مهاجرت کاری آرژانتین

بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین

وجود فرصت های زیادی برای بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین باعث جذب افراد زیادی به سمت این کشور در سال های آتی شده است. دانشجویانی که در از رشته الکترونیک فارغ التحصیل می شوند می توانند به راحتی در کشور آرژانتین شغل مناسب پیدا کنند. البته برای ورود به بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین متقاضیان باید با شرایط این امر آشنا باشند که در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی آنها خواهند پرداخت.

بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین در سال 2023

یک مهندس الکترونیک در بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین با همه مواردی که در زمینه الکترونیک وجود دارد کار می کند و از الکترونیک در زمینه های مختلف مانند ارتباطات از راه دور، سیستم های نامه الکترونیکی و نگهداری تجهیزات الکتریکی استفاده می کند. یک مهندس الکترونیک در طراحی، توسعه و تولید وسایلی که از قدرت ضعیف تر و فناوری ریز پردازنده استفاده می کند، شرکت دارد. افراد شاغل در شرکتی که چنین تجهیزات را تولید می کند، در گروهی کار می کنند که در مورد محصولات جدید تحقیق می کند یا عملکرد محصولات موجود را بهبود می بخشد. به عنوان مثال آنها می توانند یک کامپیوتر را برای قدرتمندتر شدن و سیستم مدیریت الکترونیکی قابل اطمینان تر کنند.

مهندس الکترونیک ابتدا با استفاده از یک برنامه CAD برای طراحی به کمک رایانه، تصویری 3 بعدی از محصول را بر روی رایانه ایجاد می کند و آن را به اندازه کافی طولانی پردازش می کند تا کلیه نیازها را برآورده سازد. شایان ذکر است که این مهندس از تعدادی وسایل الکترونیکی و وسایل اندازه گیری، عناصر اتوماسیون و روباتیک و مهندسی به کمک رایانه استفاده می کند. مهندس الکترونیک در بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین در صورتی واجد شرایط است که به طور مستقل بتواند مدیریت مهندسی طراحی و نگهداری وسایل و سیستم های الکترونیکی را به عهده بگیرد.

وظایف مهندسان در بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین

اگر قصد دارید با مهاجرت به آرژانتین وارد بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین شوید، حتما باید توانایی به عهده گرفتن وظایف و مسئولیت های مختلف را داشته باشید.

مسئولیت های شما برای کار در بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین شامل موارد زیر خواهند بود:

  • طیف گسترده ای از وسایل الکترونیک را از بلندگوها گرفته تا تلویزیون گرفته تا تجهیزات صوتی طراحی کنید.
  • توسعه، آزمایش و نظارت بر ساخت تجهیزات الکترونیکی مانند سیستم های پخش و ارتباطات
  • از خواص ferroelectric، nonlinear، phosphorescent، dielectric و ترموالکتریک مواد استفاده کنید.
  • دستگاه و تجهیزات کنترل تست ایجاد کنید.
  • در مناطقی مانند ارتباطات، پردازش سیگنال و سیستم های کنترل کار کنید.
  • کاربردهای جدیدی از خصوصیات رسانای مواد فلزی و غیر فلزی را برای استفاده در قطعات ایجاد کنید.
  • تجهیزات عیب یابی را آزمایش، عیب یابی کنید و جدا کنید.
  • کتابچه راهنمای برنامه ریزی و نگهداری را بخوانید.
  • توسعه اصول الکترونیکی و فناوری در زمینه ها
  • خرید مواد
  • سیستم های عملیاتی را ارزیابی کرده و تغییرات طراحی را توصیه می کنید.
  • در دسترس بودن و هزینه های قطعات تحقیقاتی
  • عملیات میدانی مستقیم و نگهداری تاسیسات الکترونیکی

وظایف مهندسان در بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین

دانش و مهارت های مهندسان الکترونیک در آرژانتین

یک مهندس الکترونیک در طول تحصیل رشته الکترونیک دانش بنیادی لازم برای توسعه، ساخت و فناوری عناصر الکترونیکی، مدارها و دستگاه ها را کسب می کند. دانش این مهندسان شامل درک عملکرد و فناوری اجزای الکترونیکی گسسته و یکپارچه و مدارهای الکترونیکی آنالوگ و دیجیتال است. یک مهندس الکترونیک همچنین دانش پایه ای در مورد کار با رایانه و همچنین دانش در مورد استفاده از پردازنده ها در مدارهای الکترونیکی و دستگاه ها دارد. داشتن موارد ذکر شده برای فارغ التحصیلان رشته الکترونیک جهت کار در صنعت الکترونیک از تولید قطعات تا دستگاه های الکترونیکی واجد شرایط است. مهندس الکترونیک برای حل مشکلات و ابتکار عمل باید از نظر فنی مهارت داشته باشد. او باید بداند چگونه در یک کار گروهی شرکت کند.

مهندسان الکترونیک با همکاری متخصصانی که به دانش سیستم در زمینه اتوماسیون، ارتباطات از راه دور، مهندسی برق و علم کامپیوتر تسلط دارند، در طراحی سایر دستگاه ها و سیستم های فنی حاوی عناصر الکترونیکی و مدارها نیز موفق هستند. علاوه بر دانش تئوری اساسی، دانش کسب شده مهندسان الکترونیک همچنین شامل تخصص در فناوری و بهره برداری از قطعات و مدارهای الکترونیکی گسسته و یکپارچه و روش های تجزیه و تحلیل و سنتز سیستم های الکترونیکی عمومی و ریز پردازنده است. مهارت های اولیه رایانه ای این مهندسان نیز با تأکید بر طراحی مدار الکترونیکی به کمک رایانه متمرکز است. برای کار در آرژانتین، یک مهندس الکترونیک باید از لحاظ روحی، روانی و ذهنی از سلامت کامل برخوردار باشد تا بتواند در محیط های خاص با وجود سیستم ها و دستگاه های الکترونیکی کار کند.

فرصت های شغلی در بازار کار رشته الکترونیک در آرژانتین

یک مهندس الکترونیک می تواند در زمینه مدیریت بهره برداری از نیروگاه برق، دستگاه های انتقال و نیروگاه های توزیع به عنوان مدیر در یک نیروگاه حرارتی، یک مدیر تعمیر و نگهداری منظم سرمایه گذاری یا به عنوان مثال مسئول اجرای مقررات زیست محیطی، فنی و ایمنی و کلیه سیستم کیفیت فعالیت کند. وی می تواند در مؤسسات تحقیق و توسعه، در شرکت هایی در سمت های مدیریتی و رهبری، در دانشگاه و ادارات دولتی مشغول به کار شود. برای مهندسان الکترونیک و همچنین مهندسان برق، آرژانتین مقصدی جذاب برای مهاجرت به شمار می رود زیرا در این کشور فرصت های شغلی زیادی در زمینه مهندسی برق و الکترونیک وجود دارد. این موضوع موجب جذب مهندسان و متخصصان زیادی شده است و با افزایش مهندسان و متخصصان خارجی در آرژانتین، جمعیت نیروی کار خارجی در این کشور افزایش می یابد.

در نمودار زیر به جمعیت مهاجران خارجی در آرژانتین بر اساس کشور (وطن) اشاره شده است:

جمعیت مهاجران خارجی در آرژانتین

همچنین کارشناسان ما با تحقیقات گسترده، قصد دارند شما عزیزان را با برخی از کمپانی ها و شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات در زمینه الکترونیک هستند، آشنا سازند.

این شرکت ها و کمپانی ها عبارتند از:

نام کمپانیزمینه ارائه خدمات
A. R. B. Comercio Internacional Argentinaتوسعه دهنده، صادر کننده، وارد کننده و غیره
Telefonica De Argentina SAتوسعه و توزیع کننده، صادر، وارد و تولید کننده
Acumuladores Arizona SRLتوسعه دهنده، صادر کننده، وارد کننده و غیره
Bitpcتوسعه دهنده، صادر کننده، وارد کننده و غیره

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همراهی تمام هموطنان عزیز در امور حقوقی و مهاجرتی می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *