شرایط لوکزامبورگ, مهاجرت به لوکزامبورگ

ساعت به وقت لوکزامبورگ

ساعت به وقت لوکزامبورگ با ایران

ساعت به وقت لوکزامبورگ که از کشورعای آلمانی زبان است برای شرکت ها بین المللی که قصد انعقاد قرارداد را دارند حائز اهمیت است. لوکزامبورگ نقطه تماس بین جوامع آلمانی و رومی زبان اروپا است و سه زبان به طور منظم در خود دوک نشین بزرگ به کار می رود: لوگزامبورگی، آلمانی و فرانسوی. مردم لوکزامبورگ و زبان های آنها منعکس کننده منافع مشترک دوک نشین بزرگ و روابط تاریخی نزدیک با همسایگانش است. در قرن بیستم، لوکزامبورگ یکی از اعضای مؤسس چندین سازمان اقتصادی بین‌المللی شد. شاید مهمتر از همه، دوک نشین بزرگ یکی از اعضای اصلی بود. اتحادیه اقتصادی بنلوکس که زندگی اقتصادی خود را با هلند و بلژیک پیوند داد و متعاقباً هسته اصلی جامعه اقتصادی اروپا را تشکیل داد؛ در نهایت اتحادیه اروپا جانشین آن شد.

لوکزامبورگ با مساحت 2586 کیلومتر مربع بیش از 10 برابر کوچکتر از بلژیک همسایه یا کمی کوچکتر از ایالت رود آیلند ایالات متحده است. پایتخت و بزرگترین شهر لوکزامبورگ-سیتی Lëtzebuerg با حدود 100000 شهروند است. زبان مکالمه لوکزامبورگی، زبان های اداری فرانسوی، آلمانی و لوگزامبورگی است. نرخ جرم و جنایت در لوکزامبورگ به طرز چشمگیری پایین است. طبق یک نظرسنجی سازمان ملل، شانس کمتری برای تیراندازی در لوکزامبورگ نسبت به هر کشور دیگری در جهان دارید. در اینجا یکی از گویاترین حقایق در مورد ایمنی لوکزامبورگ است: حدود 1300 پلیس و تنها دو زندان در لوکزامبورگ وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری و تحصیلی به لوکزامبورگ مشاور شماست.

معرفی لوکزامبورگ

لوکزامبورگ، کشوری در شمال غربی اروپا است. یکی از کوچکترین کشورهای جهان است که از غرب و شمال با بلژیک، از جنوب با فرانسه و از شمال شرق و شرق با آلمان همسایه است. لوکزامبورگ در تاریخ طولانی خود تحت کنترل بسیاری از ایالت ها و خانه های حاکم قرار گرفته است، اما از قرن 10 یک واحد سیاسی جداگانه، اگر نگوییم همیشه خودمختار بوده است. نام باستانی ساکسونی پایتخت آن، لوسیلینبورهوک نماد موقعیت استراتژیک خود به عنوان جبل الطارق شمال بود، که از یک مسیر نظامی اصلی که سرزمین های آلمانی و فرانک را به هم متصل می کرد، قدم برداشت. این کشور یکی از چهارراه ‌های تاریخی اروپا بوده است، و مردمان بی ‌شماری نسب خون خود و همچنین آثار فرهنگی خود را در دوک ‌نشین بزرگ به جا گذاشته ‌اند.

سلت ها، مردم بلژیک معروف به تروری، لیگوری ها و رومی ها از ایتالیا و به ویژه فرانک ها بیشترین تأثیر را داشتند. زبانی که ساکنان بومی این کشور به آن صحبت می کنند لوگزامبورگی یا Lëtzebuergesch، یک گویش موزلی-فرانکویی آلمانی است که با کلمات و عبارات فرانسوی بسیاری غنی شده است. زبان لوکزامبورگی زبان ملی است. آلمانی و فرانسوی هر دو زبان اداری هستند. علیرغم رواج نفوذ خارجی، در میان لوکزامبورگی ها یک حس قوی از هویت ملی وجود دارد. اکثریت شهروندان بومی لوکزامبورگ را کاتولیک رومی تشکیل می دهند و تعداد کمی از پروتستان ها (عمدتا لوتری ها)، یهودیان و مسلمانان را تشکیل می دهند. دوک نشین بزرگ لوکزامبورگ کشوری محصور در خشکی در اروپای غربی است. این کشور از غرب و شمال با بلژیک، از شرق با آلمان و از جنوب با فرانسه مرزهای بین المللی دارد.

فصول و ساعت به وقت لوکزامبورگ

بهار در اوایل ماه مارس به لوکزامبورگ می آید و تا آخرین روزهای ماه می ادامه دارد. در تمام این فصل در کشور بسیار گرم است. میانگین دما در آوریل حدود 56 درجه فارنهایت و در ماه مه حدود 64 درجه فارنهایت است. آب و هوای نرم تا پایان ماه مه در اینجا باقی می ماند. با این حال، آب و هوای کشور در این فصل ناپایدار است. روزهای آفتابی می تواند به شدت با ابرها و بادهای شدید جایگزین شود. اغلب باران برای این دوره از سال معمول است. اما هنوز هوا برای سفر به این کشور بسیار راحت است. افزایش دما شدید نیست و روز به روز در کشور گرمتر می شود.

در تابستان هیچ روز گرم و ناراحت کننده ای در این کشور وجود ندارد. اینجا راحت گرم است. میانگین دما در طول روز حدود 65 درجه فارنهایت است و هرگز کمتر از 56 درجه فارنهایت یا بالاتر از 73 درجه فارنهایت افزایش نمی یابد. مانند زمستان، گاهی بادهای شرقی، هوای قاره‌ای‌تری را گرم تا گرم و در تابستان خشک می ‌آورند. از ماه می تا آگوست، خورشید بیشتر می تابد و دمای هوا در طول روز به 75 درجه فارنهایت می رسد. در ضمن شبها هوای راحت خنک است. این آب و هوا باعث می‌شود از ابتدای ماه می تا اواسط سپتامبر بهترین دوره برای سفر به این کشور باشد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در لوکزامبورگ در ماه اوت می باشید:

حداکثر میانگین درجه حرارتحداقل میانگین دما ساعات آفتابیروزهای بارانیبارش به میلی متر
221212109

تعطیلات بهاری در لوکزامبورگ عبارت است از:

  • 2 آوریل دوشنبه عید پاک
  • 1 می روز کارگر
  • 10 مه روز معراج
  • 21 مه و دوشنبه

فصول و ساعت به وقت لوکزامبورگ

پاییز و زمستان لوکزامبورگ

در تمام پاییز در لوکزامبورگ هوای بارانی و ابری وجود دارد. افزایش دما و شروع فصل بارندگی اما هنوز در ماه سپتامبر در کشور به اندازه کافی گرم است. دوره خوب برای سفر به این کشور تا اواسط اکتبر ادامه دارد. اکتبر در لوکزامبورگ و ششمین ماه گرم سال است. حداکثر دمای روز به طور متوسط حدود 14 درجه سانتی گراد خنک است، در حالی که در شب 6 درجه سانتی گراد نرمال است. در این ایام غیبت خورشید وجود دارد و نسبت به سایر مناطق این منطقه خشک تر است. بادها قوی نیستند و هوای بارانی ناخوشایند را می توان به ندرت مشاهده کرد.

زمستان در اوایل دسامبر به کشور می آید و 3 ماه طول می کشد. در تمام طول زمستان، از دسامبر تا فوریه، سرد و کسل کننده است. در پایتخت این کشور در زمستان به اندازه کافی سرد است. میانگین دما در این منطقه حدود 2 درجه فارنهایت در طول روز است. در بخش اصلی فصل هوا ابری است و بادهای شدید معمولی است. در زمستان سیستم‌ های کم فشار قوی آتلانتیک می ‌توانند باعث سردی ناخوشایند شوند. گاهی اوقات بادهای شرقی می توانند آب و هوای قاره ای تری را به ارمغان بیاورند. در زمستان سرد و صاف است و گاهی اوقات دمای هوا سرد است.

اگر می خواهید بیشتر در خصوص درباره لوکزامبورگ بدانید به این مطلب مراجعه کنید. در نمودار زیر شاهد میزان بارش در زمستان در لوکزامبورگ هستید:

میزان بارش در زمستان در لوکزامبورگ

اختلاف ساعت به وقت لوکزامبورگ با ایران

ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از لوکزامبورگ است لذا دقت باشید که برای مهاجرت به این کشور اگر بخواهید با خانواده خود در ارتباط باشید این اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. همچنین دقت کنید که اگر می خواهید یک جلسه از راه دور را برای کار در لوکزامبورگ برنامه ریزی کنید باید در نظر بگیرید که اگر به وقت لوکزامبورگ 8:30 دقیقه است به وقت ایران در زمان 11 است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران متخصص و کادر با تجربه آماده خدمت رسانی در حوزه شرایط اخذ ویزای همراه لوکزامبورگ به شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *