ویزای تحصیلی

دیپلم بین المللی IB

دیپلم بین المللی IB

دیپلم بین المللی IB به دانش ‌آموزان اجازه می ‌دهد تا دوره‌ های انفرادی را انتخاب کنند یا با پیگیری دیپلم کامل، خود را به چالش بکشند. دانشجویانی که با دیپلم کامل فارغ التحصیل می شوند، می توانند در دانشگاه های سراسر جهان، اغلب با اعتبار پیشرفته، تحصیل کنند. دوره های سطح دانشگاه در برنامه دیپلم به دانشجویان این امکان را می دهد تا با ایجاد مهارت در تحقیق، نوشتن، تفکر انتقادی، مدیریت زمان و اعتماد به نفس، در محیط دانشگاه موفق تر شوند. فراتر از سال های دانشگاه، این مهارت ها مادام العمر هستند و به فارغ التحصیلان IB درک و احترام نسبت به سایر افراد، فرهنگ ها و مسائل زیست محیطی می دهند. دانشجویان IB نه تنها مفاهیم را در سطح عمیق تری درک می کنند، بلکه مسئولیت های خود را در قبال آنها نیز درک می کنند.

تکمیل موفقیت آمیز مدرک IB به عنوان یک دارایی ارزشمند در هنگام درخواست برای دانشگاه های انگلستان و سراسر جهان ثابت شده است. تفکر انتقادی که مدرک IB Diploma فراهم می کند به دانشجویان مزیت قابل توجهی در دانشگاه می دهد. به ‌عنوان جایگزینی برای برنامه آموزشی کامل IB، برخی از دانش ‌آموزان ممکن است در رشته‌ های جداگانه ثبت‌ نام کنند تا گواهی‌های دیپلم IB را کسب کنند. هر 2 مدرک انفرادی و گواهینامه کامل IB به عنوان مدارک ورودی دانشگاه به رسمیت شناخته می شوند و بنابراین همه مورد استقبال دانشگاه های پیشرو قرار می گیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت مهاجرت به آمریکا و اروپا شما را راهنمایی خواهد کرد.

بررسی دیپلم بین المللی IB

2 سطح آزمون وجود دارد، بالاتر و استاندارد. داوطلبان باید 3 آزمون در سطح بالاتر و 3 آزمون در سطح استاندارد را با موفقیت پشت سر بگذارند. دانش آموزان باید میانگین نمره 4 در مقیاس 7 در هر سطح و تکمیل اجزای اصلی برای کسب دیپلم IB انتظار می ‌رود که دانش‌آموزان در طول 2 سال برنامه، معدل 3 را حفظ کنند و در تلاش باشند تا دائماً ویژگی ‌های نمایه یادگیرنده IB را توسعه دهند. هدف برنامه IB پرورش متفکرانی انتقادی و دلسوز است که به عنوان یادگیرندگان قرن بیست و یکم برای موفقیت در دانشگاه و فراتر از آن در زندگی آماده هستند. برای تسهیل یادگیری مادام العمر، یک برنامه درسی 2 ساله چالش برانگیز و متعادل ارائه شده است.

این برنامه یک برنامه درسی غنی را از طریق طیف موضوعات مورد مطالعه، ماهیت یکپارچه برنامه تئوری دانش و ماهیت کل نگر برنامه خلاقیت، اقدام و خدمات ارائه می دهد. در سطح بالای IB، 3 موضوع به طور عمیق مورد مطالعه قرار می گیرد. هدف سیستم آموزشی IB همیشه توسعه دانش ‌آموزانی با تفکر بین ‌المللی بوده است که بتوانند با خوش ‌بینی و انعطاف ‌پذیری با چالش ‌های آینده روبرو شوند. مدرک بین المللی کارشناسی IB 4 برنامه با کیفیت بالا و جامع را برای دانش آموزان 3 تا 19 ساله ارائه می دهد. هر برنامه بر رشد علمی و شخصی دانش آموزان در یک محیط آموزشی بین المللی متمرکز است.

لیستی جزئی از دوره های IB ارائه شده عبارت است از:

  • تحلیل و رویکردهای ریاضی
  • اسپانیایی
  • لاتین
  • زیست شناسی
  • سیستم ها و جوامع زیست محیطی
  • تاریخ قاره آمریکا
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • روانشناسی
  • هنرهای تجسمی
  • موسیقی
  • مطالعات زبان و ادبیات

تاریخچه دیپلم بین المللی IB

تاریخچه دیپلم بین المللی IB

سازمان بین المللی لیسانس که در دهه 1960 تأسیس شد، در ابتدا با هدف ارائه یک برنامه درسی استاندارد برای دانش آموزان در سال های آخر مدرسه در سراسر جهان بود. با گذشت سالها، چارچوب IB در سطح جهانی شناخته شده است و رشد کرده است و شامل آموزش مهد کودک و ابتدایی و متوسطه نیز می شود. امروزه IB دارای 1.95 میلیون دانش آموز در 5400 مدرسه در 159 کشور جهان است و هدف آن توسعه دانش آموزانی بین المللی است که بتوانند با خوش بینی و انعطاف پذیری با چالش های قرن بیست و یکم روبرو شوند. یک برنامه آموزشی دقیق و جامع که توسط دانشگاه های سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است، با هدف تعمیق و گسترش دانش دانشجویان است.

درباره دیپلم بین المللی IB

تمرکز آموزش IB بر روی «چگونه یاد بگیریم» است نه «چه چیزی یاد بگیریم»، شکل دادن به بزرگسالان آینده کنجکاو و همدل که تشنه دانش هستند. برنامه درسی آکادمیک IB مبتنی بر تمرین و کاربرد واقعی یادگیری به دست آمده است. این دارای طیف گسترده ای از موضوعات است که منجر به آموزش جامع و کل نگر می شود. اشتیاق به یادگیری، تشنگی برای دانش و همدلی را تقویت می کند. ارزیابی ‌های IB به‌جای به خاطر سپردن و سرعت، در جهت ارزیابی درک دانش ‌آموزان است. آزمون‌ های ارزیابی خارجی تا برنامه سال ‌های میانی از سن 11 سالگی به بعد انجام نمی ‌شود. معلمان به طور خاص برای تدریس موضوعات خود در مدارس IB آموزش دیده اند علاوه بر این، سازمان بین المللی کارناسی معلمان را ملزم می کند که به طور مستمر برای به روز رسانی مهارت ها و دانش خود آموزش ببینند.

نرخ فارغ التحصیلی در دیپلم بین المللی IB عبارت است از:

نرخ فارغ التحصیلی در دیپلم بین المللی IB

مزایای مطالعه IB

مدارس جهانی مدرک بین المللی یک آموزش منحصر به فرد، متنوع و محرک ارائه می دهند. آموزش 360 درجه برای آینده ای پر از فرصت ها و مزایای آکادمیک، حرفه ای و شخصی انجام می شود. دانش آموزانی که انتخاب می کنند در مدرسه IB تحصیل کنند از طیف گسترده ای از موضوعات با رویکردی فرا رشته ای و با هدف ارتقای مهارت های ضروری برای آینده شغلی خود، مانند تحقیق و ارتباطات، لذت ببرید. مسئولیت کامل یادگیری خود را بپذیرید که آنها را به برتری و پیشرفت مداوم سوق می دهد، که کلید تضمین موفقیت حرفه ای و شخصی آینده آنها است. مهارت های تفکر انتقادی را توسعه دهید، یاد بگیرید که همیشه مفروضات را زیر سوال ببرید و به قضاوت خود اعتماد کنید. آزمون HSK چین را نیز می توانید بررسی کنید.

سطح بالایی از اعتماد به نفس و اعتماد به نفس در توانایی های خود را به دست آورید، به آنها اجازه می دهد تا با اعتماد به نفس با ایده ها، مفاهیم و حتی خطرات جدید مقابله کنند. به دلیل آموزش جامع در مهارت های اجتماعی، عاطفی و تحصیلی، تمایل به عملکرد بهتر از دانش آموزانی دارند که تحت برنامه های درسی دیگر تحصیل می کنند. احتمال ورود به دانشگاه های معتبر Ivy League و Russell Group نسبت به سایر متقاضیانی که تحت برنامه های مختلف دانشگاهی تحصیل کرده اند، بیشتر است. در سراسر دوران تحصیل خود در محیط های ملی و بین المللی غوطه ور هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات و مشاوره از سوی تیم ها در سرمایه گذاری در آمریکا و اروپا زمینه راهنمای شماست.

سوالات متداول در باب دیپلم بین المللی IB

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دیپلم بین المللی IB می باشیم:

  • مزایای مطالعه IB چیست؟ مدارس جهانی مدرک بین المللی یک آموزش منحصر به فرد، متنوع و محرک ارائه می دهند. آموزش 360 درجه برای آینده ای پر از فرصت ها و مزایای آکادمیک، حرفه ای و شخصی انجام می شود.
  • لیست دوره های IB چیست؟ تحلیل و رویکردهای ریاضی، اسپانیایی، لاتین، زیست شناسی، سیستم ها و جوامع زیست محیطی، تاریخ قاره آمریکا، زبان و ادبیات انگلیسی، روانشناسی، هنرهای تجسمی، موسیقی و مطالعات زبان و ادبیات
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *