مهاجرت کاری چین

مهاجرت به چین از طریق کار

مهاجرت به چین از طریق کار

مهاجرت به چبن از طریق کار در سال 2023 یکی از روش های ممکن برای اخذ اقامت این کشور محسوب می گردد که سالانه مدنظر متقاضیان کاری قرار گرفته است. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در رابطه با شرایط مهاجرت به چین از طریق کار می باشید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. هم چنین این فرصت را دارید تا برای کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با این کشور به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

با توجه به این موضوع که بسیاری از شرکت های چند ملیتی به این کشور نقل مکان کرده اند. همچنین شرکت های دیگر نیز در این کشور مستقر می باشند. اما هم چنان بازار اشتغال در این کشور باقی مانده است. به عنوان بخش هایی مانند بانکی و خدمات مالی، حساب داری و حقوقی هنوز هم بیشتر وجود دارد. در این صورت تقاضا برای داشتن استعداد خارجی ادامه خواهد داشت. به ویژه این رشته برای کسانی مناسب می باشد که دارای مهارت های خاص در رشته زبان می باشد.

اقتصاد کشور چین

اقتصاد شتابان و رو به پیشرفت کشور چین منجر به تبدیل نمودن این کشور به یکی از مهم ترین و پر متقاضی ترین بازارهای موجود در قاره آسیا کرده است. دلایلی مانند میزان روند روبه رشد حقوق در میان این کشور و هم چنین نرخ جابه جایی کارکنان این کشور اشاره نمود. بسیاری از کارگران خارجی دارای تخصص خاصی در کشور خود می باشند. هم چنین واجد شرایط خاص خود هستند. اکثر آنها برای شرکت های خارجی کار می کنند. حدود 85% از کارگران در خارج از کشور چین به زمینه اشتغال برای کار در شرکت های بین المللی خواهند پرداخت که دارای بیشترین میزان در زمینه فروش و بازاریابی، و سپس خدمات بانکی و مالی و مهندسی می باشند.

جهت اطلاع از شرایط اقتصادی و میزان درآمد در شهرهای مختلف در این کشور بدین شرح می باشد:

مقایسه بالاترین درآمدها شهرهای مختلف چین

پرمتقاضی ترین مشاغل چین

در حال حاضر در این کشور، اشتغال در بخش خدمات حرفه ای از جمله قوی ترین و پر متقاضی ترین بخش های استخدامی می باشند. در این صورت میزان استخدام در این کشور این موضوع را نشان می دهد، که به میزان 71.4% از کارفرمایان موجود در این کشور این موضوع را در نظر دارند که تعداد کارمندان خود را افزایش دهند. از جمله مهم ترین مشاغل پر متقاضی در این کشور شغل کارشناسی در زمینه خدمات بانکی و همچنین شغل کارشناسی در زمینه خدمات مالی می باشد که همچنان دارای تعداد زیادی از متقاضیان می باشند. دلیل اصلی این موضوع این می باشد که این کشور این بخش ها را به شرکت های خارجی واگذار کرده است. جهت اطلاع از شرایط کار در چین ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

همچنین درآمد این کشور به صورت ساعتی حدود 170CNY (یوآن چین) می باشد. لازم به ذکر می باشد که بخش مصرف کننده در این کشور هنوز هم قدرتمند ظاهر شده است. تقاضاء زیادی برای متخصصان تبلیغات و بازاریابی وجود دارد که می توانند درآمد مستقیم را با مدیران رده، توسعه دهندگان محصول و مدیران توزیع که به شدت دنبال آن هستند، درآمد کسب کنند.

فرآیند مهاجرت به چین از طریق کار

فرآیند مهاجرت به چین از طریق کار

اولویت اول برای استخدام نمودن شرکت ها این کشور این می باشد که در ابتدا به استخدام کاندیداهای محلی که به 2 زبان مسلط باشند بپردازند. دومین اولویت داشتن تجربه کاری مفید در شرکت های چند ملیتی (MNCs) می باشد. با این حال برای برخی از شرکت های موجود در این کشور، داشتن مجموعه ای از مهارت ها و داشتن برخی از موقعیت های مدیریتی در سطح بالا، می تواند برای کارکنان خارج از کشور فرصت های شغلی مناسبی را فراهم کرده باشد. همچنین برای کلیه کارفرمایان مناسب برای کارآفرینی، داشتن ترکیبی مناسب از تجربه فنی، مهارت های مرتبط و توانایی های 2 زبانه در اولویت می باشد.

پرمتقاضی ترین مهارت های این کشور در بر گیرنده مهارت های فنی که شامل هر 2 موضوع فناوری اطلاعات و پروسه های تولید پیچیده و یا مهارت های مالی از جمله داشتن اعتبارنامه های CPA و داشتن تخصص با اصول پذیرفته شده در زمینه حسابداری عمومی که در برگیرنده داشتن تجربه بازاریابی از نوع بین المللی، مدیران مالی که با قوانین سازمان تجارت جهانی آشنا هستند. اشخاصی که دارای تابعیت خارجی می باشند و به 2 زبان مسلط باشند. با موفقیت در زمینه کسب نمودن تجربه کاری در این کشور برای بسیاری از پست های مدیریتی این کشور در نظر گرفته می شوند. این اشخاص ازمزیت های خاصی بر خوردار می باشند.

استخدام خارجی در چین

مهم ترین شرکت هایی که اقدام به استخدام متقاضیان مهاجرت به چین از طریق کار می کنند. شرکت های خارجی سرمایه گذاری (به عنوان شرکت های بین المللی نامیده می شود.) با این توضیح که می توانند این میزان درصد را استخدام کنند:

  • حدود 85% از نیروی کار خارج از کشور را استخدام نمایند.
  • تقریبا 40% از مشاغل بین المللی در چین در زمینه فروش و بازاریابی
  • 20% از مشاغل بین المللی در زمینه مهندسی
  • 10% این مشاغل در زمینه مدیریت (از جمله حسابداری و مالی)
  • شغل هایی مربوط به زمینه فناوری اطلاعات حدود 5% از این کشور می باشد.

مسکن و مهاجرت به چین از طریق کار

در شهرهای بزرگ این کشور گزینه های زیادی نسبت به تمامی بودجه های این اشخاص وجود دارد. با این حال، قیمت املاک و مستغلات (هر 2 برای اجاره و خرید) در شهرهای بزرگ چین به طور پیوسته افزایش یافته است. اکثر آپارتمان های این کشور کاملا مجهز می باشند. این موضوع می تواند بیشتر به نفع مستاجران این کشور باشد. چرا که آنها می توانند در یک خانه مبله زندگی نمایند.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله مهاجرت به چین از طریق کار علاقه مند به داشتن اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع شدید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این کشور یه لینک هایی نظیر ویزای توریستی چین که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشد مراجعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *