برای مسافران در اروپا، صنعت گردشگری در اقتصاد پرتغال بسیار حیاتی است. پس بنابراین مشاغل بسیاری در این حوزه برای اتباع خارجی موجود است.
مشاغل مرکز تماسمشاغل تماس در موسسات کارسابی در پرتغال از استقبال قابل توجهی برخوردارند. زیرا این مشاغل فرصت های خوبی را برای کارگران چند زبانه ارائه می دهند.
آموزش انگلیسیمعلمان واجد شرای در پرتغال به ویژه در موسسات کاریابی این کشور بسیار مورد توجه هستند.
مشاغل نوپا و فناوریدولت پرتغال در حال حاضر با همکاری موسسات کاریابی معتبر در این کشور، کارآفرینان را به کسب و کارهای نوپا تشویق می کنند.

بررسی موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

مراجعه به موسسات کاریابی یکی از راه های پیدا کردن کار در پرتغال می باشد. علاوه بر این موسسات روزنامه ها و نشریات و سایت ها نیز منابع خوبی برای مراجعه می باشند. روند کاریابی برای متقاضیانی که در این کشور اقامت دارند سریعتر از افراد خارج از این کشور می باشد. بطور کلی کاریابی توسط این موسسات برای افراد حاضر در کشورهای اروپایی آسان تر خواهد بود. به تناسب اخذ ویزای کاری پرتغال نیز از این طریق برای این افراد سریعتر خواهد بود.

علت آسانی برای افراد کشورهای اروپایی انتشار آگهی های کاری به مدت 3 ماه در این کشور ها می باشد. اگر در 3 ماه فرد مورد نظر از کشورهای اروپایی تامین نگردد؛ متقاضیان بین المللی قادر به اقدام می باشند. دراین صورت تازه مجوز ورود نیروی کار بین المللی غیر اروپایی برای کارفرما صادر می گردد. به همین جهت پیشنهاد می شود که به قصد تحصیل به این کشور وارد شد. پس از اتمام تحصیل با تبدیل ویزای تحصیلی به کاری اقامت دائم اخذ گردد.

بطور کلی عدم آگاهی در هر زمینه ای سبب ضرر و زیان می شود. نا آگاهی در این زمینه نیز باعث می شود که مورد منفعت طلبان و اخاذی قرار بگیرید. برای آگاهی بیشتر در این زمینه و پیشگیری از زیان می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

سوالات متداول در باب موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

با توجه به سوالات مکرری که اغلب شما عزیران در خصوص موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال داشته اید، در این بخش از مقاله قصد داریم به برخی از پرتکرار ترین آنها پاسخ دقیق و جامعی را ارائه دهیم. این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • آیا مشاغل آنلاین هم در موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال در دسترس هستند؟ بله، به طور کلی یکی از راه های عالی برای کاریابی در پرتغال جستجوی شغل های خالی آنلاین از طریق موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال می باشد.
  • آیا روند درخواست شغل مورد علاقه در موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال دشوار است؟ بر خلاف اغلب شیوه های کاریابی در پرتغال، روند درخواست شغل مناسب در موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال بسیار ساده است. زیرا در این روش از بوروکراسی های پیچیده اداری هیچ خبری نخواهد بود.
5/5 - (13 امتیاز)

9 دیدگاه برای “موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال

  1. Arezoo گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید. با تشکر از مقاله عالیتون.
    امکان کاریابی پرتغال از ایران وجود دارد؟؟ می توان به سایت ها و روزنامه های پرتغال دسترسی پیدا کرد و برای یافتن کار اقدام نمود؟
    یا حضور در پرتغال برای کاریابی الزامی هست؟؟
    ممنون.

  2. مهراد گفت:

    بعد از انجام کاریابی باید پول رو به این موسسات واریز کرد یا در ابتدای قرارداد هم مبلغی می گیرن ؟ و اینکه برای انتقال پول باید از چه طریقی اقدام کنیم ؟

  3. amir abbas گفت:

    بابت مقاله خوبتون تشکر میکنم میخواستم بدونم که فعالیتهای موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال فقط مختص به سال 2019 هست یا برای سالهای دیگر هم کاربرد داره

  4. ناصر زارعی گفت:

    سلام و سپاس
    عزیزان از زحمتتون قدردانی میکنم
    لطفا مقدور هست در مورد کسانی که تحصیلات اکادمیک ندارن اما تجربه کاری و حرفه ای را دارند هم اطلاعات بدین که آیا قادر به مهاجرت و اخذ اقامت هستند یا خیر ؟منظورم مردم عامی صاحب حرف و مشاغل هست

  5. جواد حامدی گفت:

    من رشته مهندسی برق خوندم، ۲۷ ساله هستم، امکان داره در زمینه کامپیوتر که زمینه کاریمه فعالیت کنم و کار پیدا کنم؟

  6. سحر گفت:

    سلام

    ممنون میشم در مورد ویزای طلایی پرتغال توضیح دهید. و چقدر سرمایه برای ویزای طلایی پرتغال نیاز است؟
    ممنون از اطلاعات بسیار مفیدتون

  7. تبسم گفت:

    سلام من رشته ام پرستاری و ۲ سال سابق کار دارم با سن ۳۰ سال آیا امکان کار در این کشور وجود دارد؟

  8. hiva گفت:

    با سلام و احترام،خدمات موسسات کاریابی در کشور مقصد به چگونه است؟

  9. سبحان کشوری گفت:

    چه مشاغلی در پرتغال پر طرفدارن و پر تقاضا هستن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *