مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته همه گیرشناسی در قبرس

رشته همه گیرشناسی در قبرس

جزیره قبرس دارای بیش از 40 موسسه عالی معتبر ملی است که دانشجویان می توانند از بین برخی از آنها رشته همه گیرشناسی در قبرس را انتخاب کنند. برخی از موسسات به خوبی تثبیت شده عبارتند از دانشگاه اروپایی قبرس، کالج قبرس، دانشگاه نیکوزیا، دانشگاه مرکزی لنکاوی که در همه این دانشگاه ها انتظار می رود دانشجویان بین المللی تمام وقت در اکثر کلاس های خود بدون شکست شرکت کنند. دانشگاه ‌های قبرس انتخاب‌ های بسیار باکیفیتی و آموزش‌ دهی زیادی را در زمینه ‌های مختلف به دانشجویان ارائه می‌دهند که شامل پزشکی، مهندسی، معماری، حقوق، مطالعات بین‌المللی و داروسازی در میان فهرستی بی‌ پایان است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در همین زمینه آماده هستند تا به متقاضیان مشتاق مهاجرت قبرس، تمام دانسته ها و تجارب خود را منتقل نمایند.

هزینه زندگی دانشجویایی در قبرس

قبرس یک بهشت ​​خوراکی برای همه است. تعداد زیادی کافه و رستوران زیبا در ساحل دریا در هر شهر یافت می شود که غذاهای محلی و بین المللی ارائه می دهد. سه دوره برای دو نفر به طور متوسط ​​حدود 45$ (دلار) هزینه دارد. یک فنجان کاپوچینوی آرامش بخش به طور متوسط ​​3.50$ (دلار) است. کسانی که فست فود ترکیبی را از دست داده اند، می توانند آن را با حدود 6.50$ (دلار) دریافت کنند. ب بازارها مکانی برای دریافت تازه ترین محصولات در هر کجای قبرس جنوبی هستند. قیمت های اینجا کاملا جذاب است که آب آشامیدنی (1.5 لیتر) حدود 0.84$ (دلار) هزینه دارد. کوکاکولا یا پپسی تقریباً 1.60$ (دلار) است. میوه ها و سبزیجات را می توان حدود 0.38€ تا 0.90$ (دلار) در هر کیلو خریداری کرد. برای رفت و آمد به بازار، مردم اغلب از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده می کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، توجه داشته باشید که قیمت بنزین به طور متوسط ​​5$ (دلار) در هر گالن است. برای سوار شدن به تاکسی، باید 5$ (دلار) برای شروع تاکسی و 1.50$ (دلار) برای هر مایل تا مقصد خود تهیه کنید. میانگین هزینه ها و سایر اطلاعات در مورد پرداخت قبوض آب و برق در قبرس جنوبی به شرح زیر است. هزینه برق، جمع آوری زباله و تامین آب در خانه 120$ (دلار) در ماه است. امتیاز 0.10$ (دلار) در دقیقه برای اتصال تلفن همراه با جهان. شما می توانید از یک جایگزین در قالب اینترنت داده نامحدود استفاده کنید که در واقع فقط 45$ (دلار) در ماه خواهد بود. در مورد لباس و کفش باید گفت که با رد تردید، به بوتیک ها بروید و برای خود یک جفت کفش دویدن زیبا به قیمت 80$ (دلار) ، یک جفت Levis به قیمت 70$ (دلار) بخرید.

دانشگاه های پزشکی برای رشته همه گیرشناسی در قبرس

دانشگاه خاور نزدیک یک دانشگاه خصوصی است که دوره های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و بخش های بهداشتی عمومی را ارائه می دهد. این دانشگاه در نیکوزیا شمالی واقع شده است و بزرگترین دانشگاه قبرس شمالی است که امروزه این دانشگاه به 20 دانشکده با بیش از 220 گروه آموزشی افزایش یافته است. این موسسه پزشکی یک دوره 6 ساله پزشکی و یک دوره 5 ساله در رشته های دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و بهداشت عمومی را ارائه می دهد. شهریه 12600€ (یورو) در سال برای برنامه های برنامه های غیر از داروسازی و دامپزشکی است. دانشگاه خاور نزدیک دارای یک خوابگاه چشمگیر با اتاق و آپارتمان است. همه آنها کاملاً مجهز به کلیه مبلمان و وسایل الکترونیکی و اینترنت پرسرعت هستند که زندگی در خوابگاه حدود 900€ (یورو) در ماه برای شما هزینه دارد.

یکی از بهترین چیزها در مورد این دانشگاه این است که شما به چیزی بیش از یک مدرک زبان انگلیسی برای پذیرش نیاز ندارید. پس از فارغ التحصیلی، می توانید در سراسر جهان تمرین کنید. دانشگاه اروپایی قبرس از دیگر دانشگاه های این کشور برای رشته های پزشکی است. امروزه این دانشگاه میزبان بیش از 12000 دانشجو از بیش از 70 کشور جهان است. این یک برنامه پزشکی ورودی فارغ التحصیل ارائه می دهد. دوره M.D به زبان انگلیسی تدریس می شود و 6 سال طول می کشد. شهریه سه سال اول 18000€ (یورو) و 22000€ (یورو) برای 3 سال بعدی است. اگر قبلاً در یک بیمارستان یا مؤسسه مرتبط با سلامت تجربه دارید، می توانید برای برنامه 4 ساله ورودی فارغ التحصیلی با هزینه 30000€ (یورو) در سال درخواست دهید. خوابگاه دانشگاه دقیقاً چیزی است که وقتی به یک هتل5 ستاره فکر می کنید.

در شکل زیر واقعیت های مربوط به دانشگاه نیکوزیا اشاره شده است:

واقعیت های مربوط به دانشگاه نیکوزیا

مراحل ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در قبرس

کاندیداهایی که اتباع کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند، می توانند به عنوان بازدیدکننده وارد قبرس شوند. پس از ورود به مؤسسه آموزشی، آنها باید موارد زیر را به دفتر پذیرش مؤسسه آموزشی ارائه کنند:

  • .فرم درخواست کاملاً تکمیل شده
  • .هزینه درخواست که این هزینه غیر قابل استرداد است
  • (4) قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • رونوشت های تایید شده (تصدیق شده واقعی) از مدارک تحصیلی دانشجو
  • مدارک تسلط به زبان انگلیسی (در صورت امکان)
  • فتوکپی پاسپورت و گذرنامه که گذرنامه باید حداقل 1 سال از تاریخ ورود دانشجو معتبر باشد.

گواهی اخیر حسن رفتار صادر شده توسط پلیس کشور مبدا یا محل اقامت. گواهی حسن رفتار باید اصل بوده و کمتر از 6 ماه قبل از شروع نیمسالی که دانشجو متقاضی آن است صادر شده باشد و نام و عناوین اشخاص صادرکننده و تایید کننده سند باید به وضوح در آن قید شود و ترجمه رسمی نیز باید ارائه شود.

علاوه بر موارد فوق، داوطلبان باید هزینه ثبت نام، شهریه ترم تحصیلی و ثبت نام در رشته ها را پرداخت کنند. در مرحله بعد، آنها باید برای مجوز اقامت موقت به اداره مهاجرت مراجعه کنند. درخواست به اداره مهاجرت باید با شواهدی مبنی بر اینکه آنها شهریه های خود را برای ترم پرداخت کرده اند، بودجه کافی برای مخارج اولیه زندگی خود دارند و پوشش بیمه درمانی محلی را دریافت کرده اند، پشتیبانی شود. پس از آماده سازی این مدارک، دانشگاه، از طرف شما مدارک را به اداره مهاجرت در قبرس ارسال می کنند و اگر درخواست شما تایید شود، مدرسه شما یک کپی از ویزا را برای شما ارسال می کند و می توانید به قبرس سفر کنید. پس از ورود به قبرس با ویزای دانشجویی، باید برای اجازه اقامت موقت قبرس خود در اداره مهاجرت قبرس درخواست دهید.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در قبرس

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در قبرس

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در قبرس کار می کند، معمولاً حدود 3610€ (یورو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و حقوق اپیدمیولوژیست ها بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از € (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 5560€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط 3540€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 3540€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3540€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 2420 € (یورو) درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 2420€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 4460€ (یورو) درآمد دارند.

با در نظرگیری تجربه باید گفت که یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 2070€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 2700€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 31% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 3780€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در قبرس به طور متوسط ​​7% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در قبرس می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در قبرسهمکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا متقاضیان را در مسیر دریافت پاسپورت قبرس جهت آغاز تحصیل در این کشور، همراهی نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *