مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

دانشگاه های رایگان سنت کیتس

دانشگاه های رایگان سنت کیتس

علاقه مندان تحصیل در دانشگاه های رایگان سنت کیتس در صورت پذیرفته شدن در یکی از برنامه های بورسیه تحصیلی در این کشور می توانند تحصیل کنند. البته دانشگاه های سنت کیتس به خودی خود رایگان نیستند و حتی در صورت استفاده از بورسیه های تحصیلی نیز هزینه ای را برای ثبت نام و اقامت در این کشور باید متقبل شوید. به طور کلی دانشگاه های سنت کیتس انگشت شمار هستند و برنامه های بورسیه تحصیلی نیز بیشتر در اختیار شهروندان این کشور قرار می گیرد لذا دانشگاه های رایگان سنت کیتس برای تعداد بسیار کمی رایگان هستند و سایر دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید هزینه شهریه و سایر هزینه ها را پرداخت کنند. جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه های سنت کیتس و یا احتمالا رایگان این کشور به مقاله تهیه شده به دست مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

معرفی دانشگاه های رایگان سنت کیتس

همانطور که گفته شد هیچ دانشگاهی در کشور سنت کیتس رایگان نیست و فقط در صورت استفاده از بورسیه های تحصیل عبارت دانشگاه های رایگان سنت کیتس را می توان استفاده کرد. مشهورترین موسسه آموزش عالی سنت کیتس و نویس کالج کلارنس فیتزروی برایانت است که قبلا بیشتر کالج آموزشی بوده است. در سال 1988 برنامه درسی دانشگاه کالارنس فیتزروی برایانت جهت آموزش معلمان تأسیس شد. آموزش فنی و حرفه ای مطالعات مدیریتی و علوم پرستاری و بهداشتی نیز شامل برنامه های این دانشگاه بوده است. ورود به کالج کلارنس فیتزروی برایانت و دانشگاه هند غرب وابسته به نمره در 5 GCE و 2 سطح A است. کالج کلارنس فیتزروی برایانت توسط موسسه منطقه ای، دانشگاه هند غربی (UWI) و هفت دانشگاه خصوصی دریایی تکمیل می شود.

دانشگاه هند غربی دوره هایی را در زمینه های مختلف دانشگاهی با مدارک تحصیلی منتهی به دوره کارشناسی ارشد به ویژه در رشته های آموزش، کشاورزی و مشاوره ارائه می دهد. هفت دانشگاه فراساحلی برنامه درسی گسترده ای را ارائه می دهند، اگرچه ساختار دانشجویان آنها تقریبا مطابق تمام آمریکای شمالی است.

در جدول زیر می توانید دانشگاه های رایگان سنت کیتس را در صورت استفاده از بورسیه تحصیلی مشاهده کنید:

نام دانشگاهشهر
کالج برایانت فیتزرویباستر
دانشگاه تحصیلات تکمیلیباستر
دانشگاه پزشکی سنت ترزاباستر
دانشگاه ویندسورکایون
دانشگاه پزشکی آمریکایی سنت کیتسکمپس
دانشگاه بین المللی علوم بهداشتی و پزشکیباستر
دانشگاه هند غربیبرومیر
دانشگاه روسباستر
دانشگاه کارائیبباستر

تحصیل رایگان در سنت کیتس

اگر می خواهید در کشور سنت کتیس به صورت رایگان تحصیل کنید بهتر است در ابتدا شهروندی و پاسپورت سنت کیتس را از راه های دیگر مهاجرت به سنت کیتس بدست آورید. این کشور یک برنامه اخذ شهروندی را در ازای سرمایه گذاری 200000$ الی 400000$ (دلار) ارائه می کند که با استفاده از سرمایه گذاری در سنت کیتس می توانید شهروندی سنت کیتس را بدست آورید و در ظرف 4 ماه به این کشور مهاجرت کنید. سپس در صورت داشتن رزومه خوب علمی و همچنین نمرات مناسب می توانید به صورت تقریبا رایگان و با شهریه کمی در این کشور تحصیل کنید.

فراموش نکنید که هزینه تحصیل در سنت کیتس برای شهروندان این کشور نسبت به دانشجویان بین المللی بسیار کم تر و حدود 60% ارزان تر است. تحصیل در دانشگاه های رایگان سنت کیتس در سه مقطع ارائه می شود که همانند سایر کشورهای قاره آمریکا دنبال می شود و سال های تحصیل این مقاطع به شکل زیر است.

زمان تحصیل در مقاطع مختلف سنت کیتس

مزایای تحصیل در دانشگاه های رایگان سنت کیتس

دلایل زیادی وجود دارد که دانشجویان برای تحصیل در سنت کیتس به این کشور مهاجرت می کنند. یکی از دلایل آن انگلیسی بودن زبان آموزش و همچنین مردم این کشور است که دانشجویان می توانند به راحتی با مردم این کشور ارتباط برقرار کنند. از طرفی دیگر کشور سنت کیتس یکی از جزایر مشهور منطقه کارائیب از نظر زیبایی و جذبه های گردشگری است. این کشور هر سال میزبان بسیاری از شهروندان خارجی برای تعطیلات است. زیبایی دوچندان این کشور همراه با سواحل زیبا، طبیعت سر سبز و آب و هوای گرمسیری زندگی در این کشور را بسیار لذت بخش می کند.

یکی دیگر از دلایل تحصیل در این کشور دوره های پزشکی و بهداشتی فراوان در دانشگاه این کشور است و دانشگاه های سنت کیتس توجه زیادی به دوره های آموزش علوم بهداشتی و پزشکی دارد. همچنین دانشجویان خارجی با تحصیل در این کشور می توانند خود را آماده ورود به بازار کار کنند و اقامت از طریق کار در سنت کیتس را بدست آورند. یکی از نکات قابل توجه در سنت کیتس امکان داشتن تابعیت دوگانه در این کشور است و شهروندان خارجی در صورت کسب پاسپورت این کشور می توانند تابعیت دوگانه داشته باشند.

از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه های رایگان سنت کیتس:

  • تحصیل در دانشگاه های با کیفیت سنت کیتس
  • زندگی و اقامت در کشور زیبای سنت کیتس
  • امکان ورود به بازار کار سنت کیتس
  • امکان دریافت پاسپورت سنت کیتس
  • دریافت مدرک معتبر در قاره آمریکا
  • امکان استفاده از بورسیه های تحصیلی

شرایط تحصیل در دانشگاه های رایگان سنت کیتس

جهت پذیرش در دانشگاه های رایگان سنت کیتس در ابتدا باید دارای مدرک معتبر باشید و دانشگاه مورد نظر مدرک شما را به رسمیت بشناسد لذا نیاز دارید که مدرک خود را ترجمه کنید و ریز نمرات خود را نیز به آنها ارسال کنید. از طرفی دیگر با توجه به زبان آموزش در این کشور که انگلیسی است باید تسلط خود را به این زبان ثابت کنید. برای این کار می توانید در یکی از آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل شرکت کنید و نمره لازم را کسب کنید.

برای ورود به مقطع کارشناسی در سنت کیتس نمره 6 آیلتس برای کارشناسی ارشد 6.5 و برای ورود به مقطع دکترا در سنت کیتس داشتن نمره 7 آیلتس از الزامات است. علاوه بر ان نیز بایستی شرایط هر دانشگاه ها را که در سایت خود اعلام میکنند رعایت کنید. در صورت پذیرش می توانید با ویزای تحصیلی سنت کیتس به این کشور مهاجرت کنید. برای بررسی شرایط تحصیل رایگان با مطالعه شرایط بورس تحصیلی سنت کیتس در سایت دانشگاه مورد نظر می توانید از آن آگاهی یابید.

شرایط تحصیل در دانشگاه های رایگان سنت کیتس

تحصیل رایگان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی سنت کیتس

دانشگاه بین المللی تحصیلات تکمیلی در سال 1979 تاسیس شده است. این دانشگاه، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در حومه شهر بزرگ باستر واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش سنت کیتس و نویس شناخته شده است. دانشگاه بین المللی تحصیلات تکمیلی برای تحصیلات تکمیلی دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی مانند مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در چندین زمینه تحصیل می شود. این موسسه آموزش عالی 41 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دامنه میزان پذیرش 60-70% است که این سازمان آموزش عالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل کرده است.

متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست بورسیه های تحصیلی و تحصیل رایگان نیز هستند. این دانشگاه همچنین چندین امکان و خدمات علمی و غیر آکادمیک به دانشجویان از جمله کتابخانه، خوابگاه، کمک های مالی و یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری به دانشجویان را ارائه می دهد.

تحصیل رایگان در دانشگاه ویندسور سنت کیتس

دانشکده پزشکی دانشگاه ویندسور در سال 1998 تاسیس شد، یک موسسه خصوصی با آموزش عالی است که در کشور سنت کیتس واقع شده است. این دانشگاه رسما توسط وزارت آموزش و پرورش سنت كیتس و نویس شناخته شده است، دانشكده پزشكی دانشگاه ویندسور بسیار كوچك است و محدوده ثبت نام 1000 الی 2000 نفر دارد. دانشکده پزشکی دانشگاه ویندسور دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک کارشناسی در چندین زمینه تحصیل می شود. دانشکده پزشکی دانشگاه ویندسور همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک به دانشجویان از جمله بورسیه های تحصیلی را ارائه می دهد. این بورسیه ها بر اساس شایستگی به دانشجویان ارائه می شود.

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اطلاع از هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس و نویس مقاله لینک شده را ارائه کرده اند. در خصوص مهاجرت و اخذ اقامت کشور مورد نظر خود می توانید همچنین با موسسه ما در تماس باشید و همکاری کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *