ویزای مسافرتی چک

برترین هتل های جمهوری چک

برترین هتل های جمهوری چک

برترین هتل های جمهوری چک در کنار مناره‌ های کلیسا، معماری تاریخی و خیابان‌ های باشکوه پراگ، پایتخت کشور جمهوری چک معروف هستند. برنو ساختمان ‌های جذاب مشابه، قلعه ‌های بزرگ و یک آب انبار زیبا را در خود جای داده است، در حالی که کارلووی واری به ‌خاطر آب ‌های آبگرم بازسازی ‌کننده و جشنواره فیلم درخشان مشهور است. مهم نیست که برنامه سفر شما را به کجا می برد، یک هتل برتر متناسب با سبک شما وجود خواهد داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه شرایط اخذ ویزای توریستی مشاوره کامل و تخصصصی ارائه می دهد.

برترین هتل های لوکس جمهوری چک

هتل امبلم، پراگ مبل های چرمی مجلل، لوسترهای کریستالی و اتاق های مهمان با کف مرمر، رنگ و بوی این هتل شیک در مرکز شهر قدیمی را رقم زده است. وقتی صحبت از آرامش به میان می ‌آید، M Lounge با کاناپه‌های Chesterfield و کتابخانه ‌ای با دیوارهای چوبی شما را پوشش می ‌دهد، در حالی که M Spa دارای طیف وسیعی از درمان ‌های سلامتی و جکوزی روی پشت ‌بام با مناظر خیره‌کننده از شهر است.  هتل BoHo در پراگ هم هتل معروف دیگری است. سبک هر اینچ از این هتل طراحی بوتیک، از نمای بیرونی چوب تیره گرفته تا اتاق‌ های امروزی مهمان، با رنگ ‌های شیک خاکستری و چوب روشن را القا می‌کند. زیبایی ‌شناسی در اسپای زیبا ادامه دارد، جایی که می ‌توانید ورزش کنید یا از یک ماساژ جوان ‌کننده لذت ببرید.

با وجود نام، طراحی هتل Maximus حس مینیمالیست مانند دارد. طبق اصول فنگ شویی ساخته شده است، شما می توانید از بین چندین نوع اتاق که انرژی متمایز بسته به هدف اقامت شما (خلاقیت، استراحت یا کسب و کار) دارند، همه با سلیقه، جادار و با نور مناسب انتخاب کنید. امکاناتی که شامل یک سالن بولینگ، سالن زیبایی و اسکوتر هایی است که می ‌توانید برای کاوش در مخزن زیبای برنو از آن استفاده کنید، بیشینه ‌تر می‌ شود.

در جدول زیر شاهد تعداد توریست ها جمهوری چک می باشید:

تعداد توریست هاسال
8202020
9802021
17652022

برترین هتل های تاریخی جمهوری چک

بوتیک هتل، لوکس هتل اسپا که در قصری متعلق به قرن سیزدهم قرار دارد، مانند خانواده سلطنتی زندگی کنید. اتاق ‌ها دارای ویژگی ‌های دوره دوست‌ داشتنی هستند، مانند طاق ‌های دیواری و نقاشی ‌های دیواری به سبک رنسانس، و فضایی دلپذیر که با تهیه عسل محلی خانگی و میوه ‌های تازه در هر اتاق ایجاد شده است. اسپای جامع l’Occitane، با جکوزی برجکی و استخر زیر طاق ‌های قلعه، از فضای بی ‌نظیر ملک نهایت استفاده را می ‌برد.

فضای داخلی تاریخی هتل Grandhotel Pupp در کارلووی واری، با مبلمان زیبای بار و یک لوستر شیشه ای بزرگ تزئین شده است. این هتل میراث زیبا برای بیش از 300 سال ایستگاه منتخب در کارلووی واری برای دیپلمات ها، خانواده سلطنتی و دیگر افراد برجسته بوده است و همچنین میزبان ستارگان برای جشنواره فیلم محلی است. اتاق‌ها حسی کلاسیک زیبا دارند و رستوران زیبای Mala Dvorána در غذاهای نفیس اروپای مرکزی تخصص دارد ماهی خاویاری را با گردو و شراب سفید، یا پای اردک را با رازیانه امتحان کنید.

برترین هتل های تاریخی جمهوری چک

مناسب ترین هتل در چک

Alchymist Grand Hotel & Spa، در پراگ هم یکی از بهترین هتل های چک است. سالن استراحت در هتل Alchymist Grand در پراگ، با وسایل مجلل قرمز و طلایی و یک لوستر شیشه ای تزئین شده است. کیمیاگر که در اطراف فواره‌ای پر از پیچک در حیاط قرار دارد، با قاب ‌های تخت به رنگ طلایی پرآذین، قالی ‌های مخملی و لوسترهای بزرگ، حسی تا حدودی باروک دارد. اسپا Ecsotica، با درهای طلایی و طاق ‌های بزرگ موری، همه چیز را یک قدم جلوتر می ‌برد، در حالی که رستوران مجلل Aquarius غذاهای کلاسیک چک مانند svíčková استیک سیلندر با سس خامه ‌ای و کوفته ‌ها سرو می‌ کند.

هتل Carlsbad Plaza Medical Spa & Wellness، کارلووی واری نیز هتل بسیار زیبایی است. نمای بیرونی و باغ های جذاب هتل Carlsbad Plaza Medical Spa & Wellness در کارلووی واری است. در این هتل ترمیمی در کارلووی واری، مراقبت از خود دستور روز است. اتاق ‌ها به‌طور سنتی دارای تخت‌ خواب ‌ها و مبل ‌های مجلل هستند و سوئیت ‌های لوکس فضای بیشتری را با اتاق‌ های نشیمن مجزا ارائه می ‌دهند. ماساژ، امکانات سالن بدنسازی، صورت و سرما درمانی از جمله درمان ‌های اسپا هستند که به شما کمک می‌ کنند ظاهر و احساس خوبی داشته باشید.

برترین اقامتگاه های شهری جمهوری چک

کاخ بارسلو برنو، برنو دارلی اتاق دو نفره بزرگ و مدرن در هتل Barceló Brno Palace در برنو، مجهز به سالن استراحت، میز و درهای دوتایی که به بالکن خصوصی باز می شوند. این هتل زیبا که در ساختمانی مجلل در قلب برنو قرار دارد، طراحی اتاق ‌های مجلل مهمان را با هم ترکیب می ‌کند، اتاق‌ هایی که دارای لبه‌های امروزی و پالت رنگی شیک تک رنگ هستند. رستوران با سقف قرمز صبحانه ‌های مقوی سرو می‌ کند، در حالی که بارهای فضایی شهر قدیمی در آستانه شما هستند.

هتل ریزورت اسپلاناد در ماریانسکه لازنه از جاذبه های گردشگری چک در ساختمان آبی تخم مرغی اردکی و با دکوراسیون سنتی شیک، در حومه شهر آبگرم ماریانسک لازنه در میان چمن ‌زارهای سبز نورد واقع شده است. از مناظر وسیع شهر و حومه شهر در نزدیکی هتل Mecséry Lookout لذت ببرید یا در موزه Mariánské Lázně درباره تاریخ رنگارنگ شهر اطلاعات بیشتری کسب کنید. قصر لوکس هتل گراندزا، برنو که مشرف به فواره باروک بزرگ میدان زلنی در برنو است، متعلق به اوایل قرن بیستم است و معماری کلاسیک را با هنر دکو ترکیب می ‌کند. اتاق ‌ها به میدان و کلیسای جامع سنت پیتر و پل می ‌نگرند، در حالی که رستوران Grandezza غذاهای کلاسیک اروپایی را به خوبی سرو می‌کند گونه ‌های گوشتی را که در شراب قرمز پخته شده است امتحان کنید.

زیباترین مراکز اقامتی در جمهوری چک

آگوستین، یک هتل لوکس کالکشن، پراگ یک هتل لوکس کالکشن در پراگ، به زیبایی تزئین شده و در زیر یک نقاشی دیواری سقفی زیبا به سبک باروک قرار گرفته است. سقف ‌های قرمز مرتفع این مجموعه هتل کاملاً با معماری تاریخی شهر قدیم ترکیب می‌ شود، در حالی که اتاق ‌های مهمان مجلل که برخی از آنها در سلول ‌های راهبان سابق قرار دارند، که یادگاری از ساختمان ‌هایی است که روزهای صومعه را به یادگار گذاشته ‌اند ویژگی‌ های دوره را ترکیب می‌ کنند. مانند تیرهای سقف چوبی ناهموار با مبلمان مدرن. ناهار خوری در حیاط صومعه تجربه ای دوست داشتنی است و شب های کباب پنج شنبه که موسیقی متن آن با موسیقی جاز زنده پخش می شود را نباید از دست داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ویزای توریستی چک به متقاضیان راهنمایی کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *