مهاجرت کاری کره جنوبی

لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی

لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی

در میان روش های مهاجرتی به کره جنوبی از طریق کار، برنامه لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی در سال 2023 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. متقاضیان بین المللی امروزه از طریق روش های متفاوتی مانند روش تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، خرید ملک، کارآفرینی و ثبت شرکت تصمیم به مهاجرت به این کشور گرفته اند. روش مهاجرت از طریق تحصیل و کار در میان سایر روش ها متقاضیان بیشتری داشته است. برنامه لیست مشاغل مورد نیاز در این کشور توانسته هر ساله نیروهای جوان و جویای کار را به سوی این کشور جذب کند. نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کسب اطلاعات دقیق در خصوص این موضوع، نگارش این مقاله را تهیه نموده اند.

بررسی شرایط عمومی کار در کره جنوبی

در ابتدا به بررسی شرایط عمومی و کاری و اقتصادی در این کشور می پردازیم. این کشور در آسیای شرقی واقع شده است. همسایگی این کشور از شمال با کره شمالی، از شرق با دریای با دریای ژاپن و از جنوب با دریای چین شرقی است. این کشور حدود 45% از مساحت شبه جزیره را تشکیل خواهد داد. درباره شرایط کار و اقتصاد در این کشور می توان اشاره نمود که اقتصاد این کشور یک اقتصاد پیشرفته می باشد. اقتصاد این کشور تحت عنوان مجامع سلطه خانوادگی به نام Chaebers است. از این جایگاه 4 در میان تولید ناخالصی داخلی آسیا را به خود اختصاص داده است. همچنین در میان تولید ناخالصی جهانی رتبه 10 را نصیب خود نموده است. از این با پیشرفت اقتصاد این کشور، اشتغال زایی در اکثر رشته ها با موفقیت بوده است.

در این توجه شما را به اطلاعات جامعی درباره این کشور جلب می داریم:

پارامترشرح
پایتختسئول
جمعیت51.71 میلیون نفر
ارز رایجKRW (وون کره جنوبی)

شرایط کار و اخذ ویزای کار کره جنوبی

شرایط و اخذ ویزای کار این کشور برای متقاضیان بین المللی متفاوت می باشد. متقاضیان بین المللی در مقایسه با متقاضیان اروپایی و یا مقیم این کشور جهت کار قانونی می باید ویزای کار این کشور را دریافت نمایند. متقاضیان می باید ابتدا شغل مورد نظر خود را از طریق سایت های معتبر کاریابی این کشور یافت نمایند. پس از یافتن شغل مورد نظر می باید رزومه کاری و تحصیلی مناسبی برای کارفرما این کشور ارسال نمایند. پس از مدتی تایید از جانب کارفرما این کشور از طریق ایمیل و تعیین وقت مصاحبه برای متقاضی ارسال خواهد شد. مصاحبه در این کشور به صورت آنلاین و حضوری صورت خواهد گرفت. پس از قبولی در آزمون مصاحبه متقاضی می باید مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار این کشور را تکمیل نماید.

حدود 7 ویزا با تایپ E به صورت کوتاه مدت با توجه به هدف متقاضی صادر خواهد شد. 1 ویزا با عنوان D به مدت طولانی مدت جهت کار در این کشور صادر می شود. جهت تکمیل اطلاعات خود به مقاله اقامت کره جنوبی از طریق کار مراجعه نمایید. نرخ بیکاری در این کشور در نمودار زیر بیان شده است:

نرخ بیکاری در کره جنوبی

مدارک مورد نیاز کار در کره جنوبی

متقاضیان بین المللی پس یافتن شغل مناسب و اخذ تایید رزومه از جانب کارفرما این کشور می باید مدارکی را به سفارت این کشور ارائه دهند. لیست مدارک و هزینه پرداختی در خصوص ویزای کار این کشور با توجه به ملیت متقاضی متفاوت می باشد. حدود پرداخت هزینه این ویزا 1 بار ورود 50$ (دلار) و ویزای کار چند بار ورود 80$ (دلار) می باشد.

لیست مدارک مورد نیاز جهت ویزای کار این کشور در سال 2023 در جدول زیر به شرح درآمده است:

مراحلمدارک مورد نیاز
1تکمیل فرم درخواست ویزا به همراه امضاء متقاضی
2ارائه گذرنامه معتبر متقاضی به همراه حداقل 6 ماه اعتبار
3ارائه عکس رنگی متقاضی به اندازه 3.5 در 4.5
4ارائه گواهی قرارداد معتبر متقاضی از جانب کارفرما با درج میزان حقوق و مهر و امضاء شرکت
5ارائه گواهی عدم سوء پیشینه متقاضی
6ارائه نامه پیشنهادکاری از سوی کارفرما این کشور
7ارائه کلیه گواهی های شرکت مورد نظر اعم از گواهی پرداخت مالیات

شرح لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی در سال 2023

متقاضیان بین المللی می توانند با جستجو در سایت های معتبر کاریابی در این کشور، از لیست مشاغل مورد نیاز اطلاع یابند. بهترین سایت های کاریابی در این کشور در سال 2023، سایت های زیر می باشند:

  • Jobkorea
  • Saramin
  • Peoplenjob

مشاغل مورد نیاز در سایت های مذکور و دیگر سایت های قانونی این کشور با توجه به نیاز کارفرما تغییر خواهد کرد. از این رو یکی از روش های مهاجرت به این کشور از طریق کار، روش ارسال رزومه به مشاغل مورد نیاز این کشور خواهد بود. همچنین مقاله موسسه های کاریابی در کره جنوبی از اطلاعات جامعی برخوردار می باشند. تعدادی از مشاغل مورد نیاز در این کشور عبارتست از:

  • شغل آموزشی به خصوص معلم زبان انگلیسی
  • مشاغل مربوط به سخت افزار و نرم افزار کامپیوتری
  • مشاغل مرتبط با صنعت فروش در کلیه رشته ها
  • مشاغل مربوط به پزشکی و پیراپزشکی
  • مدیر پروژه و تحلیلگر اقتصادی
  • کلیه مشاغل مربوط به رشته مهندسی

شرح لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی در سال 2021

میزان دریافتی حاصل از کار در کره جنوبی

یکی ‌از مهمترین مسائلی که متقاضیان پس از اخذ ویزای کاری و یافتن کار در این کشور رو به رو خواهند بود، اطلاع از میزان دریافتی می باشد. میزان دریافتی در این کشور در مشاغل مختلف با توجه به معیارها یکسان نمی باشد. عواملی مانند سن، جنسیت، میزان تجربه کاری، تحصیلات و شهری که متقاضی برای ادامه فعالیت کاری خود انتخاب می ‌کند بستگی دارد. از این رو حداقل و حداکثر میزان دریافتی در این کشور بدین صورت می باشد:

حداقل و حداکثر دریافتی در کره جنوبی

همچنین میزان دریافتی در این کشور در مشاغل مختلف در جدول زیر به طبقه بندی درآمده است:

نام موقعیت شغلیهزینه به وون کره جنوبی
حسابداری2820000KRW
مدیر مالی5260000KRW
منشی1750000KRW
طراح گرافیک2540000KRW
خلبان6690000KRW
مکانیک1460000KRW
معلم2960000KRW
مهندسی عمران3780000KRW
مهندس الکترونیک3810000KRW
گارسون1240000KRW
دندانپزشک9370000KRW
پرستار3000000KRW
وکیل8050000KRW
صندوقدار1520000KRW
مدیر فروش6800000KRW

متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با در دست داشتن اطلاعات مفید در خصوص مهاجرت کاری به این کشور مقاله لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی را در اختیار شما قرار داده اند. همچنین این کشور با پیشروی در صنعت علم متقاضیان بین المللی بسیاری را در خصوص اعزام دانشجو به این کشور نیز جلب نموده است. از رو مطالعه مقاله تحصیل در کره جنوبی از طریق لینک مذکور به شما همراهان همیشگی پیشنهاد داده می شود. چنانچه پس از مطالعه مقاله مذکور ابهامی در خصوص کار و لیست مشاغل مورد نیاز این کشور شکل گرفت، می توانید با مشاورین ما در بخش مشاوره تلفنی و حضوری تماس حاصل فرمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *