مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته زمین شناسی در بلغارستان

رشته زمین شناسی در بلغارستان

تحصیل رشته زمین شناسی در بلغارستان می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد تا در این فرصت به مشاغل خوبی نیز دست بیابید. تحصیل در رشته زمین شناسی زمینه های تحقیق و کاوش و بازدید از زمین و طبیعت مربوط به دروس شما را فراهم می کند. کشور بلغارستان از کشورهای مهاجر پذیر است و سالیانه دانشجویان بین المللی برای تحصیل به بلغارستان مهاجرت می کنند. دانشجویان بین المللی در کشور بلغارستان مقطع کارشناس و ارشد و دکترا می توانند تحصیل کنند. تحصیل در رشته زمین شناسی به زبان انگلیسی فرصت های شغلی بسیار خوبی را برای شما ایجاد می کند. شما می توانید در حین تحصیل خود در بلغارستان پاره وقت کارهای دانشجویی انجام دهید و تجارب و سوابق کاری خود را نیز افزایش دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به بلغارستان به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل رشته زمین شناسی در بلغارستان

رشته زمین شناسی رشته ای است پویا و هر ساله بنابر تکنووژی های روز و نرم افزارها و ابزار آلات نیز پویاتر و کاربردی تر می شود. با تحصیل رشته زمین شناسی می توانید در خصوص زمین لرزه ها و تغییرات پوسته زمین و یا آتش فشان ها اظهار نظر کنید. تحصیل رشته زمین شناسی در گرایش های مختلفی در کشور بلغارستان در دسترس دانشجویان بین المللی می باشد. رشته زمین شناسی به بررسی علل و عوامل تغییرات در زمین و تاثیرات به وجود آمده از آن می پردازد. یک دانشجوی رشته زمین شناسی در خصوص کانی ها و سنگ ها نیز می آموزد. دانشجوی رشته زمین شناسی باید فعال باشد و به تحقیقات میدانی بپردازد زیرا علم زمین شناسی علمی مرتبط و گره خورده با علوم طبیعی و طبیعت است و شما نیز باید در این رشته به تحقبات محلی بپردازید.

برنامه درسی این تخصص شامل طیف گسترده ای از رشته های زمین شناسی کلاسیک مانند کانی شناسی، کریستالوگرافی، سنگ نگاری، دیرینه شناسی، زمین شناسی تاریخی، ژئوتکتونیک، رسوب شناسی و غیره است. توجه متخصصان آینده به مشکلات اساسی مربوط به شکل گیری و نظم در توزیع جلب می شود. انواع مختلف مواد معدنی، به انواع اصلی ژنتیکی صنعتی ذخایر معدنی، روشهای اکتشاف، ارزیابی و محاسبه ذخایر معدنی. به دانشجویان این فرصت داده می شود که با توجه به علایق خود در زمینه های مختلف زمین شناسی مانند مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، زمین شناسی زغال سنگ یا جستجوی نفت و گاز تخصص پیدا کنند. این تخصص شامل رشته هایی از زمینه زمین شناسی کلاسیک و علوم مهندسی است. فارغ التحصیلان این تخصص دارای فرصت های شغلی بسیار گسترده ای هستند.

دروس رشته زمین شناسی در بلغارستان

فارغ التحصیلان این تخصص ها جهت تحصیل در بلغارستان می توانند در شرکت ها و سازمان های مختلف اکتشاف، ساختمان، معدن و آب مشاغل ایجاد کنند. به عنوان مهندس آنها می توانند در طراحی سایت های ساخت و ساز صنعتی و مسکن، تجهیزات دائمی جاده، مجتمع، رفت و آمد مکرر و سایت های اسکی، کار کنند. روش های ژئوفیزیکی اکتشاف نقش اصلی در مطالعه ساختار عمیق پوسته زمین، در جستجوی نفت و گاز، در مطالعات ساختاری منطقه ای مربوط به اکتشاف و اکتشاف مواد معدنی دارد. دانشجویانی که این تخصص را انتخاب کرده اند در زمینه هایی مانند روش های لرزه ای ژئوفیزیک، جستجوی گرانش، جستجوی مغناطیسی، روش های الکتریکی در ژئوفیزیک، ژئوفیزیک گمانه، رادیومتری و ژئوفیزیک هسته ای، رادیو الکترونیک، مبانی اکتشافات ژئوفیزیک می آموزند.

گرایش های رشته زمین شناسی در بلغارستان

حفاری و تولید نفت و گاز از گرایش های بسیار مهم محسوب می شود. دانش آموختگان این تخصص برای مهندسان واجد شرایط قادر به درک و مدیریت طیف وسیعی از فعالیت های مربوط به حفاری و تولید و حمل و نقل نفت و گاز هستند. موضوعات موجود در برنامه درسی با ارائه دانش و تجربه به دانش آموزان مشاغل شغلی در زمینه هایی مانند حفاری هسته اکتشافی برای اکتشاف و اکتشاف مواد معدنی ارائه می دهد. گرایش دیگر بوم شناسی و حفاظت از محیط زیست می باشد. هدف اصلی این تخصص ایجاد زمینه نظری از طریق مطالعه قوانین منظم اکولوژی عمومی برای کسب دانش و تجربه کاربردی با هدف حفاظت از محیط زیست در طول اکتشافات زمین شناسی و پردازش مواد معدنی است. این امر به تحقق یک رویکرد اکولوژیکی در توسعه فناوری های می انجامد و دانشجو یاد می گیرد که با موارد مختلف از جمله کاربردی مدیریت کنند.

تحصیل کارشناسی ارشد در بلغارستان از درخواست های مکرر و اخیر دانشجویان بین المللی است. در جدول زیر شاهد مشخصاتی درباره تحصیل رشته زمین شناسی در کشور بلغارستان هستید:

رشتهمقاطع تحصیلیمدت تحصیلدانشگاهشهریه به یورو
زمین شناسیکارشناسی4 سالدانشگاه معدن و زمین شناسی سنت ایوان ریلسکی2700€
ارشد2 سال
دکترا2 سال

گرایش های رشته زمین شناسی در بلغارستان

دانشگاه ها رشته Geology در Bulgaria

دانشگاه معدن و زمین شناسی سنت ایوان ریلسکی در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عمومی است که در محیط شهری کلان شهر صوفیه (محدوده جمعیتی 1،000،000-5،000،000 نفر)، شهر صوفیه واقع شده است. این دانشگاه فرصت تحصیل کارشناسی در بلغارستان را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. این موسسه همچنین پردیس شعبه ای دارد. دانشگاه معدن و زمین شناسی سنت ایوان ریلسکی (MGU) که ​​به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم بلغارستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بلغاری کوچک است. این دانشگاه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به رسمیت شناخته شدن مدارک تحصیلی عالی مانند مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، درجه دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. سطوح درجه uniRank و مناطق ماتریس مطالعه را برای جزئیات بیشتر مشاهده کنید.

 این دانشگاه قدیم در کشور بلغارستان سنت های خاص خودش را دارد. همچنین هرساله پذیرش بالایی از دانشجویان بین المللی را اجرا می کند. این پذیرش براساس سوابق تحصیلی و آزمون و مصاحبه می باشد.MGU همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که شامل کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، و همچنین خدمات اداری است. دانشگاه معدن و زمین شناسی در صوفیه بلغارستان از جدیدترین فناوری Esri برای برنامه های آموزشی خود برای افزایش فرصت های شغلی دانشجویان خود در صنعت معدن استفاده می کند. در طول 60، خود را به عنوان یک مرکز دانشگاهی و تحقیقاتی معرفی کرده است که در زمینه های زمین شناسی، معدن، و مهندسی برق و مکانیک آموزش می دهد.

موسسه زمین شناسی آکادمی علوم بلغارستان

موسسه زمین شناسی یک سازمان تحقیقاتی پیشرو در میان موسسات علوم زمین آکادمی علوم بلغارستان است. مطالعات تحقیقاتی پایه و کاربردی، مهم ترین حوزه های زمین شناسی در این موسسه هستند. در دهه اخیر، موسسه زمین شناسی به عنوان بزرگترین سازمان ملی پژوهشی و علمی متخصص، در زمین شناسی توسعه یافته است. در این موسسه رشته ‌های زمین ‌شناسی کلاسیک و همچنین چالش ‌های فعلی در زمینه علوم زمین با موفقیت ادغام می‌ شوند. فعالیت های تحقیقاتی اصلی در موسسه، با هدف حمایت از توسعه علم زمین شناسی پیگیری می شود. همچنین در جهت کنترل ایمنی و ایجاد هماهنگی بین مسائل مرتبط هم اقداماتی انجام می دهد. دانشمندان مؤسسه از سال‌ های نخست تاکنون، در کنار فعالیت ‌های پژوهشی مرتبط با نیازهای اقتصاد و جامعه ملی، دانش خود را در آموزش دانشگاهی و همکاری ‌های پژوهشی بین ‌المللی ادغام کرده اند.

دانشمندان مؤسسه از اساتید برجسته دانشگاه بوده و هستند و بر تعداد قابل توجهی از M.Sc نظارت می کنند. در حال حاضر مؤسسه زمین شناسی بیش از 20 سازمان علمی و تخصصی بین المللی متخصصی را به خود اختصاص داده است. موسسه زمین شناسی از جایگاه سازمان پیشرو کشوری در تحقیقات زمین شناسی با کادری مجرب برخوردار است. فعالیت های تحقیقاتی کاربردی و مشاوره ای گسترده ای را هم انجام می دهد. اخیراً این فعالیت‌ ها نقش اساسی در موسسه زمین شناسی دارند، نه تنها به این دلیل که بودجه اضافی برای اجرای بهتر مؤسسه را تامین کنند. بلکه مواردی مانند تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی و پشتیبانی از مطالعات بنیادی هم موجب تقویت این رشته می شود. موسسه زمین شناسی برای جامعه و اقتصاد بلغارستان و تحقیقات، نیازهای امروزی کشور را برآورده می کند.

ساختار موسسه زمین شناسی آکادمی علوم بلغارستان عبارت است از:

ساختار موسسه زمین شناسی آکادمی علوم بلغارستان

فرصت های شغلی رشته Geology در Bulgaria

فارغ التحصیلان فن آوری های معدنی از این تخصص طیف وسیعی از موضوعات را مطالعه می کنند که پایه و اساس شایستگی همه کاره است. علاوه بر رشته های بنیادی کلاسیک مانند ریاضیات، شیمی و فیزیک، تعدادی از رشته های مربوط به درمان مواد اولیه معدنی و انرژی برای بازیابی اجزای مفید با روش های فیزیکی، شیمیایی و ترکیبی مورد مطالعه قرار گرفته است. برنامه درسی همچنین شامل مطالعه روش هایی برای بررسی، استفاده و آلودگی زدایی محصولات تکنوژنیک و ضایعات و همچنین تکنیک هایی برای تصفیه سیستم های سیال است. فارغ التحصیلان این تخصص دارای فرصت های شغلی خوبی در زمینه های معدن، متالورژی و تولید انرژی و همچنین در شرکت هایی هستند که در درمان فلزات کمیاب مشارکت دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزای دانشجویی بلغارستان و مراحل این امر مشاور شماست.

سوالات مهم در خصوص رشته زمین شناسی در بلغارستان

در بخش پایانی مقاله پیشرو مفتخر به پاسخ گویی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • موسسه زمین شناسی آکادمی علوم بلغارستان چگونه است؟ موسسه زمین شناسی یک سازمان تحقیقاتی پیشرو در میان موسسات علوم زمین آکادمی علوم بلغارستان است. مطالعات تحقیقاتی پایه و کاربردی، مهم ترین حوزه های زمین شناسی در این موسسه هستند. در دهه اخیر، موسسه زمین شناسی به عنوان بزرگترین سازمان ملی پژوهشی و علمی متخصص، در زمین شناسی توسعه یافته است. در این موسسه رشته ‌های زمین ‌شناسی کلاسیک و همچنین چالش ‌های فعلی در زمینه علوم زمین با موفقیت ادغام می‌ شوند. فعالیت های تحقیقاتی اصلی در موسسه، با هدف حمایت از توسعه علم زمین شناسی پیگیری می شود. همچنین در جهت کنترل ایمنی و ایجاد هماهنگی بین مسائل مرتبط هم اقداماتی انجام می دهد.
  • گرایش های رشته زمین شناسی در بلغارستان شامل چه مواردی است؟ حفاری و تولید نفت و گاز از گرایش های بسیار مهم محسوب می شود. دانش آموختگان این تخصص برای مهندسان واجد شرایط قادر به درک و مدیریت طیف وسیعی از فعالیت های مربوط به حفاری و تولید و حمل و نقل نفت و گاز هستند. موضوعات موجود در برنامه درسی با ارائه دانش و تجربه به دانش آموزان مشاغل شغلی در زمینه هایی مانند حفاری هسته اکتشافی برای اکتشاف و اکتشاف مواد معدنی ارائه می دهد. گرایش دیگر بوم شناسی و حفاظت از محیط زیست می باشد. هدف اصلی این تخصص ایجاد زمینه نظری از طریق مطالعه قوانین منظم اکولوژی عمومی برای کسب دانش و تجربه کاربردی با هدف حفاظت از محیط زیست در طول اکتشافات زمین شناسی و پردازش مواد معدنی است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *