مهاجرت به شیلی

بهترین شهرهای شیلی

بهترین شهرهای شیلی

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله مفتخر به معرفی و بررسی بهترین شهرهای شیلی مطابق با آخرین اطلاعات 2023 می باشد. شهرهای این کشور از حیث های مختلف مانند برتری از حیث تحصیلی، کاری و زندگی مورد بررسی قرار می گیرند. در این مقاله سوالات مهمی در این باب پاسخ داده خواهد شد:

  • بزرگترین شهرهای این کشور کدام اند؟
  • امن ترین شهر های این کشور کدام می باشد؟
  • پر جمعیت ترین شهرهای این کشور کدام است؟

15 شهر پر بازدید در شیلی

در این کشور، شهرهای متفاوتی وجود دارد که هر کدام از این شهرها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. در میان 15 شهر برتر در این کشور حدود 5 شهر بالاترین رتبه از حیث کیفیت زندگی، تحصیل و کار را به خود اختصاص داده اند. اولین و بزرگترین شهر در این کشور والپارایسو می باشد، که یکی از پر جمعیت ترین و قدیمی ترین شهرهای شیلی است. این شهر رتبه اول را به خود اختصاص داده است. دومین شهر به عنوان پایتخت این کشور، سانتیاگو شهری پر از انرژی مثبت، فرهنگی و اقتصادی است، که در قلب این کشور واقع شده است.

سومین شهر هم مرز با اقیانوس آرام ایکیک، جز یکی از بهترین استراحت گاه های ساحلی این کشور می باشد. شهر چهارم لا سرنا، قدیمی ترین شهر در پایتخت شمالی این کشور می باشد. پنجمین شهر برتر این کشور به نام پونتا آرناس خواهد بود، که با نام مستعار Garden City شامل باغ های گیاه شناسی خارج العاده ای می باشد.

در این میان رتبه سایر شهرهای این کشور را در جدول زیر مورد بررسی قرار داده شده است:

نام شهررتبه
Temuco7
Arica8
Puerto Varas9
Antofagasta10
Castro11
Valdivia12
Concepsion13
Puerto Montt14
Coyhaique15

بهترین شهرهای شیلی برای زندگی

شیلی کشوری بزرگ با جمعیت به نسبت کم حدود 18 میلیون نفر می باشد. شهرهای بسیاری برای زندگی در این کشور وجود دارد. جمعیت این کشور تقریبا به گونه ای است که امکان زندگی مناسب و رو به پیشرفت را برای متقاضیان بین المللی فراهم می سازد. جمعیت حاضر در پایتخت این کشور، سانتیاگو حدود 6 میلیون نفر می باشد و به عبارتی حدود 1/3جمعیت را در بر می گیرد.

بیشتر مهاجران به این کشور در کنار ساحل، در منطقه والپارایسو و ویچا دل مار زندگی می کنند. شمال این کشور فعالیت های مربوط به معدن رو به رشد است، به همین دلیل بازار کار معدن سازی در این کشور بازخورد مناسبی داشته است. در تضاد این شهر، پاتاگونیا قلب گردشگردی و توریست در این کشور است. در این خصوص مطالعه مقاله ویزای توریستی شیلی بی تاثیر نخواهد بود.

اسامی شهرهای برتر این کشور برای زندگی در جدول زیر رتبه بندی شده است:

رتبهنام شهر
1Santiago
2Valparaiso
3Vina del mar
4La serena
5Antofagasta
6Iquique
7Concepsion
8Pucon
9Punta Arenas

بهترین شهرهای شیلی برای بازنشستگی

بهترین شهرهای شیلی برای بازنشستگی

یکی از کشورهای متنوع که از حیث جغرافیایی دارای تاریخچه متفاوتی می باشد. طول این کشور حدود 2565 کیلومتر مربع از شمال به جنوب در امتداد سواحل غربی آمریکای جنوبی است. در شمال کویر آتاکاما، خشک ترین صحرای جهان را در خود جای داده است. در تضاد این این صحرای خشک، در بخش جنوبی این کشور جنگل های انبوه و سرسبز وجود دارد. هر ساله بیش از 3.5 میلیون نفر گردشگر برای لذت بردن از طبیعت این کشور زیبا عازم این کشور می شوند. در این بخش از مزیت های این کشور برای بازنشستگی نیز می توان اشاره داشت. تعداد بسیاری از بازنشستگان مهاجر با توجه به امکانات و هزینه های مقرون به صرفه این کشور را برای ادامه زندگی الخصوص در دوران بازنشستگی انتخاب می کنند.

5 شهر این کشور که از آینده مطلوب برای ادامه زندگی به عنوان بازنشستگی مناسب می باشد، به شرح جدول می باشد:

تعدادنام شهر
1La sarena
2Pucon
3Santiago
4Valparaiso
5Vina del mar
6The bottom line

هزینه زندگی در شهرهای شیلی 2023

هزینه زندگی در شیلی در شهرهای مختلف دارای هزینه های متفاوتی می باشد. به عنوان مثال هزینه زندگی، خرید و اجاره مسکن، اقلام غذایی و سایر در پایتخت این کشور نسبت به سایر شهرها بیشتر خواهد بود.

اصلی ترین هزینه در این کشور مربوط به اجاره مسکن در این کشور می باشد:

اجاره آپارتمانهزینه به پزوی شیلی
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر32578313CLP
آپارتمان 1 خوابه در خارج از شهر27985966CLP
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر60702083CLP
آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر47705353CLP

سانتیاگو از بهترین شهرهای شیلی

سانتیاگو از بهترین شهرهای شیلی و پایتخت شیلی و پرجمعیت ترین شهر آن است. این یک مرکز شهری فرهنگی و خلاقانه است و یکی از بزرگترین‌ها در تمام قاره آمریکا با جمعیتی بیش از 7000000 نفر در هسته متراکم آن است. این مکان محل اعتراضات دانشجویی، گالری ‌ها و موزه‌ ها، کتاب ‌فروشی‌ های جالب و تفریحات شبانه است. برای جایی برای زندگی در پایتخت شیلی، محله سرگرم کننده و غیرعادی Bellavista گزینه خوبی است. اگر زندگی شبانه پر جنب و جوش در قالب کلوب ها، بارها را می خواهید، به اینجا سر بزنید. بلاس آرتس و لاستاریا برای جاهایی که سرزنده‌تر هستند، دو محله شیک هستند که با عتیقه ‌فروشی ‌ها و کتاب ‌فروشی ‌ها کامل می ‌شوند.

جوانب مثبت سانتیاگو:

  • دسترسی به بخش های بین المللی
  • بازار کار عالی
  • محل عالی برای غذاهای باورنکردنی

معایب سانتیاگو:

  • گران بودن
  • شلوغ
  • کانون جرم و جنایت در شیلی (برخی مناطق)

در سال های اخیر، سانتیاگو به یک مقصد گردشگری بین المللی تبدیل شده است. مردم به اینجا می آیند تا در چندین محله‌ پرسه بزنند، از حس و حال ساختمان‌ ها لذت ببرند، در پارک ‌های سرسبز قدم بزنند و از بالای تپه ‌های اطراف آن عکس‌ های فوق‌ العاده ‌ای از شهر بگیرند. چنانچه در نظر دارید کشور شیلی را برای مهاجرت کا ری انتخاب کنید باید ویزای کاری شیلی را اخذ نمایید.

بهترین شهرهای شیلی برای کارآموزی

اولین شهر این کشور، سانتیاگو، به عنوان مرکز فرهنگ، سیاست و تبلیغات می باشد. دوره های کارآموزی در این شهر با هدف توسعه مدیریت و کسب و کار به صورت آنلاین می باشد. یکی از بهترین دوره های کارآموزی در دانشگاه های سانتیاگو شیلی هر ساله برگزار می شود. شهر بعدی که دارای دوره های کار آموزی معماری، مارکتینگ و حقوق می باشد، شهر والپارایسو می باشد. در بسیاری از دانشگاه های این شهر نیز دوره های کارآموزی آموزش زبان انگلیسی و اسپانیایی نیز یافت می گردد. در شهر سوم، وینا دل مار دوره کارآموزی گسترده تری با هدف مدیریت و برنامه ریزی در اختیار متقاضیان بین المملی قرار گرفته است. در خصوص تحصیل در این کشور مطالعه مقاله تحصیل در شیلی به شما پیشنهاد داده می شود.

سایر دوره های کارآموزی در شهرهای برتر این کشور بیان شده است:

دوره های کارآموزی در شهرهای برتر شیلی

بررسی شهرهای پرجمعیت در شیلی

در این کشور شهرهای پر جمعیت، اولیت انتخابی متقاضیان برای زندگی و ادامه تحصیل می باشند. پرجمعیت ترین شهر این کشور در رتبه اول، پایتخت این کشور سانتیاگو قرارگرفته است. سایر شهر ها از حیث جمعیت در نمودار زیر قابل بررسی خواهد بود:

نمودار جمعیت شیلیبررسی جمعیت شناسی و موقعیت های ارزیابی در این کشور یکی از عوامل مهم و سازنده در انتخاب مکان مناسب برای تحصیل، کار و یا زندگی خواهد بود. در مقاله بهترین شهرهای شیلی بسیاری از فاکتورهای اصلی بیان شده است. امید است که اطلاعات فوق که توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفته است، مورد عنایت شما هم قرار گرفته باشد. در این خصوص مطالعه مقاله مهاجرت به شیلی اطلاعات مفید تری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *