مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته همه گیرشناسی در فنلاند

رشته همه گیرشناسی در فنلاند

علاقه مندان به تحصیل رشته همه گیرشناسی در فنلاند، لازم است بدانند که با این انتخاب، جای خود را در موقعیت های مختلف شغلی پزشکی باز می کنند. چراکه در فنلاند برای جذب کارمند بهداشت جامعه، دانشمندان و متخصصان محیط زیست،محقق میدانی، مدیر اداره بهداشت، کارشناس آموزش بهداشت، مدیر خدمات بهداشتی،دانشمند داده، مدیر بهداشت اقلیت ها، هماهنگ کننده پژوهش و موارد مختلف دیگری وجود دارد که هرکدام از این موارد به یک همه گیرشناس نیاز دارند. بنابراین فنلاند را باید کشوری در نظر گرفت که امنیت شغلی این حرفه را به خوبی تامین می کند. حال اگر قصد شما نهایی شده است، می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و کارشناسان مرتبط با امور مهاجرتی فنلاند در تماس باشید تا با شیوه های مهاجرت به فنلاند بهتر آشنا شوید.

هزینه زندگی دانشجویی در روسیه

فنلاند قطعا کشوری مقرون به صرفه برای زندگی و تحصیل است و بسیاری از دانشجویان با بودجه دانشجویی خود یا هر کار پاره وقت که پیدا می کنند از پس آن بر می آیند. مقدار پولی که دانشجویان خرج می کنند، بیشتر به عادات و موقعیت آنها در فنلاند بستگی دارد. شهرهای بزرگتر مانند هلسینکی در مقایسه با سایر شهرها یا شهرهای کوچکتر در کشور کمی گرانتر خواهند بود. میانگین هزینه زندگی که شامل مسکن و تغذیه می شود می تواند از 500€ تا 900€ (یورو) در ماه متغیر باشد. تیک چیز واقعاً جالب در مورد غذا در فنلاند این است که هر کجا که بروید و از هر رستورانی که بازدید کنید، یک وعده غذایی معمولی همیشه 9€ (یورو) هزینه دارد. از فست فود و وعده های غذایی بین قاره ای گرفته تا حتی وعده های غذایی قاره ای، هزینه اصلی 9€ (یورو) است.

نکته مثبت این است که غذاها عمدتاً ارزش قیمت را دارند، زیرا مقدار خوبی دارند، طعم آنها نیز خوشمزه است و یکی از بهترین کیفیت هایی است که تا به حال پیدا کرده اید. از آنجایی که حقوق ها در فنلاند از اکثر کشورهای اروپایی بالاتر است، بر این اساس هزینه خواربار فروشی در سوپرمارکت نیز بسیار گران است. آپارتمان ها و هزینه های اجاره آپارتمان های یک خوابه در شهری به بزرگی هلسینکی می توانند از 800€ تا 1100€ (یورو) بپردازند، در حالی که هزینه اقامت در شهرهای کوچکتر از 600€ تا 900€ (یورو) بسته به سلیقه و نیاز فردی دانشجو است. زندگی در شهرهای بزرگ یا در مرکز شهر همیشه راحت تر است، اما قیمت آن نیز بیشتر است. هزینه های آب و برق از 60 تا 335€ (یورو) متغیر است که احتمالاً به مکان، اندازه آپارتمان و فصل بستگی دارد.

در شکل زیر به سایر هزینه های زندگی در فنلاند پرداخته شده است:

سایر هزینه های زندگی در فنلاند

نوع فعالیت رشته همه گیرشناسی در فنلاند

اپیدمیولوژی و علوم داده های زیست پزشکی یک برنامه کارشناسی ارشد با ترکیبی منحصر به فرد از روش شناسی اپیدمیولوژیک و تجزیه و تحلیل داده های بسیار بزرگ است. هدف این برنامه آموزش محققان جدید برای خدمت به سلامت عمومی است. اگرچه یک علاقه و تقاضای جهانی برای این تخصص وجود دارد، فنلاند به یک مرکز اصلی مطالعاتی تبدیل شده است. به عنوان مثال دانشگاه اولو در مطالعه عوامل طولی مؤثر بر جمعیت در مقیاس بزرگ با استفاده از همگروهی های تولد، سابقه چشمگیری دارد. دوره ها ذاتاً مشارکتی هستند که تشویق به بحث و گفتگو می شوند و توسط کارکنان آموزشی دوستانه تدریس می شوند. برنامه EBDS یک کلاس درس بین المللی ارائه می دهد و ترکیبی از دانشجویان با پیشینه های مختلف، برخی از آنها کار خود را شروع می کنند، برخی دیگر قبلاً در بخش پزشکی تجربه کسب کرده اند.

این برنامه در فنلاند بسیار پژوهش محور با هدف آموزش محققان آینده در این زمینه است. بخش مهمی از برنامه چند رشته ای توسعه و آموزش در رویکرد آماری و آماری زیستی برای تحقیقات پزشکی است. این برنامه در مقایسه با برنامه های مشابه، در روش شناسی اپیدمیولوژیک و در تجزیه و تحلیل داده های بسیار بزرگ بسیار بیشتر دخیل است. علاوه بر این فنلان در پی این است که مدرک لیسانس (یا بالاتر) در سطح دانشگاه در بهداشت عمومی، بهداشت جهانی، آمار، زیست شناسی، ژنتیک، اکولوژی، اپیدمیولوژی، بیوانفورماتیک. این برنامه همچنین برای پزشکان، دندانپزشکان و همچنین دانشمندان علوم بهداشتی دارای مدرک کارشناسی ارشد را شکل بخشیده است که پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، دانشجو قادر است: داده ها را جمع آوری و مدیریت کند، منابع متعدد داده را شناسایی و ادغام کند و روابط علی و غیر علی را تفسیر کند.

قوانین کار هنگام تحصیل رشته همه گیرشناسی در فنلاند

اگردانشجویان این فرصت را دارند که همراه با تحصیلات خود در فنلاند کار کنند. مشاغل جانبی یا پاره وقت زیادی وجود دارد که دانشجویان خارجی را استخدام می کند، این مشاغل در برخی موارد زیاد استرس زا یا رقابتی نیستند، اما به راحتی مقداری پول فراهم می کنند که متوسط ​​هزینه های زندگی دانشجویی و سپس مقداری را پوشش می دهد. اگرچه در فنلاند حداقل دستمزد جهانی وجود ندارد، اما اکثر کارمندان تحت پوشش یک قرارداد جمعی هستند که حداقل نرخ دستمزد را برای بخش‌ های مختلف مشخص می‌کند. دستمزد در قرارداد جمعی به طور کلی با توجه به مهارت کارکنان، تجربه و موقعیت جغرافیایی محل کار تعیین می شود. اما حداقل دستمزد در بسیاری از مشاغل در فنلاند از بالاترین ها در اروپا است.

یک واقعیت جالب در فنلاند این است که حداقل نرخ دستمزد هر مؤسسه ای باید هم برای کارگران فنلاندی و هم برای کارگران خارجی اعمال شود، به این معنی که به عنوان یک دانشجوی خارجی که در این کشور مشغول به کار هستید، امکاناتی مشابه با یک کارگر فنلاندی دارید. متوسط ​​حقوق برای مشاغل پاره وقت در فنلاند حدود 2500€ (یورو) در ماه است و گزینه های شغلی در واقع حتی برای خارجی ها و دانشجویان بین المللی بسیار گسترده است. در صنعت خدمات مانند رستوران ها، هتل ها، سوپرمارکت ها، سینماها و کابین های توریستی یا سونا اشتغال وجود دارد. این مشاغل فقط به مهارت های اولیه و دانش ساده فنلاندی یا انگلیسی بدون هیچ گونه فشاری بر مدارک تحصیلی یا مهارت های بیشتر نیاز دارند. کارهای تحویل و نظافت نیز وجود دارد که بازه های زمانی متفاوتی دارند.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در فنلاند

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در فنلاند

فردی که در فنلاند در بخش بهداشت و پزشکی و به عنوان یک اپیدمولوژیست کار می کند، معمولاً حدود 7000€ (یورو) در ماه درآمد دارد. البته دستمزدها از 1470€ (یورو) تا 20900€ (یورو) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​6580€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50٪) از افرادی که در بخش بهداشت و درمان کار می کنند کمتر از 6580€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6580€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افراد شاغل در بهداشت و درمان کمتر از 3620€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 3620 € (یورو) درآمد دارند. همچنین ، 75% افراد شاغل در حوزه بهداشت و درمان کمتر از 12900€ (یورو) درآمد دارند.

به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط 32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36٪ بیشتر از افراد با تجربه کاری پنج سال یا کمتر درآمد دارند با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.

در جدول زیر بنا بر مدرک تحصیلی، تفاوت درآمدی یک اپیدومولوژیست در فنلاند اشاره شده است:

مدرکنوع مزایا
کارشناسی%24 بیشتر از افراد دارای دیپلم درآمد دارند.
کارشناسی ارشدحقوقی 29% بیشتر از افراد دارای مدرک لیسانس تعلق می گیرد.
دکتریبه طور متوسط ​​23% بیشتر از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد درآمد دارند.

قبل از سفر به فنلاند برای آغاز تحصیل، از طریق تماس با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید نسبت به بهترین شهرهای فنلاند برای زندگی آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *