مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته زمین شناسی در بلاروس

رشته زمین شناسی در بلاروس

رشته زمین شناسی در بلاروس از رشته های خوب و مهیج برای جوانان است زیرا در این کشور در طول تحصیل، فرصت های تحقیق و بازدید های میدانی دارند. این قبیل فرصت ها به شما در خصوص تعمیق دانش خود و همچنین آشنایی با موضوع کار و پروژه کمک می کند. کشور بلاروس از دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل زمین شناسی در بلاروس هستند استقبال می کند. تحصیل در دانشگاه های این کشور شرایط مناسبی دارد و دانشجویان بین المللی نیز می توانند با هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و زندگی کنند. کارهای دانشجویی پاره وقت نیز می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد است و شما می توانید در حین تحصیل تجارب ارزشمندی نیز به دست بیاورید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به بلاروس به سوالات شما پاسخ می دهد.

در نمودار زیر شاهد جنسیت دانشجویان در کشور ایسلند می باشید:

تحصیل رشته زمین شناسی در بلاروس

زمین شناسی همه چیز درباره زمین و محیط آن است، مهم نیست چه در گذشته و چه در آینده. این دارندگان مدرک افراد کلیدی هستند که دانش علوم زمین و تغییرات احتمالی در این زمینه را ارائه می دهند. آنها تغییرات فیزیکی و محیطی زمین را تجزیه و تحلیل می کنند، بنابراین ممکن است بفهمیم که یک زمین شناس چقدر مهم است، زمین پایه نوع انسان است و تمام جهان بر اساس این دانش است. اینها زمین شناسانی هستند که هرگونه تغییرات مضر در زمین و محیط را تشخیص می دهند و در دنیای کنونی و آینده آن نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و متخصصان بسیار خواستار هستند. آنها در همه جا و در هر صنعتی بدون توجه به راه سازی یا ساخت و ساز ساختمان کار می کنند.

فقط پس از تأیید آنها، هر پروژه ای مربوط به زمین آغاز می شود زیرا آنها بلایای آینده مربوط به زمین و محیط زیست را تشخیص می دهند. آنها متخصصان بسیار پردرآمدی هستند، زیرا بدون مهارت های حرفه ای آنها هیچ صنعتی نمی تواند پیشرفت کند، چه دولتی و چه خصوصی ، زیرا در صنایع ساختمانی صنایع نفت کار می کنند و حتی در مورد خطرات آینده مربوط به هر پروژه روی زمین هشدار می دهند. اکنون به دلیل اصلی این می رسیم که چرا بلاروس را برای برنامه درجه زمین شناسی انتخاب کنیم. بلاروس دارای بهترین دانشگاه های دولتی است که در آن دوره زمین شناسی با توجه به نیازهای دنیای کنونی و آینده تدریس می شود. کارکنان آموزشی بسیار حرفه ای با تکنیک ها و تجهیزات مدرن، دانش آموزان زمین شناسی در طول دوره تحصیل در بلاروس بهترین عملکرد خود را ارائه می دهند.

مقاطع تحصیلی رشته زمین شناسی در بلاروس

هر دانش آموز بین المللی که دبیرستان را در کشور خود گذرانده است می تواند برای لیسانس زمین شناسی اقدام کند. مدرک کارشناسی زمین شناسی شامل 4 سال پس از 10 ماه دوره مقدماتی با موضوعات علمی است. یک دانشجوی بین المللی ممکن است در هر کشوری از جهان تحصیل کند زیرا مدرک زمین شناسی او در بلاروس در سطح جهانی شناخته شده است. اگر یک دانشجوی بین المللی دارای مدرک کارشناسی زمین شناسی بدون توجه به بلاروس یا کشور دیگر باشد، او واجد شرایط دریافت مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی در هر دانشگاه دولتی بلاروس می باشد. مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی شامل 2 سال در بلاروس است. مقطع تحصیلی دکترا در بلاروس نیز شامل 3 سال است و ممکن است پس از 10 ماه دوره مقدماتی به آن بپیوندد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته زمین شناسی در بلاروس هستید:

رشتهدانشگاه هامقاطع تحصیلیمدت تحصیلشهر دانشجوییمیزان دانشجویان بین المللی
زمین شناسیدانشگاه ایسلندکارشناسی4 سالریکیاویک26%
دانشگاه ریکیاویکارشد2 سال
دکترا2 سال

مقاطع تحصیلی رشته زمین شناسی در بلاروس

فرایند پذیرش متقاضیان رشته Geology در Belarus

ممکن است گمان کنید این فرآیند یکی از پروسه طولانی و استرس زا برای شما باشد. در بلاروس 3 سطح آموزش زمین شناسی وجود دارد، بنابراین متقاضیانی که می خواهند به لیسانس خود در زمین شناسی ملحق شوند، می توانند گواهی تحصیلی خود را با کپی گذرنامه بین المللی در دفتر پذیرش در ایمیل خود اسکن کنند. دفتر پذیرش مدارک را ارزیابی کرده و پس از 2 روز متقاضی را در مورد شایستگی خود مطلع می کند. متقاضیان واجد شرایط هزینه پذیرش خود را منتقل می کنند و زمان پردازش پس از دریافت هزینه پذیرش 2 هفته در بخش مهاجرت است زیرا در بلاروس پذیرش برای دانشجویان بین المللی تنها توسط اداره مهاجرت فدرال تأیید می شود. متقاضیان دوره کارشناسی ارشد برای ارزیابی صلاحیت باید مدرک کارشناسی خود را نیز اسکن کنند.

در بلاروس دانشجویان بین المللی از هر کشوری از جهان آمده اند و مهارت های زبانی متفاوتی دارند. بورسیه تحصیلی بلاروس به دانشجویان واجد شرایط تعلق می گیرد. دانشجویان بین المللی تقریباً در همه دانشگاه های بلاروس مشغول به تحصیل هستند و بیشترین تعداد آنها در دانشگاه های پزشکی و مهندسی است. دانشجویان ایرانی پس از پذیرش توسط اداره مهاجرت از سفارت بلاروس در ایران ویزا دریافت می کنند. زمان صدور روادید 1 هفته پس از دریافت دعوت نامه رسمی تأیید شده از سوی اداره مهاجرت بلاروس است. دانشجویان برای پذیرش در دفتر پذیرش از طریق اطلاعات تماس ذکر شده در زیر درخواست می کنند و هنگامی که کارکنان پذیرش دوره ای را که دانشجویی می خواهد در بلاروس تحصیل کند مطلع شوند، کارکنان پذیرش مشخصات مورد نیاز را در ایمیل خود ارسال می کنند. دانش آموزان ایرانی به نمایندگی از مدرک متوسطه خود پذیرفته می شوند.

الزامات تحصیل رشته Geology در Belarus

در سایر کشورهای اروپایی پذیرش توسط کالج ها و دانشگاه ها تأیید می شود اما در بلاروس دعوت ها پذیرش ها توسط اداره مهاجرت بلاروس برای دانشجویان بین المللی تأیید می شود نه توسط کالج ها و دانشگاه ها. دانشجویان بین المللی دوره های زمین شناسی مورد نظر خود را به دو زبان انگلیسی و روسی می خوانند. دانشجویانی که سال اول انگلیسی نمی خوانند به مدت 10 ماه در دانشکده زبان روسی در یکی از دانشگاه های پزشکی بلاروس تحصیل می کنند و پس از اتمام دوره مقدماتی، این دانشجویان ایرانی برنامه های پزشکی عمومی و دندانپزشکی خود را با آموزش روسی شروع می کنند. در طول دوره مقدماتی، این دانشجویان از نظر شیمی و زیست شناسی آمادگی خوبی دارند، زیرا هر دوی این دوره ها الزامات اساسی برای تحصیل زمین شناسی در بلاروس هستند.

برخی از مدارک و الزامات لازم برای تحصیل در بلاروس در رشته زمین شناسی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • کپی گذرنامه بین المللی
  • کپی گواهینامه دبیرستان (برای دوره های کارشناسی)
  • برای دوره های کارشناسی ارشد یا PG کپی مدرک کارشناسی نیز مورد نیاز است.
  • پردازش هزینه ها (فقط برای متقاضیان واجد شرایط)

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به بلاروس سابقه درخشانی دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *