مهاجرت کاری کانادا

بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا

بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا

بسیاری از دانشجویان خارجی در پی آن هستند تا با استفاده از فرصت های شغلی بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا به این کشور مهاجرت نمایند. افراد به راحتی می ­توانند جهت یافتن شغل و اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند. بدین منظور این افراد بایستی در برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر کانادا ثبت نام کنند. امتیاز لازم برای اخذ ویزا و اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند. متقاضیان بهتر است با بهره­ گیری از مشاوره های مفید کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه اقدام بنمایند.

کانادا یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان است که با ایجاد برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر سالانه مهاجران زیادی را پذیرش می نماید. طرح اسکیل ورکرز یکی از بهترین راه های مهاجرتی و اخذ اقامت دائم این کشور می ­باشد. از طریق مهارت های خود از همان ابتدا اقامت دائم برای خود و اعضاء خانواده خود دریافت کنند.

بررسی بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا

شرایط و پروسه کاریابی برای افرادی که دارای مهارت زبان انگلیسی هستند، نسبتا دشوار است. زیرا زبان اول کشور کانادا انگلیسی است و اکثر افراد در این کشور از مهارت زبان انگلیسی برخوردار هستند. همچنین در صورت ایجاد فرصت های شغلی در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا دبیران و متخصصین زبان در این کشور در اولویت قرار خواهند داشت. اما امکان یافتن شغل در مدارس بین المللی این کشور غیر ممکن نیست. متخصصین زبان انگلیسی می­توانند با دریافت پیشنهاد کاری از سوی این مدارس نسبت به مهاجرت به کانادا اقدام نمایند.

تمامی افرادیکه قصد دارند از طریق مهارت زبان خود وارد بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا شوند باید دارای شرایط زیر باشند:

  • برخورداری از مدرک کارشناسی در رشته زبان انگلیسی
  • گذراندن 120 ساعت آموزش های حرفه ای و اخذ مدرک زبان تافل و دریافت مجوز کار
  • سابقه کاری بالا

حقوق و بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا

شرایط کاری دبیران و متخصصین زبان بسته قراردادکاری آنها با کارفرمایان در کانادا می­ باشد. اما بطور معمول دبیران زبان انگلیسی 20 الی 30 ساعت در هفته به انجام کار می ­پردازند. میزان حقوق دستمزد آنان 18$(دلار) به ازای هر ساعت کاری می باشد.افرادی که دارای سابقه کاری بیشتری باشند، از حقوق و دستمزدهای بیشتری برخوردار خواهند بود. به گونه ای که متخصصین زبان مبتدی و بدون سابقه کار دارای حقوقی برابر با 207600$ (دلار) و دبیران و متخصصان زبان با حداقل 4 سال سابقه کار دارای حقوقی برابر با 59760$ (دلار) خواهند بود.

از دیگر عواملی که بر روی میزان حقوق دریافتی متخصصین زبان در این کشور تأثیرگذار است. مکان و منطقه ای است که دبیران مشغول به فعالیت هستند. بطور مثال دبیران در استان نیوفاندلند 39000$ (دلار) درآمد خواهند داشت. در استان های دیگر دارای حقوقی معادل 35200$ (دلار) می ­باشند. متخصصین زبان انگلیسی در رده سوم افرادی هستند که در کانادا بیشترین حقوق و دستمزد را دریافت می ­نمایند. جهت کار در کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

حقوق و بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا

وظایف دبیران و متخصصین زبان انگلیسی در کانادا

دبیران زبان انگلیسی در کانادا با توجه به موقعیت شغلی دارای وظایف خاصی خواهند بود. بطور نمونه دبیرانی که در مدارس بین المللی مشغول به تدریس هستند، بایستی دانش ­آموزان را با مفاهیم پایه و اساسی زبان آشنا نموده است. به ارائه تلفظ صحیح کلمات به دانش ­آموزان بپردازند. اکثر مدارس بین المللی کانادا مجهز به امکانات پیشرفته آموزشی می باشند. دبیران زبان بایستی با استفاده از وسایل کمک آموزشی اعم از ویدئو، عکس و غیره نسبت به ارتقاء سطح آموزشی خود تلاش نمایند.

دبیران بایستی از مهارت های گفتار عمومی، تدریس و ارتباط کلامی زبان انگلیسی برخوردار باشند. تمامی موارد فوق تأثیر بسزایی به میزان حقوق دریافتی افراد خواهد داشت. جهت مهاجرت به کانادا، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

وضعیت شغلی بازار کار در رشته زبان انگلیسی در کانادا

دانشجویانی که تحصیلات را در رشته زبان انگلیسی در کانادا به اتمام رسانیده اند امکان ادامه تحصیل در کانادا در رشته های زبان شناسی، روزنامه نگاری و یا تحصیل در دیگر رشته های تحصیلی به صورت تخصصی در این کشور را خواهند داشت. اما دانشجویانی که علاقمند به انجام کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا هستند.علاوه بر تدریس در مدارس بومی و بین المللی کانادا می­ توانند به انجام کار در مشاغلی همچون روزنامه نگاری بپردازند.

در بخش های دیگری نیز همچون سرمایه گذاری، فروش، استخدام، موزه ها، سیاست و حقوق از دیگر فرصت های شغلی است که فارغ التحصیلان گرایش زبان می­ توانند به انجام کار در کانادا بپردازند. متقاضیانی که قصد مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر کانادا را دارند، می ­توانند به صورت حضوری و یا تلفنی از مشاوره های کارشناسان ارشد و خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ­مند گردند.

Rate this post

4 دیدگاه برای “بازار کار رشته زبان انگلیسی در کانادا

  1. تاجبخش گفت:

    دکترای آموزش و ادبیات انگلیسی هستم ۴۶ سال ۲۲ سال سابقه ی کار تدریس و مدیریت و نویسندگی و تالیف
    از سال ۲۰۱۰ بصورت تمام وقت استاد دانشگاه در یکی از دانشگاههای ترکیه در استانبول هستم. ۴ سالی هست استادیار دانشگاهم. آیا میتوانم شانس خوبی جهت مهاجرت بعنوان اسگیلد ورگور داشته باشم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام لطفا در خصوص بررسی امتیازها با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. شیما گفت:

    با سلام و احترام
    من کارشناسی ارشد مترجمی زبان رو سال 1392 گرفتم. میخواستم بدونم برای تحصیل در مقطع دکترا در کانادا میشه اقدام کرد؟
    ممنون که راهنمایی می فرمایید

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. یکی از اصلی ترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی، سن است. برای مقطع دکتری داشتن سوپروایزر از اصلی ترین موارد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *