مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته زمین شناسی در برزیل

رشته زمین شناسی در برزیل

اگر قصد تحصیل و مطالعه رشته زمین شناسی در برزیل را دارید می توانید در این کشور در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در برزیل تحصیل کنید. رشته زمین شناسی از رشته هایی است که به علوم طبیعی مرتبط است و شما می توانید به زبان انگلیسی و یا پرتغالی تحصیل کنید. یادگیری زبان پرتغالی نیز از مزیت و فرصت های خوب تحصیل رشته زمین شناسی در برزیل محسوب می شود. زیرا شما می توانید در طول تحصیل خود در رشته زمین شناسی به زبان انگلیسی تلاش خود را در جهت یادگیری زبان پرتغالی بکنید. زبان پرتغالی از رایج ترین زبان ها در اروپا و آمریکا است و برخی از کشورها این زبان را به رسمیت می شناسد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی به برزیل پاسخگوی سوالات شماست.

جایگاه رشته زمین شناسی در برزیل

رشته زمین شناسی از رشته های مهم و کاربردی در خصوص زندگی انسان ها است. این رشته درباره کاربرد از زمین و تاثیرات زمین بر زندگی انسان ها است. زمین شناسی اساس همه چیز است. برای تولید غذایی که می خوریم به خاک، آب، کود معدنی نیاز داریم. برای مسکن، ما به منابعی مانند فولاد، سیمان، شن، ماسه نیاز داریم و باید مکان های مناسب را برای ساخت و ساز انتخاب کنیم، از مناطق با خطر بالای زمین لرزه، زمین لغزش یا سیل جلوگیری کنیم. ما برای توسعه فناوری ها و انرژی سبز به منابع معدنی نیاز داریم. برخی از نقاط روی زمین تقریباً منحصراً به آب های زیرزمینی وابسته هستند. بنابراین دانش هیدروژئولوژی بسیار مهم است. خلاصه زمین شناسی در همه چیز وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی از رشته زمین شناسی در کشور برزیل هستید:

تحصیل رشته زمین شناسی در برزیل

برنامه تحصیلات تکمیلی زمین شناسی و ژئوفیزیک و ژئوشیمی و ژئوتکتونیک دانشگاه سائوپائولو یکی از مهمترین مراکز تولید دانش و آموزش محققان علوم زمین شناسی در برزیل است. این برنامه به عنوان ویژگی اصلی خود مشارکت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری را در پروژه های تحقیقاتی ابتکاری که منجر به تولید نشریات با تأثیر بالا می شود، همراه با آموزش رهبری دانشگاهی در سناریوی علمی بین المللی، نشان می دهد. یکی دیگر از ویژگی های بارز این برنامه ادغام بین المللی آن است که توسط تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی مشخص می شود، 36 توافق نامه همکاری و پروژه های مشارکتی با موسسات دانشگاهی خارجی، تبادل مکرر دانش آموزان و محققان و همکاری بیانی از اساتید در سازماندهی رویدادهای علمی و چاپ مجلات بین المللی از ویژگی های تحصیل رشته زمین شناسی در این دانشگاه می باشد.

این برنامه اهداف اصلی خود را تشکیل منابع انسانی و تولید و انتقال دانش فنی علمی در علوم زمین شناسی، با تأکید بر آموزش رهبری دانشگاهی و تکنیک های پشتیبانی شده از مبانی مفهومی محکم و چشم انداز وسیع علمی است. سوالات و کاربردهای آنها هدف برنامه کارشناسی ارشد این است که با استفاده از زیرساخت های علمی موجود در موسسه علوم زمین شناسی، علاوه بر تجربه در توسعه کلیه مراحل یک پروژه تحقیقاتی، از نظر تئوری و متدولوژیکی پیشرفته در اختیار دانشجویان قرار دهد. هدف برنامه دکترا تربیت محققانی با تجربه در توسعه پروژه های نوآورانه است. پروژه هایی که در حال حاضر در برنامه تدوین شده است بر موضوعات مربوط به زمین لرزه، زمین شناسی ایزوتوپی، زمین شناسی ساختاری، زمین شناسی رسوبی و زمین شناسی شیمیایی، ژئوشیمی سطحی و ژئوشیمی محیطی، با تحریک ادغام آنها با سایر زمینه های دانش زمین شناسی، تأکید دارد.

گرایش رشته زمین شناسی در برزیل

گروه مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه برازیلیا در سال 1989 برنامه کارشناسی ارشد در زمینه ژئوتکنیک و در سال 1995 برنامه دکترا را اجرا کرد. طی چند سال گذشته، ادغام برنامه فارغ التحصیلی UNB در مهندسی ژئوتکنیک به صلاحیت دانشکده، افزایش تولید فنی و علمی، اعطای جوایز (ملی و بین المللی) معلمان، شرکت در هیئت های امتحانی، مسابقات، کمک کرده است. این برنامه دارای اهداف کلی تشکیل نیروی انسانی واجد شرایط در زمینه ژئوتکنیک و توسعه تحقیقات با کیفیت است. علاوه بر این، هدف این برنامه تربیت کارشناسی ارشد و پزشکان در این زمینه به منظور تقویت انتشار دانش و اجرای بهترین تکنیک های ساختمان در این منطقه و همچنین ایجاد موافقت نامه های تحقیقاتی با مراکز تحقیقاتی برتر در برزیل و خارج از کشور است.

موضوعات پژوهشی در این رشته و این گرایش از رشته زمین شناسی را در برزیل مشاهده می کنید:

  • ژئوتکنیک و ژئوماتریال محیط زیست
  • ژئوتکنیک کامپیوتر
  • ژئوتکنیک تجربی

گرایش رشته زمین شناسی در برزیل

تحصیل رشته Geology در مقطع ارشد در Brazil

تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی اعم از کارشناسی ارشد و دکترا نیز اهداف دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در رشته زمین شناسی است. در برنامه تحصیلات تکمیلی زمین شناسی مدرک کارشناسی ارشد و دکتری را برای آماده سازی و واجد شرایط بودن متخصصان و محققان در علوم زمین ارائه می دهد. برنامه تحصیلات تکمیلی زمین شناسی توسط بنیاد (آژانس دولتی برزیل برای آموزش عالی) معتبر است و زیرساخت های توسعه پروژه های تحقیقاتی کارشناسی ارشد و دکترا را فراهم می کند. مدرک کارشناسی ارشد شامل 30 واحد است که بدین شرح توزیع شده است: 6 واحد فعالیت های مورد نیاز و 8 واحد پایان نامه و 10 واحد دروس خاص؛ 6 واحد از دوره های مرتبط و یا فعالیت های تکمیلی، که در آن 1 اعتبار، الزاماً، مربوط به ارسال مقاله به مجله علمی است.

برخی از دروس اختصاصی رشته زمین شناسی در مقطع ارشد را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • تجزیه و تحلیل عناصر معماری رسوبات رسوبی (2 واحد)
  • دینامیک رسوبی (2 واحد)
  • چینه شناسی توالی (4 واحد)
  • سنگ شناسی سنگهای رسوبی زمین زدا (4 واحد)
  • سیستم های انبساطی کلاسیک (4 اعتبار)
  • سیستم های ذخیره سازی قاره ای (3 اعتبار)
  • سیستم های ذخیره ای انتقالی و کم عمق دریایی (3 اعتبار)
  • نقشه برداری دیجیتال (4 واحد)
  • هیدرولوژی سطح و زیرزمینی (4 واحد)
  • تصویربرداری 3 بعدی و تفسیر برآمدگی ها (4 واحد)
  • مدلسازی جریان آب زیرزمینی (4 اعتبار)
  • مدل سازی مخزن (4 واحد)
  • مدل سازی و مدل های زمین شناسی و ژئوفیزیک (4 واحد)

فرصت های شغلی رشته Geology در Brazil

رای مدیریت هزینه تحصیل و زندگی در برزیل باید کار کنید. رشته علوم زمین برنامه ای است که در گروه علوم زمین و جغرافیا ببرگزار می شود. درجه علوم زمین یک برنامه بین رشته ای است که دانش آموزان را برای مشاغل مرتبط با علم سیستم زمین آموزش می دهد، برنامه علوم زمین همچنین سهم این سیستم ها را در چشم اندازهای طبیعی و خطرات زمین شناسی، در دوران مدرن و در زمان زمین شناسی بررسی می کند. بسیاری از زمین شناسان در زمین راهنمایی و دبیرستان و همچنین کالج جامعه علوم زمین را آموزش می دهند. برنامه کارشناسی در رشته زمین شناسی دانش آموزان را برای طیف گسترده ای از مشاغل مرتبط با علوم زمین، مدیریت منابع طبیعی، محیط زیست، قوانین زیست محیطی، آموزش علوم زمین و فضا یا سایر زمینه ها که در آن دانش زمین، منابع آن و پایداری آنها آماده می کند.

در جدول زیر شاهد دروس و برنامه ها مختلف رشته زمین شناسی که حال تحصیل در برزیل می آموزید می باشید:

فعالیت های مورد نیاز در مقطع ارشدفعالیت های تکمیلیبرترین دوره های کاربردی
سمینار کارشناسی ارشد اولیه (3 واحد)آموزش کارآموزی برای مقطع کارشناسی ارشد (2 واحد)
انتشار مقاله تخصصی
اصول سنجش از دور (4 اعتبار)
سمینار کارشناسی ارشد نهایی (3 واحد)شبکه های عصبی مصنوعی کاربردی در مدل سازی زمین شناسی (4 اعتبار)
دفاع از پایان نامه (8 واحد)موضوعات ویژه در سنجش از دور و مدل سازی زمین شناسی (2 واحد)

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت برزیل و شرایط مهاجرت به این کشور مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *