مهاجرت کاری کره جنوبی

موسسه های کاریابی در کره جنوبی

موسسه های کاریابی در کره جنوبی

موسسه های کاریابی در کره جنوبی به عنوان یک عامل موثر در اشتعال زایی متقاضیان در نظر گرفته شده اند. مهاجرت از طریق کار اهمیت به خصوصی دارد. پس از روش مهاجرت تحصیلی به این کشور، مهاجرت از کار از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. از این رو موسسات کاریابی توانسته اند بخشی از دغدغه متقاضیان بین المللی برای یافتن کار در این کشور را کاهش دهند. جهت تکمیل اطلاعات خود در این خصوص مقاله مذکور را که به فلم نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش عادت به نگارش درآمده است مطالعه فرمائید.

بررسی شرایط کاریابی در کره جنوبی برای ایرانیان

شرایط کار برای متقاضیان بین المللی با متقاضیان اروپایی متفاوت می باشد. برای متقاضیان بین المللی به طور کلی 2 روش جهت اشتغال در نظر گرفته شده است. در روش اول متقاضیان بین المللی می توانند ابتدا روش تحصیلی را انتخاب کنند. پس از اتمام دوره تحصیلی خود با در دست داشتن پیشنهادهایی و یا قراردادکاری معتبر از کارفرما این کشور به اشتغال بپردازند. در روش دوم متقاضیان می توانند از کشور مبدا خود از طریق سایت های کاریابی اقدام به ارسال رزومه نمایند. کارفرمایان این کشور پس از بررسی رزومه، در صورت تایید ایمیلی حاوی تاییده و زمان مصاحبه برای متقاضی ارسال خواهند نمود. بسیاری از متقاضیان که از طریق روش های متفاوت مهاجرتی در این کشور حضور دارند، می توانند شرایط عمومی، تحصیلی و رزومه کاری خود را به موسسه کاریابی اعلام نمایند. این موسسات پس از بررسی شرایط متقاضی شغل مناسب را پیشنهاد خواهند داد.

لیست موسسه های کاریابی در کره جنوبی در سال 2023

جهت کاریابی در این کشور تعداد لیست موسسه در اختیار متقاضیان قرار گرفته خواهد شد. با مراجعه به لیست موسسات اعلام شده می توانید رزومه خود را ارسال نمایید تا پس از بررسی های لازم تایید نهایی برای شما ارسال گردد. هر ساله در این کشور لیست مشاغلی نیز اعلام خواهد شد که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت های مذکور از آخرین وضعیت شغل های مورد نیاز این کشور نیز اطلاع یابند.

لیست موسسات کاریابی در این کشور بدین شرح می باشد:

  • Jobkorea
  • Saramin
  • Craigslist
  • Peoplenjob

همچنین نرخ بیکاری در این کشور را در نمودار زیر مورد بررسی قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در کره جنوبی

شرایط کاریابی در موسسه های کاریابی در کره جنوبی

شرایط و یافتن کار در این کشور برای متقاضیان بین المللی بسیار پیچیده خواهد بود. در این کشور تقاضا کار برای آموزش زبان انگلیسی، به عنوان شغل معلم بسیار زیاد می باشد. در این خصوص متقاضیان بین المللی نیاز به اخذ ویزای کار این کشور خواهند داشت. جهت اخذ ویزای کار این کشور متقاضی می باید ابتدا واجدالشرایط شغل مجاورش در این کشور باشد. در وهله اول متقاضی می باید پیشنهاد کاری معتبری در خصوص این شغل از کارفرما این کشور دریافت نماید. در پیشنهاد کاری و یا قراردادکاری مربوطه می باید میزان حقوق دریافتی مشخص باشد.

شرایط کاریابی در موسسه های کاریابی در کره جنوبی

مدارک مورد نیاز جهت کاریابی در کره جنوبی

جهت کار در این کشور متقاضیان اروپایی نیاز به اخذ ویزای کار نخواهند داشت. متقاضیان بین المللی در ابتدا می باید ویزای کار این کشور را دریافت نمایند. با توجه به ملیت متقاضی نحوه اخذ و هزینه ویزای کار این کشور متفاوت می باشد. ویزای کار این کشور با توجه به هدف متقاضی صادر خواهد شد. ویزاهای کار این کشور عبارتند از ویزای کوتاه مدت، ویزای سرمایه گذاری خارجی، ویزای حرفه خاص و ویزای مشاغل حرفه ای می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • ارائه پیشنهادکاری معتبر متقاضی
  • تکمیل فرم درخواست ویزا این کشور به همراه امضاء متقاضی
  • ارائه 1 کپی از گذرنامه متقاضی
  • ارائه اصل گذرنامه متقاضی با مدت اعتبار حداقل 6 ماه
  • ارائه رزومه مناسب برای متقاضی
  • ارائه مدارک مرتبط با رشته تحصیلی متقاضی
  • ارائه گواهی از شرکت مورد تایید جهت استخدام
  • ارائه گواهی از پرداختی های شرکت مورد نظر در خصوص پرداخت مالیات
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا

در این بخش مراحل اخذ ویزا کار این کشور به صورت مختصر شرح داده شده است:

مراحل اخذ ویزا کار کشور کره جنوبی

لیست مشاغل مورد نیاز جهت کاریابی در کره جنوبی

لیست مشاغل اعلام شده در این کشور هر ساله از تغییراتی برخوردار خواهد بود. به همین ترتیب هر ساله متقاضیان می توانند با توجه به مشاغل اعلام شده در این لیست، رزومه خود را ارسال نمایند. شانس پذیرش در شغل های مذکور ابتدا افراد مقیم این کشور و سایر کشورهای اروپایی خواهد بود. در صورتی که کارفرما نتواند برای موقعیت شغلی مذکور فرد مقیم این کشور و یا کشورهای اروپایی را پیدا کند، کارفرما می تواند از لیست رزومه های ارسالی متقاضيان بین المللی فردی را برای شغل مذکور انتخاب نماید. در این خصوص مطالعه مقاله اخذ ویزای کار در کشور کره جنوبی پیشنهاد داده می شود.

لیست مشاغل مورد نیاز این کشور عبارتست از:

  • رشته های مربوط به آموزش مانند معلم زبان انگلیسی
  • انواع رشته های مهندسی مانند مهندس IT، مهندس برق، مهندس عمران، مهندس الکترونیک و غیره.
  • رشته های پزشکی و پیراپزشکی
  • رشته های خدماتی

میزان دستمزد از کار در کره جنوبی

متقاضیان پس از یافتن شغل مناسب از طریق موسسات کاریابی و سایت آنلاین، اولین و مهمترین مشغله سوال مربوط به میزان دریافتی در این کشور خواهد بود. حقوق دریافتی در این کشور با توجه به عواملی مانند سن، جنسیت، میزان سابقه کاری، میزان تحصیلات و شهری که متقاضی برای ادامه فعالیت کاری خود انتخاب می نماید، سنجیده خواهد شد. از این رو طبق آخرین براورد سازمان میزان حقوق در سال 2023 در این کشور حداقل و حداکثر دریافتی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است، که بدین شرح می باشد:

همچنین در نظر داشته باشید که متقاضیان در مشاغل مختلف دریافتی متفاوتی خواهند داشت. یکی از عوامل تاثیر گذار در میزان دریافتی این کشور شهری که متقاضی برای فعالیت انتخاب می کند می باشد. در جدول زیر میزان دریافتی متقاضیان در چند شهر این کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

نام شهرمیزان حقوق دریافتی به وون کره جنوبی
Ulsan3840000KRW
Seoul4360000KRW
Incheon4210000KRW
Suweon3910000KRW

متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله موسسه های کاریابی در کره جنوبی به بررسی شرایط کار در این کشور پرداخته اند. چنانچه پس از مطالعه مقاله فوق به کار در این کشور علاقه پیدا نمودید می توانید با کارشناسان ما در بخش مشاوره تلفنی و حضوری ارتباط برقرار نمایید. همچنین مطالعه مقاله کار در کره جنوبی از طریق لینک مذکور به شما پیشنهاد داده می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *