مهاجرت به کشور کلمبیا

شرایط ویزای همراه کلمبیا

شرایط ویزای همراه کلمبیا

شرایط ویزای همراه کلمبیا که به ویزای ذینفع معروف است توسط متخصصان موسسه حقوقی سفریان سروش سعادت در این نگارش بازگو شده است. ویزای همراه این کشور برای اقوام یا افراد تحت تکفل برای خارجیانی که وابسته اقتصادی هستند و یا اعضای خانواده فرد خارجی دیگری که دارای ویزای این کشور از ویزای مهاجرت (M) یا اقامت (R) یا چند نوع ویزای V است، در نظر گرفته شده است. ویزای همراه برای اعضای فوری خانواده مرتبط با یک دارنده اصلی ویزا صادر می شود.

هنگامی که یک خارجی یک ویزای مهاجرت (M) یا مقیم (R) یا چند نوع بازدید کننده (V) در این کشور دریافت کرد، سپس برخی از اعضای خانواده وی واجد شرایط ویزای همراه این کشور می شوند. هزینه ویزای همراه این کشور مبلغ مساوی با مبلغ اصلی ویزا است. با ویزای همراه امتیازات کار به گیرندگان ویزا تعلق نمی گیرد. به این معنی که گیرندگان ویزای همراه مجاز به کار در این کشور نیستند اما می توانند در این کشور تحصیل کنند. ویزای همراه مدت اقامت و محدودیت روزهای 1 سال همان دارنده اصلی ویزا است.

این کشور یکی از زیباترین و متنوع ترین کشورها است. و تنها کشوری در آمریکای جنوبی است که هم به اقیانوس اطلس و هم به اقیانوس آرام دسترسی دارد. با شروع از سواحل زیبا در سانتا مارتا و کارتاگنا گرفته تا شهرهای کوچک جالب، مزارع قهو ، شهرت های کلاس جهانی، این یک گردشگری بزرگ و مهاجرت است. اگر می خواهید از این کشور بازدید کنید ممکن است نیازی به ارائه ویزای این کشور باشید. اما، اگر می خواهید مهاجرت کنید، انواع مختلفی از ویزای این کشور برای انتخاب وجود دارد.

شرایط ویزای همراه کلمبیا در سال 2023

هنگامی که یک خارجی ویزای مهاجرت (M) یا اقامت (R) یا ویزای بازدید کننده (V) دریافت می کند، برخی از اعضای خانواده این فرد خارجی، واجد شرایط ویزای ذینفع این کشور می شوند. ویزای همراه این کشور که به ویزای ذینفع معروف است، برای خارجیانی که وابسته اقتصادی هستند و اعضای خانواده فرد خارجی دیگری که دارای ویزای M یا R یا ویزای V است، در نظر گرفته شده است.

به عنوان یک قاعده کلی، اعضای خانواده دارنده اصلی ویزایM ، R یا برخی ویزاهای V واجد شرایط ویزای ذینفع هستند، شامل موارد زیر می باشند:

  • همسر یا همراه دائمی آن ها
  • والدین آنها در صورت وابستگی اقتصادی
  • فرزندان زیر 25 سال یا بزرگتر وقتی معلولیت دارند که مانع از استقلال اقتصادی آن ها می شود.

به عنوان مثال، اگر یک خارجی یک ویزای سرمایه گذار مهاجر دریافت کند، همسر ، فرزندان (زیر 25 سال) و والدین وابسته اقتصادی وی واجد شرایط ویزای همراه کلمبیا می شوند. همه ویزاهای M و R ذکر شده واجد شرایط استفاده برای دریافت ویزای ذینفع هستند.

ویزای همراه کلمبیا برای گردشگران

همان طور که در بخش قبل اشاره شد، افرادی که ویزای V یا ویزای توریستی کلمبیا داشته باشند، واجد شرایط ویزای همراه کلمبیا خواهند شد. ویزاهای Visitor (V) در 4 دسته زیر واجد شرایط ویزاهای ذینفع هستند:

  • پوشش روزنامه را انجام می دهد یا موقتا به عنوان خبرنگار رسانه خارجی بماند.
  • ارائه خدمات موقت به شخص حقیقی یا حقوقی در این کشور
  • به موجب انتقال پرسنل درون شرکتی، در یک شرکت کلمبیایی با حضور در خارج از کشور موقعیت خود را اشغال کند.
  • به عنوان یک مقام دولتی خارجی یا نماینده بازرگانی یک دولت خارجی بیاید، در مأموریتی که به معنای اعتبار در دولت این کشور نیست.

علاوه بر این، گرفتن این ویزاهای ذینفع کلمبیا نسبتاً آسان است. اما توجه داشته باشید که دارندگان ویزای ذینفع مجاز به کار در این کشور نیستند.

مدارک و شرایط ویزای همراه کلمبیا

مدارک و شرایط ویزای همراه کلمبیا

چنانچه تمایل به دریافت ویزای همراه دارید، مدارک و شرایط ویزای همراه کلمبیا در جدول زیر آمده است:

مدارکشرایط
کپی گذرنامهاز صفحه اول که دارای مشخصات می باشد.
عکس صفحه گذرنامهصفحه ای که دارای آخرین مهر ورود یا خروج به این کشور می باشد.
کپی از ویزای قبلی این کشوردر صورت وجود
کپی از ویزای فردی که می خواهید به وسیله او وارد این کشور شوید.
نسخه معتبر ثبت احوالگواهی خویشاوندی، رابطه زناشویی یا خانوادی می باشد.
ارتباط کتبیامضاء شده تویط دارنده اصلی ویزا متقاضی ویزای ذینفع
عکسهمانند عکس گذرنامه، اندازه 4*3، اندازه قال 300 کیلوبایت و فایل به صورت jpg باشد.

توجه داشته باشید که سند ثبت احوال، اگر یک سند خارجی است، باید تایید شده و به اسپانیایی ترجمه شود.

درخواست روادید الحاق کلمبیا

برای درخواست ویزای همراه می توانید بصورت آنلاین اقدام نمایید. علاوه بر این، می توانید ویزاهای این کشور را در سفارت های کلمبیا در سراسر جهان دریافت کنید. روند دریافت ویزای همراه این کشور به صورت آنلاین بسیار آسان می باشد. برای درخواست ویزای همراه باید پرونده و عکس را اسکن نمایید. پرونده ها باید به صورت PDF و عکس در قالب jpg باشد. آن ها را وارد سایت کرده و پس از دریافت تاییدیه ویزای آنلاین، اگر این کار را در این کشور انجام دهید، برای دریافت ویزا در گذرنامه خود باید به بوگوتا سفر کنید. یا اگر در کشور دیگری می توانید ویزا را در گذرنامه خود در سفارت این کشور قرار دهید.

ویزا در این کشور در دفتر وزارت امور خارجه در بوگوتا صادر می شود. برای دریافت ویزا می توان از آژانس ویزا استفاده کرده. از مزایای مهم استفاده از آژانس ویزا این است که آن ها خدمات پیک گذرنامه شما را به بوگوتا می دهند تا ویزا را در گذرنامه شما قرار دهند. بنابراین، می توانید از سفر به بوگوتا جلوگیری کنید. هزینه خدمات ویزا از جمله خدمات پیک گذرنامه شما به بوگوتا حتی می تواند ارزان تر از هزینه سفر به بوگوتا باشد. نکته اصلی در مورد آژانس ویزا است که به احتمال کمتری با مشکل روبرو خواهید شد و می توانید از سفر به بوگوتا جلوگیری کنید.

در نمودار زیر هزینه های ویزای همراه این کشور آمده است:

هزینه ویزای همراه کلمبیا

در این مقاله تمام نکاتی که درباره شرایط ویزای همراه کلمبیا بود توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار شما عزیزان قرار گرفت. چنانچه تمایل به مهاجرت کاری به کلمبیا دارید، با تماس به این موسسه و مشورت با کادر و کارشناسان مجرب ما در بخش مهاجرت می توانید برای مهارت اقدام نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *