مهاجرت به کشور نروژ

شرایط ویزای همراه نروژ

شرایط ویزای همراه نروژ

بسیاری از متقاضیان پس از اقدام از طریق هر یک از روش های مهاجرتی به این کشور تمایل به اخذ ویزای همراه دارند. آگاهی از هزینه ها و شرایط ویزای همراه نروژ به متقاضیان خارجی کمک می کند تا با داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. مهاجرت به کشور نروژ مزایای بی شماری به همراه دارد و افرادی که موفق به کسب اقامت در این کشور می شوند می توانند از زندگی خود لذت ببرند. در ادامه می توانید با همراهی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط کسب ویزای همراه نروژ و همچنین الزامات دریافت این ویزای مهاجرتی به صورت کامل مطلع شوید.

بررسی شرایط ویزای همراه نروژ

ویزای همراه این کشور به همسر و فرزندان متقاضیانی که قصد دارند اقدام به مهاجرت به کشور نروژ کنند. سپس اقامت این کشور را کسب کنند این اجازه را می دهد تا با فرد متقاضی وارد خاک این کشور شوند. افرادی که قصد دارند به همراه همسر خود وارد خاک این کشور شوند حتما باید به صورت توافقی و رسمی با همسر خود ازدواج کرده باشند. افرادی که به صورت اجباری و یا بدون ثبت رسمی با یک فرد ازدواج کرده باشند نمی توانند شرایط ویزای همراه را برآورده کنند. بلکه با کسب این ویزا وارد خاک این کشور شوند.

مانند سایر ویزاهای این کشور کسب ویزای همراه این کشور با داشتن شرایط و پرداخت هزینه های مربوطه امکان پذیر است. این شرایط به صورت زیر می باشد:

  • اخذ اجازه اقامت نروژ توسط نفر اصلی
  • حداقل سن 24 سال برای زوجین
  • اثبات برنامه اخذ اقامت در این کشور
  • اثبات توان مالی برای حمایت از خانواده
  • حداقل درآمد سالانه 33000$ (دلار) بدون در نظر گرفتن مالیات
  • عدم بهره بری از مزایا تامین اجتماعی در 1 سال گذشته
  • متقاضی اصلی نباید مشمول ممنوعیت سفر به کشور نروژ یا مناطق شنگن باشد.

متقاضی اصلی موظف است کلیه اسناد مربوط به همسر و فرزندان خود را در اختیار داشته باشد. آن ها را برای مهاجرت به نروژ به صورت کامل به اداره مهاجرت به این کشور ارائه دهد.

مزایا و شرایط ویزای همراه نروژ

با رعایت قوانین ویزای همراه این کشور و برآورده کردن الزامات مربوطه، متقاضیان می توانند برای مهاجرت به این کشور به همسر، فرزندان و یا اعضاء خانواده خود را به همراه خود به این کشور ببرند. اگر متقاضیان و مهاجران خارجی موفق به کسب ویزای همراه این کشور شوند. بدین ترتیب می توانند از موارد زیر بهره مند شوند:

  • ویزای صادر شده ویزای اقامت نروژ است که اعتبار آن فراتر از تاریخ انقضاء شخص حمایت کننده نیست.
  • اخذ مجوز کار در صورت تمایل به کار
  • امکان تحصیل فرزندان
  • درخواست تابعیت برای همسر و فرزندان
  • برخورداری از مراقبت های اجتماعی و بهداشتی

تعداد مهاجرینی که از طریق روش های مختلف به این کشور مهاجرت نموده اند در نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد مهاجرین به کشور نروژ

مدت زمان معمول پردازش درخواست برای کسب ویزای همراه 6 هفته می باشد. ممکن است پردازش برنامه و درخواست کسب ویزای همراه متقاضیان بیشتر از این مدت زمان طول بکشد. شرایط لازم برای واجد شرایط بودن ممکن است برای متقاضیان مختلف متفاوت باشد. متقاضیان برای مطلع شدن از شرایط ویزای همراه با در نظر گرفتن وضعیت خود می توانند با اداره مهاجرت نروژ و یا سفارت این کشور در کشور خود تماس حاصل فرمایند. برای درخواست ویزای همراه این کشور، پرداخت هزینه های مربوطه الزامی می باشد. به غیر از هزینه درخواست ویزا و سایر موارد دیگر، توصیه می شود متقاضیان با اداره مهاجرت کشور نروژ تماس حاصل فرمایند. از سایر هزینه ها به صورت کامل آگاه شوند.

شرایط اخذ ویزای همراه نروژ

همانطور که می دانید، متقاضیانی که قصد دارند به همراه اعضاء خانواده نزدیک خود وارد خاک این کشور شوند، باید از شرایط ویزای همراه اطلاعات کافی داشته باشند و اقدام به کسب آن کنند. اخذ ویزای همراه این کشور به خانواده متقاضیان اجازه می دهد تا به همراه متقاضیان وارد خاک این کشور شوند. تا زمان اعتبار مجوز اقامت، با آنها در این کشور زندگی کنند. جهت مهاجرت کاری به این کشور مقاله کار در نروژ را مطالعه بفرمائید.

کسب ویزای همراه این کشور و مهاجرت به همراه اعضاء خانواده به این کشور مهاجرت خانوادگی گفته می شود. به عنوان یک قاعده، متقاضیان نمی توانند به نمایندگی از اعضاء خانواده خود درخواست کسب ویزای همراه این کشور کنند. برخی از اعضاء خانواده متقاضیان در صورت تحقق همه شرایط می توانند اقدام به مهاجرت خانوادگی به این کشور کنند. در صورت تحقق شرایط خاص، سایر اعضاء خانواده نیز می توانند از این امر بهره مند شوند و وارد خاک این کشور شوند.

شرایط اخذ ویزای همراه نروژ

شرایط روادید برای اعضاء خانواده در نروژ

آن دسته از اعضاء خانواده که در صورت برآورده شدن همه شرایط مجوز اقامت در این کشور را کسب می کنند عبارتند از:

آیتمشرح
برای زندگی در این کشور زوجین باید به سن قانونی رسیده باشند.(بالای 18 سال)
در صورتی که متقاضی شریک زندگی داشته باشد. باید حداقل 2 سال با متقاضی زندگی کرده باشد تا بتواند برای ادامه زندگی مشترک وارد خاک نروژ شود.(بالای 18 سال)
شریک زندگی فردی که در این کشور زندگی می کنند به همراه متقاضی بچه دار شده باشد.(بالای 18 سال)
کودکانی که فقط یک والدین در این کشور دارند.(زیر 18 سال)
کودکانی که والدین آنها مجوز اقامت نروژ را کسب کرده باشند.(زیر 18 سال)

علاوه بر این، والدین ممکن است تا 9 ماه، به طور مشترک یا جداگانه، فرزندان خود را ملاقات کنند. این الزامی است که والدین پس از اتمام اعتبار مجوز اقامت، به کشور خود بازگردند. متقاضیان باید حداقل 1 ماه قبل از انقضاء مجوز اقامت برای تمدید آن درخواست خود را اعلام کنند. اگر متقاضیان در مهلت مقرر درخواست تمدید نکنند، به طور خودکار حق اقامت را از دست خواهد داد. برای مطلع شدن از شرایط مهاجرت به همراه خانواده به کشورهای خارجی و همچنین کسب اقامت در بهترین کشورهای دنیا از جمله مهاجرت به فرانسه می توانید به سایر نوشتارهای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *