مهاجرت تحصیلی استونی

رشته ایمنی شناسی در استونی

تحصیل رشته ایمنی شناسی دانشگاه تارتو استونی

تخصص رشته ایمنی شناسی در استونی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. ایمونولوژی رشته ای در بخش زیست پزشکی است. این رشته در رابطه با مطالعه سیستم ایمنی بدن و مواردی از قبیل آلرژی، آنتی بادی، بیولوژی و غیره است. این رشته در استونی بیشتر در قالب تحقیقات و کار در آزمایشگاه ها صورت می گیرد. توجه داشته باشید که دوره های ارائه شده در استونی به زبان های استونیایی و انگلیسی ارائه می شود لذا داشتن مدرک زبان برای پذیرش الزامیست. همچنین بایستی شرایط دانشگاه مورد نظر را برای پذیرش در نظر داشته باشید. جهت تحصیل و یا کار در کشورهای برتر اروپایی می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در استونی

انتخاب برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در استونی به معنای صرف بخشی از زمان تحصیل خود در یکی از مبتکرترین و دیجیتالی ترین کشورهاست. %99 از شهروندان استونی دارای کارت شناسایی الکترونیکی هستند و اکثر حوزه های زندگی مانند خدمات دولتی، آموزش و حتی خدمات پارکینگ از طریق فناوری های الکترونیکی سازماندهی شده اند. استونی به عنوان یکی از پیشرفته ترین جامعه دیجیتال در سطح جهان معرفی شده و شما یک فرصت عالی برای تبدیل شدن به بخشی از آن جامعه از طریق چندین برنامه بودجه آموزشی ذکر شده در بالا دارید.

شما می توانید در برنامه های تمام سطوح در استونی تحصیل کنید یا برای برنامه های کوتاه مدت 2 تا 4 هفته درخواست دهید. برنامه های کوتاه معمولا در تابستان ارائه می شود، اما فرصت هایی برای درخواست برای دوره های کوتاه زمستانی نیز وجود دارد. دوره های کوتاه مدت می تواند یک دوره آزمایشی برای درک اینکه آیا کشور با اولویت شما برای ادامه تحصیل طولانی مدت در آنجا مطابقت دارد یا خیر. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، توجه شما می تواند این واقعیت را جلب کند که استونی چهارمین کشور امن در جهان است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در استونی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه تارتو

تحصیل رشته ایمنی شناسی دانشگاه تارتو استونی

تحصیل رشته ایمنی شناسی دانشگاه تارتو استونی

مؤسسه بیوپزشکی و پزشکی نقش مهمی در تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و آموزش تخصصی پزشکی دارد. این برنامه آموزشی را در چندین دوره پیش بالینی ارائه می دهد. دروس پایه شامل زیست شناسی، ایمونولوژی، پاتوفیزیولوژی، بیوشیمی، فارماکولوژی، آناتومی، میکروبیولوژی، آناتومی پاتولوژیک و پزشکی قانونی و ژنتیک انسانی و مولکولی است. علاوه بر این، دروس دیگری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به دانشجویان پزشکی و دانشجویان کارشناسی ارشد تدریس می شود. مؤسسه فعالانه در دوره های کارشناسی ارشد و تحصیل دکترا در استونی شرکت می کند.

از جمله گروه های تحقیقاتی این دانشگاه:

  • گروه بیوشیمی
  • گروه فارماکولوژی
  • گروه زیست پزشکی، کرسی ژنتیک انسانی
  • گروه زیست پزشکی، کرسی زیست شناسی انسانی
  • گروه ایمونولوژی
  • گروه پاتوفیزیولوژی
  • گروه آناتومی
  • گروه میکروبیولوژی
  • گروه تشریح پاتولوژی و پزشکی قانونی

علایق تحقیقاتی دانشگاه جهت تحصیل رشته ایمنی شناسی در دانشگاه تارتو استونی به سمت مکانیسم های سلولی و مولکولی در بیماری های خود ایمنی است. عوامل خارجی (انتروویروس‌ها) و داخلی (میکرو فلور مشترک، عملکرد مؤثر سلول‌های T) که منجر به ایجاد تخریب خودایمنی سلول‌های بتا پانکراس در دیابت نوع 1 و دیابت خودایمنی نهفته بزرگسالان (LADA) می‌شوند نیز مورد تحقیق قرار گرفته می شود. هدف پژوهش نیز ایجاد روش ‌های ایمنی پیش ‌آگهی، تشخیصی و درمانی جدید است. توسعه مهم نتیجه محور بالینی مربوط به آماده سازی فیبرین مبتنی بر پروتئین های انعقادی یا انعقادی خون ماهی قزل آلا است که می تواند به عنوان ماتریکس در فناوری های جدید در پزشکی احیا کننده و در کشت سلولی در شرایط آزمایشگاهی استفاده شود.

کار در رشته ایمنی شناسی در استونی

ایمونولوژی مطالعه سیستم ایمنی و سلول ها و مسیرهای بیولوژیکی سیستم ایمنی در سلامت و بیماری است. سیستم ایمنی به‌ عنوان یک سیستم تشخیص خطر عمل می‌کند و به عفونت، آسیب و یا فیزیولوژی آشفته به شیوه ‌ای هماهنگ برای بازگشت هموستاز پاسخ می‌ دهد. در نتیجه، بسیاری از بیماری ‌های انسانی از جمله بیماری ‌های خودایمنی، سرطان، بیماری ‌های عفونی و بیماری‌ های متابولیک شامل اختلال در عملکرد سیستم ایمنی هستند. مطالعات در زمینه ایمونولوژی بسیاری از پیشرفت ‌های مهم زیست ‌پزشکی از جمله واکسن ‌ها، درمان ‌های بیماری‌ های التهابی و ایمونوتراپی برای درمان سرطان‌ ها را به ارمغان آورده است.

کار در رشته ایمنی شناسی در استونی همگی در این موارد انجام می گیرد. میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در استونی نیز بسته این موارد و کارها تعیین می شود. در نمودار زیر میزان درآمد کار در استونی در رشته ایمنی شناسی در استونی ذکر شده است:

درآمد متخصص ایمونولوژی در استونی

تحصیل و کار در استونی

مزیت رقابتی استونی نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر این است که برای اجازه دادن به کار دانشجویان در طول تحصیل به مجوز کار خاصی نیاز ندارد. همچنین محدودیتی در ساعات کاری وجود ندارد. قانون طلایی این است که دانشجویان باید دوره های از پیش تعریف شده برنامه های تحصیلی خود را طبق برنامه درسی برنامه تکمیل کنند. تا زمانی که کار موازی شما را از تحصیل منحرف نکند، می توانید مشاغل پاره وقت و تمام وقت داشته باشید. استونی از طریق سیاست های خود دانشجویان بین المللی را تشویق می کند تا پس از تحصیل در کشور خود کار کنند و بمانند.

دانشجویان بین المللی می توانند در این کشور بمانند و تلاش کنند تا ظرف 9 ماه پس از اتمام تحصیلات خود، شغل دائمی پیدا کنند. اگر در آن دوره بتوانید شغلی را در کشور شروع کنید، این فرصت عالی برای درخواست اجازه اقامت موقت است. یکی دیگر از فرصت های عالی برای اقامت و شروع یک حرفه در استونی، راه اندازی کسب و کار شخصی است. وقتی صحبت از ایده های واقعا نوآورانه و ارزشمند می شود، استونی تعدادی حامی ایده های نوپا دارد. به ‌ویژه شرکت‌ های محلی مکان بسیار خوبی برای ارائه ایده کسب ‌و کار شما و دریافت حمایت مالی هستند. شرایط کار پس از تحصیل در استونی در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *